• in de mensheid.

    Maandagochtend is mijn konijn uit een buitenhok verdwenen. Het hok was open, maar ze heeft een rennetje en kan er niet uit. Ten minste, dat dachten we.
    Ze is waarschijnlijk niet ontsnapt; er is geen gat of tunnel te vinden, en het hek is eigenlijk te hoog voor haar om uit te springen. Als ze ontsnapt is moet ze gesprongen zijn, maar dan zou ze niet in een keer spoorloos verdwenen zijn, aangezien wij een redelijk lui konijn hebben en ze moet alles ontdekken voordat ze het volgende voorwerp wilt ontdekken. Bovendien is het niet logisch dat een konijn na zes jaar in een ren te hebben gewoon ineens zou denken:‘hé, wat een mooi hek, dat heb ik nou nog nooit eerder gezien, laat ik daar eens over heen gaan springen.’
    Het zou kunnen dat ze door een roofdier gepakt is, maar dan zou het ten minste een dier als een vos en vergelijkbaar moeten zijn, wat niet heel logisch is middenin Rotterdam in de randstad. Ten tweede zou je dan wel bloed, plukjes haar, of andere sporen vinden, en dat is niet het geval.

    De enige optie waar wij aan denken van wat gebeurt kan zijn is dat iemand mijn lieve Flip uit haar hok heeft gehaald en haar heeft gestolen. En dan vraag ik me af wie dat zou doen, maar vooral waarom? Wat is het nut van zo’n actie? Waarom gebeurd dit?





    Even ter illustratie; dit is een foto van mijn fluffertje:



    Ik snap de persoon die dit gedaan heeft niet. Weten jullie een reden waarom iemand dit zou doen? Bij honden weet ik bijvoorbeeld dat gestolen honden soms gebruikt worden als ‘trainmateriaal’ voor waakhonden, echt walgelijk. Maar hier snap ik gewoon het nut niet van. Gestoord.
    En ik wil mijn Flippertje terug!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2018 - 22:34 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Kippengaas klimt niet zo lekker :')
    Overigens wist ik niet dat ze dat konden. Weer wat geleerd!

    Zo is mijn konijntje een keer ontsnapt, hahah.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~



    teleurstellend dat dit niet meer werkt.. mag de 1april grap weer weg please?

    [ bericht aangepast op 1 april 2018 - 19:30 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Maar dit is wel echt kut hoor, Anniek. Ik zie het persoonlijk ook niet snel gebeuren dat iemand een konijn zomaar uit je hok plukt en ermee vandoor gaat, maar het verbaast me niet dat zoiets wel zou kunnen gebeuren. Ik hoop voor je dat hij hooguit is ontsnapt en dat hij zich ergens in de tuin heeft verstopt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Heb je al bij je buren rondgevraagd of ze hem langs hebben zien lopen? Kan altijd zijn dat hij ontsnapt is terwijl hij uit zijn kooi zou weggehaald zijn?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    @Kamerling, ja dat hebben wij inderdaad gedaan ^.^

    En Britt, dat hoop ik inderdaad ook!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    JimmyPalmer schreef:
    He bah, dat is zo naar. :c Ik zou willen dat ik je kon helpen. In ieder geval veel hugs. ❤


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Als mensen dat werkelijk hebben gedaan, is dat echt zo ontzettend laf. Ik hoop echt dat het niet zo is en dat hij hopelijk ergens in de buurt rondhuppelt. Veel sterkte! X


    We were the forever that didn't last