• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het doet best wel pijn dat je me het gevoel hebt gegeven leuk te zijn, maar dat je me niet op bent komen zoeken dit weekend terwijl je me meerdere malen hebt gezien // niet dat ik het niet begrijp, maar alsnog.


    Eerste keer dat ik zoiets doe zonder mijn ouders in te lichten. Ik ben benieuwd of het ze überhaupt gaat opvallen... :')

    I want to kill that bitch...


    Stenenlikker

    Hoogste kudo-aantal in jaren volgens mij lol

    Nee, Sofie. Je beeldt je dit allemaal in. Je bent zelf ook niet de meest vriendelijke persoon. Soms ben je zelfs best wel kattig wanneer men je een compliment geeft. Je gaat dan alleen maar in op wat die persoon verkeerd zegt in plaats "dankjewel" te zeggen zoals elk normaal persoon.

    Ugh, ik ben horrible en verwacht dat iedereen mn cosplays super vindt, omdat ik graag bevestiging krijg. En als ik dat niet krijg omdat er allemaal andere getalenteerde mensen mij niet erkennen, ga ik dingen verzinnen. Sofie, you are a horrible, horrible, horrible person. Je verdient geen vrienden, geen volgers, geen eigen pagina en geen liefde. Je maakt je vriend zelfs uit voor allerlei scheldwoorden terwijl hij al duidelijk heeft aangegeven dat hij dat niet chill vindt. Verder maak ik al tienduizend keer kutgrapjes tegen mijn ouders die nu best veel druk hebben, met name mijn moeder.
    Ik probeer andere mensen te helpen met eerlijk te zijn naar zichzelf, maar ik ben zelf geen haar beter.


    Deep inside, I've never felt alive

    "Looks like the forecast is cloudy with a chance of doing it"

    Bonnie, you're killing me


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ben een zootje. Heb soort van een reboundgevoel van een godverredomde crush. Niet eens een relatie.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ohmygosh en nu fangirl ik over iets wat alleen in de series voorkomt en I LOVE IT.

    Echt waar, Ruff & Tuff zijn ULTIMATE karakter goals. Best characters EVAH.
    Al heeft Tuff minimale voorrang, want T.J. Miller.

    Waarom blijf ik hier op terugkomen: cause it's the truth, omg.

    Sofie, stahp it, calm yo tits.


    Deep inside, I've never felt alive

    Good god tired as hell.
    Laat deze week snel gaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    oops i did it again


    all because i liked a girl

    Why am I still trying? I'll never be as good as her.


    This ain't no place for no better man.

    I'm so fucking nervous +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    excited for today 😊


    Ik wil een tuin vol egels

    w t f. W T F. Nee, ik moet niet nog wakker worden. Ik ben klaarwakker. EN DAT KOMT OMDAT DEZE GODDAMNIT PLAATS ME NON-STOP LAAT DROMEN OVER LAURA. IK ZAT HUILEND MIDDENIN DE NACHT BIJ HEN, IN ZULKE FUCKING ERGE PANIEK EN DAN GA JE MIJ ZEGGEN DAT ALLES VANDAAG IETS ANDERS GAAT EN ZIJ LATER ZIJN NET ALS TOEN JA VIND JE T RAAR DAT IK TRILLEND BIN HET ONTBIJT ZIT!!!??!
    EN DAN DE HELE TIJD PUSHEN. ETEN DRINKEN TERWIJL DAT JUIST ZO AVERECHTS WERKT

    IK
    WORD
    HELEMAAL
    GEK


    i wanna die with you once or twice.

    Fucking hell. Komt m'n moeder om kwart over 12 uit d'r werk en als ik vraag waarom, dan krijg ik zo'n theatrale zucht:
    'Ja, ik ben gewoon depressief.'
    Doe ver-dom-me normaal. Ik kan niet meer tegen dat dramatische gedoe van je en ik weet niet waar het vandaan komt, maar hou ermee op.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"