• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AriChibi schreef:
    Harry x Harry, 50 shades AU :')

    :')
    We hebben het recept voor een goedlopende story ontdekt hoor :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ugh het is al weer bijna oktober O.O
    Ik hoop dat ik met Nano 50K eruit kan knallen al moet ik die maand waarschijnlijk de redactie van mijn boek doen en houd ik weinig schrijftijd over... :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wow, ik heb gisterenavond zowaar zomaar een hoofdstukje herschreven en nu gaat het opeens een stuk beter :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Wow, ik heb gisterenavond zowaar zomaar een hoofdstukje herschreven en nu gaat het opeens een stuk beter :')

    Woehoee goed bezig!

    Ik raak wel licht in paniek :') ik heb nog 5 hoofdstukken (en een epiloog) in de planning en nog zo'n 8k minimaal om te schrijven. Maar de meeste van mijn hoofdstukken zijn rond de 1k. Hoe ga ik ooit die laatste paar woorden bij elkaar rapen? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    i'm panicking too want ik zit wel al ruim over de 40k, maar ik moet nog een heel aantal hoofdstukken schrijven, heb een writersblock voor mijn story specifiek en we hebben nog maar twee maand
    omg
    ik denk dat ik mijzelf maar ga verplichten van bij te schrijven :')


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    i'm panicking too want ik zit wel al ruim over de 40k, maar ik moet nog een heel aantal hoofdstukken schrijven, heb een writersblock voor mijn story specifiek en we hebben nog maar twee maand
    omg
    ik denk dat ik mijzelf maar ga verplichten van bij te schrijven :')


    Y'all can do it (hoera)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)

    Y'all can do it (hoera)


    i prayyy


    hows it going yaaaall


    A to the Z

    Yes you can do it!


    Ik heb eindelijk na een hoop gestruggle een van de belangrijkste hoofdstukken uit het verhaal op papier gekregen. Ik ben al wel minstens drie keer halverwege opnieuw begonnen omdat ik maar niet het juiste gevoel te pakken kreeg, en ben nu eindelijk tevreden dus het gaat goed.
    Nog vier hoofdstukken en een epiloog (en een proloog want waarom zouden we die ook niet schrijven als het hele verhaal af is :'D) en dan is mijn verhaal gewoon af :o

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 22:00 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Aaaah supergoed!
    Ik heb net ook nog geschreven en ik ben eindelijk een punt voorbij waar ik echt vast zat omdat ik het nooit goed genoeg vond. But now i'm past it, i feel refreshed. Dus hopelijk vlot het vanaf nu!

    come ooooon we can make it
    two months we can do thisss


    A to the Z

    Ugh, mijn motivatie is weer weg. Ik voel me gewoon niet goed genoeg


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben ziekkkkkk D:
    Het ging zo goed, maar nu kan ik niet meer slapen of denken :(


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    SonOfGondor schreef:
    Ugh, mijn motivatie is weer weg. Ik voel me gewoon niet goed genoeg


    nee JAWEL JIJ BENT WEL GOED GENOEG
    and i promise to read Selkie in november want ik heb er nu gewoon de tijd niet voor om iedereens geweldige stories te lezen
    so u better continue so i can kudo the shit out of it


    A to the Z

    Ik heb me officieel afgemeld, maar ik blijf jullie hier gewoon lekker stalken en motiveren want YOU CAN DO IT


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hello hello, hoe gaat het bij iedereen?
    Zelf ben ik vlak bij het afronden van mijn verhaal ^^

    Maar ik vroeg me random iets af: hebben jullie ook wel eens last van dat je over een klein detail intens veel gaat zitten nadenken? Terwijl dit detail eigenlijk heel erg weinig toevoegt aan je verhaal. Dat had ik dus net met de grootte van de bajonet aan het geweer van één van mijn personages, hahaha.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Hello hello, hoe gaat het bij iedereen?
    Zelf ben ik vlak bij het afronden van mijn verhaal ^^

    Maar ik vroeg me random iets af: hebben jullie ook wel eens last van dat je over een klein detail intens veel gaat zitten nadenken? Terwijl dit detail eigenlijk heel erg weinig toevoegt aan je verhaal. Dat had ik dus net met de grootte van de bajonet aan het geweer van één van mijn personages, hahaha.

    Nice, goed bezig!
    Ik had vorige maand een mooie inhaalslag. Dus, hoewel ik deze maand nog niet enorm veel geschreven heb en ik dat nog wel moet doen, heb ik toch goede hoop dat mijn verhaal af gaat komen.

    Wie weet komt het ooit nog van pas, haha.
    Ik heb het zelf bij referenties naar fandoms toe, die meestal ook klein en niet nuttig voor het verhaal zijn. Ik kan veel nadenken over hoe ik het mooi en leuk kan verwoorden dan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn