• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SonOfGondor schreef:
    Ga ik nog voor de credits voor een afgerond verhaal of niet? Ik sta toch geen kans om te winnen en ik moet nog steeds 5000 woorden schrijven en nog veel meer online zetten. Zoveel werk :c


    Ja, je gaat dit doen! Geen gemaar, je gaat het gewoon doen :'P


    Stenenlikker

    Bedankt voor jullie antwoorden!

    SonOfGondor schreef:
    Ga ik nog voor de credits voor een afgerond verhaal of niet? Ik sta toch geen kans om te winnen en ik moet nog steeds 5000 woorden schrijven en nog veel meer online zetten. Zoveel werk :c

    Ja dat ga je doen! You can do it!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Aaaaaah, de eerste versie van mn verhaal is af!! O_O
    Ik wil er nog wel een scene van +- 10k in stoppen, maar de afgeronde basis staat!


    Stenenlikker

    Wat goed van je!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hephaistion schreef:
    Aaaaaah, de eerste versie van mn verhaal is af!! O_O
    Ik wil er nog wel een scene van +- 10k in stoppen, maar de afgeronde basis staat!


    WOOHOOO
    congrats!
    ik heb net 2/3 af lol
    i really pray dat ik er nog een einde aan kan breien en kan uploaden op een maand tijd haahaahahaha rip


    A to the Z

    Je hebt nano nog (nerd) you can do it

    Ik heb vandaag mijn laatste hoofdstuk geschreven (yeah) ik kan de komende dagen de laatste paar hoofdstukken op rare grammatica gaan controleren en online gooien, en dan ben ik gewoon klaar.
    Ik heb alleen wel wat last van een existentiële crisis, want nu dit af is, wat moet ik dan met m'n leven? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Je hebt nano nog (nerd) you can do it

    Ik heb vandaag mijn laatste hoofdstuk geschreven (yeah) ik kan de komende dagen de laatste paar hoofdstukken op rare grammatica gaan controleren en online gooien, en dan ben ik gewoon klaar.
    Ik heb alleen wel wat last van een existentiële crisis, want nu dit af is, wat moet ik dan met m'n leven? :')


    Whoooo, gefeliciteerd!

    Ik ga binnenkort ook met een uploadcrisis zitten, want die extra scene zit ergens middenin, dus dit betekend dat ik in een paar dagen tijd de helft van mn verhaal moet gaan uploaden, woops.


    Stenenlikker

    Jullie zijn goed bezig! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hebben jullie zin om elkaar nog goed te motiveren voor de laatste maand zonder mee te doen aan nanowrimo bijv?
    Wie wilt allemaal nog afschrijven voor de deadline en hoeveel moeten jullie nog?
    I need someone to kick my ass lmao
    Ik zit al ruim over de 40k maar ik moet nog een derde schrijven, basically de laatste act. :') Ik haal het zo niet omg :')


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Hebben jullie zin om elkaar nog goed te motiveren voor de laatste maand zonder mee te doen aan nanowrimo bijv?
    Wie wilt allemaal nog afschrijven voor de deadline en hoeveel moeten jullie nog?
    I need someone to kick my ass lmao
    Ik zit al ruim over de 40k maar ik moet nog een derde schrijven, basically de laatste act. :') Ik haal het zo niet omg :')


    Ik wil mijn verhaal zeker nog afschrijven! Nog 11 k te gaan, maar stiekem heb ik daarvan al meer dan de helft in schets staan. Dus zolang ik inspiratie krijg, moet het wel goed komen.
    Je hebt al zo veel geschreven in de afgelopen tijd, je kan het! Hoeveel woorden moet je nog, schat je in?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jullie kunnen het *cheerleadsmiley*
    Ik kom jullie zeker aanmoedigen!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Uhm... minimaal 10k maar ik gok 20 :')
    Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Ik had heel veel uitgedacht voor een ploteinde maar ik heb ook nog niets beslist haahaha :')


    A to the Z

    Mijn story heeft een make over gekregen en ik mijn motivatie is terug!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Mijn story heeft een make over gekregen en ik mijn motivatie is terug!

    Aww, glad I could help!


    A to the Z

    Ik heb de 40k gehaald, jongens (en meisjes en iedereen anders)! Het is nog niet af, maar ik had al nooit gedacht dat ik dit nog ging halen voor het einde van november, maar het is me gelukt!

    Edit: het is af! Maar het heeft 61 hoofdstukken, zo frustrerend. Dit is niet aesthetic

    [ bericht aangepast op 3 nov 2018 - 22:47 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor