• in de mensheid.

    Maandagochtend is mijn konijn uit een buitenhok verdwenen. Het hok was open, maar ze heeft een rennetje en kan er niet uit. Ten minste, dat dachten we.
    Ze is waarschijnlijk niet ontsnapt; er is geen gat of tunnel te vinden, en het hek is eigenlijk te hoog voor haar om uit te springen. Als ze ontsnapt is moet ze gesprongen zijn, maar dan zou ze niet in een keer spoorloos verdwenen zijn, aangezien wij een redelijk lui konijn hebben en ze moet alles ontdekken voordat ze het volgende voorwerp wilt ontdekken. Bovendien is het niet logisch dat een konijn na zes jaar in een ren te hebben gewoon ineens zou denken:‘hé, wat een mooi hek, dat heb ik nou nog nooit eerder gezien, laat ik daar eens over heen gaan springen.’
    Het zou kunnen dat ze door een roofdier gepakt is, maar dan zou het ten minste een dier als een vos en vergelijkbaar moeten zijn, wat niet heel logisch is middenin Rotterdam in de randstad. Ten tweede zou je dan wel bloed, plukjes haar, of andere sporen vinden, en dat is niet het geval.

    De enige optie waar wij aan denken van wat gebeurt kan zijn is dat iemand mijn lieve Flip uit haar hok heeft gehaald en haar heeft gestolen. En dan vraag ik me af wie dat zou doen, maar vooral waarom? Wat is het nut van zo’n actie? Waarom gebeurd dit?





    Even ter illustratie; dit is een foto van mijn fluffertje:



    Ik snap de persoon die dit gedaan heeft niet. Weten jullie een reden waarom iemand dit zou doen? Bij honden weet ik bijvoorbeeld dat gestolen honden soms gebruikt worden als ‘trainmateriaal’ voor waakhonden, echt walgelijk. Maar hier snap ik gewoon het nut niet van. Gestoord.
    En ik wil mijn Flippertje terug!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 22:34 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wollstonecraft schreef:
    (...)
    Pardon? Dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat ik het verdorie naar vind voor het konijntje, maar dat je niet moet doen alsof het helemala jou bezit was. En zoals ik al eerder zei, vind ik het nogal ondenkbaar dat het gestolen is. Als het dat wel is, vind ik het zeker niet te accepteren. Want zoals ik al zei vind in het juist niet te doen dat mensen het gewoon claimen alsof het een ding is. Wtf, je moet mijn reacties beter lezen voordat je conclusies gaat trekken


    Oh ik heb je berichten zeker gelezen, twee keer zelfs. En blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd. Mijn excuses, in dat geval. (Ik vraag me af of ik dan de enige ben die je woorden verkeerd heeft geïnterpreteerd? Maar goed. Taal is soms een ingewikkeld ding.)
    Ik heb echter nergens de topicstarter zien benadrukken dat het écht hélemaal háár konijn was. Ze zegt inderdaad "mijn konijn" en "gestolen", maar het is niet bepaald abnormaal om het op die manier te zeggen, dus ik snap niet waarom je er zo'n probleem van maakt.
    Maar dat is mijn mening.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    ^Tja, ik geef enkel mn mening en half Q reageert er op dus of IK er dan een probleem van maak is de vraag haha


    i wanna die with you once or twice.

    Wollstonecraft schreef:
    ^Tja, ik geef enkel mn mening en half Q reageert er op dus of IK er dan een probleem van maak is de vraag haha


    Ja nee daar geef ik je gelijk, jij bent niet degene die er een probleem van maakt. Ik wilde er gewoon iets van zeggen want ik vind zo'n reactie gwn niet zo nodig


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Welkom op Quizlet

    Het enige forum-platform ter wereld waar mensen een discussie starten op een topic over een vermist konijn.

    ScribbleTheFox schreef:
    Welkom op Quizlet

    Het enige forum-platform ter wereld waar mensen een discussie starten op een topic over een vermist konijn.


    xD


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    ScribbleTheFox schreef:
    Welkom op Quizlet

    Het enige forum-platform ter wereld waar mensen een discussie starten op een topic over een vermist konijn.

    Dat krijg je nou eenmaal op een site waar iedereen zichzelf laat zien lmao


    i wanna die with you once or twice.

    Misschien komt het doordat het hele forum op z'n kop staat (nerd)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    LATEN WE ALLEMAAL EVEN ONZE ONNODIGE OPMERKINGEN VOOR ONS HOUDEN EN MEEDENKEN MET DE TO


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Lieve Users, het is niet de bedoeling om mensen uit te lokken of een discussie hierover te maken. Als je problemen hebt met mensen of je wilt iets kwijt bij iemand, dan kan dat bij mijn collega's of bij mij. Ook kan je naar een vertrouwenspersoon toegaan! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    @Wollstonecraft, ik begrijp jouw reactie dat het om een levend wezen gaat, maar het is toch redelijk normaal als je iets als eigendom ziet als je zes jaar lang aandacht, liefde en eten geeft, iets/iemand verzorgt, en er van houdt. Maar dat jij dat anders ziet is compleet jouw mening en daar ga ik verder niet op in.
    Ik snap ook dat een aantal anderen hier het zien als een soort bezit, wat ik zelf trouwens ook doe, en ik hoop dat jij ook begrijpt dat er hier niemand fout is met zijn of haar mening.
    Ik ben het eens met het feit dat het konijn niet 'zomaar' weg is, en of je het dan stelen of konijnnappen noemt maakt mij niet zo uit.
    En nee, dit topic is niet om zielig te doen of whatever, maar zelfs dan lijkt het me niet nodig om theorieën de grond in te stampeh als je er tegen bent, of zie ik dit verkeerd?

    Ik zeg zelf eerlijk dat ik het niet eens ben met jouw mening en standpunt, maar dat maakt verder ook niet uit omdat het om onze eigen meningen gaat. Maarik vind het wel een beetje jammer dat hier zo hard wordt gereageerd op elkaar, dat wil ik wel even zeggen :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Even nogmaals excuses van mijn kant, want ik heb ook fel gereageerd. Dat kwam enerzijds doordat ik een bericht anders had geïnterpreteerd dan de bedoeling was, en anderzijds doordat het bericht waarop ik reageerde ook al (naar mijn mening) fel geformuleerd was. (vuur bestrijden met vuur)
    Maar ja, laten we nu maar gewoon teruggaan naar waar dit topic in de eerste plaats over ging...


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik zou niet weten waar je konijn kan zitten. Misschien is het je schuur ingekropen als je die hebt en de deur stond open?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Konijntjes kunnen ook klimmen... Kan het niet zo zijn dat ze alsnog over het hek geklommen is?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    InMyBlood schreef:
    Konijntjes kunnen ook klimmen... Kan het niet zo zijn dat ze alsnog over het hek geklommen is?


    Kippengaas klimt niet zo lekker :')
    Overigens wist ik niet dat ze dat konden. Weer wat geleerd!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Kippengaas klimt niet zo lekker :')
    Overigens wist ik niet dat ze dat konden. Weer wat geleerd!


    Ik zou een video posten van een konijn dat langs een houten muur omhoog klimt als het forum niet dood was, haha


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.