• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik schrijf vaak opgekruld op de bank met de laptop op schoot. Of om drie uur 's nachts op mn buik in bed steunend op mijn ellebogen en mobiel in de hand :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dat moment dat je je realiseert dat je afgelopen maand gewoon vergeten bent hoofdstukken te activeren :') ik heb voor deze maand nu wel een heleboel :'D

    En hoe gaat het bij jullie?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben even echt fed up met mijn soty en dat is niet zo leuk aangezien ik NU moet schrijven om het nog af te krijgen voor november :')
    rip


    A to the Z

    Necessity schreef:
    Dat moment dat je je realiseert dat je afgelopen maand gewoon vergeten bent hoofdstukken te activeren :') ik heb voor deze maand nu wel een heleboel :'D

    En hoe gaat het bij jullie?

    Je staat in elk geval niet stil met je verhaal (: En kan inderdaad deze maand lekker activeren nu.

    Uhm, in mijn geval moet ik nog minimaal 30 k in 3 maanden af weten te krijgen... Dus het gaat zo goed dat ik nu elke maand moet schijven wat ik sinds januari geschreven heb, haha.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Pixielisje schreef:
    Ik ben even echt fed up met mijn soty en dat is niet zo leuk aangezien ik NU moet schrijven om het nog af te krijgen voor november :')
    rip

    Vervelend zeg! Is er iets waarmee ik kan helpen?

    Wrathsteed schreef:
    (...)
    Je staat in elk geval niet stil met je verhaal (: En kan inderdaad deze maand lekker activeren nu.

    Uhm, in mijn geval moet ik nog minimaal 30 k in 3 maanden af weten te krijgen... Dus het gaat zo goed dat ik nu elke maand moet schijven wat ik sinds januari geschreven heb, haha.

    Je kan het! *cheerleadsmiley*

    Wat mij erg hielp was meedoen met Qamp. Afgelopen maand heb ik ruim 12k geschreven daardoor, waardoor ik nu rond de 27k zit, en ik hoop komende maand nog ruim 10k te schrijven hierdoor.
    Misschien helpt het jou ook? [justify][/justify]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Necessity:
    Wel, het is gewoon echt even niet in de mood zijn om er werk in te steken en er aan te schrijven. Niet dat ik het verhaal niet leuk vind of niet weet hoe ik verder moet.
    Idk, heb jij daar tips voor?
    Ik heb wel 28k geschreven met Qamp dus misschien ben ik gewoon even uitgeblust omdat ik er al zo lang aan bezig zit en zo veel :')


    A to the Z

    Necessity schreef:
    (...)
    Je kan het! *cheerleadsmiley*

    Wat mij erg hielp was meedoen met Qamp. Afgelopen maand heb ik ruim 12k geschreven daardoor, waardoor ik nu rond de 27k zit, en ik hoop komende maand nog ruim 10k te schrijven hierdoor.
    Misschien helpt het jou ook? [justify][/justify]

    Ah nice! Nou, Camp NaNoWriMo in juli faalde een beetje bij me, dus ik weet niet of het zo iets voor mij is. Al heb ik nu geen grote vakanties ertussen zitten, dus wie weet probeer ik het wel weer.

    Pixielisje schreef:
    @Necessity:
    Wel, het is gewoon echt even niet in de mood zijn om er werk in te steken en er aan te schrijven. Niet dat ik het verhaal niet leuk vind of niet weet hoe ik verder moet.
    Idk, heb jij daar tips voor?
    Ik heb wel 28k geschreven met Qamp dus misschien ben ik gewoon even uitgeblust omdat ik er al zo lang aan bezig zit en zo veel :')

    Je kan altijd een paar dagen pauze nemen, wie weet dat de zin daarna weer terugkomt? Kan best zo zijn als je zo veel aan geschreven hebt de afgelopen maand.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben bang dat ik me maar uit moet gaan schrijven. Ik zit nu op 16.400 woorden, en er is no way dat ik de 40.000 ga halen voor november ;(


    There are poems inside of you that paper can't handle

    's nachts schrijven is een slechte gewoonte, maar ik heb nu wel weer geschreven. Go me?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    'S nachts vloeien de creative juices :')

    Ik wilde ook 's nachts schrijven, maar ik moest vandaag echt vroeg op (huil)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik ben maar van inzending gewisseld. :')
    Maar ik zal alsnog moeten aanpoten om het te halen. Misschien moet ik kortere verhalen schrijven xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Ik ben maar van inzending gewisseld. :')
    Maar ik zal alsnog moeten aanpoten om het te halen. Misschien moet ik kortere verhalen schrijven xD


    Deze voel ik, haha. Waarom kan ik niet gewoon een simpel plot bedenken.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Eerlijk, ik denk niet dat ik het ga halen. En dat vind ik echt ontzettend jammer enerzijds omdat ik echt al zo hard mijn best gedaan heb en al aan de 55k zit onderhand, maar ik moet nog een heel stuk schrijven en dat wil ik wel goed proberen doen ipv gerushed.
    Meh, idk. Ik probeer gewoon nog in september, oktober en november door te gaan en hopelijk raakt het wel af. But still


    A to the Z

    Aww wat jammer. Maar 55k is zeker al een flinke prestatie! Je mag zeker trots zijn op je verhaal, of je hem nou afkrijgt of niet!



    Ik zit er een beetje doorheen eigenlijk. Ik ben echt dol op mijn verhaal en ergens heel gemotiveerd, maar tegelijk vraag ik me af waar ik het allemaal voor doe want het wordt toch niet gelezen. En natuurlijk schrijf ik voor mezelf, maar als ik dan zie hoe goed jullie verhalen zijn en hoe populair die zijn, en dan dat mijn laatste hoofdstuk door drie mensen gelezen is, waarvan 1 ikzelf was omdat ik iets moest terugzoeken voor een later hoofdstuk, steekt dat ergens toch wel een beetje. Maargoed, misschien had ik dan niet zo'n specifiek ship met ook nog eens een specifiek onderwerp moeten kiezen gezien voor beide het lezerspubliek niet erg groot is, en een combi ervan dus al helemaal niet :')
    *Klaagmodus uit*

    Ik heb al wel ruim 32k op papier staan en ik vermoed dat ik rond de 45k ga uitkomen, dus het schiet al wel op ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Aww wat jammer. Maar 55k is zeker al een flinke prestatie! Je mag zeker trots zijn op je verhaal, of je hem nou afkrijgt of niet!



    Ik zit er een beetje doorheen eigenlijk. Ik ben echt dol op mijn verhaal en ergens heel gemotiveerd, maar tegelijk vraag ik me af waar ik het allemaal voor doe want het wordt toch niet gelezen. En natuurlijk schrijf ik voor mezelf, maar als ik dan zie hoe goed jullie verhalen zijn en hoe populair die zijn, en dan dat mijn laatste hoofdstuk door drie mensen gelezen is, waarvan 1 ikzelf was omdat ik iets moest terugzoeken voor een later hoofdstuk, steekt dat ergens toch wel een beetje. Maargoed, misschien had ik dan niet zo'n specifiek ship met ook nog eens een specifiek onderwerp moeten kiezen gezien voor beide het lezerspubliek niet erg groot is, en een combi ervan dus al helemaal niet :')
    *Klaagmodus uit*

    Ik heb al wel ruim 32k op papier staan en ik vermoed dat ik rond de 45k ga uitkomen, dus het schiet al wel op ^^


    Ik voel je zo verschrikkelijk hard, want ik heb precies hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2018 - 19:46 ]


    Stenenlikker