• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aan de ene kant voelt dit vele malen beter, aan de andere kant kijk ik naar je lieve gezichtje en ben ik plotsklaps weer hopeloos verliefd op je. Zo kom ik er nooit over heen. Nooit zeg ik je.


    The truth is out there.

    Ik voel me een beetje bleh vandaag, en dat stond niet echt op mijn planning. Ik heb nog wat dingen die ik moet doen maar in deze staat... nee. (no_chears)

    Eh damn dat deze hint niet duidelijk was is zo raar


    all because i liked a girl

    Gisteren al met mijn hoofd tegen het dak van de auto dankzij een drempel en vandaag gevallen en mijn knie bezeerd. Geloof dat dit wel genoeg is voor het aankomende half jaar à jaar.

    Dacht dat het dus niet zo erg was, totdat ik hem ging bekijken en toen zat er al een mooi bultje op. Dus nu een koude washand erop in de hoop dat de bult nog iets slinkt en de pijn een beetje wordt verdoofd.


    Physics is awesome

    Yay, mijn declaratie is goed gekeurd! Ben benieuwd of hij al meteen de 18e verwerkt wordt ^^ Money is my friendddd.


    At the end we're all cursed

    Nou, heel erg mijn best doen om aan te geven dat ik kapot ben en aan mijn tax zit wat klusjes en werk en weet ik veel wat betreft helpt ook niet. Ben benieuwd hoelang het ditmaal gaat duren voor ik weer instort. Iig heb ik geprobeerd mijn grenzen aan te geven. En ik probeerde wel nee te zeggen, maar ik moest het alsnog doen gezien ik gewoon aansteller werd genoemd praktisch gezien. Yay. I hate people.


    At the end we're all cursed

    O o f. Ik ben echt hyped voor Fall Out Boy morgen en overmorgen Starset. O O F.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I know that you think that you're growing, but you're just tall.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SADGHFgsjkryluk, wie heeft er nou het gore lef om in te breken op een scoutinggebouw....


    Stenenlikker

    Ja! Ze komen naar m'n stad. Alleen moet ik dan nog even bepalen of ik ze eigenlijk wel in het theater wil zien. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lol, I mean ik ben zelf verantwoordelijk voor de shit waar ik nu mee zit. Ben het nog eens met mezelf op veel vlakken maar ik ben het gewoon zo oneens met mezelf en ik ben gewoon een gigantische sukkel dat ik geen simpel onderscheid kan maken tussen wat ik wil en wat goed voor me is.


    The truth is out there.

    Dat wordt waarschijnlijk een blauwe plek. Ik zou heel verbaasd zijn als het geen blauwe plek zou worden, maar bedankt voor je mening/advies. Ik hoop gewoon dat mijn knie morgen niet helemaal stijf is en dat ik er normaal mee kan lopen. En dat ie geen pijn doet.


    Physics is awesome

    Joi schreef:
    Lol, I mean ik ben zelf verantwoordelijk voor de shit waar ik nu mee zit. Ben het nog eens met mezelf op veel vlakken maar ik ben het gewoon zo oneens met mezelf en ik ben gewoon een gigantische sukkel dat ik geen simpel onderscheid kan maken tussen wat ik wil en wat goed voor me is.


    Whats uuup? 😘

    OTOFT: heb nu eigenlijk best wel veel zin in de trouwdag van mn ouders als dit plan lukken gaat! Het duurt nog tot half juli, maar toch. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks, I guess?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aan degene die mijn fiets gestolen heeft: ik hoop van harte dat je face first tegen de muur aan knalt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered