• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pixielisje schreef:
    Uhm... minimaal 10k maar ik gok 20 :')
    Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Ik had heel veel uitgedacht voor een ploteinde maar ik heb ook nog niets beslist haahaha :')

    Niet overdreven veel!
    Inmiddels al kunnen beslissen voor welk einde je gaat?

    SonOfGondor schreef:
    Ik heb de 40k gehaald, jongens (en meisjes en iedereen anders)! Het is nog niet af, maar ik had al nooit gedacht dat ik dit nog ging halen voor het einde van november, maar het is me gelukt!

    Edit: het is af! Maar het heeft 61 hoofdstukken, zo frustrerend. Dit is niet aesthetic

    Gefeliciteerd!

    Als je voor een rond hoofdstuk aantal wilt gaan, vallen er geen twee hoofdstukken samen te voegen misschien?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Benzin schreef:

    Niet overdreven veel!
    Inmiddels al kunnen beslissen voor welk einde je gaat?

    Nou, ik heb daarstraks even gebrainstormd op de trein and i might have gotten inspiration voor een einde, maar ik denk dat ik er dan nog 30k aan moet rijgen..
    Maw, imma get to writing rn :')


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)
    Nou, ik heb daarstraks even gebrainstormd op de trein and i might have gotten inspiration voor een einde, maar ik denk dat ik er dan nog 30k aan moet rijgen..
    Maw, imma get to writing rn :')

    Ben je inmiddels al wat verder?
    En wie weet ben je wel sneller dan in 30 k bij je einde, of gaat het schrijven voortvarend. Hopelijk voor je.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Benzin schreef:
    (...)
    Ben je inmiddels al wat verder?
    En wie weet ben je wel sneller dan in 30 k bij je einde, of gaat het schrijven voortvarend. Hopelijk voor je.


    Awww thanks voor de comment nog en me te blijven motiveren girl!
    Ik ben intussen al wat verder. Ik heb mijzelf even gedwongen om verder te schrijven en toen kwamen alle ideeën als vanzelf gewoon aanzetten.
    Ik ben nu heel excited om het af te maken, dus hopelijk lukt dat ook!

    Hoe gaat het met jullie allemaal?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Awww thanks voor de comment nog en me te blijven motiveren girl!
    Ik ben intussen al wat verder. Ik heb mijzelf even gedwongen om verder te schrijven en toen kwamen alle ideeën als vanzelf gewoon aanzetten.
    Ik ben nu heel excited om het af te maken, dus hopelijk lukt dat ook!

    Hoe gaat het met jullie allemaal?

    Beter laat dan nooit. Geen probleem!
    Fijn dat het vanzelf een beetje gekomen is bij het schrijven en als je er zo excited voor bent komt dat vast en zeker wel goed met je verhaal.

    ik heb zelf de komende twee hoofdstukken en de laatste drie hoofdstukken staan. Alleen wat er tussen zit moet nog in woorden komen en ik weet nog niet hoe ik dat moet gaan doen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Succes allemaal, nog heel even!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2018 - 23:23 ]

    Benzin schreef:
    (...)
    Beter laat dan nooit. Geen probleem!
    Fijn dat het vanzelf een beetje gekomen is bij het schrijven en als je er zo excited voor bent komt dat vast en zeker wel goed met je verhaal.

    ik heb zelf de komende twee hoofdstukken en de laatste drie hoofdstukken staan. Alleen wat er tussen zit moet nog in woorden komen en ik weet nog niet hoe ik dat moet gaan doen.


    Ah, dat komt wel goed! Heb je al geprobeerd om een outline te maken van hoofdstukken van wat er tussen moet? Dat zal ongetwijfeld tijdens het schrijven wel wat wijzigen, maar dat voelt toch wat zekerder aan soms als je het op papier ziet staan?

    ---
    Hoe gaat het met jullie? Nog zo'n 15 dagen ongeveer om alles te activeren! Ik moet nog een aantal hoofdstukken schrijven. Hopelijk raakt dat af. :)


    A to the Z

    Hahaha, ik moet nog
    ongeveer 4 hoofdstukken schrijven en ruim 20 hoofdstukken activeren, waarvan het merendeel pas kan als ik die hoofdstukken heb geschreven. De laatste paar dagen van november gaan stressvol zijn 😂


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Hahaha, ik moet nog
    ongeveer 4 hoofdstukken schrijven en ruim 20 hoofdstukken activeren, waarvan het merendeel pas kan als ik die hoofdstukken heb geschreven. De laatste paar dagen van november gaan stressvol zijn 😂


    SAME wel haha, ik kan pas hoofdstukken activeren als ik ze geschreven heb haahhaha
    we can do it


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Ah, dat komt wel goed! Heb je al geprobeerd om een outline te maken van hoofdstukken van wat er tussen moet? Dat zal ongetwijfeld tijdens het schrijven wel wat wijzigen, maar dat voelt toch wat zekerder aan soms als je het op papier ziet staan?

    ---
    Hoe gaat het met jullie? Nog zo'n 15 dagen ongeveer om alles te activeren! Ik moet nog een aantal hoofdstukken schrijven. Hopelijk raakt dat af. :)

    Ik weet uit ervaring dat dingen veranderen tijdens het schrijven ja (: Een (vage) uitlijn heb ik dan ook al een tijdje staan en ik moet zeggen dat het me heeft geholpen, alleen heb ik toch een kleine writersblock bij deze hoofdstukjes vrees ik.
    15 dagen is nog best weinig...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    S.t.r.e.s.s.

    TaeTae schreef:
    S.t.r.e.s.s.

    +1 hahaha oh lawd


    A to the Z

    Ik moet denk ik nog iets van tien hoofdstukken. Ik ga het wel afkrijgen maar ik ben benieuwd of ik er een middag vrij voor moet nemen of dat ik het zo ga redden. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Natas: you can do it, you go girlll!

    Hoe gaat het met jullie allemaal?
    gaan we dit topic nog volspammen en een nieuwe openen voor de laatste tien dagen? :3
    Ik heb serieus waar een dankwoord gemaakt en gestyled om hier te posten, zodat ik wel motivatie heb om het op tijd af te werken aangezien ik het dankwoord anders moet wijzigen haha. #ugottadowhatugottado


    A to the Z

    Ik heb eindelijk een huisje, maar door de verbouwing en verhuizing heb ik echt geen tijd meer gehad om goed door te schrijven. Ik ga wel verder zodra ik klaar ben, maar dat is dan buiten de wedstrijd :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.