• THE LOVING ROSE

    Rollentopic            Praattopic            Speeltopic

    ROLLEN
    Mannen
    Vester
    Kevin
    Stephen
    Zeker
    Timo
    /
    Rechterhand
    /
    Leider
    Linkerhand
    Gokken
    Drugs/wapens
    Contacten
    Financiën
    Meisjes
    2
    2
    3
    4
    4
    Waterbender
    IrisWestAllen
    Sombre
    Ziegler
    Cipher
    Vrouwen
    Dani
    Brynn
    Maya
    Leah
    Juliette
    Sophia
    Mae
    Stripper +
    Infiltrant/Nieuw
    Lovergirl
    Stripper +
    Serveerster
    Serveerster
    Stripper +
    2
    2
    3
    4
    4
    4
    4
    Benu
    Quean
    Shadowsinger
    xJess
    Adamantine
    Sunrises
    Marlow




                                                         
    REGELS

    • Huisregels van Quizlet
    • OOC duidelijk aangegeven & geen ruzie.
    (Als er een probleem is, stuur me dan eerst privé, zodat het niet meteen escaleert.)
    • Maximum twee rollen, geslacht verschilt tenzij je toestemming hebt
    • Lees heel het topic door, het is niet zo heel veel.
    • 16+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing bij.
    Gotta love dem smut, but not by surprise, ya know.
    • Minimum 50 woorden per post.
    • Geef naamsveranderingen door.



                                                         
    THE LOVING ROSE

    De buurt
    De club staat natuurlijk niet pal in het toeristische centrum van LA, maar ook weer niet zo ver ervandaan. De buurt was vroeger verloederd, maar door de rijke invloed van de bende, is de luxe aanzienlijk verbeterd. Vergis je niet, het is nog steeds een enorm gevaarlijke wijk en de gewone, onschuldige mens heeft er niets te zoeken. Er zijn enkele andere louche clubs en bordelen in dezelfde straat, maar The Loving Rose is duidelijk het rottende hart.

    De eigenaars
    Enkel de kern van de bende heeft zijn basis in The Loving Rose, al zijn andere bendeleden uiteraard welkom voor bezoekjes en zakenbesprekingen. De kern zelf bestaat uit het aantal rollen dat er zullen komen, maar de échte kern is de leider en zijn twee handlangers. Zij zijn degenen die het gebouw bezitten en dus ook de huur van de kamers ontvangen. Hun 'loon' is het grootst en alle eind- of grootste beslissingen liggen in hun handen, al is de autoritaire trap naar de rest van de kern niet zo heel groot. Ze zijn bijna even hecht met de anderen als de anderen met elkaar.

    Gelijkvloers - club
    Op het gelijkvloers ligt de club zelf. Het is een grote en hoge zaal, met twee bars - één op de grond en één op het gigantische balkon - een podium met danspalen, enkele kleinere podia met palen, genoeg chique banken en tafels om het hele witte huis te ontvangen en een trap naar de eerste verdieping. Er is geen echte dansruimte, aangezien het doelpubliek niet bepaald uit energieke tieners bestaat. Er is, natuurlijk, ook een toilet.

    Eerste verdieping - werkkamers
    Een simpele, maar chique gang met aan weerszijden enkele kamers. De kamers zijn mooi, netjes, maar sober. Er staat niet meer in dan een bed (een twijfelaar), een kleine kast met alle benodigdheden in (inclusief reserve dekens en lakens, moest de troep te groot zijn) en een kleine badkamer met een toilet, een spiegel en een douche. Alle kamers zien er hetzelfde uit.

    Tweede verdieping - kamers meisjes
    Hier is niet veel verschil met de eerste verdieping, behalve dan dat deze kamers enkel als slaapplaats voor de meisjes dienen. Hoewel ze netjes zijn, zijn ze duidelijk goedkoper ingericht en bijna even sober. Door de jaren heen hebben sommige meisjes af en toe wel eens iets leuk gekregen om het op te fleuren, maar al bij al kan je het niet meteen gezellig noemen. In elke kamer staan er twee bedden (twijfelaars), een grote kleerkast, twee nachttafels, twee stoelen en een kleine badkamer met een wastafel, een spiegel en een toilet.

    Zolder - gastenkamers en leefruimtes
    De zolder is in drie delen (één grote en twee iets kleinere) opgedeeld. De kleinste delen zijn twee ruime en aangename kamers die al dan niet gebruikt kunnen worden door kernleden die (even) geen andere verblijfplaats hebben. De anderen hebben (verschillende) woonsten ergens anders, aangezien de club niet bepaald de meest aangename plaats is om echt in te wonen.
    Naast de 'jongenskamers' heb je nog een grote ruimte waarin een badkamer met drie douches, twee baden en een toilet is gemaakt, met daarnaast een keuken die doorloopt naar een kleine, maar iets gezelligere woonkamer (met televisie) waar de meisjes hun schaarse vrije uren mogen doorbrengen.

    Regels
    Meisjes
    • Douchen na de daad is verplicht. Deze douche mag niet langer dan tien minuten duren.
    • Werkuren:
          11u00 - 13u00: Opruimen en dergelijke
          13u00 - 13u30: Lunchpauze
          13u30 - 19u00: Opruimen en dergelijke
          19u00 - 21u00: Avondmaal en voorbereiding
          21u00 - 04u00: Club
    • Geen contact met de autoriteiten
    • Wanneer je drank krijgt aangeboden, bestel het duurste, neem 1 slok en giet de rest subtiel weg.
    • Geen drugs van klanten aanneemne.

    Bendeleden
    • Geen minderjarige meisjes

    Klanten
    • Aanraken mag, meer niet. Wanneer een klant meer wilt, informeert hij naar de beschikbare meisjes. Prijzen worden met de jongens afgesproken.

    EXTRA

    ⚘ Kamerindeling (randomizer):
          - Alice & Leah
          - Dani & Savannah
          - Sophia & Juliette
          - Anna & Maya
          - Mae & Brynn
          - Maddie & Elizabeth
    Mijn excuses dat ik dit niet eerder gezegd heb, het was een ideetje dat nu bij me opkwam. Voel je vrij om relaties aan te passen naar oude kamergenoten en dergelijk (: Er zijn trouwens net zes kamers voor de meisjes beschikbaar.
    ⚘ NPC's: geef ze het karakter dat je er aan wil geven (: Ik zet het dan wel eens in de beginpost, zodat iedereen ongeveer hetzelfde heeft ^^
    ⚘ Op werkdagen is er nog extra personeel zoals security & uitsmijters, maar die zijn niet aanwezig buiten de werkuren.


    NPC's
    Non playable Characters
    Mannen
    Caleb
    Mason
    Arthur
    Meisjes
    Valsmunterij
    Illegalen
    FC
    FC
    FC
    25
    25
    26
    2 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    Vrouwen
    Anna
    Alice
    Savannah
    Elizabeth
    Maddie
    Nieuw
    Nieuw
    Stripper +
    Stripper +
    Stripper
    FC
    FC
    FC
    FC
    FC
    19
    19
    23
    22
    20
    /
    /
    3 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    1 jaar aanwezig



    BEGIN

    Het is een aangename zondagmiddag, begin juni. Het is de vrije dag van de week, wat betekent dat er wordt schoongemaakt, bijgevuld, geoefend en allerlei andere zaakjes geregeld. Er hangt een opgewonden sfeer in de club, aangezien er zo net drie nieuwe meisjes de club zijn binnengebracht. Daarbij heeft Timo de kamerindeling volledig veranderd - zodat niemand aan zijn kop kan gaan zeuren - waardoor iedereen nu een (nieuwe) kamergenote krijgt. Vandaag zal er dus verhuisd worden, en moeten de meisjes duidelijk maken hoe het er in de club aan toe gaat.
    Op het moment dat de RPG begint, zijn de nieuwelingen net geïntroduceerd (en de kamers verdeeld) en krijgen ze de kans om even alles in zich op te nemen, net zoals de andere meisjes hen in zich op kunnen nemen. En de jongens uiteraard ook.

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 22:03 ]


    Mhm?

    Brynn Ebony Galen
    The Infiltrant

    21 y/o - serveester - outfit - at the bar - Ezekiel

          Piepend probeerde ik mijn longen wanhopig weer te vullen met lucht. Ik moest de raspende pijn verbijten en zette door. Moeizaam kwam ik overeind – nog steeds worstelend om mijn ademhaling onder controle te krijgen. En dit allemaal omdat er een lange man naar me stond te kijken. Ik kon het me nu niet nogmaals permitteren om iets te doen wat buiten het boekje ging, dus vroeg ik hem of ik iets voor hem kon doen.
          “IJs, voor in je hals,” was zijn antwoord. Verbouwereerd moest ik tweemaal knipperen voordat het tot me doordrong. Van lopen was nog niet echt sprake, maar waggelend deed ik wat er van me verlangd werd. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat de man zijn tosti naar binnen werkte en met stramme passen mijn kant uit kwam. Zonder pardon streelde zijn vingers langs de pijnlijke plek in mijn hals – waar ik nog steeds de druk van Zeke zijn handen op voelde. “Dat is een flinke kneuzing.”
          Ik rukte een icepack uit de vrieskast en wikkelde deze in een theedoek. Alles ging langzamer dan normaal. “We hebben wel kettinkjes die je kunt dragen, chokers ofzo, heten die dingen.” Het veiligste antwoord dat ik kon geven, was een knikje. Ten eerste zou ik mijn stembanden helemaal aan gort helpen als ik nu zou praten en ten tweede kraamde ik toch alleen maar onzin uit – onzin die me duur kwam te staan.
          “Eten en drinken gaat waarschijnlijk lastig worden, dan weet je dat vast.” Mismoedig liet ik mijn hoofd hangen – wat me een opdonder in mijn nek bezorgde. Toch wilde ik deze man graag duidelijk maken dat ik dankbaar was voor de zachtheid waarmee hij behandelde – een welkome verandering.
          “Dank je.” Mijn stem klonk hees en het praten deed verrekte pijn. Omdat ik niet wist hoe ik het anders zou moeten verwoorden, wees ik uiteindelijk met mijn duim naar mezelf en zei: “Brynn.” Hierna wees ik naar de man met zijn ijzige blauwe ogen en keek ik deze vragend aan – hopend dat hij de hint zou opvangen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 3:43 ]


    I have seen my own sun darkened


    MAYA MEADOWS
    lovergirl || twentyone || with zeke || in the kitchen

    God, het werkt ontzettend op mijn zenuwen hoe erg Zeke me in de gaten houdt. Ik voel me haast een prooi die bekeken wordt door een roofdier. Ik krijg er de neiging van om iets kapot te gooien. In een poging hem af te leiden van mezelf, vraag ik of hij eten wilt. Alle mannen houden van eten, toch? Misschien zou dat hem in elk geval in een wat beter humeur krijgen, het was het proberen zeker waard. En anders moet ik zelf de keuken vandaag. Ik heb geen zin in allerlei shit vandaag, of welke dag maar ook.
          "Maak maar iets." De toon van zijn stem is kalm, maar je weet haar maar nooit bij hem. "Die nieuwelingen moeten heel snel de regels leren. Dat achterlijke wijf net dacht grappig te zijn. Hun leven zou zoveel makkelijker zijn als ze zouden doen wat hen gevraagd werd."
          Bijna maak ik de opmerking dat het zonet wel klonk alsof Zeke haar de regels geleerd had, maar ik weet het in te houden. "Ah, dat komt vast vanzelf wel," zeg in plaats daarvan. "De meeste nieuwelingen zijn vaak wel wat... ongehoorzaam. Wat gebeurde er?" Als ik hem nou weet te ontfutselen welk meisje het was, dan kan ik haar vertellen hoe het er hier aan toe gaat, voor ze echt nog een klap voor haar hoofd krijgt.
          Ondertussen ben ik bezig een gebakken ei en brood te toasten. Op zich ben ik wel een goede kok, maar ik weet niet wat voor dingen Zeke allemaal lekker vind. Zolang ik het bord straks maar niet tegen mijn hoofd gesmeten krijg... Wanneer het klaar is, plaats ik het op de bar in de keuken. "Here you go, als je nog meer honger hebt laat je het maar weten." Ik werp een glimlach zijn kant op, waarna ik verder ga met het uitpakken van de afwasmachine.








    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen Summerson
    I'm a hustler baby

    Stephen ━ 24 ━ bar ━ Brynn ━ outfit

          Ik had de dame ijs laten pakken voor in haar hals. Haar grote mond had haar nu haar stem gekost en dat was niet erg handig als bardame. Zeke is erg goed in een keel dichtknijpen, dat weet ik uit ervaring. Hij heeft wel vaker zulke uitbarstingen, die gast heeft een serieus woedeprobleem, maar verder is het een prima gozer.
          'Dankje,' klonk het schor uit de mond van de dame na ik haar had verteld waar ze rekening mee moest gaan houden de komende dagen. Eten en drinken gaat niet prettig worden, dat kon ik d'r wel vertellen.
          'De volgende keer kun je Zeke beter behandelen als de koning, dat is een stuk minder pijnlijk.' Vertelde ik de dame. Zeke wilde simpelweg respect, of hij het nou moest afdwingen of niet, dat kon ik aan de ene kant wel begrijpen, al was ik zelf meer van het wederzijdse respect.
          'Er zijn ergere mannen dan hij,' begon ik. 'je moet echt oppassen met wat je zegt hier, anders eindigt zo'n whiskey glas niet kapot op de grond, maar in kapot in je hals door je grote mond.' Het was geen bedreiging, absoluut niet, maar ze moest oppassen, want er waren echt mensen die hier kwamen om zaken te doen en die zijn niet gediend van een grote mond.


    - thank you for existing -

    Laying on the bathroom floor, feeling nothing. I'm overwhelmed and insecure, give me something. I could take to ease my mind slowly. Just take her home and you'll feel better. Just have a drink and you'll feel.
          TIMO     
    better. Keep telling me that it gets better. Does it ever? Help me, it's like the walls are caving in. Someone help me. I'm crawling in my skin. Sometimes I feel like giving up. But I just can't. It isn't in my blood.


    Bar      ♟      Ves & Juliette -> Mae & Dani      ♟      shirt, jeans, Vans


    "Whoa," lachte Timo, toen Ves Juliette op zijn schoot trok. Hij hield zijn handen op, alsof hij hen wilde afweren. "Het is hier al heet genoeg, dankjewel," grijnsde hij. Het was niet gelogen, Timo's shirt plakte aan zijn lijf van het zweet en het bloed. Het liefst had hij het gewoon uitgezwierd, maar dat was iets wat de jongeman eigenlijk nooit in het openbaar deed. Al twijfelde hij nu toch heel erg om een shirt zonder mouwen aan te doen, want als dit de temperatuur in de ochtend was...
          "Ik vind je er toch beter uitzien zonder al dat bloed. Als jij gaat douchen, ruim ik de bar op en dan haal ik je lievelingseten voor je. Misschien moet je gewoon wat beter eten," zei Juliette. De lach op zijn gezicht werd nog iets breder, voor hij hem omtoverde tot een pruillip.
          "Wat, ben ik niet aantrekkelijk meer?" Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen en leunde subtiel naar achteren, om wat meer afstand te creëren. "Of is het gewoon een excuus om me uit de kleren te krijgen?" Hij hield het twee seconden vol, voor hij zijn lach niet meer kon inhouden. Hij grinnikte nog toen hij de volgende woorden sprak: "Geintje, Ves, geintje." Hij sprong van zijn stoel en maakte nog een groetend gebaar. "Ik ga douchen."
          Hij was al halverwege de ruimte, toen hij zijn naam hoorde vallen. Nieuwsgierig draaide hij zich om en zag Dani en Mae aan een tafeltje staan. Ze waren niet veel aan het doen, dus stapte hij op ze af.
          "Ik hoorde mijn naam?" vroeg hij toen hij naast ze stond. Hij keek ze allebei even aan en probeerde zich niet al te veel te herinneren bij Dani. Maar zoals gewoonlijk was zijn hoofd te snel en voelde hij een steek van heimwee, voor hij zich kon vermannen. Hij haatte het dat ze hier zat, maar hij haatte het nog meer dat het hem iets kon schelen. Zwak.


    Mhm?

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dani Reina Verdad

    I knew my innocence was lost when I realised I was no longer afraid of the darkness surrounding me. .
    Instead, I discovered, I fear the darkness that hides inside me.”

    • Twenty-five • Stripper • With Mae & Timo • Hush, little monstersOutfit

    Ik negeerde de vragende blik op Mae haar gezicht en wendde mijn blik af van Savannah. De dame en ik lagen nu niet bepaald lekker en dat maakte het er niet beter op nu ze mijn kamergenote was. Hoe ik dat ging oplossen bedacht ik tijdens het werken nog wel, maar gezien ik vast geen medewerking van de jongens hoefde te verwachten beloofde dat niet per direct dat het op een vriendelijke manier zou gaan. Tenslotte deed ik niet zomaar aan poeslief gedrag — althans niet bij iedereen.
          ”Ik ren liever voor mijn leven denk ik,” reageerde Mae, waarop ik even zacht met haar mee grinnikte. “Nouja, proberen kan natuurlijk altijd,” reageerde ik, wetende dat we vermoedelijk nooit verder dan de binnenkant van dit gebouw gingen komen. Er was een kortdurende stilte die vervolgens viel, waarop ik verveeld de papieren schikte en lichtjes tegen het tafeltje aanleunde. Het was misschien gevaarlijk om hier te gaan staan niksen, maar we waren onderweg; of dat excuus hield ik dan maar beschikbaar voor ons.
          ”“Ik denk trouwens dat ik weet wie de kamerindeling heeft gemaakt: Timo! Ik zou zeggen, haal je kunstjes maar uit de kast,” doorbreekt Mae stilte, nog voor ik uit interesse mijn wenkbrauw op had kunnen trekken. “Timo?” Ik had zijn naam echter hard genoeg uit Mae haar mond horen komen. Toch kon ik het niet helpen deze zelf ook over mijn lippen heen te laten rollen als een zoete herinnering wat ooit eens is geweest. Twijfelend en met een lichte emotie die ik enkel voor mezelf hield keek ik naar mijn beste vriendin, nadenkende over de beste reactie die ik nu kon geven.
          “Ik hoorde mijn naam?” Alsof we de goden verzocht hadden — niet dat die op een plek als deze durfde te verschijnen — stond de jongeman zowat als geroepen naast ons nog voor ik iets had kunnen uitbrengen en onderdrukte ik moeizaam het allereerste gevoel wat zijn aanwezigheid bij me opriep; gemis. Welke kunstjes ik ook had uit willen halen, ik hield ze veilig in mijn kast opgeborgen, want wetende dat Timo de kamerindeling veranderd had maakte de situatie net een tikkeltje anders.
          ”Als jij degene bent die de kamerindeling heeft veranderd, dan hoorde je inderdaad je naam,” bracht ik uit en liet onbewust mijn blik over de jongen heen glijden. Het was niet dat ik hem perse mijdde, want op een plek zoals deze viel dat nog niet mee, maar ik vond het vreselijk om hem hier te zien puur omdat het de band die we eens hadden behoorlijk veranderd had. “We kunnen je vast en zeker niet overhalen om er nog één kleine verandering in aan te brengen?” Lichtjes krulde mijn mondhoeken op terwijl ik de oude herinneringen in mijn hoofd naar achteren drukte en liet een zoete uitdrukking over mijn snoet heen glijden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MAE HADLEY IOTT

    “Nouja, proberen kan natuurlijk altijd,” reageerde Dani terug op de opmerking die Mae eerder maakte dat ze liever voor haar leven rende dan een goede dienst draaide. Mae wist dondersgoed dat dat niet veel ging opleveren, maar eerlijk? Ze zou de dood als een vriend tegenmoet komen. Er was een kortdurende stilte die vervolgens viel, waarop Dani de papieren schikte en lichtjes tegen het tafeltje aanleunde.
          Uiteindelijk herinnerde Mae zich de naam die de kamerindeling had gemaakt, wat ze Dani ook vermeldde. “Timo?” vroeg het betreffende meisje toen, waarop Mae ja wilde antwoorden, maar waar ze niet echt de kans voor kreeg, gezien de jongen die bij de naam hoorde hun kant op gekomen was en zich in hun gesprek ging mengen.
          “Ik hoorde mijn naam?” vroeg de jongen toen hij eenmaal bij het tweetal stond. Nee, het was een andere Timo die hier ook werkzaam is. Mae beet zachtjes op haar lippen om deze uitspraak voor zich te houden en liet haar blik van Timo naar Dani gaan. Ze wist niet goed hoe ze moest reageren met die twee in dezelfde ruimte. Zij leken het evenmin te weten.
          ”Als jij degene bent die de kamerindeling heeft veranderd, dan hoorde je inderdaad je naam,” bracht Dani toen uit en ze liet haar blik over de jongen heen glijden. Mae hield wijselijk haar mond en liet haar vriendin het woord doen. “We kunnen je vast en zeker niet overhalen om er nog één kleine verandering in aan te brengen?” vervolgde Dani haar vraag toen en Mae richtte haar ogen nu ook op Timo.
          ”Zeg maar, een kleine namenwisseling?”

    24 – Zeke’s – idk - with Dani & Timo - tired, but relatively happy

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 15:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    VESTER BENEDICT


    25 • Gambler • @ Bar • & Juliette


          'Natuurlijk. Ik wil het ook best leren aan ze — sommigen hebben gewoon wat geduld nodig. . .'
          Vester maakt de beslissing om de woorden van Juliette voor nu te negeren — aangezien hij van mening is dat sommigen een herseninhoud van nul hebben en ze simpelweg niet kunnen leren. Vanwege het drama aan de andere barzijde, worden zijn gedachten voor de zoveelste keer bevestigd.
          'Ik vind je er toch beter uitzien zonder al dat bloed. Als jij gaat douchen, ruim ik de bar op en dan haal ik je lievelingseten voor je. Misschien moet je gewoon wat beter eten. En jij? Heb jij nog wensen?'
          Vester houdt van het gegeven dat Juliette zijn diepe frons aan durft te raken, hetgeen anderen niet toegestaan is.
          'Wat, ben ik niet aantrekkelijk meer? Of is het gewoon een excuus om me uit de kleren te krijgen? Geintje, Ves. Geintje. Ik ga douchen.'
          Vester krijgt niet de tijd om Timo een vuile blik toe te werken na zijn woorden, aangezien zijn vriend binnen drie seconden in lachen uit is gebarsten. Vester zucht, aangezien hij weet dat hij alles toe zou staan als Timo zich beter zou gaan voelen. Alsnog, over Juliette zou hij driemaal na moeten doen.
          'Timo, geen verwachtingen van eten bij je terugkomst. Ik heb Juliette nodig. . . En doe wat aan je haar, pik.'
          Vester kijkt opzij naar Juliette, die nog steeds op zijn schoot zit gevouwen. Grijnzend pakt hij haar benen en slaat ze soepeltjes over zijn eigen benen heen, waardoor ze dichter tegen hem aan komt te zitten.
          'Ik heb niet geslapen vannacht. Ik had je geen extra taken moeten geven, jongedame. Vanaf nu negeer je het als ik nogmaals zoiets zeg, oké?'
          Vester weet dondersgoed dat Juliette hem nooit ofte nimmer zou negeren aangezien ze dan zijn donkere kant zou kunnen ontsleutelen.
          Zuchtend buigt Vester zich naar voren en duwt zijn neus in Juliette's nek, grommend en bijtend in haar zachte huid.
          'Ga je mee naar bed, Jules? Ik wil je. . .'


    Juliette       Goldstein
    Lucky Charm • 21 • Bar • Vester


    Be kind, always.


          ‘Wat, ben ik niet aantrekkelijk meer? Of is het gewoon een excuus om me uit de kleren te krijgen?’
    Juliette's wangen kleuren een lichtroze wanneer hij zijn wenkbrauwen naar haar wiebelt en in twee seconden al ontkennende geluiden uit haar mond weet te krijgen — totdat hij in lachen uitbarst en er daarmee voor zorgt dat haar ogen opgelucht richting het plafond rollen. Jongens.
          ‘Geintje, Ves, geintje. Ik ga douchen.’
    Ze salueert de opgewekte jongeman nog voor haar ogen terugdwalen naar Vester, welke een geheel stuk chagrijniger in de situatie staat. Als blikken eens konden doden. . .
          ‘Timo, geen verwachtingen van eten bij je terugkomst. Ik heb Juliette nodig. . . En doe wat aan je haar, pik.’
          ‘Hij kan toch echt wel een beetje eten gebruiken,’ oppert ze nog, alhoewel Jules weet dat Ves maar al te goed beseft dat Timo geen vinger naar haar zou uitsteken — of andersom.
          Zijn humeur lijkt echter een verandering te maken wanneer hij haar nog eens dichter naar zich toe trekt, waardoor ze haar voorhoofd zonder enige moeite tegen het zijne kan leggen. Hij is warm, maar hij ruikt nog steeds naar sterke drank.
          ‘Ik heb niet geslapen vannacht. Ik had je geen extra taken moeten geven, jongedame. Vanaf nu negeer je het als ik nogmaals zoiets zeg, oké?’
    Juliette kijkt hem peilend aan, maar knikt uiteindelijk waardoor ze zijn wenkbrauwen over haar huid voelt gaan.
          ‘Weet je nog steeds zeker dat je geen vampier bent? Al zolang ik je ken heb ik je amper een oog dicht zien doen.’
    Haar serieus bedoelde woorden, worden overschaduwt door de kleine glimlach om haar lippen. Met zijn lippen zo dicht bij haar nek en de verlangende suggesties die ze achterlaten — is ze vrijwel zeker dat hij haar bonzende hartslag onmogelijk niet kan horen.
          ‘Ga je mee naar bed, Jules? Ik wil je. . .’
    Juliette ademt scherp in — scherper dan bedoeld — voor ze een van haar handen op zijn achterhoofd legt en haar ogen voor een moment sluit. Het is niet meer dan een vraag; een vraag die ze gemakkelijk zou kunnen afwijzen. Met de spanning in haar onderbuik en de hitte die ze nu al in haar wangen voelt branden geen onverstandige keuze. Het is een Godswonder dat hij haar überhaupt nog wil — met al haar mankementen. Er zijn tientallen meiden te vinden die met een vingerknip hier en nu haar plek in zouden nemen.
          ‘O — ké.’
    De aarzelende instemming zorgt ervoor dat ze iets naar achter leunt zodat ze zijn gezicht kan zien. Vermoeid en vooral veel zorgelijker dan ze hem liever zou zien.
          ‘Maar daarna ga je slapen.’
    Onderhandelen met de Gambler King zou een onbegonnen zaak zijn — mocht zijzelf niet weten hoe alle deals werken.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    VESTER BENEDICT


    25 • Gambler • @ Bedroom • & Juliette • 16+ish


          'Ves — weet je nog steeds zeker dat je geen vampier bent? Al zolang ik je ken, heb ik je amper een oog dicht zien doen.'
          Vester maakt een rollende beweging met zijn kijkers, terwijl hij zachtjes lacht en zijn lippen verder tegen Juliette's nek duwt. Vester heeft last van insomnia — iets waar hij al jarenlang problemen mee heeft. Afgelopen periode in Loving Rose heeft hij twee nachten goed geslapen, beiden na seks met Juliette.
          Wanneer Vester nogmaals aan zijn jongedame vraagt om naar bed te gaan, voelt hij haar lichaam aanspannen op zijn schoot. Vester weet van haar moeite, maar hij wil haar zo graag. . . hij heeft haar nodig.
          'O—ké. Maar daarna ga je slapen.'
          Vester tuit zijn lippen even en kijkt met zijn kijkers als spleetjes omhoog richting Juliette's gezicht. Voor even wil hij de onderhandeling met haar aangaan, maar weet zichzelf dan haar gespannen lichaam te bedenken.
          'Deal,' fluistert hij zachtjes, waarna hij van de kruk glijdt met haar in zijn armen en koers maakt richting de gangen met de slaapkamers.

          •••

          Vester slaat de deur van de random slaapkamer met zijn hak achter zich dicht, waarna hij Juliette met een breed, speels gebaar op het tweepersoonsbed werpt. Grijnzend kijkt hij op haar neer, kijkend hoe haar lokken voor haar fijne gezicht door elkaar war raken waardoor hij zachtjes moet lachen. Zijn blik wordt donker wanneer hij zijn schoenen uittrapt met zijn hakken en hij op het bed gaat zitten — zijn knieën aan weerszijden van Juliette's benen.
          'Juliette,' fluistert hij zachtjes, terwijl hij buigt en zijn lippen op de hare duwt. Grommend laat hij zijn tong over haar onderlip glijden, waarna hij er zacht in bijt. Zijn handen glijden zonder aarzeling onder haar shirtje, zoekend naar haar BH. Vester onderbreekt de kus even kijkt hongerig omlaag.
          'Zeg stop als ik te ruw doe,' stoot hij grommend en hees uit.


    Juliette       Goldstein
    Lucky Charm • 21 • Bedroom • Vester • 16+ish


    Be kind, always.


          Opgelaten zoals ze zich altijd voelt wanneer iemand haar optilt — glijden haar ogen in de eerste instantie door de slaapkamer waarin ze zich nu bevinden. Het is een onpersoonlijke ruimte, zonder veel meer dan de benodigdheden, maar het bed is comfortabel genoeg. Juliette deelt haar eigen kamer met Sophia, sinds de nieuwe indeling. Niet dat het haar heel veel uitmaakt met wie ze deze moet delen — de meeste meisjes zijn vriendelijk genoeg om fijne kamergenoten te zijn. Voor nu is ze echter blij dat Vester voor een andere kamer gekozen heeft.
          De man die ze nu voor zich heeft is een geheel ander soort dan de man in de bar beneden — of die aan de goktafels. Dezelfde, speelse blik speelt echter in zijn ogen wanneer ze zijn kus beantwoord, haar handen tegen zijn borstkas gedrukt. Het is automatisme: het idee dat ze hem weg kan duwen wanneer ze weer eens terugdeinst. Maar dan kijkt hij omlaag en is er ruimte in zijn ogen voor serieusheid.
          ‘Zeg stop als ik te ruw doe.’
    Dat is iets waarin hij verschilt van de andere mannen die in haar leven zijn geweest. Ze geloofd niet dat Vester haar ooit opzettelijk pijn zou doen. Niet na alles wat er is gebeurt. Voor een klein moment laat ze zich terugvallen in de kussens, waarbij ze haar ogen sluit en diep ademhaalt. Het is niet haar hoofd dat hem niet gelooft — het is haar lichaam dat instinctief reageert op de kleinste bewegingen.
          ‘Als ik je niet zou willen, zou ik nooit met je zijn meegegaan.’
    Juliette veegt haar lokken uit haar gezicht, voor ze haar vingers rondom zijn gezicht vouwt en hem daarmee dichter naar zich toe trekt voor een nieuwe kus. Om de score te verevenen, trekt ze ook net zo lang aan zijn shirt tot ze de zoen moet onderbreken om hem over zijn hoofd te krijgen. Het gedrocht dat naar alcohol stinkt krijgt een plek ergens in de hoek van de ruimte, waardoor haar ogen als vanzelf over zijn ontblote bovenlichaam glijden.
          ‘Ik had zoveel meer uit die deal kunnen halen.’
    Haar wangen gloeien opnieuw als haar ogen ondeugend terug naar zijn gezicht kruipen, waarbij ze haar blouse al over haar eigen hoofd trekt. Ondanks dat ze nog altijd wat verlegen is als het op haar eigen lichaam aankomt, laat ze haar BH eveneens naast zich op de grond vallen. Haar vingers dwalen omlaag, naar zijn heupen, waar ze in het midden al wordt begroet door een voelbare erectie.
          ‘Oh, Ves. Kijk niet zo.’
    Ze duwt haar handen tegen zijn gezicht om aan zijn starende ogen te ontkomen waarbij ze zelfs haar nerveuze lach niet kan inhouden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    VESTER BENEDICT


    25 • Gambler • @ Bedroom • & Juliette • 16 (smut)


          'Als ik je niet zou willen, zou ik nooit met je zijn meegegaan.'
          Vester laat zijn mondhoeken langzaam omhoog krullen in een warme grijns — één gereserveerd voor Juliette. Nadat Vester Juliette van de straat had gehaald en haar had geïntroduceerd in Loving Rose, was het moeilijk om haar open te stellen. Maar, het wachten was het meer dan waard.
          Wanneer Juliette's handen onder zijn shirt glijden, gromt Vester zachtjes. Gemakkelijk steekt hij zijn armen op om haar te helpen zijn shirt uit te trekken, waarna hij met grote kijkers toekijkt hoe ze haar eigen blouse uittrekt.
          'Ik had zoveel meer uit die deal kunnen halen.'
          Vester wil een gevat antwoord geven, maar dan verdwijnt Juliette's BH en glijden haar vingertoppen langs zijn kruis.
          'Oh, Ves — kijk niet zo.'
          Vester laat zijn tong langs zijn eigen lippen glijden, droog van de opwinding. Grijnzend bijt hij zachtjes in Juliette's handpalm die voor zijn gezicht is geplaatst, voordat hij zijn blik over haar bovenlichaam laat glijden.
          'Schatje, je hebt nog veel te leren over deals en onderhandelen. Geloof me. Maar gelukkig heb je de beste leraar.'
          Vester duwt zijn lippen in Juliette's nek en bijt daar zachtjes in haar vlees — genietend van de geluiden die hij weet te ontlokken. Juliette stelt hem nooit teleur. Met zijn handen sjort hij snel zijn broek open, tevreden met de afnemende druk rondom zijn erectie. Grommend schuift hij zijn broek ietwat ongemakkelijk weg, ontevreden met de snelheid waarmee dit gaat. Hij wil haar — nu.
          Vesters kijkt zijn donker wanneer hij op Juliette neerkijkt. 'En nu, omdraaien.' Zijn stem is fluisterend, maar bevelend en grommend. Met zijn beide handen draait hij Juliette met een simpele draai om op het bed, zodat ze nu op haar buik ligt en hij haar blote rug onder hem ziet. Vliegensvlug schieten zijn beide handen onder haar buik en knopen haar broek los — welke hij omlaag sjort totdat deze laag op haar knieën hangt.
          'Ik zal je eens leren hoe we het hier echt doen, meisje van me.'
          Vester geeft een rukje aan Juliette's middel zodat ze op haar knieën steunt en hij uitzicht heeft op haar billen. Grijnzend streelt hij er met zijn handen overheen, terwijl hij zijn onderbroek omlaag sjort en zijn pijnlijke erectie eindelijk bevrijdt. Vester steekt één hand naar voren om Juliette's haar daaromheen te wikkelen — zodat hij haar hoofd naar achteren trekt. De voorgaande keren was de seks lief en rustig geweest, maar Vester heeft een groot slaaptekort en is nog steeds boos om zijn goktafels.





    Kevin Forsythe
    27 || Drugs & Wapenhandel || Rechterhand || Maya & Leah || I shouldn't have done that. It might have caused bruises. || The Bar || Alone -> Leah


    Leah verdween, en datzelfde gold voor Zeke. Ik ging niet achter hem aan, want ik had geen zin om zelf aan het verkeerde einde van zijn woede en irritatie te staan. Zelf gooide ik mijn tweede tequilla van de dag achterover om weer even tot mezelf te komen. Ook merkte ik nu pas op dat er een omgegooide theekop op de bar lag. Aj, moest ik straks toch even controleren of ze geen brandwonden of blauwe plekken had. Leah was dan goed over de lijn gestapt, ze moest nog wel kunnen werken vanavond. Over werk gesproken. Daar ging mijn mobiel. Aan het nummer zag ik dat het een van mijn Mexicaanse contacten was. Ik stapte dus met de twee honden aan mijn zijde naar buiten voor ik opnam. Ik ging geen gesprekken in het Spaans houden in de buurt van wie dan ook in The Red Thorns.
    Mijn gesprek eindigde gelukkig op een positieve noot, waardoor ik ook beter gezind dan daarnet naar Leah's kamer liep. De honden bleven beneden aan de trap zitten. Ze konden wel traplopen, maar ik had ze nu niet nodig. Zonder te kloppen stapte ik haar kamertje binnen, terwijl ik langs haar nieuwe kamergenoot duwde. "Gaat het een beetje?" vroeg ik met een rustige kalme toon. De woede van net leek als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik had haar niet vergeven en was het ook niet vergeten, maar als ze bewees dat ze naar me had geluisterd en het niet meer zou doen, was het goed, en anders had ze veel grotere problemen. Ik bleef voor haar staan en liet mijn ogen rustig over haar lichaam gaan. "Mag ik zo je rug zien? Ik wil niet dat je met blaren ofzo rondloopt, terwijl we daar prima wat aan kunnen doen." Mijn stem was niet zorgzaam, maar ik meende het wel dat ik haar wilde verzorgen als dat nodig was. Dat ik haar zag als handelswaar, betekende niet dat ik geen zorg voor haar droeg. Haar kamergenoot kwam intussen nerveus binnen, maar ik schonk amper aandacht aan haar. Zolang ze zich niet met mij moeide, moeite ik me niet met haar. Leah mocht haar straks wel alles uitleggen, maar dan kon wachten tot ik weer weg was.


    La muerte está tan segura de alcanzarnos que nos da toda una vida de ventaja


    Bowties were never Cooler

    Leah Chapman


    stripper & prostituee • Her room • With Kevin • outfit


    Eenmaal in haar kamer had ze zichzelf omgekleed en niet veel later was haar nieuwe kamergenoot ook binnen gekomen. Ze had het meisje enkel wat kortaf begroet aangezien ze momenteel niet echt in de stemming was om alles uitgebreid uit te leggen aan de dame. Net toen ze haar kamer weer had willen verlaten om aan het werk te gaan, kwam Kevin ineens binnen. Meteen bleef ze stil staan en bestudeerde ze zijn gezicht om te peilen of hij nog steeds in een slechte bui was - al leek het iets minder te zijn.
          "Gaat het een beetje?" vroeg hij verrassend kalm aan haar. Hij kwam voor haar neus staan en ze toverde een glimlachje tevoorschijn, waarna ze knikte. "Het gaat wel." Zei ze zachtjes tegen hem. "Eigen schuld." Voegde ze er glimlachend aan toe. Ze had haar mond ook gewoon moeten houden en niet moeten klagen.
          "Mag ik zo je rug zien? Ik wil niet dat je met blaren ofzo rondloopt, terwijl we daar prima wat aan kunnen doen." Opnieuw knikte ze en ze trok haar shirt over haar hoofd, waarna ze haar rug naar Kevin toe draaide zodat hij zicht had op haar rug. Ze zag het meisje wel wat nerveus kijken maar voor Leah was het nu niet iets waar ze zich voor schaamde - en voor Kevin was het niet nieuws wat hij zag. Daarbij had ze nog gewoon een bh aan die het grootste deel verborg.
          "Het valt vast wel mee." Zei ze zacht - al was dat meer iets wat ze hoopte dan wat ze dacht. "Kan ik het zo goedmaken met je?" Vroeg ze vervolgens terwijl ze over haar schouder om keek naar hem, met deze keer een wat onschuldige glimlach. Nu Kevin in een goede bui was kon ze daar beter van profiteren door 'het goed te maken'. Daar zou ze later alleen maar meer voordeel van hebben wist ze uit ervaring.



    IT HURTS, BUT IT’S OK.. I’M USED TO IT

    Juliette       Goldstein
    Lucky Charm • 21 • Bedroom • Vester • 16+ Welcome to smuttown


    It takes grace to remain kind
    in cruel situations


          Vester is de koning van elk spel.
    Juliette heeft nog nooit iemand gezien die zich zo snel meester maakt in onbekende variaties. In feiten heeft ze hem nog nooit onopzettelijk zien verliezen — en is haar hulp daarbij slechts een minieme bijdrage geweest. Vester Benedict is een solo speler — en Jules allesbehalve een gokker. Ze is simpelweg iemand die het bord omhoog houd — zonder er zelf ooit een stap op te wagen. Of — dat probeert ze.
          Met hetzelfde, opgelaten gevoel dat ze al bij zich draagt sinds ze naar boven zijn verhuisd ondergaat ze zijn sturingen. Zijn aanrakingen zijn verlangend en hongerig — waardoor ze bijna zou denken dat hij al die tijd heeft drooggestaan. Een ridicule gedachte, welke haar verhitte gezicht direct naar de achtergrond verbant.
          Juliette weet zichzelf redelijk kalm te houden — tot ze machteloos op haar buik ligt en haar broek met enige, ruwe noodzaak van haar heupen wordt gestroopt. De realiteit wikkelt zich op een tergend tempo rondom de kwade herinneringen uit een pijnlijk verleden.
          ‘Ik zal je eens leren hoe we het hier echt doen, meisje van me.’
    Er trekt een siddering over haar ruggengraat omlaag wanneer ze zijn vingers in haar lokken voelt, ervoor zorgend dat haar gezicht zich onvrijwillig tot het plafond richt. Met een hartslag die driemaal zijn normale ritme passeert — duwen haar trillende vingers zich in een handvol beddengoed om te voorkomen dat het verdovende gevoel de rest van haar ledematen bereikt.
          Het is Vester. Het is Vester. Het is Vester.
    Maar het is niet de Vester van de voorgaande twee keren — waarbij ze zoveel geduld benodigd had dat ze dacht dat hij haar uit frustratie de deur zou wijzen, of erger. . .
          Zelfs de terugblik aan het genot dat hij teweeg bracht na — wat voelde als een eeuwigheid — in haar persoonlijke Hel, weet niet te voorkomen dat haar ogen zich langzaam beginnen te vullen met tranen.
          ‘Ves—’ ze schraapt haar keel om haar stem niet te laten overslaan, ‘alsjeblieft — kijk me aan.’
    Wanneer hij, voor haar gevoel, niet snel genoeg reageert draait ze zichzelf op haar knieën om — haar koude handen daarbij om zijn schouders klemmend. Juliette's ogen staan groot en verwilderd — als een hert dat rechtstreeks in een paar koplampen staart — met een ademhaling waar een marathonloper jaloers op zou zijn.
          ‘Jules.’
    Zijn handen vouwen zich rondom haar gezicht welke zo'n tien graden warmer voelen — de diepe frons terug boven zijn ogen. Ze kan zichzelf wel vervloeken om haar domme reactie, willens en wetens dat hij slechts één klein ding van haar wilde.
          ‘Het spijt me.’
    Juliette spuugt de woorden tussen hen in, haar blik op de dekens tussen hun knieën in gericht.
          ‘Ik wilde je niet bang maken.’
    Hij tikt net zo lang tegen haar kin tot ze opnieuw naar hem kijkt. Er is geen nijd te vinden in zijn ogen — noch ergernis. Misschien is hij zelfs opgelucht dat haar ogen niet meer tranen. Dat was de eerste keer wel anders.
          ‘Het was gewoon. . . overweldigend.’
    Vester's mond is warm en geruststellend tegen haar voorhoofd. Ze voelt zich zo'n ongelooflijke lafaard af en toe. Wanneer haar hartslag niet langer het tempo van een racepaard heeft, laat ze haar vingers ontdooien uit hun muurvaste greep rondom zijn schouders en glijden ze tergend langzaam opnieuw naar beneden. Wanneer ze hem kan zien — en de blik in zijn ogen pleit voor de jongeman die ze kent als Vester — hoeft ze zichzelf er niet aan te herinneren wie het is die haar in zijn macht heeft.
          ‘Ik weet niet hoe jullie het echt doen — maar er zijn meerdere wegen naar Rome.’
    Als zijn erectie al had afgenomen door het gehele voorval — is daar niets meer van te merken wanneer ze hem in haar handen houd. Ze zou zich verontschuldigen voor haar koude aanraking — maar ze slikt haar excuses in wanneer ze hem naar adem hoort happen.
          Gericht glijden haar toppen over zijn meest gevoelige bezit — iets dat zowel haar zenuwen kalmeert als de sfeer opnieuw weet aan te wakkeren. Ze gebruikt een hand om zijn aandacht te behouden, terwijl de andere met enige moeite haar laatste kledingstuk van haar onderlichaam te duwen.
          Vester zoekt naar een mogelijkheid om de controle te heroveren — maar een kneepje in zijn kloppende lid weet te voorkomen dat hij haar achterover duwt en de geluiden die hij daardoor produceert zijn als muziek in haar oren.
          Al snel ruilt Juliette haar handwerk in voor de omgeving van haar bovenbenen, welke ze voor hem opent wanneer ze zich op haar rug laat zakken — echter niet zonder zijn handen te pakken en hem daarmee naar zich toe te trekken. Ze vertrouwd zijn duivelse mond namelijk voor geen centimeter.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    VESTER BENEDICT


    25 • Gambler • @ Bedroom • & Juliette • 16 (smut)


          'Ves — alsjeblieft, kijk me aan.'
          Grommend sluiten Vesters handen zich strakker rondom Juliette's heupen — wanhopig zoekend naar uitstel, wat zijn erectie hem niet gemakkelijk toe wil laten. Uiteindelijk laat hij haar voorzichtig losser, waardoor Juliette zichzelf gemakkelijk om kan draaien en haar handen op zijn schouders kan plaatsen. Vester schrikt — de blik in haar kijker is hem meer dan bekend en hij zou zichzelf wel willen slaan, aangezien hij haar paniek niet eerder op heeft weten te merken.
          'Jules.'
          'Het spijt me.'
          'Ik wilde je niet bang maken.'
          Vester blijft net zolang tegen Juliette's kin tikken totdat ze op weet te kijken en haar kijkers op de zijne laat rusten.
          'Het was gewoon. . . overweldigend.'
          Vester troost haar op de enige manier die hem bekend is — zachte kussen, totdat haar ademhaling uiteindelijk rustig wordt en ze hem opnieuw kan aankijken. Zuchtend weet Vester dat hij nu een paniekaanval af heeft weten te wenden — maar, hoelang totdat de volgende plaats zal vinden?
          'Ik weet niet hoe jullie het echt doen — maar er zijn meerdere wegen naar Rome.'
          Voordat Vester zijn mond heeft kunnen openen om Juliette te beantwoorden, voelt hij haar hand om zijn erectie gesloten worden en hij moet ademhappen. Kreunend sluit hij zijn kijkers, terwijl hij voelt dat hij langzaamaan weer stijf wordt. Wanneer Juliette haar slipje uit weet te sjorren, wil Vester haar op het bed duwen. Echter, wordt hierbij tegengehouden door Juliette zelf en een zacht kneepje. Juliette gaat bovenop hem zitten, waardoor Vesters kijkers zich opensperren en haar naam zijn mond kreunend verlaat. Uiteindelijk laat ze zichzelf dan zakken, Vester me zich meenemend terwijl hun lippen daarbij het contact niet verliezen. Vester voelt zichzelf dieper bij haar naar binnen glijden bijt zacht op haar onderlip, terwijl hij haar laat wennen aan het gevoel van hen als één.
          'Fuck, Jules — dat was. . . zo geil. Fuck, doet dat vaker. Maar nu eerst. . .'
          Vester tilt Juliette's benen op en vouwt ze dan rondom zijn eigen middel, waarna hij zijn linkse hand om haar wang plaatst en de andere plat neer zet waardoor hij haar niet plet met zijn gewicht. Langzaamaan start hij te bewegen — het tempo rustig opbouwend tot zijn kaken op elkaar geklemd zijn van inspanning. Vester verplaatst zijn ene hand omlaag over Juliette's buik en start te bewegen, waardoor hij haar lichaam langzaam voelt aanspannen.
          'Jules, kijk naar me.'
          Juliette weet haar kijkers op zijn gezicht te richten en Vester buigt naar voren om haar te kussen, totdat hij haar lichaam rondom hem voelt exploderen — genoeg om hem ook over de streep te trekken. Grommend roept hij haar naam, waarna hij zich half op het bed en half op haar lichaam laat glijden.
          Met een zwaar raspende ademhaling richt Vester zich op op één elleboog. Voorzichtig neemt hij Juliette's kin tussen zijn vingers en kust daarna vederlicht haar lippen, oogleden en wangen.
          'Als ik wakker ben, wil ik je weer.'
          Vester wacht even en kijkt Juliette onderzoekend aan, diep nadenkend. Uiteindelijk zucht hij en plant nog een kus op haar lippen.
          'Blijf bij me?' vraagt hij dan, om zijn eerdere hardere woorden te verzachten en te laten zien dat hij wel degelijk een hart heeft.