• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Ik voel je zo verschrikkelijk hard, want ik heb precies hetzelfde.

    Dan kunnen we samen huilen :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Dan kunnen we samen huilen :'D


    Hahaha, ja, huilen.

    Maarja, ik heb een fandom dat bijna niemand kent en hoewel het prima te lezen is zonder de boekenserie te kennen, lijken mensen dat te negeren. Niet dat er ooit veel interesse in mijn verhalen is getoond en ik bijna op mn recordaantal abo's zit met dit verhaal.


    Stenenlikker

    In november lees ik alles van jullie 😣😣

    Ik was ook heel slim om in deze periode een DnD campagne te beginnen...... Hahahahahahahaaaa

    Hopelijk stimuleert het me.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik lees in november ook bij!
    Also, ik wil niet ondankbaar klinken of zo want ik heb wel een aantal lezers, maar ik wil er wel even bij zeggen dat het leespubliek hier op Q ook niet zo enorm groot is. Ik vind het ook heel moeilijk om lezers te trekken en eerlijk toegegeven ben ik er soms ook gedemotiveerd door. Maar ik probeer toch door te gaan omdat ik het wil schrijven voor mijzelf (hoe cliché dat ook is) want het is a) schrijfoefening b) een ervaring c) leuk om mee te doen aan een wedstrijd en jezelf te pushen d) rewarding
    so dont give up! go go go!

    Ik probeer mijzelf nu écht te overtuigen van terug aan de slag te gaan aangezien we nu in de laatste twee maanden zitten en realistisch gezien is het wel nog mogelijk lijkt me om het af te werken - ook al zit ik nog maar iets over de helft lol - mits ik gewoon een goed schrijftempo aanhoud.
    Maar echt, ik zit al zo ver en ben wel al zo tevreden met hetgeen er nu op papier staat. Ik zou het echt extreem rot vinden als ik het nu niet op tijd afkrijg. So imma do my best. Ik heb net een plottwist bedacht tijdens het schrijven zelf die me hopelijk even uit mijn ellendige schrijfdip haalt, lets pray!

    Hoe gaat het verder met jullie sotys? :)


    A to the Z

    oh en om er nog even wat aan toe te voegen: ik denk dat foty sowieso echt wel een moeilijkere categorie is dus sowieso mad props to you.


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Ik lees in november ook bij!
    Also, ik wil niet ondankbaar klinken of zo want ik heb wel een aantal lezers, maar ik wil er wel even bij zeggen dat het leespubliek hier op Q ook niet zo enorm groot is. Ik vind het ook heel moeilijk om lezers te trekken en eerlijk toegegeven ben ik er soms ook gedemotiveerd door. Maar ik probeer toch door te gaan omdat ik het wil schrijven voor mijzelf (hoe cliché dat ook is) want het is a) schrijfoefening b) een ervaring c) leuk om mee te doen aan een wedstrijd en jezelf te pushen d) rewarding
    so dont give up! go go go!

    Ik probeer mijzelf nu écht te overtuigen van terug aan de slag te gaan aangezien we nu in de laatste twee maanden zitten en realistisch gezien is het wel nog mogelijk lijkt me om het af te werken - ook al zit ik nog maar iets over de helft lol - mits ik gewoon een goed schrijftempo aanhoud.
    Maar echt, ik zit al zo ver en ben wel al zo tevreden met hetgeen er nu op papier staat. Ik zou het echt extreem rot vinden als ik het nu niet op tijd afkrijg. So imma do my best. Ik heb net een plottwist bedacht tijdens het schrijven zelf die me hopelijk even uit mijn ellendige schrijfdip haalt, lets pray!

    Hoe gaat het verder met jullie sotys? :)


    Ik heb het ergens opgegeven en nu ben ik toch weer soort van gemotiveerd (vooral door de beste story van 2018 verkiezing) en nu heb ik flink wat bij te schrijven. Ik heb zelf ook wel een beetje het probleem van weinig lezers tbh. Fantasy is al niet heel erg populair naar mijn idee en het is erg demotiverend om nauwelijks reacties te krijgen. Maar ik ga het alsnog proberen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik schrijf idd ook voornamelijk voor mezelf, ik ga helemaal los op dit verhaal, haha. Ik zit nu iig op het woordenminimum, dus halen ga ik het sowieso, alleen is het de vraag hoe mooi afgerond mijn einde gaat zijn, hahaha.
    Maar ik zit atm een beetje in een schrijfdip, dus ik hoop dat een paar dagen even niet schrijven gaat helpen.


    Stenenlikker

    Dit topic herinnert me eraan dat ik weer verder moet schrijven haha

    Ik zit nu op 14,5 hoofstuk met 19.024 woorden, maar er is no way dat ik het ga redden want ik heb het schrijftempo van een slak, lol.

    Ik heb soms echt van die momenten dat ik in een uur een hoofdstuk schrijf en soms drie zitten en dan zit ik weer een maand vast


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Hahaha, ja, huilen.

    Maarja, ik heb een fandom dat bijna niemand kent en hoewel het prima te lezen is zonder de boekenserie te kennen, lijken mensen dat te negeren. Niet dat er ooit veel interesse in mijn verhalen is getoond en ik bijna op mn recordaantal abo's zit met dit verhaal.

    Echt he :'D fanfiction is toch lastiger blijkbaar. Volgend jaar aan de soty dan maar? :'D

    Ik vind het wel fijn om te lezen trouwens dat ik niet de enige ben die hier een beetje tegenaan loopt. Ik vond mezelf al zo zeuren :')
    Maargoed, met goede moed weer verder! Nog iets meer dan twee maanden, peepz! We can do it!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ewwww
    ik raak maar niet in de mood voor mijn soty verder te schrijven echt k*t dit :(((


    A to the Z

    Necessity schreef:
    (...)
    Echt he :'D fanfiction is toch lastiger blijkbaar. Volgend jaar aan de soty dan maar? :'D

    Ik vind het wel fijn om te lezen trouwens dat ik niet de enige ben die hier een beetje tegenaan loopt. Ik vond mezelf al zo zeuren :')
    Maargoed, met goede moed weer verder! Nog iets meer dan twee maanden, peepz! We can do it!


    Nouja, twee jaar geleden deed ik ook al mee aan SOTY en toen had mn verhaal ook niet zoveel succes :/ Blijkbaar vind men mijn verhaallijnen niet zo leuk...


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Nouja, twee jaar geleden deed ik ook al mee aan SOTY en toen had mn verhaal ook niet zoveel succes :/ Blijkbaar vind men mijn verhaallijnen niet zo leuk...

    Misschien de volgende keer toch maar een Harry Potter of Harry Styles fanfic schrijven :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)
    Misschien de volgende keer toch maar een Harry Potter of Harry Styles fanfic schrijven :')


    Vergeet het niet 16+ te maken!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    AriChibi schreef:
    (...)
    Misschien de volgende keer toch maar een Harry Potter of Harry Styles fanfic schrijven :')


    Ja daaaaaaaaaag :'P


    Stenenlikker

    Harry x Harry, 50 shades AU :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.