• Hoihoi!

    Dus het zomershoppen is weer begonnen en ik kom zoals elk jaar weer Zaful tegen op facebook met de meest adorable/awesome/coole/hippe kledingstukken. Helaas heeft de site ook een boel slechte reviews over kwaliteit en levering enzo. Maar de kledingstukken daar zijn zo leuk dat ik stiekem toch geneigd ben dingen daar te bestellen. Toch bedacht ik me even Quizlet om raad te vragen.
    Iemand die wel eens bij Zaful heeft besteld en zijn/haar mening hierover wil geven? (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb laatst twee dingen bij Zaful besteld! Wat betreft levering vond ik het wel prima, ik weet niet precies hoe lang het geduurd heeft, omdat ik op vakantie was en mijn huisgenoten het voor me hebben aangenomen, maar er was van tevoren aangegeven dat het 10-16 dagen (dus niet heel snel) zou duren en dat was ook inderdaad het geval (en het was uiteindelijk in elk geval minder dan 14 dagen). Ze werden wel allebei apart geleverd. Omdat de kledingstukken vaak niet op een model worden getoond, is het een beetje moeilijk om in te schatten hoe ze gaan vallen (maar ja, dat heb je ook sowieso wel als je kleding op internet koopt), waardoor ik misschien zou willen dat ik een net een maat groter of kleiner had gekocht, maar op zich pasten ze wel allebei en waren ze in elk geval normaal van maat. Ik heb ze nog niet echt gedragen, dus ik kan niet veel over de kwaliteit zeggen, maar ze zagen er in elk geval wel uit zoals ik verwacht had/zoals op het plaatje. Twee dingen die ik wel aan te merken had:
    - het shirt dat ik besteld had, rook om de een of andere reden heel raar.
    - op de jas die ik besteld had zaten wat losse draadjes (niet dat de stiksels los hingen of zo, maar er zaten gewoon wat draadjes op).
    Ik was in elk geval niet ontevreden, dus naar mijn ervaring zou je het er wel op kunnen wagen!

    [ bericht aangepast op 21 april 2018 - 13:25 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."