• ...en daar heb ik best wel veel zin in. Ondanks dat ik ontzettende hoestbuien heb en mijn stem klinkt als een zaag.
    Het punt is dus: dit is de eerste keer dat ik op deze kinderen pas in mijn eentje. Best spannend... Maar het komt vast allemaal goed!

    Ik heb met de moeder afgesproken dat ik wat eerder kom, zodat ik paaseitjes kan verstoppen voor ze. En ik ga zo nog wat kleurplaten uitprinten.

    Ik heb drie oppaskindjes, best pittig dus. Maar wel heel leuk.
    Passen jullie wel eens op? En wat doen jullie dan met ze?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 10:19 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Super leuk. Ik heb 1 oppasgezin had en werk in de opvang. De 1e keer kom ik altijd eerder of liefst van te voren zodat de kinderen kunnen wennen.
    Superleuk dat je eitjes gaat verstoppen al is 3 kids denk best pittig voor een eerste keer.

    In ieder geval veel plezier en volg je gevoel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Super leuk. Ik heb 1 oppasgezin had en werk in de opvang. De 1e keer kom ik altijd eerder of liefst van te voren zodat de kinderen kunnen wennen.
    Superleuk dat je eitjes gaat verstoppen al is 3 kids denk best pittig voor een eerste keer.

    In ieder geval veel plezier en volg je gevoel
    Ik heb al wel eens op deze kindjes gepast met een vriendin, dus ik ken ze gelukkig wel al. Het zijn hele lieve kinderen ^^
    Bedankt voor je advies!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 10:26 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oh wat leuk!

    Ik pas wel eens op mijn neefje en nichtje (broer en zus van elkaar dus ik heb er telkens 2). Geweldig vind ik dat (en zij ook). Ik speel allerlei spelletjes met ze: treintje, verstoppertje, tikkertje, spelletjes die we ter plekke verzinnen. Film kijken, kleuren, stoepkrijten, forten bouwen. Ik vind het ook wel fijn om dingen met ze te bakken (Muffins, cake...). Altijd leuk als ze mogen helpen. (: Vandaag komen ze bij mij ook eitjes rapen, super leuk dus ^^

    Veel plezier en succes vandaag!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Leuk! Ik pas op op de kinderen van de overburen. Ze slapen eigenlijk altijd al, dus ik ga soms netflixen of een boek lezen ofzo.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    We hebben paaseitjes gezocht, gekleurd, we zijn naar de speeltuin geweest, we hebben GameShakers gekeken, we hebben met lego gespeeld, de vloer bezaaid met hagelslag en heel veel chocolade gesnoept. Al met al, t was een leuke dag!


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oeh dat is leuk en zo te lezen heb je het ook erg leuk gehad! Fijn! ^^

    Ik ben overblijfmedewerker en ik pas 17/18 kinderen op in een uur, dus. (cat) Nee, maar kinderen zijn leuk. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb vandaag ook opgepast 10-17 en nu ben ik weer aan het oppassen.c:
    Ik pas geregeld op, wil later gastouder worden!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat leuk dat het leuk was! Altijd fijn, dat soort leuke dagen. 😊

    Ik pas iedere dag op, zes dagen per week, negen maanden nu. Tbh ben ik er inmiddels wel weer een beetje klaar mee lol


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wat leuk dat het leuk was! Altijd fijn, dat soort leuke dagen. 😊

    Ik pas iedere dag op, zes dagen per week, negen maanden nu. Tbh ben ik er inmiddels wel weer een beetje klaar mee lol

    Werk jij ook in de kinderopvang?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~