• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kip met wortels en gebakken aardappeltjes. Kindermenu voor volwassenen oftewel ik ben blij met het menu van vanavond. Gisteren veel vlees gegeten, maar ja we gingen ook naar een steakrestaurant dus vrijwel de hele menukaart bestond uit vlees.


    Physics is awesome

    Yep. Helemaal opgedoft en ready to go en het wordt gecanceld. Fml.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nee mam, je bent niet depressief. De hele dag door iedereen vertellen dat je depressief bent, getuigt daar ook niet van. Je bent een beetje somber misschien, of je hebt een dipje, maar hou in godsnaam op met dat: 'oh, ik ben zo depressief' de hele dag door omdat je aandacht tekort komt, want ik word er knettergek van.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik word hier echt schijtziek van.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    TaeTae schreef:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oke dan


    The truth is out there.

    Ik heb al minstens twee jaar dezelfde bril (ja, ik moet nodig weer een nieuwe) en afgelopen Kerst heeft mijn tante die als het goed is gezien. Krijg ik gisteren het compliment dat ik zo'n mooie nieuwe bril heb, ik zat echt met een mond vol tanden. Ze is ook niet zo'n persoon die zoiets als grapje zegt dus ik wist niet wat ik met die opmerking moest.

    Maar zo'n soort situatie had ik laatst ook op werk en ik laat het langs me gaan, want ik kan er niks mee.


    Physics is awesome

    Pffff, ik heb echt te lang niet geschreven.


    Stenenlikker

    Ik ben achttien? Al vier dagen, maar het is toch surreal. Ik ben nog zo klein!!!!!!!!!!!!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    waarom is mijn leven zo vol


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    sjdkhjACKLA,DJNBQAHWDAJSN STEEK ME NEER PLS.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 22:50 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    :(


    A to the Z