• THE LOVING ROSE

    Rollentopic      •      Praattopic      •      Speeltopic

    ROLLEN
    Mannen
    Vester
    Kevin
    Stephen
    Zeker
    Timo
    /
    Rechterhand
    /
    Leider
    Linkerhand
    Gokken
    Drugs/wapens
    Contacten
    Financiën
    Meisjes
    2
    2
    3
    4
    4
    Waterbender
    IrisWestAllen
    Sombre
    Ziegler
    Cipher
    Vrouwen
    Dani
    Brynn
    Maya
    Leah
    Juliette
    Sophia
    Mae
    Stripper +
    Infiltrant/Nieuw
    Lovergirl
    Stripper +
    Serveerster
    Serveerster
    Stripper +
    2
    2
    3
    4
    4
    4
    4
    Benu
    Quean
    Shadowsinger
    xJess
    Adamantine
    Sunrises
    Marlow




                                                         
    REGELS

    • Huisregels van Quizlet
    • OOC duidelijk aangegeven & geen ruzie.
    (Als er een probleem is, stuur me dan eerst privé, zodat het niet meteen escaleert.)
    • Maximum twee rollen, geslacht verschilt tenzij je toestemming hebt
    • Lees heel het topic door, het is niet zo heel veel.
    • 16+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing bij.
    Gotta love dem smut, but not by surprise, ya know.
    • Minimum 50 woorden per post.
    • Geef naamsveranderingen door.



                                                         
    THE LOVING ROSE

    De buurt
    De club staat natuurlijk niet pal in het toeristische centrum van LA, maar ook weer niet zo ver ervandaan. De buurt was vroeger verloederd, maar door de rijke invloed van de bende, is de luxe aanzienlijk verbeterd. Vergis je niet, het is nog steeds een enorm gevaarlijke wijk en de gewone, onschuldige mens heeft er niets te zoeken. Er zijn enkele andere louche clubs en bordelen in dezelfde straat, maar The Loving Rose is duidelijk het rottende hart.

    De eigenaars
    Enkel de kern van de bende heeft zijn basis in The Loving Rose, al zijn andere bendeleden uiteraard welkom voor bezoekjes en zakenbesprekingen. De kern zelf bestaat uit het aantal rollen dat er zullen komen, maar de échte kern is de leider en zijn twee handlangers. Zij zijn degenen die het gebouw bezitten en dus ook de huur van de kamers ontvangen. Hun 'loon' is het grootst en alle eind- of grootste beslissingen liggen in hun handen, al is de autoritaire trap naar de rest van de kern niet zo heel groot. Ze zijn bijna even hecht met de anderen als de anderen met elkaar.

    Gelijkvloers - club
    Op het gelijkvloers ligt de club zelf. Het is een grote en hoge zaal, met twee bars - één op de grond en één op het gigantische balkon - een podium met danspalen, enkele kleinere podia met palen, genoeg chique banken en tafels om het hele witte huis te ontvangen en een trap naar de eerste verdieping. Er is geen echte dansruimte, aangezien het doelpubliek niet bepaald uit energieke tieners bestaat. Er is, natuurlijk, ook een toilet.

    Eerste verdieping - werkkamers
    Een simpele, maar chique gang met aan weerszijden enkele kamers. De kamers zijn mooi, netjes, maar sober. Er staat niet meer in dan een bed (een twijfelaar), een kleine kast met alle benodigdheden in (inclusief reserve dekens en lakens, moest de troep te groot zijn) en een kleine badkamer met een toilet, een spiegel en een douche. Alle kamers zien er hetzelfde uit.

    Tweede verdieping - kamers meisjes
    Hier is niet veel verschil met de eerste verdieping, behalve dan dat deze kamers enkel als slaapplaats voor de meisjes dienen. Hoewel ze netjes zijn, zijn ze duidelijk goedkoper ingericht en bijna even sober. Door de jaren heen hebben sommige meisjes af en toe wel eens iets leuk gekregen om het op te fleuren, maar al bij al kan je het niet meteen gezellig noemen. In elke kamer staan er twee bedden (twijfelaars), een grote kleerkast, twee nachttafels, twee stoelen en een kleine badkamer met een wastafel, een spiegel en een toilet.

    Zolder - gastenkamers en leefruimtes
    De zolder is in drie delen (één grote en twee iets kleinere) opgedeeld. De kleinste delen zijn twee ruime en aangename kamers die al dan niet gebruikt kunnen worden door kernleden die (even) geen andere verblijfplaats hebben. De anderen hebben (verschillende) woonsten ergens anders, aangezien de club niet bepaald de meest aangename plaats is om echt in te wonen.
    Naast de 'jongenskamers' heb je nog een grote ruimte waarin een badkamer met drie douches, twee baden en een toilet is gemaakt, met daarnaast een keuken die doorloopt naar een kleine, maar iets gezelligere woonkamer (met televisie) waar de meisjes hun schaarse vrije uren mogen doorbrengen.

    Regels
    Meisjes
    • Douchen na de daad is verplicht. Deze douche mag niet langer dan tien minuten duren.
    • Werkuren:
          11u00 - 13u00: Opruimen en dergelijke
          13u00 - 13u30: Lunchpauze
          13u30 - 19u00: Opruimen en dergelijke
          19u00 - 21u00: Avondmaal en voorbereiding
          21u00 - 04u00: Club
    • Geen contact met de autoriteiten
    • Wanneer je drank krijgt aangeboden, bestel het duurste, neem 1 slok en giet de rest subtiel weg.
    • Geen drugs van klanten aanneemne.

    Bendeleden
    • Geen minderjarige meisjes

    Klanten
    • Aanraken mag, meer niet. Wanneer een klant meer wilt, informeert hij naar de beschikbare meisjes. Prijzen worden met de jongens afgesproken.

    EXTRA

    ⚘ Kamerindeling (randomizer):
          - Alice & Leah
          - Dani & Savannah
          - Sophia & Juliette
          - Anna & Maya
          - Mae & Brynn
          - Maddie & Elizabeth
    Mijn excuses dat ik dit niet eerder gezegd heb, het was een ideetje dat nu bij me opkwam. Voel je vrij om relaties aan te passen naar oude kamergenoten en dergelijk (: Er zijn trouwens net zes kamers voor de meisjes beschikbaar.
    ⚘ NPC's: geef ze het karakter dat je er aan wil geven (: Ik zet het dan wel eens in de beginpost, zodat iedereen ongeveer hetzelfde heeft ^^
    ⚘ Op werkdagen is er nog extra personeel zoals security & uitsmijters, maar die zijn niet aanwezig buiten de werkuren.


    NPC's
    Non playable Characters
    Mannen
    Caleb
    Mason
    Arthur
    Meisjes
    Valsmunterij
    Illegalen
    FC
    FC
    FC
    25
    25
    26
    2 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    Vrouwen
    Anna
    Alice
    Savannah
    Elizabeth
    Maddie
    Nieuw
    Nieuw
    Stripper +
    Stripper +
    Stripper
    FC
    FC
    FC
    FC
    FC
    19
    19
    23
    22
    20
    /
    /
    3 jaar aanwezig
    3 jaar aanwezig
    1 jaar aanwezig



    BEGIN

    Het is een aangename zondagmiddag, begin juni. Het is de vrije dag van de week, wat betekent dat er wordt schoongemaakt, bijgevuld, geoefend en allerlei andere zaakjes geregeld. Er hangt een opgewonden sfeer in de club, aangezien er zo net drie nieuwe meisjes de club zijn binnengebracht. Daarbij heeft Timo de kamerindeling volledig veranderd - zodat niemand aan zijn kop kan gaan zeuren - waardoor iedereen nu een (nieuwe) kamergenote krijgt. Vandaag zal er dus verhuisd worden, en moeten de meisjes duidelijk maken hoe het er in de club aan toe gaat.
    Op het moment dat de RPG begint, zijn de nieuwelingen net geïntroduceerd (en de kamers verdeeld) en krijgen ze de kans om even alles in zich op te nemen, net zoals de andere meisjes hen in zich op kunnen nemen. En de jongens uiteraard ook.

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 22:03 ]


    Mhm?

    Juliette       Goldstein
    Lucky Charm • 21 • Bedroom • Vester • 16+ish


    It takes grace to remain kind
    in cruel situations


          Gevoelig en enigszins afgemat van de inspanning — houdt Juliette zich stil in de nasleep van hun intieme moment. Zijn woorden zijn even warm als zijn mond, welke ze met gesloten ogen over haar gezicht kan voelen dwalen.
          ‘'Als ik wakker ben, wil ik je weer.’
    Ze opent haar blauwe ogen pas als ze zijn blik op haar huid kan voelen branden en reageert met een lome glimlach die haar mondhoeken voorzichtig omhoog trekt.
          ‘Blijf bij me?’
    Juliette's lippen zijn nog van elkaar geweken van de kus wanneer ze één van haar handen optilt om deze door zijn donkere, woeste lokken te duwen.
          ‘Altijd.’
    Haar vingers blijven in zijn hete nek liggen, waarbij ze iets naar voren leunt om haar lippen over zijn kaak te laten glijden, naar zijn kin en vervolgens Vesters onderlip. Met gesloten ogen laat ze haar handen omlaag glijden, naar de harde spieren van zijn buik, waar ze hen laat liggen.
          ‘Ik heb me heel lang nergens meer thuis gevoeld. . .’ Juliette knippert meermaals en verplaatst haar blik van het beddengoed terug naar Vesters gezicht. ‘Maar bij jou voel ik me veilig.’
    Ze brengt haar hand opnieuw omhoog om zijn gezicht ermee te strelen. De plek waar hij normaliter fronst — de ronding van zijn neus, de rand van zijn bovenlip, de lijnen van zijn kaak, de kwetsbare huid van zijn keel, de kloppende hartslag in zijn nek.
          ‘Ik hou van je, Vester Benedict.’


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Laying on the bathroom floor, feeling nothing. I'm overwhelmed and insecure, give me something. I could take to ease my mind slowly. Just take her home and you'll feel better. Just have a drink and you'll feel.
          TIMO     
    better. Keep telling me that it gets better. Does it ever? Help me, it's like the walls are caving in. Someone help me. I'm crawling in my skin. Sometimes I feel like giving up. But I just can't. It isn't in my blood.


    Bar      ♟      Ves & Juliette -> Mae & Dani      ♟      shirt, jeans, Vans


    ”Als jij degene bent die de kamerindeling heeft veranderd, dan hoorde je inderdaad je naam,” vroeg Dani hem. Timo had al een donkerbruin vermoeden waar het gesprek snel op zou uitdraaien en hield een charmante glimlach op zijn gezicht, al had een frons beter bij zijn gemoed gepast. “We kunnen je vast en zeker niet overhalen om er nog één kleine verandering in aan te brengen?”
          ”Zeg maar, een kleine namenwisseling?” viel Mae haar vriendin bij. Beide vrouwen keken hem zoetjes aan terwijl hij zijn blik van de een naar de ander liet glijden. Ze hadden allebei aan z'n ballen kunnen hangen, het zou bij hem weinig uitmaken. Timo was niet immuun voor vrouwelijk schoon, maar zijn ervaringen hadden hem wel degelijk een goede weerstand gegeven. Hij glimlachte nog steeds, maar schudde wel zijn hoofd. Hij wist dat er sowieso protest zou komen en had zijn antwoord dan ook al lang klaar. Niet dat hij zonder voorbereiding niet snel kon antwoorden.
          "Sorry, dames. Ik weet dat jullie het vervelend vinden, maar dit is het eerlijkste en dus voor mij het snelste. Normaal zijn er niet zo veel nieuwtjes, maar als ik maar drie kamers zou veranderen, geeft dat gezeik tussen jullie. En vrouwengezeik is... wel, jullie kunnen jullie er wel iets bij voorstellen." Hij krabde even aan een korstje bloed op zijn kin dat begon te jeuken. "Daarbij wil ik geen oud- en nieuw kampen, dat geeft nog meer problemen. Het went wel, " besloot hij, al mompelde hij er een zo goed als onverstaanbare 'alles went' achter.


    Mhm?

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dani Reina Verdad

    ”I knew my innocence was lost when I realised I was no longer afraid of the darkness surrounding me. .
    Instead, I discovered, I fear the darkness that hides inside me.”

    • Twenty-five • Stripper • With Mae & Timo • Hush, little monsters • Outfit •

    Ik had al vrij snel door dat Timo geen millimeter van plan was om mee te geven. Soms was het moeilijk om hem te herkennen als de jongen die ik altijd vertrouwd had, waar ik me veilig en tevreden bij had gevoeld door de vriendschap die we hadden opgebouwd. Ik zag de glimlach die op zijn gezicht bleef zitten, maar ergens ook de frons die hij had willen laten zien. Mijn humeur daalde. Zacht pers ik mijn lippen op elkaar terwijl Mae me zonder problemen nog bij staat.
          ”Zeg maar, een kleine namenwisseling?”
    Met een glimlach op zijn lippen schud Timo zijn hoofd, nog zonder er überhaupt over na te denken. Hij had zijn woorden allang klaar gehad. “Sorry, dames. Ik weet dat jullie het vervelend vinden, maar dit is het eerlijkste en dus voor mij het snelste. Normaal zijn er niet zo veel nieuwtjes, maar als ik maar drie kamers zou veranderen, geeft dat gezeik tussen jullie. En vrouwengezeik is... wel, jullie kunnen jullie er wel iets bij voorstellen.” Nonchalant krabt hij tussen zijn woorden door aan zijn kin, terwijl één van mijn strak geëpileerde wenkbrauwen de lucht in gaat. Vrouwengezeik? Ik snoof. Dat was nog niets bij hetgeen wat er te wachten stond als die wulpse trut, die nu op mijn kamer lag, nog een keer een poging probeerde te doen om me te ‘troosten’ als ik zowat stikte in de gesmoorde schreeuwen van mijn nachtelijke terrors.
          ”Daarbij wil ik geen oud- en nieuw kampen, dat geeft nog meer problemen. Het went wel,” vervolgde hij, tezamen met nog wat onverstaanbaar gemompel. Een sarcastisch geluidje verliet mijn lippen zonder dat ik daarbij ook maar één poging deed om hem tegen te houden. “Het went wel..” herhaalde ik hem stil en benadrukte de hese ondertoon in mijn stem door de golf aan irritatie die omhoog dreef. Zoals alles natuurlijk altijd wel went, als je hen moest geloven. Ik slikte de verwensing in die via mijn keel omhoog kroop, wetende dat ik daarmee te snel op het randje van een grens zou gaan dansen.
          ”Je redenatie zou nog enigszins kloppen als de desbetreffende personen allemaal van het ‘nieuwe kamp’ waren, maar de cabra die nu ineens op mijn kamer ligt bestaat hier al 3 jaar.”
    Zonder schroom vervulde ik het troetelwoordje met wat geveinsde liefde en duwde mijn mondhoeken subtiel omhoog. “Ik prefeer dan liever een oud kampgenootje die ik wel mag,” ga ik verder en scheur vervolgens mijn donkere kijkers van Timo af. Omdat het me stak, omdat het me raakte.. “Om vrouwengezeik te voorkomen, natuurlijk.”

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 1:00 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    VESTER BENEDICT


    25 • Gambler • @ Bedroom • & Juliette


          Vester weet een grommend, laag en tevreden geluid vanuit zijn keel te maken wanneer Juliette's handen door zijn haar gaan — waardoor hij aan vroeger denkt, wat een automatisch gevoel van geborgenheid omhoog laat komen in zijn lijf. Alhoewel Vester al op jonge leeftijd zelfstandig was en geen affectie toestond, deed het hem denken aan zijn moeder.
          'Altijd.'
          Vester wil antwoorden, maar zijn aandacht is volledig gericht op haar handen welke een weg zoeken over zijn naakte lichaam — zo gespannen als een veer nadat hij zojuist een orgasme heeft gehad. Vester zucht zachtjes van puur genot, wetende dat hij niet lang zal slapen met deze lust, opwinding en zin in zijn hoofd. Juliette stelde hem nooit ofte nimmer teleur.
          'Ik heb me heel lang nergens meer thuis gevoeld. Maar bij jou voel ik me veilig. Ik hou van je, Vester Benedict.'
          Vester duwt zichzelf omhoog op zijn ellebogen en plaatst Juliette op het bed: middenin het matras, haar hoofd op één van de donzen kussens. Vester glimlacht, waarna hij zichzelf naast haar op zijn zij laat zakken. Na wat gesjor aan de lakens liggen ze er beiden onder. Vester vouwt zijn hand rondom Juliettes zachte wang, waardoor hij haar dwingt hem aan te kijken. Zuchtend plaatst hij zijn eigen lippen op de hare, zacht bijtend in haar onderlip.
          'Ik heb je nodig, Jules.'
          Vester heeft de woorden 'ik hou van je' nog niet uitgesproken jegens haar, aangezien deze te intens schijnen voor hem. Vesters tijd daarin zal gaan komen, tot dan weet Juliette wat ze voor hem betekent.
          'Niet weggaan.'
          Vesters woorden zijn slechts een fluistering, zijn kijkers zakken al dicht — totdat zijn ademhaling binnen enige seconden zwaarder wordt en hij is vertrokken. Vester was uitgeput, maar zelfs in zijn slaap oefent hij zijn controle over Juliette uit. Direct vouwt zijn been zich rond haar middel, plaatst hij zijn arm over haar borsten en zijn neus vindt een plekje in de holte van haar nek.


    •

    MAE HADLEY IOTT

    Met een glimlach op zijn lippen schudde Timo zijn hoofd, wat Mae al duidelijk maakte dat hij weinig zin had om hun verzoek in te willigen. “Sorry, dames. Ik weet dat jullie het vervelend vinden, maar dit is het eerlijkste en dus voor mij het snelste. Normaal zijn er niet zo veel nieuwtjes, maar als ik maar drie kamers zou veranderen, geeft dat gezeik tussen jullie. En vrouwengezeik is... wel, jullie kunnen jullie er wel iets bij voorstellen,” gaf hij als antwoord, terwijl hij aan zijn kin krabde en een van zijn wenkbrauwen omhoog ging. Hierop ging Mae’s wenkbrauw ook omhoog, een poging tot na-apen.
          Mae was het totaal niet eens met alles wat er net uit de mond van deze gozer was gekomen, maar ze liet het woord aan Dani over. Die was over het algemeen wat.. Netter. Mae’s vriendin leek Timo’s woorden ook niet echt te waarderen, gezien ze kort snoof. Mae wendde haar blik op Dani en keek haar verwachtingsvol aan, benieuwd wat ze erop had te zeggen.
          Helaas bleek Timo nog niet uitgepraat te zijn. ”Daarbij wil ik geen oud- en nieuw kampen, dat geeft nog meer problemen. Het went wel,” vervolgde hij, waarop Mae het niet kon laten een schamper lachje te horen, gevolgd door een sarcastische van Dani. “Het went wel..” herhaalde ze zachtjes. Mae beet zachtjes op haar lip om er niks van te zeggen en liet het meisje naast haar het woord doen.
          ”Je redenatie zou nog enigszins kloppen als de desbetreffende personen allemaal van het ‘nieuwe kamp’ waren, maar de cabra die nu ineens op mijn kamer ligt bestaat hier al 3 jaar,” begon ze. “Ik prefeer dan liever een oud kampgenootje die ik wel mag. Om vrouwengezeik te voorkomen, natuurlijk.” Mae grinnikte zachtjes en schudde kort haar hoofd.
          ”Ik wil geen overhaaste conclusies trekken natuurlijk, maar tenzij je ons bloed van de vloer wil laten schrobben - zou ik eventueel Dani’s woorden in overweging nemen,” zei Mae zo onschuldig mogelijk, waarna ze de jongen liefelijk aankeek.

    24 – Zeke’s – idk - with Dani & Timo - tired, but relatively happy


    That is a perfect copy of reality.

    Laying on the bathroom floor, feeling nothing. I'm overwhelmed and insecure, give me something. I could take to ease my mind slowly. Just take her home and you'll feel better. Just have a drink and you'll feel.
          TIMO     
    better. Keep telling me that it gets better. Does it ever? Help me, it's like the walls are caving in. Someone help me. I'm crawling in my skin. Sometimes I feel like giving up. But I just can't. It isn't in my blood.


    Bar      ♟      Ves & Juliette -> Mae & Dani      ♟      shirt, jeans, Vans


    De meisjes leken niet echt tevreden met zijn antwoord, maar hij had niet echt anders verwacht. Ook Dani's... 'verbloemende' woorden kwamen niet echt als een verrassing, maar Timo wist gewoon dat als hij een uitzondering zou maken, heel het huis aan zijn kop ging zeuren. En hij had er gewoon echt geen zin in. Het waren maar kamers, meer dan slapen hoorden ze er toch niet te doen.
          "Ik wil geen overhaaste conclusies trekken natuurlijk, maar tenzij je ons bloed van de vloer wil laten schrobben - zou ik eventueel Dani’s woorden in overweging nemen," besloot Mae voor de twee. Hij zou een even uitgebreid antwoord terug hebben kunnen geven, maar hij had het warm en de douche lonkte.
          "Nee," zei hij, kort en krachtig. Hij keek de meisjes één voor één aan, zonder glimlach, maar ook zonder frons. Boos was hij niet, nog niet. "En als je het zo wilt spelen, ligt het helemaal aan jullie zelf wat jullie van de vloer moeten schrobben." Hij keek even naar zijn shirt, waarna er toch een ietwat verontschuldigende glimlach op zijn gezicht verscheen. "Behalve dat, dan," zei hij, terwijl hij op de bar wees, waar zijn bloedneus wel degelijk zijn sporen had achtergelaten. Timo strekte zijn rug even, waardoor er één of ander gewricht even kraakte.
          "Nog iets wat de dames niet aanstaat?" De vraag was wat retorisch bedoeld, aangezien Timo slim genoeg was om het antwoord te bedenken. En toch bleef hij staan, omdat hij eigenlijk helemaal geen zin had om enkel met zichzelf te zijn.


    Mhm?

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dani Reina Verdad

    ”I knew my innocence was lost when I realised I was no longer afraid of the darkness surrounding me. .
    Instead, I discovered, I fear the darkness that hides inside me.”

    • Twenty-five • Stripper • With Mae & Timo • Hush, little monsters • Outfit •

    ”Ik wil geen overhaaste conclusies trekken natuurlijk, maar tenzij je ons bloed van de vloer wil laten schrobben - zou ik eventueel Dani’s woorden in overweging nemen.”
    Heel even blikte ik naar de brunette langs me en schonk haar haast ongezien een kleine glimlach die haar bedankte voor de steun die ze me bood. Toch bleef Timo echter onwurmbaar, wat een spoor aan irritatie bij me omhoog lokte.
          ”Nee,” klonk het dan ook kort en krachtig. Mijn gezicht betrok en dit keer hield hem niet in de plooi als Timo naar ons beide kijkt. “En als je het zo wilt spelen, ligt het helemaal aan jullie zelf wat jullie van de vloer moeten schrobben.” Wijselijk trachtte ik mijn lippen op een te houden om te voorkomen dat de woorden die nu door mijn hoofd heen denderde niet naar buiten glipte. “Behalve dat, dan.” Kort volgde ik de blik die hij wierp op de bloederige sporen die hij achter had gelaten op de bar. Ik zei niets, maar besloot nu al dat ik die troep niet zomaar ging opruimen.
          ”Nog iets wat de dames niet aanstaat?”
    Iets knapte er kortstondig in mijn binnenste. Timo wist heel goed wat ons niet aanstond en hij sloeg het van tafel af alsof het niks was. Alsof wij niks waren. Ik had beter moeten weten dan het liefjes te vragen
          “Je houding,” snauwde ik Timo toe. Diep in mijn binnenste knipperde rode neonlichten alarmerend aan en uit. Ze waarschuwde me voor het gegeven dat ik inmiddels al ver op de grens balanceerde en nog maar weinig krediet over ging hebben zo. Glad ijs, heel erg glad én dun ijs.. Toch negeerde ik ze, deels door de steek die ik voelde en voornamelijk door het feit dat hier ons ook werkelijk niks gegund leek te worden. Ik rechtte mijn rug, de klap incasserende die ik vermoedelijk -- volgens hen -- verdiend zou hebben, en probeerde mijn donkere poelen niet te laten fonkelen van opkomende boosheid.
          ”De slaapkamers zijn de enige plekken die enigszins voor onszelf zijn en waar we onderling wél iets voor het zeggen hebben, maar zelfs dat kleine beetje wordt nu zomaar van ons afgepakt, omdat jij ineens besluit te gaan wisselen.” Met een ietwat beverige stem smeet ik de woorden richting Timo en poogde ergens nog netjes te blijven. Voor hem mochten het misschien dan maar gewone kamers zijn, voor mij was dit de enige veilige haven die ik hier in dit verdomde gat nog had na al die lange jaren. Mijn nachtelijke terrors waren al erg genoeg om te moeten doorstaan, maar met de stille aanwezigheid van Mae de afgelopen jaren wist ze deze enigszins iets te temperen. Ze vroeg me niks, maar haar blikken vertelde me altijd dat het goed was. Dat ze me begreep. Of het het waard was om voor te vechten wist ik niet, maar mijn donkere karaktertrekjes -- versterkt door de jaren hier -- konden het niet helpen.
          ”Ik vraag je alleen om ons terug samen op een kamer te leggen. Neem niet het laatste vertrouwde weg van wat er hier nog is..” In stilte deed ik één laatste wanhopige poging om beroep te doen op de vriend hij eens voor me was, de band die we ooit deelde en wat daar nog van over mocht zijn.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 0:59 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MAE HADLEY IOTT

    ”Nee.” Het klonk resoluut en het op gezicht dat Mae (en waarschijnlijk Dani ook) trok, was niet veel vrolijkheid te bespeuren. Terwijl Timo beide meiden aankeek, ging hij rustig verder. “En als je het zo wilt spelen, ligt het helemaal aan jullie zelf wat jullie van de vloer moeten schrobben.” Ook als het de overblijfselen van Timo’s hoofd waren? Of die van Dani’s kamergenoot? “Behalve dat, dan.” Hij wendde zijn blik naar de bloedsporen die hij achtergelaten had.
          ”Ja, succes daarmee,” mompelde Mae zachtjes, waarna ze haar blik kort naar de muur wendde. ”Nog iets wat de dames niet aanstaat?” Timo’s stem begon haar gehoorgangen flink te irriteren.
          “Je houding,” snauwde Dani toen Timo toe. Mae wendde haar blik nu naar haar vriendin toe, met een waarschuwende blik in haar ogen. Ze was een grens aan het bereiken en ze had weinig zin straks Dani van de vloer te rapen. Al zou ze er misschien nog goed vanaf komen met Timo.
          ”De slaapkamers zijn de enige plekken die enigszins voor onszelf zijn en waar we onderling wél iets voor het zeggen hebben, maar zelfs dat kleine beetje wordt nu zomaar van ons afgepakt, omdat jij ineens besluit te gaan wisselen.” De woorden werden naar Timo gesmeten en Mae beet zachtjes op haar lip. Ze hoopte maar dat Timo in een relatief goede bui was, maar gezien de voorafgaande gebeurtenissen leek dat op een té optimistische gedachte.
          ”Dani..” zei Mae zachtjes, in poging om haar te stoppen, maar Dani leek allesbehalve klaar te zijn. ”Ik vraag je alleen om ons terug samen op één kamer te leggen. Neem niet het laatste vertrouwde weg van wat er hier nog is..” Mae besloot voor het moment niks te zeggen. Ze was een plan aan het bedenken om zonder Timo’s goedkeuring te krijgen wat ze wilden.
          Het hield in dat ze het achter hun rug om moesten doen, maar in de vijf jaar dat ze hier zat, was ze inmiddels wel wat gewend. Het kwam er op neer dat ze Savannah en degene die nu met Mae zou moeten slapen eruit gooiden en bij elkaar zouden dumpen. Oh, en ervoor zorgen dat ze niks zeiden. Anders zag Mae de bui al hangen.
          ”Ik vind het grappig dat je je zorgen maakt om vrouwengezeik als je ons een gunst levert, terwijl deze – sorry – achterlijke, nieuwe kamerindeling juist voor het gezeik gaat zorgen,” zei Mae uiteindelijk, de sarcastische ondertoon hoorbaar. Nu Dani al uit haar slof geschoten was, kon zij er wel een schepje bovenop doen.

    24 – Zeke’s – idk - with Dani & Timo - tired, but relatively happy


    That is a perfect copy of reality.

    Juliette       Goldstein
    Lucky Charm • 21 • Bedroom • Vester


    It takes grace to remain kind
    in cruel situations


          Vester heeft zich overgegeven aan de slaap — maar Juliette zelf is nog klaarwakker.
    Haar ogen glijden over het plafond, dat leeg is op de lampen na, terwijl één van haar handen terloops met de zachte haren op zijn achterhoofd spelen. Zelfs als ze dat zou willen, zou ze met een onmogelijkheid los kunnen komen uit zijn greep. Zijn ademhaling is warm en kriebelig tegen haar huid, een herinnering aan hoe kwetsbaar hij is op dit moment. Juliette probeert te vergeten waar ze zich bevinden, in welke samenloop van omstandigheden, om te doen alsof het ergens ver weg van alle ellende is — een eigen huis, een nieuwe start. Ze vraagt zich af wat ze zou doen als ze geen barren zou schoonmaken of smalltalk zou gebruiken om Godenloze avonden te vullen. Lerares zijn? Rondlopen op een basisschool? De blondine voelt een waterig glimlachje opkomen bij dat idee.
          Hoe lang is het inmiddels geleden dat ze haar Middelbare Schooldiploma heeft gekregen? Drie jaar? In al die tijd is er niets van haar ooit—zo—levendige dromen terecht gekomen. Het is net alsof alles heeft stilgestaan.

    • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

          Wanneer Juliette ontwaakt — kan ze zichzelf wel voor haar kop slaan omdat ze in slaap is gevallen. Een snelle scanning van de ruimte doet haar echter vermoeden dat er niet veel tijd is verstreken, waardoor ze iets meer tot rust komt en zich rustig houdt tussen de dekens. Haar aandacht gaat vrijwel direct uit naar Vester, welke nog geen milimeter lijkt te hebben bewogen in de tussentijd.
          Met haar handen over haar gezicht gevouwen slaakt ze een diepe zucht. Vester maakt het haar te makkelijk om niet op haar hoede te zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    VESTER BENEDICT


    25 • The Gambler • @ Bedroom • & Juliette


          Vester heeft vrijwel nooit ofte nimmer dromen of nachtmerries in zijn slaap. Vandaag ziet hij echter levendig voor zich hoe zijn familieleven hem opwachten, terwijl hij samen met Juliette thuis aankomt — bij zijn ouders, zijn echte thuis. Wanneer Vester zijn mond open doet om haar aan zijn familie voor te gaan stellen, staat zijn moeder op en steekt een beschuldigende vinger op richting Juliette waarna de harde woorden haar mond verlaten: 'Gadverdamme, ze is een hoer.' Direct beginnen zijn familieleden hard te lachen — tranen rollen over hun wangen, terwijl Vester opzij kijkt en ziet dat Juliette is gekleed in een kleine gouden bikini welke normaal gesproken wordt gedragen door de strippers in The Loving Rose. Vanuit allerlei richtingen worden lichaamloze handen naar Juliette uitgestoken, terwijl haar kijkers groot worden van pure doodsangst.
          Vester schiet wakker door de ruwe schreeuw die uit zijn eigen keel glijdt, waarbij zijn lichaam zich strak als een wurgslang aanspant rondom dat van Juliette. Vesters kijkers schieten open terwijl zijn ademhaling hijgend en raspend klinkt — zoekend naar Juliette's gezicht, hetgeen hij uiteindelijk vindt in de kussens. Kreunend stort Vester zich naar voren, een gepijnigde uitdrukking op zijn gezicht die normaal gesproken aan Juliette is besteedt. Zijn lippen clashes op de hare, waarbij hij haar hardhandig opeist — zijn handen grijpend langs haar lichaam af om zichzelf ervan te verzekeren dat ze echt hier is.
          'Ik wil niemand meer aan je zien komen — begrepen?'
          Vesters stem is dwingend, maar vol emoties die hij normaal zal onderdrukken. Zuchtend glijdt hij opnieuw naast Juliette tussen de lakens en houdt haar vast — een hand om haar heup gevouwen, de andere rondom een van haar borsten. Vester drukt zijn voorhoofd tegen het hare en sluit zijn kijkers. Vester schaamt zich en besluit zijn mond gesloten te houden over zijn nachtmerrie.
          'God, hoe lang heb ik geslapen?'

    Darling, the better the gambler
    ——— the worse the man.


    •

    Juliette       Goldstein
    Lucky Charm • 21 • Bedroom • Vester


    You could break my heart in two
    But when it heals, it beats for you
    I know its forward but it's true






          Van het ene op het andere moment is Juliette in worsteling met een verkrampte Vester — waardoor ze zowel haar eigen paniek de kop in moet drukken, als de gehele situatie opnieuw inschatten.
          ‘Ik wil niemand meer aan je zien komen — begrepen?’
    Wanneer hij is gestopt met voelen, richten haar verwilderde ogen zich op — verward en nadenkend. Juliette weet als geen enkel ander hoe slecht Vester kan slapen en dat het gebrek eraan vaker zijn tol begint te eisen. Maar zo'n heftige reactie heeft ze nog niet gezien terwijl ze bij hem was. Jules veegt haar lokken langzaam achter haar oren en kijkt toe hoe hij zich hersetteld naast haar. Hij moet wel over haar hebben gedroomd. . .
          ‘God, hoe lang heb ik geslapen?’
    Er kruipt een waterige glimlach over haar gezicht als hij haar opnieuw naar zich toetrekt, waarbij ze haar schouders lichtjes ophaalt ten teken van antwoord.
          ‘Mijn telefoon ligt nog op mijn slaapkamer en deze ruimtes hebben naast luxe niet heel veel praktische zaken.’
    Haar blauwe ogen glijden heel even over zijn gezicht, maar dan richt ze deze opnieuw op het plafond en slaakt ze een diepe zucht.
          ‘Ik moet zo gaan, Ves. Ik heb Anna beloofd dat ik haar wat bartaken zou leren.’
    De nieuwe jongedame blijkt al net zo'n onhandig persoon te zijn als zij en Juliette weet als geen ander hoe lastig het kan zijn tijdens je eerste maanden. Bovendien kan het geen kwaad om een vriendelijk gezicht te kennen binnen deze muren.
          ‘Oh — oh, voor ik het vergeet—’ Jules' plotselinge enthousiasme zorgt ervoor dat ze zich loswerkt uit Vesters ijzeren greep om vervolgens half struikelend richting haar afgedankte jeans te snellen. Het pakje kaarten is er echter uitgegleden waardoor ze deze wat verderop pas vindt en daarna terugkeert naar het bed. Met de lakens opnieuw zedelijk over haar naakte huid heen geslagen — kijkt ze hem met een grijns van oor tot oor aan.
          ‘Ik dacht dat ik misschien wat reclame kon maken vanachter de bar voor de goktafels.’
    Ze haalt de kaarten uit het pakje en gooit deze vervolgens over het bed waarna ze met een gezicht van opperste concentratie de kaarten wat schudt.
          ‘Het zijn glow in the dark kaarten en bij elk, speciaal drankje krijg je er één als uitnodiging voor een gratis spel.’
    Juliette doet haar best om één van de simpele trucs die ze wel eens heeft afgekeken bij Vester na te bootsen (en negeert daarbij de twee kaarten die wegvliegen), voor ze hem afwachtend aan kijkt.
          ‘Kijk— kijk moet je zien.’
    Zonder waarschuwing trekt ze de dekens van hen af waarna ze deze bovenop hen gooit zodat hij de kaarten kan zien kleuren in hun neon—onderlaag.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Laying on the bathroom floor, feeling nothing. I'm overwhelmed and insecure, give me something. I could take to ease my mind slowly. Just take her home and you'll feel better. Just have a drink and you'll feel.
          TIMO     
    better. Keep telling me that it gets better. Does it ever? Help me, it's like the walls are caving in. Someone help me. I'm crawling in my skin. Sometimes I feel like giving up. But I just can't. It isn't in my blood.


    Bar      ♟      Ves & Juliette -> Mae & Dani      ♟      shirt, jeans, Vans


    Hij had het niet moeten zeggen. Hij was niet zoals de anderen, waarbij zijn vraag meer als een waarschuwing zou worden opgevat. En hij kende Dani, vroeger zou zij hem misschien een klap hebben gegeven. Maar Timo was zoals gewoonlijk sneller en uitdagender dan hij had willen zijn.
          "Je houding," snauwde Dani hem toe. Timo verstrakte en balde zijn vuisten, maar stond te ver om uit te halen. Of hij het gedaan zou hebben als hij wel dichter stond, wist hij niet. Daar dacht hij liever ook niet over na. "De slaapkamers zijn de enige plekken die enigszins voor onszelf zijn en waar we onderling wél iets voor het zeggen hebben, maar zelfs dat kleine beetje wordt nu zomaar van ons afgepakt, omdat jij ineens besluit te gaan wisselen." Terwijl Dani haar boze woorden naar hem toe riep, kwam hij langzaam dichterbij. Hij stond stijf van de spanning, maar hield zijn armen strak langs zijn lichaam.
          "Ik vraag je alleen om ons terug samen op een kamer te leggen. Neem niet het laatste vertrouwde weg van wat er hier nog is," zei ze tenslotte, een heel pak stiller dan voorheen. Timo ademde uit, iets wat hij blijkbaar de minuut daarvoor niet had gedaan. Heel even trok de spanning weg uit zijn schouders en uit zijn hoofd, heel even ging zijn mond open om misschien toch een toegeving te doen, voor Dani.
          "Ik vind het grappig dat je je zorgen maakt om vrouwengezeik als je ons een gunst levert, terwijl deze – sorry – achterlijke, nieuwe kamerindeling juist voor het gezeik gaat zorgen." Weg was het moment. Timo's emmer was tamelijk leeg geweest toen hij opstond, maar de warmte, de plotse bloedneus en het feit dat hij toch niet zo goed geslapen had, hadden daar al snel verandering in gebracht. En nu dit gezeik, hij kon het even niet hebben. Met de ogen van de andere jongens die in zijn rug prikten - of dat dacht hij toch - duwde hij Dani aan de kant en stond hij in één grote stap bij Mae.
          "Ik hoor er maar twee zeiken," siste hij in haar gezicht, dat hij aan haar haren bij zich trok. "En als dat nu niet stopt, slaap je maar op de fucking gang." Hij smeet haar van zich af en zette een kleine stap naar achteren. Heel even keek hij Dani aan, voor hij weer naar de bar liep en zelf een fles pakte. Wat er in zit, kon hem niet schelen, zo lang het maar pikte.


    Mhm?

    Kevin Forsythe
    27 || Drugs & Wapenhandel || Rechterhand || Maya & Leah || I shouldn't have done that. It might have caused bruises. || Leah's bedroom -> Out and About || Leah -> Alone


    Ik knikte bedenkelijk bij haar woorden. Ze kende het klappen van de zweep en dat zorgde er gelukkig voor dat ik dit soort situaties vaak kon vermijden. Ik had er gewoon de tijd en het geduld niet voor. Ik vroeg haar om haar rug te zien, en ondanks dat het nieuwe meisje wat nerveus en een beetje ongemakkelijk keek, deed Leah het zonder er ook echt over na te denken. Ik liet licht mijn vingertoppen over haar rug gaan. Ik zag wat rode plekken, maar niets wat echt blaren zouden worden. De lijn van de bar zou mogelijk blauw worden, maar dat was nu nog om het even. Leah werd gelukkig niet snel beurs, daar had ik wel geluk mee. Bij haar woorden schudde ik toch even mijn hoofd. "Ik zal enkele natte handdoeken halen om de roodheid te verminderen." Ik gaf haar een kus op haar haren en trok rustig haar shirtje weer omlaag. "En dat goedmakertje houd ik graag van je tegoed. Ik heb een afspraak waarvoor ik niet te laat mag komen, maar als ik terug ben en er nog tijd is, is dat wel een goed begin van de avond." zei ik tegen haar, zonder echt op het andere meisje te letten. Die moest maar leren dat dingen zo gingen hier. Je kon je uit veel problemen kopen met sex in deze club, en hoe sneller ze dat leerde, hoe langer ze stand hield. Ik liep hun badkamer in en haalde enkele handdoeken uit het kastje. Vervolgens vulde ik een emmer met lauw water. Ik duwde de handdoeken erin en liep toen terug naar de kamer met de emmer met drijfnatte handdoeken. "Leg deze maar op je rug en als die warm aanvoelt kan je een nieuwe pakken. Dat zou de hitte uit je huid moeten trekken. Ik ben over een uurtje weer terug, hoop ik, en dan hoop ik dat jij tijd hebt voor dat goedmakertje." Ik drukte nog een kus op haar lippen en liep toen de kamer uit, naar beneden, en door naar buiten. Ik moest nu echt een beetje opschieten. Ik moest me nog omkleden en dan snel naar de haven om mijn zaken af te ronden. Ik hoopte dat alles vlot zou verlopen en ik inderdaad over een uur weer in de club zou kunnen staan, maar vaak was dit jammer genoeg niet het geval. Thuis trok in snel meer simpele kleding en een kogelvrij vest aan en vertrok met de twee grote honden, nu ook in hun kogelvrije vesten, en de handelswaar. Ik liet Kevin thuis achter en die zou niemand meer terug zien tot deze deal in de Mexicaanse onderwereld was gesloten en met mijn geld en honden weer thuis was.


    La muerte está tan segura de alcanzarnos que nos da toda una vida de ventaja


    Bowties were never Cooler

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dani Reina Verdad

    ”I knew my innocence was lost when I realised I was no longer afraid of the darkness surrounding me. .
    Instead, I discovered, I fear the darkness that hides inside me.”

    • Twenty-five • Stripper • With Mae & Timo • Hush, little monsters • Outfit •

    Bijna. Bijna had ik misschien geluk kunnen hebben. Ik wist precies welke snaren ik bij Timo raakte, eveneens wist ik ook dat ik veel te ver ging, maar dit was de enige manier om duidelijk te maken hoe diep dit ogenschijnlijke kleine probleem voor mij was zonder de werkelijke reden te verraden. Ik wilde niet dat een van de jongens mijn zwaktes kende, zelfs Timo niet. Dat ik zo dramde op mijn eigen kamer terug gaf al tekenen genoeg aan en ik weigerde nog verder te gaan door te openbare wat het werkelijke probleem was. Echter waren mijn kansen — onze kansen — verkeken op het moment dat Mae besloot er nog een schepje bovenop te doen.
          ”Ik vind het grappig dat je je zorgen maakt om vrouwengezeik als je ons een gunst levert, terwijl deze – sorry – achterlijke, nieuwe kamerindeling juist voor het gezeik gaat zorgen.”
    Veel te laat waarschuwde ik de brunette met een van mijn donkere blikken. Ik zag de knak die er bij Tim van binnen los ging, waardoor ik mijn kaken op elkaar klemde zodra hij me aan de kant duwde om op haar af te stappen. Ruw greep hij haar haren beet en siste hij nijdig in het gezicht van Mae. “Ik hoor er maar twee zeiken. En als dat nu niet stopt, slaap je maar op de fucking gang.” Ik zei niks. Deed niks om voor mijn vriendin op te komen, wetende dat die zet me niet genadig zou zijn. Ik bleef daarom staan waar ik stond, losjes en met mijn blik kort afgewend, zonder te laten merken hoe vreselijk ik het ergens, diep van binnen vond; voor Mae, maar ook om te zien dat deze jongen ooit alles voor me betekende op vriendschappelijk gebied.
          ”Blijf hier,” fluister ik Mae toe, eens Timo weg is gelopen na me een enkele blik te gunnen. Heel even kijk ik de brunette aan en scan kort haar gezicht af om te zien of het met haar gaat. “I owe you this one,” mompel ik haar haast onhoorbaar toe, wetende dat dat laatste zetje van haar niet nodig was geweest als ik niet al veel te ver was gegaan. Ik maakte het een andere keer wel weer met haar goed.
          Vervolgens loop ik achter Timo aan, waarbij ik de wanhopigheid probeer te creëren van iemand die het goed wil doen. Misschien wilde ik dat wel, of misschien zocht ik de grens net iets te vaak en veel te graag op. Of misschien vocht ik graag voor hetgeen wat ooit van mij was geweest — op welk front dan ook; slaapkamer, vriendschap. “Timo, alsjeblieft,” breng ik uit en volg kort hoe hij naar een fles grijpt. Ik walgde van de lichte smeekbede in het subtiele smeekwoordje dat ik amper gebruikte omdat ik niet graag ‘alsjeblieft’ voor hetgeen wat ik wilde. “Dat ging te ver, het spijt me,” vervolg ik dan, doelend op mijn woorden en die van Mae, en kijk hem heel even vragend aan als ik naar de fles reik die hij vast heeft, nog voor ik hem subtiel uit zijn handen pak. Vervolgens neem ik een glas van de plank achter me, waarna ik kort een keer naar de jongen voor me kijk. Heel even adem ik diep in en vul ondertussen het glas met een andere drank die hij gepakt had, wetende dat deze behoorde tot zijn favorieten.
          ”Je weet dat ik niet zonder reden te ver ga,” mompel ik zacht terwijl ik zijn drankje vul met ijs. Mijn donkere kijkers zijn niet meer op Timo gericht, maar vinden het bereiden van zijn drankje een stuk interessanter momenteel. “Of ben je dat vergeten?” Soepel zet ik de fles opzij en schuif het drankje voor zijn neus terwijl ik een van mijn wenkbrauwen veelzeggend optrek. “Je zult ons niet meer horen, je punt was haarfijn duidelijk gemaakt, maar denk er alsjeblieft overna…” Heel even zinken mijn tanden in mijn onderlip terwijl mijn blik over Timo’s zijn gezicht heen glijdt en plaats ik in afwachting van zijn reactie mijn handen op de bar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Leah Chapman


    stripper & prostituee • Her room -> thirth floor • With Kevin -> alone • outfit


    Kevin liet zijn vingertoppen over haar rug gaan en ze beet op haar lip om een rilling te onderdrukken. Het was gevoelig maar ook daar liet ze niets van merken - ze had wel eens erger meegemaakt. 'Ik zal enkele natte handdoeken halen om de roodheid te verminderen.' Ze knikte langzaam, hem tegenspreken zou enkel averechts werken en hoewel ze het niet nodig vond, liet ze hem maar doen. Hij gaf een kus op haar haren en trok haar shirtje weer wat omlaag.
          'En dat goedmakertje houd ik graag van je tegoed. Ik heb een afspraak waarvoor ik niet te laat mag komen, maar als ik terug ben en er nog tijd is, is dat wel een goed begin van de avond.' Ze beet zachtjes op haar lip en knikte opnieuw, waarna ze hem weg hoorde lopen. Op zich was het geen ramp maar Leah had er een hekel aan dat ze wist dat hij straks terug kwam en iets van haar wilde - ook al had ze het zelf beloofd aan hem. Ze was er liever meteen 'vanaf' maar het was niet anders en ze kon haar woorden onmogelijk terugnemen. Daarbij leek het erop alsof het Kevin toch wat tevreden stelde dus om haar leven hier wat aangenamer te maken, had ze het ervoor over.
          'Leg deze maar op je rug en als die warm aanvoelt kan je een nieuwe pakken. Dat zou de hitte uit je huid moeten trekken. Ik ben over een uurtje weer terug, hoop ik, en dan hoop ik dat jij tijd hebt voor dat goedmakertje.' Ze knikte opnieuw en ontving de kus op haar lippen met een klein glimlachje.
          Zodra hij weg was keek naar ze de emmer met handdoeken en ze zuchtte eens. Ze kon het maar beter doen, voordat Kevin aan de plekken op haar rug zag dat ze het niet had gedaan. Ze probeerde dan ook om de handdoek tegen haar rug te houden maar na een paar minuten kwam ze tot de conclusie dat er op deze manier geen werk gedaan werd. Ze ging naar de badkamer en begon die te schoonmaken, waarna ze Alice met haar spullen hielp. Zodra dat klaar was verdween ze naar de zolder, waar ze verder ging met het schoonmaken en opruimen.


    IT HURTS, BUT IT’S OK.. I’M USED TO IT