• Ik geloof dat iedereen wel door heeft wat de bedoeling van dit topic is, na dertig topics en een meer dan duidelijke topictitel. (krul)



    Tried some Sansa Stark hair. Had te weinig haar om nog wat los te laten hangen, maar ik vind 't vrij geslaagd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    & M'n diploma


    & M'n eerste waggie


    MIRTE STOP IT
    Or I'll might start crying again. You are adorable and sweet and beautiful and I'm so so so happy for you.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Nesta schreef:


    & M'n diploma


    & M'n eerste waggie


    Ahhh babe ik ben gewoon zo trots op je en je ziet er zo gelukkig en volwassen uit. Ik ben echt mega super duper blij voor je en je auto is awesome, je diploma is awesome en je bent zo'n verrot knappe dame. Ik heb zo onwijs veel ontzag voor jou en ben gewoon zo goddamn happy for you hell yes!


    The truth is out there.

    Nesta schreef:


    & M'n diploma


    & M'n eerste waggie


    You go girl!
    Gefeliciteerd!
    En je autootje is zoooo leuk, hehehe. Welkom bij de C1-club! (;
    Ook een vrij nieuwe auto, of niet? (aan het kenteken te zien)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2018 - 21:25 ]

    Mirteeeee, teach me how to adult and to be beautiful like you!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    Today I try
    The cateye
    Niet voor herhaling vatbaar


    From these ashes, I will rise

    Suuz je bent echt een ontzettend mooie meid!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gettin' drunk in Miami


    tya

    Welkin schreef:
    Gettin' drunk in Miami



    Nice have fun :) Leuke foto ook ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    @ An — N’ah, sweetie. You’re amazeballs. Thanks, so so so much. <3
    @ Veer — Mhihi, thanks babe. You’re making me feel Hella awesome (like always). We rock at adulting, never forget that.
    @ Fredi — Thanks! M’n autootje is geïmporteerd, vandaar de nieuwe nummerplaat, hij is zelf uit 2006 (vergeleken met mij dus maar een jonkie, ‘cause I’m ancient).
    @ Brittje — Girllll jij bent al een beautiful babe van jezelf. Plus: adulting is a tad boring dus dat van ik jou no way leren. You, m’friend, need to stay wild, ghehe.


    Nesta schreef:
    @ An — N’ah, sweetie. You’re amazeballs. Thanks, so so so much. <3
    @ Veer — Mhihi, thanks babe. You’re making me feel Hella awesome (like always). We rock at adulting, never forget that.
    @ Fredi — Thanks! M’n autootje is geïmporteerd, vandaar de nieuwe nummerplaat, hij is zelf uit 2006 (vergeleken met mij dus maar een jonkie, ‘cause I’m ancient).
    @ Brittje — Girllll jij bent al een beautiful babe van jezelf. Plus: adulting is a tad boring dus dat van ik jou no way leren. You, m’friend, need to stay wild, ghehe.


    Nice! Net zoals die van mij, haha. De mijne komt uit 2008 maar is vorig jaar ingevoerd vanuit Duitsland en heeft daarom een nieuw kenteken gekregen. :b

    -

    [ bericht aangepast op 19 sep 2018 - 11:39 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Throwback naar mijn cosplay:




    Volgens mij is dit een jaar geleden ofzo. Bizar. :0

    FRIDERICUS schreef:
    Throwback naar mijn cosplay:




    Volgens mij is dit een jaar geleden ofzo. Bizar. :0


    Holy fuck zo knap


    The truth is out there.