• THE LOVING ROSE

    Rollentopic      •      Praattopic      •      Speeltopic

    ROLLEN
    Mannen
    Vester
    Kevin
    Stephen
    Zeker
    Timo
    /
    Rechterhand
    /
    Leider
    Linkerhand
    Gokken
    Drugs/wapens
    Contacten
    Financiën
    Meisjes
    2
    2
    3
    4
    4
    Waterbender
    IrisWestAllen
    Sombre
    Ziegler
    Cipher
    Vrouwen
    Dani
    Brynn
    Maya
    Leah
    Juliette
    Sophia
    Mae
    Stripper +
    Infiltrant/Nieuw
    Lovergirl
    Stripper +
    Serveerster
    Serveerster
    Stripper +
    2
    2
    3
    4
    4
    4
    4
    Benu
    Quean
    Shadowsinger
    xJess
    Adamantine
    Sunrises
    Marlow




                                                         
    REGELS

    • Huisregels van Quizlet
    • OOC duidelijk aangegeven & geen ruzie.
    (Als er een probleem is, stuur me dan eerst privé, zodat het niet meteen escaleert.)
    • Maximum twee rollen, geslacht verschilt tenzij je toestemming hebt
    • Lees heel het topic door, het is niet zo heel veel.
    • 16+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing bij.
    Gotta love dem smut, but not by surprise, ya know.
    • Minimum 50 woorden per post.
    • Geef naamsveranderingen door.



                                                         
    THE LOVING ROSE

    De buurt
    De club staat natuurlijk niet pal in het toeristische centrum van LA, maar ook weer niet zo ver ervandaan. De buurt was vroeger verloederd, maar door de rijke invloed van de bende, is de luxe aanzienlijk verbeterd. Vergis je niet, het is nog steeds een enorm gevaarlijke wijk en de gewone, onschuldige mens heeft er niets te zoeken. Er zijn enkele andere louche clubs en bordelen in dezelfde straat, maar The Loving Rose is duidelijk het rottende hart.

    De eigenaars
    Enkel de kern van de bende heeft zijn basis in The Loving Rose, al zijn andere bendeleden uiteraard welkom voor bezoekjes en zakenbesprekingen. De kern zelf bestaat uit het aantal rollen dat er zullen komen, maar de échte kern is de leider en zijn twee handlangers. Zij zijn degenen die het gebouw bezitten en dus ook de huur van de kamers ontvangen. Hun 'loon' is het grootst en alle eind- of grootste beslissingen liggen in hun handen, al is de autoritaire trap naar de rest van de kern niet zo heel groot. Ze zijn bijna even hecht met de anderen als de anderen met elkaar.

    Gelijkvloers - club
    Op het gelijkvloers ligt de club zelf. Het is een grote en hoge zaal, met twee bars - één op de grond en één op het gigantische balkon - een podium met danspalen, enkele kleinere podia met palen, genoeg chique banken en tafels om het hele witte huis te ontvangen en een trap naar de eerste verdieping. Er is geen echte dansruimte, aangezien het doelpubliek niet bepaald uit energieke tieners bestaat. Er is, natuurlijk, ook een toilet.

    Eerste verdieping - werkkamers
    Een simpele, maar chique gang met aan weerszijden enkele kamers. De kamers zijn mooi, netjes, maar sober. Er staat niet meer in dan een bed (een twijfelaar), een kleine kast met alle benodigdheden in (inclusief reserve dekens en lakens, moest de troep te groot zijn) en een kleine badkamer met een toilet, een spiegel en een douche. Alle kamers zien er hetzelfde uit.

    Tweede verdieping - kamers meisjes
    Hier is niet veel verschil met de eerste verdieping, behalve dan dat deze kamers enkel als slaapplaats voor de meisjes dienen. Hoewel ze netjes zijn, zijn ze duidelijk goedkoper ingericht en bijna even sober. Door de jaren heen hebben sommige meisjes af en toe wel eens iets leuk gekregen om het op te fleuren, maar al bij al kan je het niet meteen gezellig noemen. In elke kamer staan er twee bedden (twijfelaars), een grote kleerkast, twee nachttafels, twee stoelen en een kleine badkamer met een wastafel, een spiegel en een toilet.

    Zolder - gastenkamers en leefruimtes
    De zolder is in drie delen (één grote en twee iets kleinere) opgedeeld. De kleinste delen zijn twee ruime en aangename kamers die al dan niet gebruikt kunnen worden door kernleden die (even) geen andere verblijfplaats hebben. De anderen hebben (verschillende) woonsten ergens anders, aangezien de club niet bepaald de meest aangename plaats is om echt in te wonen.
    Naast de 'jongenskamers' heb je nog een grote ruimte waarin een badkamer met drie douches, twee baden en een toilet is gemaakt, met daarnaast een keuken die doorloopt naar een kleine, maar iets gezelligere woonkamer (met televisie) waar de meisjes hun schaarse vrije uren mogen doorbrengen.

    Regels
    Meisjes
    • Douchen na de daad is verplicht. Deze douche mag niet langer dan tien minuten duren.
    • Werkuren:
          11u00 - 13u00: Opruimen en dergelijke
          13u00 - 13u30: Lunchpauze
          13u30 - 19u00: Opruimen en dergelijke
          19u00 - 21u00: Avondmaal en voorbereiding
          21u00 - 04u00: Club
    • Geen contact met de autoriteiten
    • Wanneer je drank krijgt aangeboden, bestel het duurste, neem 1 slok en giet de rest subtiel weg.
    • Geen drugs van klanten aanneemne.

    Bendeleden
    • Geen minderjarige meisjes

    Klanten
    • Aanraken mag, meer niet. Wanneer een klant meer wilt, informeert hij naar de beschikbare meisjes. Prijzen worden met de jongens afgesproken.

    EXTRA

    ⚘ Kamerindeling (randomizer):
          - Alice & Leah
          - Dani & Savannah
          - Sophia & Juliette
          - Anna & Maya
          - Mae & Brynn
          - Maddie & Elizabeth
    Mijn excuses dat ik dit niet eerder gezegd heb, het was een ideetje dat nu bij me opkwam. Voel je vrij om relaties aan te passen naar oude kamergenoten en dergelijk (: Er zijn trouwens net zes kamers voor de meisjes beschikbaar.
    ⚘ NPC's: geef ze het karakter dat je er aan wil geven (: Ik zet het dan wel eens in de beginpost, zodat iedereen ongeveer hetzelfde heeft ^^
    ⚘ Op werkdagen is er nog extra personeel zoals security & uitsmijters, maar die zijn niet aanwezig buiten de werkuren.


    NPC's
    Non playable Characters
    Mannen
    Caleb
    Mason
    Arthur
    Meisjes
    Valsmunterij
    Illegalen
    FC
    FC
    FC
    25
    25
    26
    2 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    Vrouwen
    Anna
    Alice
    Savannah
    Elizabeth
    Maddie
    Nieuw
    Nieuw
    Stripper +
    Stripper +
    Stripper
    FC
    FC
    FC
    FC
    FC
    19
    19
    23
    22
    20
    /
    /
    3 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    1 jaar aanwezig



    BEGIN

    Het is een aangename zondagmiddag, begin juni. Het is de vrije dag van de week, wat betekent dat er wordt schoongemaakt, bijgevuld, geoefend en allerlei andere zaakjes geregeld. Er hangt een opgewonden sfeer in de club, aangezien er zo net drie nieuwe meisjes de club zijn binnengebracht. Daarbij heeft Timo de kamerindeling volledig veranderd - zodat niemand aan zijn kop kan gaan zeuren - waardoor iedereen nu een (nieuwe) kamergenote krijgt. Vandaag zal er dus verhuisd worden, en moeten de meisjes duidelijk maken hoe het er in de club aan toe gaat.
    Op het moment dat de RPG begint, zijn de nieuwelingen net geïntroduceerd (en de kamers verdeeld) en krijgen ze de kans om even alles in zich op te nemen, net zoals de andere meisjes hen in zich op kunnen nemen. En de jongens uiteraard ook.

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 22:03 ]


    Mhm?

    Hola amigas.


    •

    MT


    Bowties were never Cooler

    -- Mineee.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    van mij :3


    - thank you for existing -

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Stephen Summerson
    I'm a hustler baby

    Stephen ━ 24 ━ Having a drink ━ Maya ━ outfit

          Met een tevreden grijns op mijn gezicht stap ik de club binnen. Meteen groete ik Maddie met een knipoog terwijl ze met een flirterige blik over de bar leunt.
          'Schoonheid, mag ik een Disaronno on the rocks van jou?' vroeg ik haar met een knipoog. Ik weet dat ze niet aan het werk is, maar ze wilt me vast een glaasje drinken inschenken. Ze knikte met een glimlach en liet wat ijsklontjes in het glas vallen, vervolgd door de caramelkleurige likeur. Ze gaf me het drankje en ik schonk haar een knipoog. Tevreden nam ik een slok van mijn drankje terwijl ik verder liep. Er zijn vandaag drie nieuwe dames geïntroduceert en ik ben hartstikke nieuwsgierig. Verderop zag ik twee nieuwe gezichten, een blonde dame en een aziatische dame met roze haar. Ik nam de dames even in me op en ik knikte goedkeurend.
          'Goedemiddag dames, binnen de club sta ik bekend als 'the hustler', maar jullie mogen me gewoon Stephen noemen.' knipoog ik naar de dames. 'Ik hoop dat jullie je gaan vermaken.' vervolg ik nog. 'Enig idee waar Maya is?' vroeg ik aan de dames die braaf knikte.
          'Ze is in de keuken volgensmij,' sprak de blonde dame. Ik glimlach, gaf een knipoog en liep rechtstreeks naar de keuken. Zodra ik de deur open zie ik Maya meteen iets te eten maken. Met een glimlach liep ik haar kant op en ik gaf haar een vriendschappelijke kus op haar haren.
          'Hallo daar, je maakt lunch?' vroeg ik nieuwsgierig terwijl mijn ogen over het aanrecht gingen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 22:47 ]


    - thank you for existing -

    MT.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Laying on the bathroom floor, feeling nothing. I'm overwhelmed and insecure, give me something. I could take to ease my mind slowly. Just take her home and you'll feel better. Just have a drink and you'll feel.
          TIMO     
    better. Keep telling me that it gets better. Does it ever? Help me, it's like the walls are caving in. Someone help me. I'm crawling in my skin. Sometimes I feel like giving up. But I just can't. It isn't in my blood.


    Bar      ♟      met Ves      ♟      shirt, jeans, Vans


    Niet iedereen was bij de introductie aanwezig geweest, maar dat stoorde Timo maar weinig. Hij had het kort en bondig gehouden, niet alleen omdat hij gewoonweg weinig te vertellen had, maar ook omdat hij veel te vroeg had moeten opstaan voor een zondag. Al had hij deze keer geen kater.
          Het was warm en hij voelde het glibberige zweet onder zijn vingernagels toen hij even zijn onderrug krabde. Armen laag houden en straks een nieuw shirt, als hij het niet zou vergeten. En hij moest toezien of de kamerverdeling in orde kwam. Gek, alsof hij op kamp was, al had hij in zijn leven geen enkel kamp meegemaakt. Hel, hij had niet eens op de High School gezeten, dus wat wist hij ervan? Waar hij wel iets vanaf wist, waren meisjes, en dat was ook precies waarover hij het nu even moest hebben. Voor zijn hoofd nog meer rare sprongen begon te maken.
          "Yo, man," groette hij Vester, die aan de bar met wat kaarten zat te rommelen. Timo mikte zijn gat op de barstoel naast de lichtere man, maar draaide zich zo dat hij nog steeds de ruimte kon zien. "En, wat vind je van de nieuwe lichting?" vroeg hij vervolgens nonchalant. Timo had ze zelf uitgekozen, min of meer dan toch, en was zelf ook nog geen 100% overtuigd. Zijn instincten zaten meestal wel goed, maar het duurde altijd even voor je echt kon zien hoe geschikt de meisjes waren. En welke uiteindelijk zouden breken.
          "Dinges daar," Hij wees naar het het blonde meisje waarvan hij de naam wel wist, maar nu even niet, "gaat nog een scène maken de komende dagen. Of dat gok ik toch. Komt blijkbaar meer uit haar mond dan dat er in haar hoofd zit, maar de skills..." Hij klakte even met zijn tong en grijnsde naar Ves. Zijn ogen straalden de kwajongen uit, die hij altijd wel nog een beetje was. "Gokje wagen? 50 dat ze vandaag nog een klap te pakken heeft."


    Mhm?

    Mt! (:


    I have seen my own sun darkened

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ZEKE


    The leader • 28 • Alone • In his office/at the bar • Clothes

    Het was minstens 24 uur geleden toen Zeke voor het laatste zijn ogen had gesloten om te slapen. Hij hing al bijna een hele dag boven verschillende papieren, een rekenmachine, sigaretten en dampende koffie. Hij had zichzelf erop getraind om een lange tijd zonder slaap te kunnen, maar dat ging niet zonder gevolgen. Na een tijdje werd zijn zicht wazig en werd hij nóg meer gefrustreerd dan hij gewoonlijk al was. Iedereen wist dan ook uit zijn buurt te blijven als Zeke lang niet geslapen had. Een idioot die wel bedacht zijn of haar aanwezigheid met Zeke te delen, kwam er snel achter dat dat een verkeerde gedachte was geweest.
          Zeke nam nog een flinke teug van zijn sigaret en doofde hem vervolgens. Ergens naast hem stond nog een restje koffie, maar hij besloot om het ondertussen koud geworden drankje niet op te drinken. Zeke was verantwoordelijk voor zijn eigen kantoor. Niemand, maar dan ook niemand mocht zonder toestemming zijn kamer betreden. Een enkeling kon zichzelf als gelukkig prijzen dat hij zich wel in het hol van de leeuw mocht bevinden.
          Zeke stapte zijn kantoor uit en draaide zorgvuldig de deur achter zich op slot, zodat niemand kon snuffelen in zijn spullen. Hij wandelde weg. Met een strak gezicht kwam hij aan bij de bar. Hier en daar werd hij begroet, maar deze stemmen wist hij te negeren. Dat was voor anderen vaak het teken dat ze hem met rust moesten laten. Zeke zag verschillende nieuwe meisjes staan - de ene bang, de ander boos. Het deed hem niets om naar hen te kijken. Hun tranen lieten hem koud, evenals hun hatelijke woorden naar hem en de andere mannen.
          Aan de bar zag hij Timo en Vester. Hij negeerde hen, geen zin in een gesprek over zaken. Met een vinger in de lucht bestelde hij geluidloos een drankje aan de bar. Het meisje wist wat hij wilde: een whisky met ijs.

    I COULD AGREE WITH YOU BUT THEN WE'D BOTH BE WRONG


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Brynn Ebony Galen
    The Infiltrant

    21 y/o - serveester - outfit - at the bar - Ezekiel

          De beste tactiek, zo was mij vanaf het begin af aan geleerd, was de aanval voordat iemand de kans had om in de verdediging te schieten. Zo ook nu.
          De andere nieuwe dames waarmee ik tegelijk in het hotel was geloodst, verbleven nog in hun kamer en leken van slag. Beide uitte dit in een ander soort emotie – hetgeen wat ik me nu niet zou kunnen permitteren. Ik moest opgaan in de massa. Dat was mijn taak en mijn doel. Vandaar dat ik mijn plek bij de bar innam. Voor even deed ik een kort dankgebedje voor het feit dat ik vroeger als serveerster in het café aan het eind van mijn straat had gewerkt.
          Timo, degene die zonder het te weten me gebracht had naar de plek waar ik moest zijn, zat al aan de bar met een onbekende jongeman. Zijn gelaatstrekken sloot ik op in mijn geheugen – vastbesloten om meer over degene te weten te krijgen waarmee de pooier in gesprek was. Echter kreeg ik niet al te veel tijd. Een stripper, een jongedame met de naam Maddie, stootte me aan.
          “Hij,” zei ze alleen maar terwijl ze naar een jongen met te veel tattoo’s – naar mijn smaak – wees. “Whiskey met ijs.” Verbaasd knipperde ik met mijn ogen. Ik had niet gehoord dat hij überhaupt besteld had, maar ik was wijs genoeg om mijn mond te houden en te doen wat me gevraagd werd. Ik pakte een vierkant glas en goot hierin de whiskey. Ik was best trots op het resultaat.
          Met opeengeklemde kaken zette ik het met een klap voor hem op tafel. Ik walgde van dit soort mensen die hier aan de bar zaten, vandaar dat ik ervoor gekozen had hier undercover te gaan. Om deze hele tent op te doeken.
          “Uw whiskey,” zei ik kortaf waarna ik mijn handen afveegde aan mijn broek.

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 12:53 ]


    I have seen my own sun darkened

    VESTER BENEDICT


    25 • Gambler • @ Bar • & Timo


          Vester stapt met grote passen weg van zijn goktafels, welke perfect glimmen. Vanmorgen heeft hij een van de nieuwe jongedames een klap moeten verkopen, aangezien hij haar al eens had gewaarschuwd de juiste producten te gebruiken. Helaas heeft de jongedame een herseninhoud ter grootte van een walnoot, waardoor Vester over diende te gaan op meer overtuigende praktijken — slaan. Gelukkig heeft hem dat nooit ofte nimmer teleurgesteld.
          Uiteindelijk is hij enigszins tot rust te komen door het karwei zelf uit te voeren, waardoor hij zichzelf er van kan verzekeren dat het goed is gegaan. Alhoewel moe, kan Vester nog goed werken. Daarbij staan donkere kringen rondom zijn kijkers hem niet in de weg en kan hij zijn eigen gang gaan.
          Vester laat zichzelf op één van de barkrukken neerzakken en grijpt een fles, wat hem een vragende blik oplevert van de blonde jongedame. Schouderophalend knikt hij even, waarna hij de fles vodka open draait en er een flinke teug uit neemt. Daarna spelen zijn handen al snel met zijn vaste stok kaarten.
          'Yo, man.'
          'Hi.'
          Vester kijkt niet op wanneer Timo naast hem komt zitten, maar hij grijnst kort. Vester kan Timo waarderen en geniet van zijn gezelschap.
          'En, wat vind je van de nieuwe lichting? Dinges daar, gaat nog een scène maken de komende dagen. Of dat gok ik toch. Komt blijkbaar meer uit haar mond dan dat er in haar hoofd zit, maar de skills. . . Gokje wagen? 50 dat ze vandaag nog een klap te pakken heeft.'
          Vester volgt Timo's blik en laat zijn kijkers over de nieuwe jongedame glijden, inschattend hoe ze zal reageren op de gang van zaken binnen hotel Loving Rose. Grijnzend kijkt hij naar Timo, zijn kaarten nog altijd schuddend.
          'En ik maar denken dat je beter wist dan tegen mij te gokken, mijn jonge Timo. 100 dat het vóór drie uur is gedaan.'
          Vester zou er eventueel zelf voor zorgen — hij zou in ieder geval niet verliezen. Grijnzend neemt hij een nieuwe fles wodka en kijkt dan weer opzij.
          'Hoe gaat 't nou?'
          De ondertoon van Vesters stem is nonchalant, maar zijn kijkers staan ernstig. Timo haatte dit soort gesprekken, maar Vester heeft geen zin in een herhaling van zijn inzinking. Snel neemt Vester nog een slok om herinneringen te onderdrukken en zich op het nu te concentreren.


    Darling, the better the gambler
    ——— the worse the man.


    •

    Kevin Forsythe
    27 || Drugs & Wapenhandel || Rechterhand || Maya & Leah || Fresh blood is always good. I just wish the others got their whores into the swing of things quicker || The Bar


    Timo had net een stel nieuwe meisjes voorgesteld. Ik had rustig aan de bar gezeten met Hank en Eric aan mijn voeten en een drankje in mijn hand. De nieuwe handel zag er goed uit, maar daden spreken luider dan woorden. Ik nam nog rustig een slok van mijn dubbele tequilla met een beetje citroensap. Er moest verhuisd worden, maar dat was niet mijn zorg. Maya en Leah zochten het zelf maar uit, en anders hoorde ik het wel. Ik had vandaag veel eigen zaken te regelen, maar dit kon ik niet missen. Ik wilde weten wat voor vlees we in de kuip hadden. Er was niemand hier die ik helemaal vertrouwde, en zeker nieuwelingen niet.
    Ik zag Zeke aan komen lopen, maar aan zijn gezicht was wel te zien dat hij weinig zin had in interactie. Ook het feit dat hij Timo en Vester compleet links liet liggen bevestigde dit. Zeke was sowieso niet iemand voor kletspraat, maar vandaag duidelijk nog minder. Toch moest ik hem eigenlijk nog hebben over wat bestellingen die vandaag binnen zouden komen. Ik goot mijn drankje achterover, zette het glas op de bar, en drukte me nonchalant af van mijn barkruk. Ik stapte op Zeke af, met Hank en Eric op mijn hielen als altijd. "Zeke." Ik stak intussen simpelweg een vinger op, om nog een dubbele tequilla met wat citroensap te bestellen. De hoern moesten inmiddels wel weten wat ik normaal gesproken dronk. "Kan ik je spreken over bepaalde zaken? Er staan wat discrepanties in mijn papierwerk." zei ik simpelweg tegen Zeke. Ik sprak niet graag over zaken met de hoeren in de buurt. Ze hoefden niet meer te weten dan hoeveel welke daad kostte. Ik aaide kort over Hank's hoofd. We zouden zo gaan, maar eerst moest alles uitgewerkt zijn. Ik ging namelijk echt niet op pad zonder dat ik alle risico's zo klein mogelijk had gemaakt. Ik maakte een plan B, C, en D voor alles wat ik deed, en plan E was altijd hetzelfde, maar die hield ik voor mezelf. Nu was het eerst tijd voor nog een drankje, wat duidelijkheid van Zeke, en mogelijk een proefritje op een van de nieuwe hoeren, voor ik weer hard aan de bak ging voor de bende... en voor mezelf.


    La muerte está tan segura de alcanzarnos que nos da toda una vida de ventaja

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 19:30 ]


    Bowties were never Cooler