• Hoi, misschien een beetje een stomme vraag, maar waar vind ik de blokkeerlijst 🤭


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    https://www.quizlet.nl/vriendenlijst/

    Alsjeblieft. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bedankt!


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ehhh, dat klopt niet, bij mij staat er niemand maar ik heb gisteren nog iemand geblokkeerd. Of worden blokkeringen in de chat niet meegeteld?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ehhh, dat klopt niet, bij mij staat er niemand maar ik heb gisteren nog iemand geblokkeerd. Of worden blokkeringen in de chat niet meegeteld?

    Nee, die komen niet bij de normale blokkeringen te staan.
    Voorlopig is de chat nog een app op de website, zo kan je het bekijken. De chat maakt enkel gebruik van de ledenlijst. Dus iemand die je op Quizlet geblokkeerd hebt, staat niet geblokkeerd in de chat en andersom ook niet.
    Ik weet niet of het ooit beter gaat integreren, maar voorlopig moet je als je iemand blokkeert hem ook blokkeren via het profiel/chat.

    Via de chat kan je aan je blokkeerlijst via 'chat' en dan het tandwieltje.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nee, die komen niet bij de normale blokkeringen te staan.
    Voorlopig is de chat nog een app op de website, zo kan je het bekijken. De chat maakt enkel gebruik van de ledenlijst. Dus iemand die je op Quizlet geblokkeerd hebt, staat niet geblokkeerd in de chat en andersom ook niet.
    Ik weet niet of het ooit beter gaat integreren, maar voorlopig moet je als je iemand blokkeert hem ook blokkeren via het profiel/chat.

    Via de chat kan je aan je blokkeerlijst via 'chat' en dan het tandwieltje.


    Aha, bedankt (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Gesloten op aanvraag. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury