• Hallo, ik heb om mijn anatomie te studeren een model skelet gekocht en ik ben er toch wel blij mee haha. Ik vind het mega leuk om alle botjes in 3D te zien en allerlei bewegingen na te doen. Dus, dit wilde ik even delen :p

    Prachtige naam voor de skelet met dank aan mijn kleine broertje XD

    Dus, hebben jullie nog leermateriaal dat jullie stiekem wel awesome vinden? Of gewoon leuke aankopen gedaan?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waar heb je die vandaan? Ik ben al heel lang op zoek naar een skelet!
    Die wij op school hebben heet Harry


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Waar heb je die vandaan? Ik ben al heel lang op zoek naar een skelet!
    Die wij op school hebben heet Harry

    Dit is hem (: Ik was heel lang aan het twijfelen om er een te kopen (want ze zijn zo duur), maar deze vond ik goed meevallen qua prijs en hij is echt nog vrij goed van kwaliteit (:
    Leuke naam haha. Ik hou er altijd van als die skeleten zo droge namen hebben :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ahah geweldig, eigenlijk zou je hem moeten verkleden en nachts midden in de woonkamer zetten, dan kun je je goed rot schrikken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ziet er cool uit!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    IrishNialler schreef:
    ahah geweldig, eigenlijk zou je hem moeten verkleden en nachts midden in de woonkamer zetten, dan kun je je goed rot schrikken.

    We zijn van plan om hem met halloween te verkleden en voor het raam te zetten hihi :')
    En ik ga hem waarschijnlijk ook mijn labojas aandoen haha XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh wat een tof ding! Ik heb wel iets met skeletten enzo (':


    We were the forever that didn't last

    Oh gaaf! Wij hebben er ook een op school en helaas is hij naamloos, maar er wordt heel vaak een kroon op zn hoofd gezet bij meivakantie (koningsdag), er zat een roos in zn hand bij valentijn en ook een keer een kerstslinger geloof ik. :’) zelf heb ik helemaal niks met skeletten, maar het ziet er wel leuk uit.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik zou echt constant met dat ding gaan lopen kloten. :'D I love it.


    ars moriendi

    Haha, ik weet niet wat het is, maar op die bol.com pagina staat hij er echt heel charismatisch op


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ons skelet heette Frits :')

    Ik heb vier geweldige Sobotta anatomieboeken die ik never ga verkopen.


    oi, suzy

    Roach schreef:
    Ons skelet heette Frits :')

    Ik heb vier geweldige Sobotta anatomieboeken die ik never ga verkopen.

    Sabotta ftw


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Woah, gaaf!

    Cool. :’D

    Ik wil zelf graag een wereldbol. Dat weet je. Dat is ook soort van leermateriaal? 🤓

    AriChibi schreef:
    Haha, ik weet niet wat het is, maar op die bol.com pagina staat hij er echt heel charismatisch op

    Lol, je hebt gelijk. 😂


    Ik wil een tuin vol egels