• Ik geloof dat iedereen wel door heeft wat de bedoeling van dit topic is, na dertig topics en een meer dan duidelijke topictitel. (krul)



    Tried some Sansa Stark hair. Had te weinig haar om nog wat los te laten hangen, maar ik vind 't vrij geslaagd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    nee ik heb geen betere foto shittt


    No growth of the heart is ever a waste

    -

    [ bericht aangepast op 28 sep 2018 - 22:49 ]


    Mhm?

    Evergarden schreef:
    FRIDERICUS schreef:

    Throwback naar mijn cosplay:




    Volgens mij is dit een jaar geleden ofzo. Bizar. :0


    Holy fuck zo knap


    Thanks! :3

    En: @Luftmensch: mooie foto! (:



    Met een super charme scouting outfit en ehbo hesjexD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan





    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sha, jouw make up holy shit dat is echt heel strak gedaan

    SHANIA JIJ LEKKER DING!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké, ik plaats nauwelijks hier iets op, maar nu doe ik het wel, omdat ik erg van deze foto hou. Het is vandaag gemaakt met het mooie weer, dus hier is mijn lieve broer en ik, hehe. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Chantico schreef:
    Oké, ik plaats nauwelijks hier iets op, maar nu doe ik het wel, omdat ik erg van deze foto hou. Het is vandaag gemaakt met het mooie weer, dus hier is mijn lieve broer en ik, hehe. ^^

    Ah wat een superleuke foto zeg, Filiz! Jullie staan er allebei heel goed op. ^^ Twee knapperds! zeg ik terwijl ik je broer überhaupt niet ken maar dat maakt niet uit haha

    TaeTae schreef:
    (...)Ah wat een superleuke foto zeg, Filiz! Jullie staan er allebei heel goed op. ^^ Twee knapperds! zeg ik terwijl ik je broer überhaupt niet ken maar dat maakt niet uit haha


    Nawh dankjewel, Laura! Lief van je! <3


    One Who Travels A Higher Path.



    Schuttersfeest dingen. Wij hebben tijdens de kermis/tentfeest op de zaterdagmiddag een optocht die langs 3 kastelen rondom mijn woonplaats gaan en door de woonplaats zelf. Zo ook door mijn straat. In de optocht lopen ook twee Piassen mee die 'ongehuwde meisjes' zwart maken. Ik was dus de lul samen met een vriendin.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    @Hale, Ik vind jou altijd zo mooi, of gewoon heel fotogeniek, weet ik veel wat het is :') Leuke foto in ieder geval


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb gisteren mijn favorite band live gezien en naderhand mogen/kunnen ontmoeten en ik ben ECHT nog steeds in de wolken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze foto had ik gisteren genomen! (bloos)


    The sun will rise and we will try again.

    @Taekookie:
    laat het complimenten strooien beginnen cuz DAMN GIRL
    oke eerst en vooral U DA CUTEST EVER, love the flowercrown en jouw krullen omg to die for
    second, jouw ogen zijn echt prachtig :o
    third, i wish i could rock that type of lipcolor, wow wat staat dat je goed zeg!


    A to the Z