• © J0Y



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic! We zijn weer terug na (lang) weggeweest, om de schrijvers onder ons te ondersteunen.
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Iedere user stelt zijn eigen doel, dat die voor een bepaalde maand wil behalen. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.



    Wie doet er allemaal mee?
    Username / verhaal / Doel van mei
    - J0Y // Onder vuur // ?
    - Bladgroen // Donker // 15K
    - Wervelwind // Limerence // 5K
    - Corday // Vervolg stilte voor de storm/Verhaal zonder titel // 10K
    - FireKeeper // Untitled Story/Als de Dood/Insane // 10K
    - Spunlay // titelloos deel 2 of 3 van Sanderson //
    - aarsvogel // Coop-Coöperatie // 5K
    - Shibui // Nog geen titel // 7K
    - Stormbreaker // Z // 30K
    - Hiddleston // Luotisade III // 30K
    - Tubbietoost // Quizletverhalen // 10K
    - Muizlet // Stand alones // 5K
    - Laleah // Eigen verhaal + A darkened heart // 5K + 5K
    - Vanserra // Enlighten Me // 8K
    - Remiinds // what love really means // 5K
    - Laguna // Insanity // 15K
    - Wiarda // 20K

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2
    Inspiratie voor bij het schrijven


    Word-wars:
    Een word-war is een bepaald uur (of periode) waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd geraakt. Je kiest helemaal zelf op welk uur of welke dag je een word-war wil houden. Stel het gewoon voor in dit topic en kijk wie er interesse heeft!


    Vorige topics
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23


    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2018 - 16:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Naawh, you're making me blush :$

    // Wat luisteren jullie overigens tijdens het schrijven? Ik zet sinds kort standaard de Slytherin Common Room aan ^^


    Das toevallig! Gryffindor Common Room


    -

    I wanna join!

    Nishio // Z // 30K

    Ik ga waarschijnlijk aan meer dingen schrijven dan Z alleen, maar dit is wel het project waar ik in mei aan wil beginnen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat een leuk initiatief! Ik heb atm helaas totaal geen tijd om hier aan mee te doen, but I'll keep it in mind zodra alles wat rustiger is. (:


    ars moriendi

    I'm in! Ik wil Luotisade III afronden komende maand, waarschijnlijk 30K ongeveer (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoezo staat er eigenlijk 2.0 in de titel als dit het 24ste topic is? Is dit initiatief opnieuw opgestart if iets dergelijks?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Tubbietoost // Quizletverhalen // 10K


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Wat een leuk topic. Ik ben helemaal geen schrijver op quizlet of waar dan ook, maar het lijkt me erg leuk om te beginnen!

    Muizlet//Terra Euthaliae//verhaalopzet + 2 hoofdstukken

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 17:58 ]


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    aarsvogel schreef:
    Hoezo staat er eigenlijk 2.0 in de titel als dit het 24ste topic is? Is dit initiatief opnieuw opgestart if iets dergelijks?


    Jep, een aantal jaar geleden is dit initiatief uitgeblust maar we zijn terug van weg geweest (:

    Wat leuk dat er zoveel enthousiasme is ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vandaar. Super tof! (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Shibui schreef:
    Username // verhaal // Doel van mei
    Shibui // Nog geen titel // 18 dagen schrijven... Wordt lastig, maar moet lukken!


    Spunlay schreef:
    Spunlay - titelloos deel 2 of 3 van Sanderson, idk yet - minstens 10 van de 31 dagen (een poging doen tot) een stukje schrijven

    Ik ben te lang "uit mijn verhaal" geweest, vandaar dat ik niet meer kan schrijven, ik moet er echt weer in komen.


    Het is eigenlijk de bedoeling dat jullie een woordenaantal vermelden, dat jullie tegen het einde van mei willen behalen (: niet een periode.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Username // verhaal // Doel van mei
    Laleah / Eigen verhaal / 5K

    Username // verhaal // Doel van mei
    Laleah / A Darkened Heart / 5K

    En dat is in mijn examenmaand, dus weet niet zeker of ik dat red. Ik hoop van wel en anders heb ik in juni zat tijd hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hier ben ik bij

    Vanserra / Enlighten Me / 8K

    Ik vond 10 net iets te ambitieus, haha.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Iedere user stelt zijn eigen doel, dat die voor een bepaalde maand wil behalen.

    En mijn doel is dat ik minstens 10 van de 31 dagen aan mijn verhaal werk. Lijkt me een prima doel, als je bedenkt dat ik de afgelopen maand geen woord heb geschreven. Waarom moet het per se een woordenaantal zijn?


    oi, suzy

    Spunlay schreef:
    (...)
    En mijn doel is dat ik minstens 10 van de 31 dagen aan mijn verhaal werk. Lijkt me een prima doel, als je bedenkt dat ik de afgelopen maand geen woord heb geschreven. Waarom moet het per se een woordenaantal zijn?


    Omdat dat de manier van werken is. Aan het einde van de maand zal iedereen ook moeten aangeven of die zijn/haar woordenaantal bereikt heeft.
    Maar als jij per se een tijdsduur wilt, zal ik het zo in de beginpost zetten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    (...)

    Omdat dat de manier van werken is. Aan het einde van de maand zal iedereen ook moeten aangeven of die zijn/haar woordenaantal bereikt heeft.
    Maar als jij per se een tijdsduur wilt, zal ik het zo in de beginpost zetten.

    Nee, laat maar. Het is me inmiddels wel duidelijk dat ik hier in elk geval niet terecht kan. Haal me maar weer van de lijst.


    oi, suzy