• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Echt doe mij maar gewoon weer 24/7 dronken zijn en een excuus hebben om niet op m’n telefoon te hoeven kijken. Jezus.


    Mistreated, misplaced, misunderstood


    all because i liked a girl

    ik heb een tea-shirt en ik ben er blij mee thehe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik haat min eigen lichaam zo fucking erg. Dit was zo'n grote bummer voor me, en direct wil ik gewoon al niet meer omdat ik toch alles weer verpest zoals altijd.

    -

    Starting cosplaying was a mistake.

    [ bericht aangepast op 3 april 2018 - 20:00 ]


    This ain't no place for no better man.

    You're not ruining my day or tomorrow for me. I'm seeing my favorite band since i was like super young live tomorrow. I'm in fucking heaven right now. I'm literally seeing the people whose music was an outlet for me in desperate times. You cannot ruin this. Nothing can. This is the best thing that could happen to me.

    [ bericht aangepast op 3 april 2018 - 20:34 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Noooooh, ik mag toch niet rijden in Spanje ):


    Stenenlikker

    Kut bol.com :/

    [ bericht aangepast op 3 april 2018 - 21:49 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Waarom ziet het er nu zo uitzichtloos uit ):


    26 - 02 - '16

    Het voelt allemaal als een fucked up toneelstukje. En dit toneelstukje bevat geen mooi sprookjes einde.

    [ bericht aangepast op 3 april 2018 - 22:03 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze knul wil like serieus met me op date maar ik krijg al een paniekaanval als ik er aan denk.

    Why am I like this?!


    Deze dag is fucking klote.


    This ain't no place for no better man.

    Vandaag verliep anders dan verwacht, maar het was gezellig dus okay. :p Maar ik ben wel enthousiast dat ik 2 mei op mijn nieuw werk mag beginnen en al mijn rooster heb gekregen zelfs, whiiee. (nerd) Kan niet wachten voor al die nieuwe dingen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat wil je nu eigenlijk van me? Please just talk to me. I still can't read minds. If you want me to do or change something, just tell me. What you're doing right now causes more harm than one converstation could possibly have.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunnen mensen net als mij relaten als ze in een discussie zitten, zich meestal heel dom voelen als iemand met een zeer sterk tegen argument komt?

    Dan bedoel ik niet van, gelijk opgeven maar meer in de zin van: Het maakt niet uit wat je zegt, deze persoon maakt betere punten dan jij, ook al ga je je opinie niet veranderen, en daarom voel je je dom.

    Vooral als mensen je dan gaan bashen ofzo.


    Ehmygawd I love my friends