• THE LOVING ROSE

    Rollentopic      •      Praattopic      •      Speeltopic

    ROLLEN
    Mannen
    Vester
    Kevin
    Stephen
    Zeker
    Timo
    /
    Rechterhand
    /
    Leider
    Linkerhand
    Gokken
    Drugs/wapens
    Contacten
    Financiën
    Meisjes
    2
    2
    3
    4
    4
    Waterbender
    IrisWestAllen
    Sombre
    Ziegler
    Cipher
    Vrouwen
    Dani
    Brynn
    Maya
    Leah
    Juliette
    Sophia
    Mae
    Stripper +
    Infiltrant/Nieuw
    Lovergirl
    Stripper +
    Serveerster
    Serveerster
    Stripper +
    2
    2
    3
    4
    4
    4
    4
    Benu
    Quean
    Shadowsinger
    xJess
    Adamantine
    Sunrises
    Marlow




                                                         
    REGELS

    • Huisregels van Quizlet
    • OOC duidelijk aangegeven & geen ruzie.
    (Als er een probleem is, stuur me dan eerst privé, zodat het niet meteen escaleert.)
    • Maximum twee rollen, geslacht verschilt tenzij je toestemming hebt
    • Lees heel het topic door, het is niet zo heel veel.
    • 16+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing bij.
    Gotta love dem smut, but not by surprise, ya know.
    • Minimum 50 woorden per post.
    • Geef naamsveranderingen door.



                                                         
    THE LOVING ROSE

    De buurt
    De club staat natuurlijk niet pal in het toeristische centrum van LA, maar ook weer niet zo ver ervandaan. De buurt was vroeger verloederd, maar door de rijke invloed van de bende, is de luxe aanzienlijk verbeterd. Vergis je niet, het is nog steeds een enorm gevaarlijke wijk en de gewone, onschuldige mens heeft er niets te zoeken. Er zijn enkele andere louche clubs en bordelen in dezelfde straat, maar The Loving Rose is duidelijk het rottende hart.

    De eigenaars
    Enkel de kern van de bende heeft zijn basis in The Loving Rose, al zijn andere bendeleden uiteraard welkom voor bezoekjes en zakenbesprekingen. De kern zelf bestaat uit het aantal rollen dat er zullen komen, maar de échte kern is de leider en zijn twee handlangers. Zij zijn degenen die het gebouw bezitten en dus ook de huur van de kamers ontvangen. Hun 'loon' is het grootst en alle eind- of grootste beslissingen liggen in hun handen, al is de autoritaire trap naar de rest van de kern niet zo heel groot. Ze zijn bijna even hecht met de anderen als de anderen met elkaar.

    Gelijkvloers - club
    Op het gelijkvloers ligt de club zelf. Het is een grote en hoge zaal, met twee bars - één op de grond en één op het gigantische balkon - een podium met danspalen, enkele kleinere podia met palen, genoeg chique banken en tafels om het hele witte huis te ontvangen en een trap naar de eerste verdieping. Er is geen echte dansruimte, aangezien het doelpubliek niet bepaald uit energieke tieners bestaat. Er is, natuurlijk, ook een toilet.

    Eerste verdieping - werkkamers
    Een simpele, maar chique gang met aan weerszijden enkele kamers. De kamers zijn mooi, netjes, maar sober. Er staat niet meer in dan een bed (een twijfelaar), een kleine kast met alle benodigdheden in (inclusief reserve dekens en lakens, moest de troep te groot zijn) en een kleine badkamer met een toilet, een spiegel en een douche. Alle kamers zien er hetzelfde uit.

    Tweede verdieping - kamers meisjes
    Hier is niet veel verschil met de eerste verdieping, behalve dan dat deze kamers enkel als slaapplaats voor de meisjes dienen. Hoewel ze netjes zijn, zijn ze duidelijk goedkoper ingericht en bijna even sober. Door de jaren heen hebben sommige meisjes af en toe wel eens iets leuk gekregen om het op te fleuren, maar al bij al kan je het niet meteen gezellig noemen. In elke kamer staan er twee bedden (twijfelaars), een grote kleerkast, twee nachttafels, twee stoelen en een kleine badkamer met een wastafel, een spiegel en een toilet.

    Zolder - gastenkamers en leefruimtes
    De zolder is in drie delen (één grote en twee iets kleinere) opgedeeld. De kleinste delen zijn twee ruime en aangename kamers die al dan niet gebruikt kunnen worden door kernleden die (even) geen andere verblijfplaats hebben. De anderen hebben (verschillende) woonsten ergens anders, aangezien de club niet bepaald de meest aangename plaats is om echt in te wonen.
    Naast de 'jongenskamers' heb je nog een grote ruimte waarin een badkamer met drie douches, twee baden en een toilet is gemaakt, met daarnaast een keuken die doorloopt naar een kleine, maar iets gezelligere woonkamer (met televisie) waar de meisjes hun schaarse vrije uren mogen doorbrengen.

    Regels
    Meisjes
    • Douchen na de daad is verplicht. Deze douche mag niet langer dan tien minuten duren.
    • Werkuren:
          11u00 - 13u00: Opruimen en dergelijke
          13u00 - 13u30: Lunchpauze
          13u30 - 19u00: Opruimen en dergelijke
          19u00 - 21u00: Avondmaal en voorbereiding
          21u00 - 04u00: Club
    • Geen contact met de autoriteiten
    • Wanneer je drank krijgt aangeboden, bestel het duurste, neem 1 slok en giet de rest subtiel weg.
    • Geen drugs van klanten aanneemne.

    Bendeleden
    • Geen minderjarige meisjes

    Klanten
    • Aanraken mag, meer niet. Wanneer een klant meer wilt, informeert hij naar de beschikbare meisjes. Prijzen worden met de jongens afgesproken.

    EXTRA

    ⚘ Kamerindeling (randomizer):
          - Alice & Leah
          - Dani & Savannah
          - Sophia & Juliette
          - Anna & Maya
          - Mae & Brynn
          - Maddie & Elizabeth
    Mijn excuses dat ik dit niet eerder gezegd heb, het was een ideetje dat nu bij me opkwam. Voel je vrij om relaties aan te passen naar oude kamergenoten en dergelijk (: Er zijn trouwens net zes kamers voor de meisjes beschikbaar.
    ⚘ NPC's: geef ze het karakter dat je er aan wil geven (: Ik zet het dan wel eens in de beginpost, zodat iedereen ongeveer hetzelfde heeft ^^
    ⚘ Op werkdagen is er nog extra personeel zoals security & uitsmijters, maar die zijn niet aanwezig buiten de werkuren.


    NPC's
    Non playable Characters
    Mannen
    Caleb
    Mason
    Arthur
    Meisjes
    Valsmunterij
    Illegalen
    FC
    FC
    FC
    25
    25
    26
    2 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    Vrouwen
    Anna
    Alice
    Savannah
    Elizabeth
    Maddie
    Nieuw
    Nieuw
    Stripper +
    Stripper +
    Stripper
    FC
    FC
    FC
    FC
    FC
    19
    19
    23
    22
    20
    /
    /
    3 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    1 jaar aanwezig



    BEGIN

    Het is een aangename zondagmiddag, begin juni. Het is de vrije dag van de week, wat betekent dat er wordt schoongemaakt, bijgevuld, geoefend en allerlei andere zaakjes geregeld. Er hangt een opgewonden sfeer in de club, aangezien er zo net drie nieuwe meisjes de club zijn binnengebracht. Daarbij heeft Timo de kamerindeling volledig veranderd - zodat niemand aan zijn kop kan gaan zeuren - waardoor iedereen nu een (nieuwe) kamergenote krijgt. Vandaag zal er dus verhuisd worden, en moeten de meisjes duidelijk maken hoe het er in de club aan toe gaat.
    Op het moment dat de RPG begint, zijn de nieuwelingen net geïntroduceerd (en de kamers verdeeld) en krijgen ze de kans om even alles in zich op te nemen, net zoals de andere meisjes hen in zich op kunnen nemen. En de jongens uiteraard ook.

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 22:03 ]


    Mhm?

    MAYA MEADOWS
    lovergirl || twentyone || with stephen || in the kitchen

    Nieuwe kamergenoten, godsamme. Ik moet toch echt Kevin eens vragen of hij het niet voor elkaar kan krijgen dat ik mijn eentje in een kamer kan. Die nieuwelingen kunnen wel een kamer delen met z'n allen... Gefrustreerd sta ik dan ook voor spiegel terwijl ik eyeliner op probeer te doen, maar het lukt niet door mijn trillende handen. Het valt deels te wijten aan die stomme nachtmerries waar ik nog steeds last van heb. De wallen heb ik gelukkig wel goed weggekregen en de rest laat ik uiteindelijk maar zitten, anders sta ik er over drie uur nog. Het is toch een zondag. Voor ik echter naar de keuken loop om wat eten te maken, gooi ik nog snel een van Stephen's kalmerende pilletjes achterover. Ze zijn bijna op, dus als ik hem zie moet ik maar weer om nieuwe vragen.

          Zo'n tien minuutjes later sta ik in de keuken een pantosti te maken. Simpel maar hemels. Nog beter is dat de keuken voor nu leeg is, dus ik kan in alle rust mijn gang gaan. En nog beter, omdat het zondag is wordt er geen post bezorgd, dus ook geen verdomde bloemen. God weet hoeveel ik inmiddels al door de afvalverwerking in de keuken heb gedouwd.
          Uit het niets voel ik echter iemand een kus op mijn donkere lokken drukken. Wat er daarna gezegd wordt hoor ik al niet meer. Ik verstijf voor enkele seconden, waarna ik een reflex de koekenpan van het vuur haal en die bijna tegen het hoofd sla van de persoon die achter me staat, Stephen, zie ik nu pas. Door de beweging vliegt de tosti op de grond.
          Een hele reeks scheldwoorden komt uit mijn mond. "Je moet niet mensen laten schrikken als ze bezig zijn," brom ik, terwijl ik de pan weer op het vuur zet en de tosti in de prullenbak voel. Het is irritant dat Stephen zonder iets te zeggen te voorschijn komt, maar ik ben eigenlijk nog bozer op mezelf dat ik zo schrikachtig ben. Dat was eerst nooit zo.
          Ik zucht vermoeid, waarna ik op kijk naar Stephen. "Sorry." Meer uitleg dan dat is er niet nodig, gezien hij maar al te goed weet wat er gebeurd is. Ik begin aan een nieuwe tosti, en eenmaal die in de pan zit kijk ik Stephen opnieuw aan. "Wil je ook?" Hij is een van de weinige jongens aan wie ik het aan zou bieden. Ze staan boven mij ja, maar ze hebben nog altijd twee handen. Als ze er klappen mee kunnen uitdelen, kunnen ze er ook wel eten mee maken. "In ruil voor nieuwe pillen misschien?" Ik weet dat ik veel te snel door die dingen heen ga, maar ik moet iets als ik niet wil schrikken van iedereen die me ook maar aanraakt.




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leah Chapman


    stripper & prostituee • The Bar • With Kevin • outfit



    Timo had zojuist de nieuwe meiden aangekondigd en hoewel Leah normaal klaarstond om de dames te verwelkomen, wegwijs te maken en vooral een steun voor ze te zijn, was ze nu niet zo blij. De mededeling dat hun kamers opnieuw werden ingedeeld stond haar niet aan. Eigenlijk had ze dan ook haar mond willen opentrekken tegenover Kevin maar aan zijn gezicht te zien kon ze dat beter niet doen. Waarschijnlijk maakte het hem toch geen zak uit wat ze ervan vond, als ze haar werk maar deed. Toch had ze veel liever een kamer voor zichzelf, zodat ze tenminste nog één plek had waar ze zich terug kon trekken zonder de bemoeienis van een ander.. maar ook die plek was haar nu afgenomen.
          Inmiddels had ze al een poging gedaan om één van de dames, ze dacht dat ze Alice heette, te verwelkomen. De dame leek er echter geen zin in te hebben, ze had alleen maar voor zich uit gestaard. Great, als het op die manier al moest beginnen.. Met een zucht draaide Leah zich weer om. Haar blik viel op Kevin, die inmiddels zijn aandacht voor de nieuwelingen verloren was en momenteel tegen Zeke praatte. Timo had zich naast Vester aan de bar geïnstalleerd. Eigenlijk zouden ze de nieuwe meiden hun kamers moeten laten zien maar ze wist nog niet met wie ze in één kamer zat en erg veel zin om haar spullen te pakken had ze niet. Ze hoopte dan ook stiekem dat er een meid bij haar ingedeeld was zodat ze zelf niet hoefde te verkassen. Dan was het alleen een kwestie van haar spullen opruimen en de rest schoonmaken.
          Wat vermoeid liet ze zich zakken op één van de stoelen en ze bestudeerde de nieuwe dames nog eens. Ooit had ze daar ook gestaan, al was het van haar kant meer vrijwillig geweest. Ze had goedbetaald werk gezocht zodat ze op zijn minst haar zusje een normaal leven kon gunnen - een leven waarin ze een normale broek kon kopen en niet een afdankertje van Leah hoefde aan te trekken. Een leven waarin ze geen honger hoefde te hebben. Ze hoopte alleen dat haar moeder het geld niet afpakte en besteedde aan nutteloze dingen, dan zou het zonde zijn van al haar moeite. Haar elleboog plaatste ze op tafel en haar hand zette ze onder haar kin, alsof haar hoofd anders eraf zou vallen als ze het niet zou ondersteunen. Ze was ontzettend moe maar een langere nachtrust had er simpelweg niet ingezeten nu de nieuwe dames er waren. Haar vrije hand haalde ze eens door haar haren die ze vandaag los had laten hangen. Voor nu. Als ze straks echt aan het schoonmaken zouden beginnen dan zou ze er een knot van maken zodat haar haren niet in de weg zaten. Ze was dol op haar lange lokken - tot ze moest douchen of aan het werk moest, dan zaten ze over het algemeen alleen maar in de weg.



    IT HURTS, BUT IT’S OK.. I’M USED TO IT

    ZEKE


    The leader • 28 • Brynn/Kevin • In his office/at the bar • Clothes

    'Uw whiskey,' zei de nieuweling.
          Met een overtuigende klap zette ze het glas voor Zeke's neus neer. Hij bekeek haar kort en liet zijn ogen glijden naar het glas, waar het meisje één of andere kunstwerk had gemaakt met het ijs. Zijn blik richtte zich opnieuw op het meisje. Hij keek haar strak, streng en bovenal agressief aan. Ze was nieuw en dat betekende dat ze heel snel moest leren wat haar plek was. 'Wat is dit, America's Got Talent?' sprak hij fel. Hij greep het glas van de bar en smeet het hard op de grond. Acuut verscheen er een meisje van achter de bar om alles op te ruimen - wat ook Zeke's bedoeling was. 'Geef me godverdomme een normaal glas Whiskey,' zei hij. Hij had zijn blik geen seconde los gehaald van haar gezicht. 'En schiet op.'
          Op dat moment kwam Kevin naast Zeke zitten. Zeke reageerde niet op zijn begroeting. Kevin bestelde ook een drankje. Zeke gunde het meisje met haar kunstwerk nog een waarschuwende blik waarna hij zich naar Kevin draaide. nsap te bestellen. "Kan ik je spreken over bepaalde zaken? Er staan wat discrepanties in mijn papierwerk." vroeg Kevin.
          'Niet nu,' antwoordde Zeke kort en hopelijk voor Kevin duidelijk genoeg om er niet op door te gaan. 'We moeten eerst deze wijven leren hoe ze omgaan met ons.' Hij kon het niet laten om het jonge meisje boos aan te kijken. Hij hield er niet van als de vrouwen dachten dat ze van hun baan een hobby konden maken, daarom waren ze niet in The Loving Rose. 'Deze jongedame hier denkt dat ze een kunstenares is,' sprak Zeke met een klein lachje. Iedereen wist dat die lach niet was omdat hij er de lol van inzag, eerder omdat hij het meisje uitlachte. 'Ik denk dat we haar dat even moeten afleren. Toch, Kevin?'

    I COULD AGREE WITH YOU BUT THEN WE'D BOTH BE WRONG


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Laying on the bathroom floor, feeling nothing. I'm overwhelmed and insecure, give me something. I could take to ease my mind slowly. Just take her home and you'll feel better. Just have a drink and you'll feel.
          TIMO     
    better. Keep telling me that it gets better. Does it ever? Help me, it's like the walls are caving in. Someone help me. I'm crawling in my skin. Sometimes I feel like giving up. But I just can't. It isn't in my blood.


    Bar      ♟      met Ves      ♟      shirt, jeans, Vans


    "En ik maar denken dat je beter wist dan tegen mij te gokken, mijn jonge Timo. 100 dat het vóór drie uur is gedaan." Timo kneep zijn ogen achterdochtig tot spleetjes toen Vester grijnzend een andere fles pakte. Uiteraard was hij een slechtere gokker dan Ves, maar dat betekende niet dat hij soms eens een juist gevoel over zijn winst had.
          "Alleen als ze het ook echt verdiende," zei hij dan ook, voor hij zijn hand uitstak om de deal te bekrachtigen. Wat dat precies inhield, was misschien niet helemaal duidelijk. Timo zelf sloeg - ironisch genoeg - het minste van alle mannen in de club. Eigenlijk sloeg hij enkel wanneer hij dronken en echt boos was, maar dan sloeg hij meestal ook wel door. 't Hoefde dan niet eens een vrouw te zijn die voor hem stond.
          "Hoe gaat 't nou?" vroeg Vester quasi-nonchalant. Timo rolde nog net niet met zijn ogen. Hij had een hekel aan de grote-broer-modus die zijn vriend geregeld inschakelde, maar aan de andere kant... Nee, het was bloedirritant. Als vanzelf schoven Timo's ogen naar zijn bemouwde armen, al schoten ze al snel terug naar Vesters gezicht. Hij had even de neiging om terug op te staan en iemand anders lastig te vallen, maar deed dat niet.
          "Prima," loog hij - dat loog Timo eigenlijk altijd wel - met een lach op zijn gezicht die er echter uitzag, dan dat hij was. Hij wilde nog wat zeggen, maar werd afgeleid door het geluid van brekend glas. Nieuwsgierig en ergens ook wat bezorgd keek hij naar de oorzaak van het rumoer. Hij had niet gezien wat er mis was gegaan, maar met Zeke's humeur was er ook niet per se iets mis. Het meisje - Brynn? - was hem de weken ervoor in haar onopvallendheid opgevallen, waardoor ze nu stond waar ze stond. Dat, en hij had haar voor een prikje kunnen meekrijgen, aangezien haar vriend een beduidend minder goede gokker was dan Ves. Alles bij elkaar maakte dat Timo erover nadacht om eventueel in te grijpen. Het lot dacht er hetzelfde over, toen hij plots luidruchtig moest niezen.
          "Wat op de fucking aarde," vloekte hij toen een stroom bloed de nies volgde. De kracht en de warmte, dacht Timo, terwijl hij van zijn kruk sprong en met zijn hand onder zijn neus om de bar heen liep. Met enkele flinke passen stond hij bij het gezelschap aan de andere kant van de bar, waar hij Brynn zacht, maar dwingend aan de kant duwde om een handdoek te pakken. Hij draaide de koude kraan open, hield de vod er even onder en duwde die vervolgens tegen zijn neus. Hij hing al onder.
          "Goeiemiddag," mompelde hij vanachter de stof richting de andere mannen. Hij knikte even, draaide zich 180° om en liep terug naar Vester.
          "Geef hier," gromde hij, waarna hij de fles uit Vesters handen trok en een teug nam, voor hij de doek weer terugduwde. "Fucking genânt," mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen Ves.

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 22:47 ]


    Mhm?

    MAE HADLEY IOTT
    24 – Zeke’s – the bar - with Leah - tired

    Al gapend liep Mae door de gangen van The Loving Rose. Het was niet alsof ze net wakker was, ze had gewoon slecht geslapen. Het was vandaag zondag, wat betekende dat er opgeruimd moest worden. Iets waar Mae absoluut niet de energie voor had. Ze onderdrukte een tweede gaap, terwijl ze naar de ruimte liep waar ze vermoedde dat de meesten waren.
          Als het goed is, zouden er vandaag nieuwe meisjes bijgekomen moeten zijn. Mae vermeed hen liever. Het borrelde jaloerse emoties bij haar op wanneer ze deze meisjes zag. Ze waren nog zo puur, zo ontzettend en hoefde ook nog niet het vieze werk te doen.
          Ze wreef in haar ogen. Naast het opruimen was er vandaag nog iets anders wat ze moesten doen. Mae grief in haar hoofd om zich te herinneren wat het nu was, maar er kwam niks. Dan zou ze het straks wel aan iemand - Zeke uitgezonderd - vragen.
          Mae had besloten naar de bar te gaan, als ze de mensen hier goed kende, zaten ze zich waarschijnlijk om dit tijdstip al klem te zuipen. Dat ging nog wat worden later. Mae had weinig behoefte aan dronken heren.
          Bij de bar aangekomen zag te tot haar geluk ook Leah, die duidelijk niet in gesprek leek te zijn met iemand anders. Mooi, dan zou ze ook geen verkeerde blik krijgen omdat ze zogezegd een belangrijk gesprek had onderbroken.
          Mae liep naar Leah toe en leunde naast haar tegen de bar. Daarna keek ze haar aan. “Duuuus.. Leah. Helder het eens voor me op, wat voor een bull..-“ Mae wendde een vluchtige blik op de jongens die nabij waren, waarna ze haar aandacht weer op Leah richtte. “-..shit moeten we vandaag van ze doen?” vroeg Mae aan haar, waarna ze haar elleboog op de bar zette, zodat ze op haar hand kon steunen.


    That is a perfect copy of reality.

    Stephen Summerson
    I'm a hustler baby

    Stephen ━ 24 ━ Having a drink ━ Maya ━ outfit

          Voor ik de kans had om Maya echt goed te kunnen begroeten vloog er een tosti langs mijn oren. Uit schrik boog ik naar beneden en vermeed ik net een klap van een pan tegen mijn hoofd. Een heel woordenboek aan scheldwoorden komt uit Maya's mond en ik kon lastig mijn lach inhouden.
          'Je moet niet mensen laten schrikken als ze bezig zijn,' bromt ze geïrriteerd. Ik sla een arm om haar heen en geef haar een zachte omhelzing, met niet te veel druk, omdat ze niet echt goede herinneringen heeft aan mannelijke aanrakingen.
          'Het spijt me lieverd,' zeg ik gemeend terwijl ik kijk naar hoe Maya de tosti in de prullenbak gooit en de pan weer op het vuur zet. Ze zucht vermoeit en kijkt me dan verontschuldigend aan. 'Sorry,' zei ze dan ook.
          'Het geeft niets mop,' stel ik haar gerust terwijl ik bij haar kom staan. Ze wilt aan een nieuwe tosti beginnen en vraagt of ik ook een tosti wil, misschien in ruil voor nieuwe pillen. Met een glimlach schudt ik mijn hoofd.
          'Ga lekker zitten, ik maak wel tosti's.' zeg ik terwijl ik mijn glas op het aanrecht zet en richting de pan loop. Ik gaf Maya een zacht duuwtje richting een stoel, zodat ze kon gaan zitten.
          'En je weet dat ik niets terug hoef voor de pillen, het is al lang fijn om iemand te hebben waarmee ik even gezellig kan praten.' Meen ik terwijl ik nieuw brood pak en daar wat boter op smeer. Met een glimlach keek ik even naar Maya.
          'Hoe is het verder met je? Heb je een beetje goed geslapen vannacht?' vroeg ik terwijl ik verder ging met de tosti. Eerst liet ik kaas op de boterham vallen, vervolgd door wat ham.




    - thank you for existing -

    Leah Chapman


    stripper & prostituee • The Bar • With Mae • outfit



    Tot nog toe hadden de jongens haar met rust gelaten en had ook geen van de dames aanstalten gemaakt om naar haar toe te komen. Misschien maar beter ook. Normaal stond Leah altijd klaar voor iedereen, zelfs als ze moe was.. maar ze zat al een paar dagen over haar grens van vermoeidheid heen. Ze kon het echt niet opbrengen om nu weer te dealen met andermans problemen. Misschien moest ze zo eerst maar een koffie nemen zodat ze hopelijk wat energie zou krijgen. Ze schrok op uit haar gedachten toen ze het geluid van barstend glas hoorde. Meteen schoten haar ogen door de ruimte en uiteindelijk bleef haar blik bij Zeke haken. Hij ging tekeer tegen het nieuwe barmeisje en ze kon een zucht niet onderdrukken. Normaal gezien zou ze zich schuldig voelen voor het meisje - misschien kreeg ze nu op haar donder omdat één van hen haar niet goed de regels uit had gelegd. Ze wist alleen ook dat het geen zin had om het voor haar op te nemen. Leah kon de schuld niet op zich nemen, ze werkte als stripper en prostituee en ze stond allang niet meer achter de bar - dat wist Zeke ook wel. Hij was niet lomp, helaas. Het had dus geen zin om te zeggen dat zij diegene was die Brynn de regels niet had uitgelegd, dat was haar taak niet en dat zou ze hen ook niet wijs kunnen maken. Ze trok echter wat verbaasd haar wenkbrauwen op toen Timo ineens achter de bar verscheen met zijn hand onder zijn neus, om vervolgens een doek te pakken. Had hij een bloedneus? Haar blik verplaatste zich naar Kevin maar hij zag er niet uit alsof hij Timo een bloedneus had geslagen - dus dan was het vast een spontane.
    Ze werd afgeleid door Mae die ineens voor haar neus stond. “Duuuus.. Leah. Helder het eens voor me op, wat voor een bull....shit moeten we vandaag van ze doen?” Even keek ze Mae enkel aan, ze zag er net zo moe uit als Leah zich voelde. Leah zuchtte eens en haalde haar schouders op. ''De nieuwelingen moeten wegwijs gemaakt worden, we moeten ze uitleggen hoe het hier werkt. We hebben ook een compleet nieuwe kamerindeling gehad en moeten vandaag dus alle spullen verhuizen. En ik maar denken dat we echt een vrije dag hadden.'' mompelde ze zuchtend. Normaal was Leah niet van het klagen maar ze zat er echt even doorheen - en vandaag zou ze alsnog geen rust hebben. Ze keek op toen Maddie in haar buurt stond. ''Maddie, mag ik een groene thee van je?'' Ze wist dat er wat caffeïne in zat - precies wat ze nodig had. Koffie was ze niet zo dol op en daarbij, groene thee was beter voor de lijn. Binnen een minuut stond het theeglas met kokend water voor haar neus en het theezakje hing er al in, wat ze liet trekken.
    Ze keek op naar Mae. ''Heb je niet goed geslapen? Je ziet er ontzettend moe uit.'' vroeg ze nieuwsgierig aan de jongedame. Mae zat hier al langer dan Leah - maar ze zaten hier al drie jaar samen. Ze wist ondertussen heus wel wanneer Mae er moe uit zag.



    IT HURTS, BUT IT’S OK.. I’M USED TO IT

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dani Reina Verdad

    ”I knew my innocence was lost when I realised I was no longer afraid of the darkness surrounding me. .
    Instead, I discovered, I fear the darkness that hides inside me.”

    • Twenty-five • Stripper • . . . • Hush, little monsters • Outfit •

    Heel even trok ik één van mijn wenkbrauwen op bij het zien van enkele vermoeide gezichten bij de meiden. Misschien lag het aan mij, of mocht ik mezelf gewoon de hemel in prijzen met de ervaring die ik inmiddels had, maar ondanks mijn teisterende nachten lukte het me tot nu toe nog aardig om er niet zo kreukelig uit te zien als sommige deden. En ik durfde er haast zeker van te zijn dat geen enkel van hen — althans niet in mijn mate — deze vreselijke nachten als ik achter de rug had; bestookt met nachtmerries waar door de jaren heen geen einde aan leek te komen. Of misschien was mijn gezicht er zo aan gewend geraakt dat ze het masker van onverschilligheid haast niet meer er vanaf te vegen was — niet wanneer ik dat niet wilde, althans.
          Een kleine glimlach ter begroeting krulde zich kort op mijn gezicht bij het zien van Mae, waarna ik aanstalte wilde maken om richting de bar te lopen. Echter, een luide klap gevolgd door het breken van glas weerhield me er al gauw van. Met Zeke aan de bar deed ik er slimmer aan om me weer om te draaien, tenslotte was het algemeen bekend dat ik niet het type was dat zich probleemloos aan iemands grenzen hield en al helemaal niet wanneer mijn humeur al een nukkig limiet had bereikt. Om mijn poezelige gezichtje dan ook in een orginele staat te behouden begaf ik me aan de andere kant van de bar — ver bij het hele gebeuren vandaan, maar misschien dichtbij genoeg om er met een half oor nog wat van mee te krijgen. Het was hard om te horen hoe er met het jonge ding omgegaan werd, maar voor eens hield ik me afzijdig; of dat probeerde ik toch.
          In het voorbij open van Vester en Timo glimlachte ik opnieuw, wederom met die ene glimlach waarvan ze als vanzelf over mijn lippen heen gleed; gewoon omdat ze niet beter meer wist. “Hey Bella,”begroette ik Jules, waarbij de oprechtheid van de lach op mijn lippen dit keer iets duidelijker werd, en blikte naar hetgeen waar ze mee bezig leek te zijn alvorens een keer richting de twee nieuwelingen te kijken. “Ik weet nog steeds niet wat ik er nu van moet vinden,” mompelde ik verstaanbaar genoeg en schudde lichtjes met mijn donkere lokken als ik besluit mijn aandacht maar te verleggen naar hetgeen wat er gedaan moest worden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MAE HADLEY IOTT
    24 – Zeke’s – the bar - with Leah - tired

    Op het eerste ogenblik wendde Leah alleen haar blik op Mae, waarna ze zuchtte en haar schouders ophaalde. Ja, Mae wist dat ze eruit zag alsof ze in geen drie jaar geslapen had, maar dat hoefde Leah niet nog eens te benadrukken. Mae schonk haar een korte glimlach en was opgelucht toen het meisje tegenover haar niet begon over hoe belabberd Mae eruit zag.
          ’’De nieuwelingen moeten wegwijs gemaakt worden, we moeten ze uitleggen hoe het hier werkt. We hebben ook een compleet nieuwe kamerindeling gehad en moeten vandaag dus alle spullen verhuizen. En ik maar denken dat we echt een vrije dag hadden,” mompelde Leah zuchtend. Mae kreunde zachtjes bij het horen van de nieuwe kamerverdeling, ze had het juist wel prima met Dani op de kamer. Nu was de kans groot dat ze met een nieuweling op de kamer moest en Mae kon nu niet meer beloven dat alles goed zou gaan.
          Leah leek net als Mae in gedachten te zijn verzonken, tot dat er uit het niets een derde meisje bij kwam staan. ''Maddie, mag ik een groene thee van je?'' vroeg Leah toen aan haar en Mae keek Leah aan. “Geef mij maar tien koffie’s,” mompelde Mae toen, waarna ze haar hoofd op haar arm legde om te steunen. Het allerliefste wat ze nu wilde was slapen, maar waarschijnlijk werd dat haar vandaag niet gegund. Binnen enkele minuten stond het theeglas met kokend water voor Leah’s neus, met theezakje en een koffie voor Mae.
          Nu keek ze op naar Mae. ''Heb je niet goed geslapen? Je ziet er ontzettend moe uit,’’ vroeg ze toen nieuwsgierig. Mae kreunde, wetende dat die vraag er aan zat te komen. “Zeg maar gerust dat ik niet geslapen heb, wordt nog wat als we al die newbies wegwijs moeten maken én moeten verhuizen,” zei ze zuchtend.
          ”Wiens fucking idee was het om de kamerindelingen te veranderen?” riep Mae toen onbewust hard door de de bar heen, waarna ze haar hoofd weer neerlegde op de bar en haar ogen sloot.


    That is a perfect copy of reality.

    VESTER BENEDICT


    25 • Gambler • @ Bar • & Timo


          'Alleen als ze het ook echt verdiende.'
          Vester kan niets anders doen dan breeduit grijzen en een aantal keer knikken, waarna hij gezamenlijk met Timo de deal weet te bevestigen door een handdruk. Uiteindelijk zou Vester wel winnen, hij verloor immers nooit.
          Nadat Vester zijn vraag heeft gesteld over de gang van gesteldheid rond Timo, ziet hij dat Timo's kijkers even naar zijn polsen glijden die bedekt zijn door de stof om vervolgens terug te glijden naar zijn gezicht. Vester ziet de irritatie duidelijk maar hij besluit het simpelweg te negeren.
          'Prima.'
          Vester knikt alleen maar, niet gelovend dat het daadwerkelijk prima gaat maar eveneens niet in de energie om verder door te vragen. Als Timo wilde praten, mocht hij zelf komen met de woorden — anders had het toch geen enkele zin. Vester zucht even en neemt een nieuwe slok uit de volle fles drank voor hem, waarbij hij plotseling omhoog schiet door een gigantisch hard geluid.
          'Godverdomme, Timo.'
          Vester kijkt even naar de vlek drank op zijn shirt en fronst dan geïrriteerd. Waarom gebeurt dit altijd bij zijn nieuwe shirts?
          'Wat op de fucking aarde.'
          Vester kijkt enigszins geamuseerd naar de grote stroom bloed uit Timo's neus en de paniekerige manier waarop hij op zoek gaat naar een doek of handdoek om de stroom bloed mee tegen te houden. Vester kijkt afwachtend toe.
          'Geef hier. Fucking genant.'
          Vester staat zijn fles af, maar kan niet laten om zijn wenkbrauwen te fronsen aangezien niemand anders dit zou moeten proberen bij hem aan deze bar. Helemaal niet nadat hij de afgelopen nacht geen enkel uur heeft geslapen en daardoor alleen maar rond heeft gedwaald door de gangen.
          'Het is een bloedneus, Timo — chill.'
          Vester plaatst zijn onderarmen op de bar en leunt met zijn hoofd naar voren zodat hij deze kan ondersteunen met zijn handen. Grommend sluit hij zijn kijkers en zucht hij hard. Vester is moe, doodmoe.
          'Wanneer gaan de nieuwe meisjes in de verhuur?'
          Vester kijkt op richting Timo met een geveinsde interesse naar de meisjes. Vester heeft nooit veel kijk gehad op de jongedames en de dingen die ze deden, voor hem is het alleen interessant als de meisjes hem kunnen helpen rondom de goktafels en dat scheen ontzettend moeilijk te zijn voor velen.



    Darling, the better the gambler
    ——— the worse the man.


    •

    MAYA MEADOWS
    lovergirl || twentyone || with stephen || in the kitchen

    "Het geeft niets mop. Ga lekker zitten, ik maak wel tosti's." Stephen plaatst zijn glas op het aanrecht, en voor ik kan protesteren, duwt hij me al richting een van de krukken. "En je weet dat ik niets terug hoef voor de pillen, het is al lang fijn om iemand te hebben waarmee ik even gezellig kan praten."
          Stephen is echt oprecht een geval apart in dit hele wereld. Geen van de andere jongens zou aangeboden hebben om de tosti maar te maken. Sterker, het gros van hen zou me keihard uitlachen, mocht ik het wel vragen. Iemand zoals Stephen is erg fijn, maar ik kan het niet helpen dat ik het enigszins wantrouw, ondanks dat ik hem nu al enkele jaren ken. Alleen hij past hier niet echt in thuis en het laat me voelen alsof hij elk moment gewoon weer kan verdwijnen. En dat is eng en verontrustend, en het is haast nog enger dat ik daar zo overdenk. Ik wil niet zo denken over ook maar iemand hier.
          "Hoe is het verder met je? Heb je een beetje goed geslapen vannacht?"
          Ik wil antwoorden, maar zie dan dat hij ham op de tosti doet. Een protesterend geluid komt uit mijn mond. Ik hop gelijk weer van de kruk af en pluk de ham er af. "Geen ham op tosti, yuk." Ik kijk op naar Stephen. "En nee, je kan me niet mijn gedachten laten veranderen." Het voelt ook belachelijk om me druk te maken om zulke dingen, maar aan de andere kant is het fijn om op de kleine dingen te focussen zodat het lijkt alsof de grote dingen er niet zijn.
          "Het gaat prima," lieg ik. "En wel redelijk geslapen, maar goed, wanneer kan je ooit goed slapen hier?" Ik haal mijn schouders op en gooi een klontje botter in de pan, gevolgd door de tosti zelf. "En met jou? Er is niet veel voor je te doen hier op een zondag, dus je moet je vast drastisch vervelen dat je hier toch heen komt."





    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leah Chapman


    stripper & prostituee • The Bar • With Mae • outfit



    Ook Mae leek niet tevreden met het nieuws te zijn aangezien een kreun van haar kant kwam toen Leah had verteld wat de bedoeling voor vandaag precies was. Toen Maddie in de buurt kwam had ze zelf een groene thee besteld om hopelijk wat wakker te blijven - en anders zou een koffie later volgen. ''Geef mij maar tien koffie's.'' Mompelde Mae, waarna ze haar hoofd op haar arm legde. Leah kon het niet laten en begon zachtjes te lachen, waarna ze haar hand eens door haar haren haalde. Het was overduidelijk dat Mae ook moe was - het was ook geen wonder. Eens in de zoveel tijd had Leah gewoon een gigantisch inkakmoment. Die dag had ze eigenlijk echt nodig om bij te slapen en normaal lukte dat op zondag wel redelijk als ze snel waren met het schoonmaken. Met de plannen van vandaag zat het er echt niet in en ze had dan ook geen idee hoe ze de komende week vol ging houden - misschien moest ze toch maar weer informeren bij Stephen naar wat pillen. Ze hoefden niet te weten dat ze die soms in nam om het werken door te komen, de kans zat er dik in dat ze ze dan nooit zou krijgen, maar een ander excuus was gemakkelijk om te verzinnen.
    Eigenlijk had Leah er al spijt van dat ze vroeg aan Mae of ze slecht geslapen had, toen ze de zin nog maar amper uit had gesproken. ''Zeg maar gerust dat ik niet geslapen heb, wordt nog wat als we al die newbies wegwijs moeten maken én moeten verhuizen. Wiens fucking idee was het om de kamerindelingen te veranderen?'' Leah beet op haar lip en terwijl Mae haar hoofd op de bar legde, keek ze rond of één van de mannen het toevallig gehoord had - en ze hoopte voor Mae van niet. ''Timo.'' zei ze uiteindelijk zacht en met een zucht keek ze naar Mae. ''Vertel mij wat, ik zit met een nieuweling en toen ik een poging deed om een gesprek met haar aan te knopen.. tja. Laten we het daar maar niet over hebben.'' mompelde ze en doopte ondertussen het theezakje in het hete water. Ze liet het zakje er in hangen zodat het even kon trekken. ''En hun zitten maar aan de bar op hun gemakje.'' gromde ze zachtjes, meer in zichzelf dan tegen Mae.



    IT HURTS, BUT IT’S OK.. I’M USED TO IT

    Kevin Forsythe
    27 || Drugs & Wapenhandel || Rechterhand || Maya & Leah || Who do these whores think they are? || The Bar || Zeker -> Leah


    Zeke reageerde erg kortaf. Dit had ik kunnen verwachten, maar ik was het op dit punt wel van hem gewend. Hij was dan ook een van de weinige personen die dit kon flikken zonder dat ik boos werd. Zijn woorden die volgden waren heel duidelijk en ik was het volledig met hem eens. Een korte emotieloze lach rolde over mijn lippen bij het woord kunstenares. De hoeren hier stonden puur achter de bar, omdat mensen dachten dat je ze niet meteen de werkkamers in kon duwen. Ze waren geen barmeisjes en zouden dat zeker ook niet blijven, en al helemaal niet als ze onnodige fratsen gingen uithalen. "Helemaal mee eens, Zeke." rolde over mijn lippen. Nog voor ik verder kon spreken besloot opeens een hoer haar stem te verheffen. Mijn hoofd schoot haar kant op en ik zag daar Leah met Mae. Ze zaten wat aan de bar niets te doen. Ik dacht toch dat Timo erg duidelijk was geweest: Opruimen, verhuizen, nieuwelingen laten zien hoe het hier werkt. Volgens mij hoorde daar aan de bar zitten zeuren niet bij. Ik draaide nog even naar Zeke "Blijkbaar moeten niet alleen de nieuwe hoeren nog wat slecht gedrag afleren." zei ik wat nors. Ik had hier zo geen zin in. Leah wist beter dan dit, en al helemaal gezien ze letterlijk naast ons zat. Als ze had willen ouwehoeren had ze dat tijdens haar klusjes kunnen doen. Ik stond op, waarbij mijn honden meteen volgden. "Een moment." Ik zou niets tegen zijn hoer doen, dat was aan hem nu hij hier zat. Daarbij zou hij dat in deze staat veel beter kunnen dan ik. Toch had ik zelf een appeltje te schillen met Leah.
    In enkele passen stond ik recht achter haar. Ik greep haar net iets te hard vast aan haar bovenarm, maar net niet hard genoeg voor een blauwe plek, en draaide haar rond op de barkruk, waarbij de thee omviel en over de bar spoelde. "Goedemorgen prinsesje." Mijn stem was giftig. Ik pakte met mijn andere hand haar kaak vast om haar te dwingen me aan te kijken. "Is alles naar wens? Moeten de kussens nog opgeschud worden en het ontbijt naar uw vertrekken worden gebracht?" Ze kon nu echt beter niets doms zeggen, want ik was niet in de stemming om spelletjes te spelen. Ik was eigenlijk nooit in de stemming voor spelletjes, maar dat terzijde. "Het is wel een beetje dom om zo respectloos over ons te praten als we naast jullie zitten. En wees niet bang, je vriendinnetje krijgt ook wat ze verdient, maar eerst ga jij stoppen met klagen en lanterfanten. Je bent hier niet om te theeleuten en te klagen hoe zwaar je leven is. Wees blij dat je nog niet te koop staat en het is voor jou het beste om te zorgen dat het ook zo blijft. Je hebt Timo gehoord: verhuizen en de nieuwe hoeren leren hoe het hier werkt. Als het je niet zint, pech gehad. Je kan altijd nog je normale taken van de zondag doen, want dat is ook nog lang niet klaar." Ik duwde haar hardhandig van me weg, zodat ze tegen de bar botste. "Begrepen?" Ik was normaal echt niet zo hard tegen mijn meiden, maar als je zo respectloos was en zo openlijk mijn autoriteit ondermijnde, dan zijn er toch echt consequenties waarmee je moet leren leven, en dan komt ze er nu nog makkelijk vanaf met een waarschuwing.


    La muerte está tan segura de alcanzarnos que nos da toda una vida de ventaja

    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 10:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Brynn Ebony Galen
    The Infiltrant

    21 y/o - serveester - outfit - at the bar - Ezekiel

          Met een klap zette ik de amberkleurige vloeistof op tafel waarin een ijsblokje in dreef. Een van mijn oude trucjes als barvrouw waar ik best trots op was dat ik deze nog steeds beheerste. Echter leerde één blik op de man – tattoos verspreid over zijn lichaam, pezig – getraind lichaam, één bonk agressieve blik – dat het me niet in dank afgenomen werd.
          “Wat is dit, America’s Got Talent?” klonk zijn stem scherp. Ik rechtte mijn rug en stak mijn kin in de lucht. Ergens was ik diep gekrenkt in mijn trots, maar kon dit niet laten merken. Mijn handen gingen beschermend naar mijn hoofd zodra hij woest het glas tegen de muur gooide – waar het uit elkaar spatte. Adrenaline maakte me alerter en mijn denkvermogen sneller.
          “Geef me godverdomme een normaal glas Whiskey.” Zijn blik daagde me uit om hem tegen te spreken of in ieder geval iets te zeggen. Ik kon het me niet veroorloven om dit te doen – al kon ik nog over zoveel zelfbeheersing beschikken, mijn scherpe tong hielp op dit soort momenten nu niet echt mee. Kalm zei ik: “Het was een normaal glas Whiskey. Totdat íemand besloot om er glasscherven van te maken.” Zodra die woorden eruit waren, beet ik op me tong en wenste dat ik ze verdomme binnen had gehouden. Mijn trots was het grootste obstakel – en daar was ik me ook zeker van bewust.
          Voordat ik het echter nog erger zou kunnen maken, werd ik voorzichtig aan de kant geduwd door Timo die zijn weg naar de kraan toe baande. Gejaagd haalde ik adem door mijn neus waarna ook ik in actie kwam en de glasscherven op wilde ruimen. Wel hield ik mijn oren gespitst – gezien het feit dat er een andere jongeman – Kevin? – bij kwam zitten. Vluchtig veegde ik de plakkerig zooi bij elkaar en gooide deze in de prullenbak – wat een hevig gerinkel veroorzaakte. De nieuwe man stelde voor om het over bepaalde zaken te hebben en dit trok mijn aandacht. Evenals ik blijkbaar bij de tattoo-man had gedaan.
          “Deze jongedame hier denkt dat ze een kunstenares is,” grijnsde hij. Ik rolde met mijn ogen waarna ik een nieuw glas pakte en deze vulde met de gewenste substantie. Kwaad dumpte ik er twee ijsklontjes bij en wilde deze net in zijn gezicht gooien – of tenminste, dat deed ik in gedachte – toen de volgende woorden me liet bevriezen op mijn plek. “Ik denk dat we dat haar even moeten afleren. Toch, Kevin?”
          Ik balde mijn handen tot vuisten naast mijn lichaam. Hou je hoofd koel. Het lukte me zowaar om me te focussen op mijn ademhaling. “Als jij daar blij van wordt,” zei ik geveinsd onverschillig. “Dan is dat glas alleen niet het enige wat een opdonder krijgt,” kwam er zacht mompelend achteraan. Mijn haar gooide ik over mijn schouder alvorens ik mijn mouwen opstroopte.


    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 18:14 ]


    I have seen my own sun darkened

    Stephen Summerson
    I'm a hustler baby

    Stephen ━ 24 ━ kitchen > bar ━ Maya > Zeke ━ outfit

          Na een lichtelijk protest nam Maya plaats op de kruk, waarna ik rustig bezig kon met de tosti's. Eerst ging er een laagje boter over het brood, dan een plakje kaas en als laatst een plakje ham. Nog voor ik de kans kreeg om het andere plakje brood er boven op te doen, vloog Maya van de stoel om de ham van de tosti te ritsen.
          'Geen ham op tosti, yuk.' klaagt ze waarna ze mijn kant op kijkt. 'En nee, je kan me niet mijn gedachten laten veranderen.' vervolgd ze nog streng. Ik knikte gehoorzaam en gooide alleen voor ham op mijn eigen tosti. Maya deed al wat boter in de pan, waarna ik meteen de tosti's in de pan kon leggen.
          'Maar hoe gaat het nou met je?' vroeg ik, duidend op de vraag die ik eerder stelde en die ze had genegeerd. 'Het gaat prima,' zei ze ongeloofwaardig. 'En wel redelijk geslapen, maar goed, wanneer kan je ooit goed slapen hier?' ging ze verder. Een lach verscheen op mijn gezicht.
          'Ik weet het,' mompel ik terwijl ik de tosti omdraai. Het witte brood was ondertussen goudbruin geworden en het rook heerlijk.
          'En met jou? Er is niet veel voor je te doen hier op een zondag, dus je moet je vast drastisch vervelen dat je hier toch heen komt.' Vroeg Maya. Even dacht ik na, waarom was ik hier ookalweer? Toen schoot het me te binnen.
          'Er zijn nieuwe dames, ik was nieuwsgierig.' Vertelde ik waarna ik weer de tosti's omdraaide. Ik nam twee borden uit een kastje en zette ze naast het fornhuis neer.
          'Ready?' vroeg ik terwijl ik de tosti's op de borden plaatste. Met een tevreden grijns gaf ik Maya haar een bord met de tosti - zonder ham - en knipoogde even. Voor ik een hap kon nemen hoorde ik een glas kapot gaan bij de bar, niet alsof hij viel, maar alsof er mee werd gegooit. Mijn wenkbrauwen vormden een frons en ik ging op het geluid af.
          'Ik ben zo terug,' zei ik snel tegen Maya terwijl ik - met de tosti in mijn hand - naar de bar liep. Zodra ik de ruimte binnen kwam zag ik meteen Zeke aan de bar zitten, met een agressieve houding. Het zal ook eens niet,
          'Zeke, je verpest mijn lunch.' Grom ik zijn kant op terwijl ik naast hem kom staan en een hap van de tosti neem. Mijn ogen gleden naar de jongedame, die de glasscherven aan het weggooien was. Vervolgens hoor ik Kevin een van de dames een preek geven en ik keek zijn kant op terwijl ik op mijn wang beet. Dat joch moest echt een keer de verkeerde tegen komen.


    my attitude is based on how you treat me.

    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 19:35 ]


    - thank you for existing -