• THE LOVING ROSE

    Rollentopic      •      Praattopic      •      Speeltopic

    ROLLEN
    Mannen
    Vester
    Kevin
    Stephen
    Zeker
    Timo
    /
    Rechterhand
    /
    Leider
    Linkerhand
    Gokken
    Drugs/wapens
    Contacten
    Financiën
    Meisjes
    2
    2
    3
    4
    4
    Waterbender
    IrisWestAllen
    Sombre
    Ziegler
    Cipher
    Vrouwen
    Dani
    Brynn
    Maya
    Leah
    Juliette
    Sophia
    Mae
    Stripper +
    Infiltrant/Nieuw
    Lovergirl
    Stripper +
    Serveerster
    Serveerster
    Stripper +
    2
    2
    3
    4
    4
    4
    4
    Benu
    Quean
    Shadowsinger
    xJess
    Adamantine
    Sunrises
    Marlow




                                                         
    REGELS

    • Huisregels van Quizlet
    • OOC duidelijk aangegeven & geen ruzie.
    (Als er een probleem is, stuur me dan eerst privé, zodat het niet meteen escaleert.)
    • Maximum twee rollen, geslacht verschilt tenzij je toestemming hebt
    • Lees heel het topic door, het is niet zo heel veel.
    • 16+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing bij.
    Gotta love dem smut, but not by surprise, ya know.
    • Minimum 50 woorden per post.
    • Geef naamsveranderingen door.



                                                         
    THE LOVING ROSE

    De buurt
    De club staat natuurlijk niet pal in het toeristische centrum van LA, maar ook weer niet zo ver ervandaan. De buurt was vroeger verloederd, maar door de rijke invloed van de bende, is de luxe aanzienlijk verbeterd. Vergis je niet, het is nog steeds een enorm gevaarlijke wijk en de gewone, onschuldige mens heeft er niets te zoeken. Er zijn enkele andere louche clubs en bordelen in dezelfde straat, maar The Loving Rose is duidelijk het rottende hart.

    De eigenaars
    Enkel de kern van de bende heeft zijn basis in The Loving Rose, al zijn andere bendeleden uiteraard welkom voor bezoekjes en zakenbesprekingen. De kern zelf bestaat uit het aantal rollen dat er zullen komen, maar de échte kern is de leider en zijn twee handlangers. Zij zijn degenen die het gebouw bezitten en dus ook de huur van de kamers ontvangen. Hun 'loon' is het grootst en alle eind- of grootste beslissingen liggen in hun handen, al is de autoritaire trap naar de rest van de kern niet zo heel groot. Ze zijn bijna even hecht met de anderen als de anderen met elkaar.

    Gelijkvloers - club
    Op het gelijkvloers ligt de club zelf. Het is een grote en hoge zaal, met twee bars - één op de grond en één op het gigantische balkon - een podium met danspalen, enkele kleinere podia met palen, genoeg chique banken en tafels om het hele witte huis te ontvangen en een trap naar de eerste verdieping. Er is geen echte dansruimte, aangezien het doelpubliek niet bepaald uit energieke tieners bestaat. Er is, natuurlijk, ook een toilet.

    Eerste verdieping - werkkamers
    Een simpele, maar chique gang met aan weerszijden enkele kamers. De kamers zijn mooi, netjes, maar sober. Er staat niet meer in dan een bed (een twijfelaar), een kleine kast met alle benodigdheden in (inclusief reserve dekens en lakens, moest de troep te groot zijn) en een kleine badkamer met een toilet, een spiegel en een douche. Alle kamers zien er hetzelfde uit.

    Tweede verdieping - kamers meisjes
    Hier is niet veel verschil met de eerste verdieping, behalve dan dat deze kamers enkel als slaapplaats voor de meisjes dienen. Hoewel ze netjes zijn, zijn ze duidelijk goedkoper ingericht en bijna even sober. Door de jaren heen hebben sommige meisjes af en toe wel eens iets leuk gekregen om het op te fleuren, maar al bij al kan je het niet meteen gezellig noemen. In elke kamer staan er twee bedden (twijfelaars), een grote kleerkast, twee nachttafels, twee stoelen en een kleine badkamer met een wastafel, een spiegel en een toilet.

    Zolder - gastenkamers en leefruimtes
    De zolder is in drie delen (één grote en twee iets kleinere) opgedeeld. De kleinste delen zijn twee ruime en aangename kamers die al dan niet gebruikt kunnen worden door kernleden die (even) geen andere verblijfplaats hebben. De anderen hebben (verschillende) woonsten ergens anders, aangezien de club niet bepaald de meest aangename plaats is om echt in te wonen.
    Naast de 'jongenskamers' heb je nog een grote ruimte waarin een badkamer met drie douches, twee baden en een toilet is gemaakt, met daarnaast een keuken die doorloopt naar een kleine, maar iets gezelligere woonkamer (met televisie) waar de meisjes hun schaarse vrije uren mogen doorbrengen.

    Regels
    Meisjes
    • Douchen na de daad is verplicht. Deze douche mag niet langer dan tien minuten duren.
    • Werkuren:
          11u00 - 13u00: Opruimen en dergelijke
          13u00 - 13u30: Lunchpauze
          13u30 - 19u00: Opruimen en dergelijke
          19u00 - 21u00: Avondmaal en voorbereiding
          21u00 - 04u00: Club
    • Geen contact met de autoriteiten
    • Wanneer je drank krijgt aangeboden, bestel het duurste, neem 1 slok en giet de rest subtiel weg.
    • Geen drugs van klanten aanneemne.

    Bendeleden
    • Geen minderjarige meisjes

    Klanten
    • Aanraken mag, meer niet. Wanneer een klant meer wilt, informeert hij naar de beschikbare meisjes. Prijzen worden met de jongens afgesproken.

    EXTRA

    ⚘ Kamerindeling (randomizer):
          - Alice & Leah
          - Dani & Savannah
          - Sophia & Juliette
          - Anna & Maya
          - Mae & Brynn
          - Maddie & Elizabeth
    Mijn excuses dat ik dit niet eerder gezegd heb, het was een ideetje dat nu bij me opkwam. Voel je vrij om relaties aan te passen naar oude kamergenoten en dergelijk (: Er zijn trouwens net zes kamers voor de meisjes beschikbaar.
    ⚘ NPC's: geef ze het karakter dat je er aan wil geven (: Ik zet het dan wel eens in de beginpost, zodat iedereen ongeveer hetzelfde heeft ^^
    ⚘ Op werkdagen is er nog extra personeel zoals security & uitsmijters, maar die zijn niet aanwezig buiten de werkuren.


    NPC's
    Non playable Characters
    Mannen
    Caleb
    Mason
    Arthur
    Meisjes
    Valsmunterij
    Illegalen
    FC
    FC
    FC
    25
    25
    26
    2 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    Vrouwen
    Anna
    Alice
    Savannah
    Elizabeth
    Maddie
    Nieuw
    Nieuw
    Stripper +
    Stripper +
    Stripper
    FC
    FC
    FC
    FC
    FC
    19
    19
    23
    22
    20
    /
    /
    3 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    1 jaar aanwezig



    BEGIN

    Het is een aangename zondagmiddag, begin juni. Het is de vrije dag van de week, wat betekent dat er wordt schoongemaakt, bijgevuld, geoefend en allerlei andere zaakjes geregeld. Er hangt een opgewonden sfeer in de club, aangezien er zo net drie nieuwe meisjes de club zijn binnengebracht. Daarbij heeft Timo de kamerindeling volledig veranderd - zodat niemand aan zijn kop kan gaan zeuren - waardoor iedereen nu een (nieuwe) kamergenote krijgt. Vandaag zal er dus verhuisd worden, en moeten de meisjes duidelijk maken hoe het er in de club aan toe gaat.
    Op het moment dat de RPG begint, zijn de nieuwelingen net geïntroduceerd (en de kamers verdeeld) en krijgen ze de kans om even alles in zich op te nemen, net zoals de andere meisjes hen in zich op kunnen nemen. En de jongens uiteraard ook.

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 22:03 ]


    Mhm?

    VESTER BENEDICT


    25 • The Gambler • @ Bedroom • & Juliette


          Wanneer Juliette mede weet te delen dat ze zodirect zal moeten vertrekken, voelt Vester de teleurstelling door zijn lichaam glijden — helemaal na zijn droom. Vester had gehoopt op een middag met Juliette, misschien nog eens seks hebben. Waarom heeft hij haar dusdanig goed getraind dat ze nu anderen moet trainen? Vester zucht, te moe om er tegenin te gaan.
          'Oh. Oh — voor ik het vergeet.'
          Vester maakt een grommend geluid als Juliette uit het bed weet te stappen en doet een poging haar tegen te houden. Uiteindelijk geniet hij van de aanblik — Juliette's lichaam is prachtig, helemaal zonder kleding. Vester pruilt daarom wanneer Juliette de lakens om haar heen slaat in bed.
          'Ik dacht dat ik misschien wat reclame kon maken vanachter de bar voor de goktafels. Het zijn glow in the dark kaarten en bij elk, speciaal drankje krijg je er één als uitnodiging voor een gratis spel.'
          Vesters wenkbrauwen glijden in een nadenkende frons, maar dan knikt hij toch. Juliette heeft hier een goed idee te pakken — 'gratis' sprak alle klanten aan, helemaal wanneer er een kans bestond op winst. Vester lacht even zachtjes, vanwege de halve poging van Juliette tot zijn trucje.
          'Kijk— Kijk moet je zien.'
          Plotseling bevinden Juliette en Vester zich beiden onder de lakens van het bed, waardoor de gloed van de kaarten duidelijk zichtbaar is. Vester grijnst breed en duikt vervolgens op Juliette af — waardoor de kaarten alle richtingen opvliegen. Vester pakt één kaart op en plaatst hem op Juliette's borst, terwijl hij haar vastpint. 'Ik zie meer mogelijkheden verschijnen, Jules.'
          Vester buigt en blaast tegen de kaart, waardoor deze terug op het bed schuift. Vervolgens drukt hij een zachte kus op Juliette's borst, zelf kreunend.
          'Moet je echt weg?'

    Darling, the better the gambler
    ——— the worse the man.


    •

    MAE HADLEY IOTT

    Dat haar laatste opmerking Timo’s emmer had laten overlopen, realiseerde ze zich zodra de jongen Dani aan de kant duwde en een grote stap richting haar zette. In dit moment voelde Mae spijt binnensijpelen. In de jaren dat ze hier was wist ze dondersgoed dat dit een slecht teken was. Nu weglopen zou het alleen maar verergeren.
          Desalniettemin zou ze deze opmerking niet hebben weggelaten, want om de zoveel maanden moest ze gewoon tegen een van de jongens ingaan, wat de consequences ook waren. Een scheut van pijn ging er door Mae heen, toen zijn vingers zich in haar haren nestelde en er een ruk aangaven. Haar gezicht stond nu dicht bij die van Timo en ze moest zeggen dat hij aantrekkelijker was van verderaf.
          ”Ik hoor er maar twee zeiken," siste hij in haar gezicht. "En als je dat nu niet stopt, slaap je maar op de fucking gang.” Liever op de gang dan in de kamer met die meid, ging er kort door Mae’s hoofd. Ze werd enkele seconden later weer van Timo afgesmeten en belandde tegen de muur.
          Timo zette een stap naar achter en liep weg. Mae keek de jongen na en voelde boze gevoelens in haar opborrelen. Mae keek Dani aan.
          ”Blijf hier,” fluisterde ze Mae toe, zodra Timo uit beeld was. Mae gaf haar een korte glimlach, ze was niet van plan om ergens naartoe te gaan, om eerlijk te zijn.
    “Oh maak je geen zorgen,” zei ze zachtjes. Dani mompelde wat woorden die onverstaanbaar waren naar Mae, wie niet eens de moeite deed om te vragen wat ze zei. Dani liep vervolgens Timo achterna, terwijl Mae zachtjes met haar handen door haar haar ging.
          Daarna draaide ze zich naar de deuringang om toe te kijken hoe dit gesprek zou verlopen.

    24 – Zeke’s – idk - with Dani & Timo - tired, but relatively happy


    That is a perfect copy of reality.

    Stephen Summerson
    I'm a hustler baby

    Stephen ━ 24 ━ upstairs ━ Leah ━ outfit

          Na Brynn advies te hebben gegeven had ik mijn tosti verder opgegeten en had ik nog een drankje besteld. Whiskey om precies te zijn. Met het glas in mijn hand liep ik richting de gang en naar boven, naar de zolder. Ik kon wel even wat gezelligheid gebruiken, misschien kon ik daar wel iemand vinden. Sjokkend liep ik de trap op, ik had echt een hekel aan trappen. Eenmaal boven trof ik een zeer aangename dame aan die aan het schoonmaken was.
          'Leah, wat een aangename verassing,' zei ik zodra ik de ruimte binnen kwam, vervolgd door een slok van de whiskey. Met een plof kwam ik neer in de bank die in de ruimte stond terwijl ik mijn ogen even over Leah liet glijden.
          'Dit is een ruimte voor ontspanning, waarom ben je aan het schoonmaken?' de woorden waren niet helemaal serieus, want ik wist dat deze dag eigenlijk voor schoonmaken bedoeld was, maar dan is het nog steeds jammer dat ze het daadwerkelijk doen in plaats van even te ontspannen.
          'Hoe is het met m'n kleine zusje, hm?' vroeg ik terwijl mijn ogen nog steeds over haar heen gingen. Ze zag er niet erg goed uit, natuurlijk is ze altijd prachtig, maar ze zag er moe uit, overwerkt.
          'Hebben ze je pijn gedaan of iets in die richting? je ziet er uit alsof je echt kapot bent, Leah.' Een frons stond op mijn gezicht bij het uitspreken van de woorden. Ik kon voor zo ver geen blauwe plekken of iets zien, maar Leah had een talent voor dingen verbergen. Ik kon er heel slecht tegen als de mannen hier de dames iets aan deden. Ze waren hier voor vermaak, niet om mishandeld te worden. Als de dames mishandeld wilden worden, gingen ze wel terug naar hun oude leventje die meestal al wel bestond uit geweld.


    - thank you for existing -

    Juliette       Goldstein
    Lucky Charm • 21 • Bedroom • Vester


    You could break my heart in two
    But when it heals, it beats for you
    I know its forward but it's true






          Er ontsnapt een verrast kreetje aan haar lippen wanneer Vester haar op een onbewaakt moment belaagd — waardoor de kaarten in haar handen in een reflex alle kanten op schieten. Vester's onheilspellende gezicht boven het hare zorgt er echter voor dat ze haar mond gesloten houdt en de kaart die hij over haar huid laat strelen bedachtzaam in het oog houdt.
          ‘Ik zie meer mogelijkheden verschijnen, Jules.’
    De wrange glimlach die het hem oplevert, doet haar voor een moment twijfelen aan haar voorstel. Zo heeft Juliette het nog niet bekeken. . . Al kan ze zich ergens een voorstelling maken bij het idee dat mannen veel liever de kaarten van dames afplukken.
          ‘Moet je echt weg?’
    Juliette laat haar blonde hoofd terugvallen in de kussens terwijl ze knikt. Vester weet beter. Het is niet aan haar uitbesteed om de hele dag in bed door te brengen. Dat is niet waarom ze zich in de Loving Rose bevindt.
          ‘Ik moet douchen en ik moet nog wat dozen naar mijn nieuwe kamer verhuizen. . .’
    Jules heeft nog geen woord laten vallen over de omstreden, nieuwe kamerindeling. Het is niet haar stijl om ergens over te klagen — al helemaal niet in de wetenschap dat Timo achter deze nieuwe indeling zit. Ze kan zich voorstellen dat, met aanbreng van de nieuwe jongedames, dit de beste oplossing was. En ergens is Juliette maar wat blij dat ze een plek heeft met een dak boven haar hoofd. Ze heeft nooit geloofd dat ze het zou uithouden in haar eentje in de echte wereld — dat heeft er dan ook altijd voor weten te zorgen dat ze braaf is gebleven waar ze is.
          ‘Wees een beetje lief voor ze, oké?’
    Juliette pakt zijn kin vast zodat haar doordringende, blauwe ogen op hetzelfde level hangen als de zijne. Ze kust eerst het puntje van zijn neus, dan zijn lippen.
    De nieuwe meisjes zullen snel genoeg leren hoe de mensen hier in elkaar zitten. Sommige zijn beter dan anderen — al is Jules er van overtuigd dat er niemand tussenzit die echt slecht is.
          ‘I love you
    Jules legt haar hand nog heel even op zijn wang, voor ze zich uiteindelijk het bed uit wurmt en vliegensvlug een shirt over haar lichaam trekt en haar ondergoed aansjort. De rest van haar kledingstukken verzameld ze in één hand. Haar lokken staan alle kanten op — maar ze zal zich wel weer fatsoeneren na een snelle douche.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    VESTER BENEDICT


    25 • The Gambler • @ Bedroom • & Juliette


          Wanneer Juliette driemaal knikt, kan Vester zijn teleurstelling niet verbergen. Voor enkele minuten had hij daadwerkelijk genoten van zijn tijd in Loving Rose en nu ging Juliette alweer van hem weg.
          'Ik moet douchen. Ik moet nog wat dozen naar mijn nieuwe kamer verhuizen. Wees een beetje lief voor ze, oké? I love you.'
          Wanneer Juliette uiteindelijk het bed heeft weten te verlaten, zucht Vester — terwijl de woede zich langzaamaan opbouwt binnenin zijn uitgeputte lichaam. Waarom bleef ze niet simpelweg? God, ze zou moeten balen van haar taken hier. Zoals alle andere jongedames hier deden — angst, pijn en verdriet. Waar is het? Vester komt langzaam omhoog van het bed — naakt — en stapt op Juliette af, welke inmiddels op het punt staat de deur te openen.
          Vester plaatst zijn hand tegen de deur en duwt hem hard terug in het gat, terwijl zijn kaken over elkaar heen schuren.
          'Juliette. Je gaat niet. Je blijft hier.'
          Vesters stem is berekenend en koel, de stem van de vele goktafels. Gemakzuchtig draait hij Juliette met één beweging om — zijn kijkers donkerder. Grommend slaat hij haar kleding uit haar handen.
          'Als ik iets wil, krijg ik dat — begrepen? Die andere hoeren beneden in de zalen kunnen we geen reet schelen. Maar jij luistert naar me. Altijd. Ja?'
          Vester voelt zijn eigen erectie tegen Juliette's middel prikken — ontoegeeflijk. 'Ga nu verdomme terug dat bed in.'





    Darling, the better the gambler
    ——— the worse the man.


    •

    Leah Chapman


    stripper & prostituee • Thirth floor • With Stephen • outfit


    De voetstappen op de trap waren haar compleet ontgaan aangezien ze druk bezig was met het schoonmaken. Ze wilde het klaar hebben, zodat ze in ieder geval niet konden klagen dat het hier een zooitje was. De rest was vast al grotendeels klaar maar deze verdieping, daar had ze nog niemand bezig gezien.
          'Leah, wat een aangename verassing.' Ze schrok op en keek om maar zodra ze Stephen zag, ontspande ze weer. Ze toverde een glimlachje tevoorschijn terwijl ze zijn bewegingen volgde met haar ogen.
          'Dit is een ruimte voor ontspanning, waarom ben je aan het schoonmaken?' Ze beet zachtjes op haar lip en keek even rond maar er was niemand te zien - ze had de nieuweling wel aan het werk gezet maar schijnbaar was die nu bij de douches bezig. ''Kevin heeft me duidelijk gemaakt dat het tijd is om schoon te maken.'' zei ze enkel met een glimlachje. Zelfs als een ander die woorden zou horen, was er op zich niets verkeerds aan. Het was de waarheid en haar toon klonk ook niet sarcastisch - alles behalve.
          'Hoe is het met m'n kleine zusje, hm? Hebben ze je pijn gedaan of iets in die richting? Je ziet er uit alsof je echt kapot bent, Leah.' Verdomme. Ergens was het fijn dat ze Stephen.. nouja, hij was aardig voor haar en hij hielp haar meestal met het geld naar haar kleine zusje sturen maar soms vond ze zijn bezorgdheid enorm irritant. Ze had geen zin om haar hart te luchten. Als de verkeerde het zou horen dan zou Kevin haar wel meer aandoen dan wat hij zojuist gedaan had en daarbij.. het werd er toch niet beter op. Ze haalde dan ook haar schouders op en richtte zich weer op het kastje waar ze met het doekje overheen ging.
          ''Het gaat prima, gewoon wat slecht geslapen.'' mompelde ze als antwoord, wetende dat Stephen het toch niet zou laten rusten als ze geen antwoord gaf maar ze wilde niet gaan klagen. Niet over de klanten die wat ruw waren soms, niet over Kevin die ervoor had gezorgd dat haar rug op het moment toch wat gevoelig leek te zijn. Daarvoor was ze hier niet. Ze was hier om te werken voor haar geld.

    Juliette       Goldstein
    Lucky Charm • 21 • Bedroom • Vester


    You could break my heart in two
    But when it heals, it beats for you
    I know its forward but it's true






          Juliette voelt zichzelf fronsen wanneer Vester de deur abrupt dicht duwt en er zelf vervolgens voor schuift zodat er geen mogelijkheid bestaat dat ze het nog eens probeert om hem te openen.
          ‘Juliette. Je gaat niet. Je blijft hier.’
    De blondharige jongedame staat op het punt haar mond te openen en hem op logischer wijze te beredeneren — wanneer hij de kleding uit haar handen slaat en Juliette als vanzelf een stap achteruit deinst.
          ‘Als ik iets wil, krijg ik dat — begrepen? Die andere hoeren beneden in de zalen kunnen me geen reet schelen. Maar jij luistert naar me. Altijd. Ja?’
    Haar ogen zijn langzaamaan groot geworden, struikelend over het woord hoeren en de manier waarop hij haar aankijkt. De eisende toon vervalt echter in het niet bij zijn bijna dwingende bewegingen.
          ‘Ga nu verdomme terug dat bed in.’
    Wanneer hij vloekt krimpt ze ineen: voor enkele seconden waant ze zich terug in de diepere duisternis van haar verleden. Toen niemand ooit anders tegen haar praatte dan zo. Dit is Vester niet. . . Ze weigert te geloven dat dit echt is hoe hij haar wil behandelen. Hij is, uit alle mensen, juist degene geweest die ervoor heeft gezorgd dat ze opnieuw op eigen benen durfde te staan.
          ‘Ik heb de hoeren beneden beloofd dat ik voor ze zou koken.’
    Juliette voelt haar stem bijna overslaan bij het woord, waarna ze slikt en voorover buigt om haar kledingstukken opnieuw op te pakken. Wanneer ze opnieuw overeind komt is de blik in haar ogen naast angstig, afstandelijker.
          ‘Zolang ik hier werk, Ves, heb ik meer verantwoordelijkheden dan alleen jij.’
    Haar frons veranderd in een bedenkelijke blik, waarbij ze haar trillende handen verbergt onder de kleding die ze vast heeft genomen. Uiteindelijk zet ze een stap naar voren.
          ‘Ik weet dat je moe bent en je hebt alle recht om boos op me te zijn. Maar als je tijd met me wilt doorbrengen, kan dat ook buiten de slaapkamer.’


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    VESTER BENEDICT


    25 • The Gambler • @ Bedroom • & Juliette


          'Ik heb de hoeren beneden beloofd dat ik voor ze zou koken.'
          Vesters kijkers vernauwen zich tot spleetjes, bij het horen van Juliette's stem. Wanneer ze haar kleding van de grond raapt, zet hij één pas naar achteren aangezien hij weet dat haar blik hem gaat laten schrikken — afstandelijk en bang. Vester blijft doodstil staan terwijl ze emoties door zijn lichaam razen.
          'Zolang ik hier werk, Ves —— heb ik meer verantwoordelijkheden dan alleen jij. Ik weet dat je moe bent en je hebt alle recht om boos op me te zijn. Maar als je tijd met me wilt doorbrengen, kan dat ook buiten de slaapkamer.'
          Vesters vuisten ballen zich langzaamaan tot vuisten, terwijl hij diep nadenkt. Uiteindelijk stapt hij naar voren en neemt Juliette's kleding ruw van haar over, waarna hij ze op het einde van het bed laat vallen. Zelfs is hij nog steeds naakt en de kringen onder zijn kijkers zijn donkerder dan ooit.
          'Juliette Goldstein, volgens mij ben je vergeten hoe de gang van zaken hier is. Ik ben degene die jou hierbinnen heeft gebracht. Ik ben dan ook je enige taak. Alles daaromheen is bijzaak. Als ik je wil, sta je voor me klaar. Altijd. Begrepen? Wanneer je het daar niet mee eens bent, moet ik je. . . werkzaamheden veranderen en een nieuwe jongedame zoeken die me wel begrijpt.'
          Vester grijpt Juliette's handen vast en loopt dan naar achteren naar het bed — waar hij zichzelf op laat zakken. Met een ruwe sjor belandt Juliette op zijn schoot. Vester kijkt met een donkere blik op, terwijl zijn handen haar billen omvatten. 'Jules. . . Jules. . . Wat moet ik toch met je doen?'
          Vester buigt naar voren en duwt zijn lippen tegen Juliette's hals aan, zachtjes. 'Vertel me dat je begrijpt dat ik de baas ben, liefje. Anders krijg je straf, veel straf. En geloof me, dat wil je niet.'
          Vester voelt zijn erectie groeien tegen Juliette's billen maar negeert het nog.

    Darling, the better the gambler
    ——— the worse the man.


    •