• CLOSED DOME — PROJECT C.

    "I love the way I move and think, but hate the way how I get treated about that fact"


    Oktober 3026 — Na de derde wereldoorlog ontdekken wetenschappers een nieuws soort mens: deze leven niet alleen langer of hebben een hogere pijngrens, ze hebben ook nog een speciale, bovennatuurlijke krachten ontwikkelt in de loop der jaren. Deze krachten lijken bijzonder goed van pas te komen in oorlogen, maar ook in de heropbouw van steden. Hier worden deze mensen ook voor ingezet, maar dan komen ze achter een schokkende ontdekking. Als deze krachten niet onder controle worden gehouden, zouden ze een hele wereld kunnen vernietigen. Een simpele kus of aanraking zou op zo'n moment al dodelijk zijn. Daarom worden al deze ''gevaren'' onmiddellijk op staande voet vermoord. Volksverbrandingen tot gefilmde moorden die ze live op tv uitzenden. En de wereld lijkt voluit mee te genieten.
    December 3057 — Na een lange tijd komt de overheid achter een kleine groep mensen. Deze, die afstammelingen lijken te zijn van de oude bovennatuurlijke, zouden volgens onderzoek minder gevaarlijk moeten zijn. Om dit te testen worden ze ondergebracht in een soort kamp. Hier worden ze dag en nacht bekeken, getest en op de proef gesteld door ze in menselijke situaties te verplaatsen. Zouden deze mensen nu weer té gevaarlijk zijn? Of kunnen ze zich voortbewegen onder de mensen zonder een vlieg kwaad te doen? Of is de krachten die ze hier zullen tonen maar de helft van wat ze echt kunnen?


    "I sometimes wish I was like a bird, happy and free."

    HET KAMP


    De gevangen personen hebben wel enig idee dat ze vast zitten. Hun wereld bestaat uit een enorme koepel met in het midden hun kamp, wat bestaat uit een paar tentjes waar je met zijn tweeën slaapt. In het midden staat een kampvuur en dat is de enige echte warmtebron. Je kunt nergens zien dat je eigenlijk in een technologisch centrum zit, vol met camera's en dergelijke. Het lijkt net of je echt buiten bent. De lucht is de enige vorm van tijd, want deze wordt echt donker en weer licht. De zogenaamde ''zon'', die wel het kamp warmte bezorgt, zorgt er dan wel voor dat alles verwarmd wordt. Voor de bovennatuurlijke is er geen technologie beschikbaar, alleen voor de mensen achter de schermen. Na het kamp kom je, verder in het noorden, steeds verder bij de stranden. Eerst zou het lijken op een soort tropisch regenwoud, maar richting de zee zou het afkoelen en zul je op het strand staan. Je kan wel zwemmen, maar ook hier zou je uit eindelijk tegen een muur aanlopen. Van deze ''muren'' zul je niks merken. In het zuiden krijg je dan wel bomen, maar zou je terechtkomen op lange zandvlaktes die lijken op een woestijn. Er is geen uitzicht, er groeien geen planten. Hier en daar zul je wel een oase zien. Ook in het tropisch regenwoud lopen een aantal beekjes, rivieren en zul je grotten vinden.
          Eten, drinken, de benodigde medicijnen worden geregeld door de wetenschappers. Op de schermen wordt ook je toestand bijgehouden en als je ergens behoefte aan hebt zullen ze dit sturen via mini parachutes. Er wordt op bepaalde tijden ook eten gestuurd.
          Qua situaties moet je je niet druk maken, de wetenschappers hebben een aantal dingen in petto. En als ze zich vervelen hoeven ze maar op één knop te drukken en het sneeuwt. Ze kunnen ook de ''tijd'' sneller laten verlopen door met de lucht te gaan spelen. Als er iets misgaat is er een speciaal reddingsteam achter een grote deur die wacht op een teken, maar verder zijn de bovennatuurlijke vrij om te doen wat ze willen.



    DE BOVENNATUURLIJKE


    De bovennatuurlijke hebben natuurlijk de verhalen gehoord over hun heldhaftige grootouders die om zijn gekomen door de regels van de overheid. Ze zijn hierdoor nooit echt geconfronteerd met hun krachten, want de taboe op magie is er nog steeds. De wetenschappers zijn er ook achtergekomen door een anonieme tip, anders hadden ze het nooit kunnen ontdekken. Alle bovennatuurlijke hebben een zelf uitgekozen gave gekregen, wat kan verschillen van ''snelheid'' tot ''een element besturen.'' Velen zullen ook niet ver zijn met het ontwikkelen van hun krachten, of geoefend hebben in het geheim. In het kamp zullen ze ook de kans krijgen om dit te beoefenen en er zullen situaties verschijnen waarin je je gave moet gebruiken.


    DE ROLLEN


          GIRLS
    • Gereserveerd door adoxography
    •
    •
    •
    •

          BOYS
    •
    •
    •
    •
    •


    HET LIJSTJE


    Naam
    Leeftijd (16+)
    Gave/Bovennatuurlijke kracht
    Innerlijk
    Uiterlijk&Faceclaim
    Geschiedenis&Familie
    Relaties Het is nog onmogelijk om elkaar te kennen.
    Overig






    "Maybe is being special the baddest thing in life."

    DE REGELS


    • De huisregels van Quizlet gelden hier
    • Je schrijft een post van minimaal 100 woorden
    • Sluit niemand buiten
    • Maximaal twee personages per persoon: een man en een vrouw
    • Geen perfecte personages.
    • Alleen ik (adoxography) open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    • Heb je vragen? Stel ze vooral!
    • Veel speelplezier


    DE TOPICS


    Tbc.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 14:52 ]


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Mag ik een vrouw die vuur kan maken? :')

    Ohhh so tempting. Maar, ik ben al bezig met één RPG, en aangezien ik dit pas net doe weet ik niet of dat me allemaal lukt (':


    We were the forever that didn't last

    Hmmm mag ik een meisje reserveren?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zou alles er later vanavond bij zetten c:


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Ik wil voor nu een vrouw reserveren - al weet niet of ik eraan toe kom.


    I have seen my own sun darkened

    Oehhh klinkt leuk!!

    Mag ik een vrouw reserveren?

    Dan zijn de vrouwen nu vol ☺️


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Oké ik doe toch mee (:
    A guy, please!


    We were the forever that didn't last

    Jett Orion Zealand

    Everybody talks about the weather, but nobody but me can do anything about it.

    Naam
    Jett Orion Zealand
    Jett[JEHT]: Black, semi-precious stone
    Orion [oh-RIY-ən] : Son of fire, hunter
    Zealand [Zeah-lənd]: Family name, after the country New Zealand.

    × Leeftijd
    21 jaar oud, geboren op 21 januari 3038


    × Gave/bovennatuurlijke kracht
    Weather manipulation
    Jett kan het weer manipuleren, een brede gave met veel mogelijkheden. Zo kan hij het laten regenen, de wind aansturen, onweer creëren en de zon laten schijnen.
    Jett is nog niet heel ver met zijn krachten, en kent de gigantische omvang van zijn krachten nog maar half.

    Weather forecast for tonight: dark

    × Innerlijk
    Softie × intelligent × kalm × grappig × behendig × waakzaam × zelfbewust × optimistisch × bescheiden × opmerkzaam × snel × sociaal × taai × zelfstandig × sportief ×

    Uiterlijk & faceclaim
    FC: Alex Aiono

    - Haar: bruin, volle wenkbrauwen
    - Ogen: donkerbruin tot zwarte ogen, almond shaped, hooded eyes
    - Neus: Breed, aan de platte kant en redelijk smalle neusbrug
    - Mond: volle lippen, onderlip voller dan bovenlip, witte, rechte tanden en een stralende glimlach
    - Huidskleur: getint
    - Lengte en gewicht: 178 cm, 70 kg
    - Lichaamsbouw: lang en soepel gespierd
    - Oren: iets naar buiten staand


    × Overig
    - Talen: Engels, Spaans
    - Kledingstijl: praktisch, stijlvol
    - Hobbies: sporten, rond hangen met vrienden uit de buurt en school, leren, gave oefenen


    ‘‘I like people who smile when it's raining.’’

    × Geschiedenis en familie
    Father - Fisher Zealand × 48
    Mother - Celeste Zealand-Montgomery × 46
    Sister - Isla Zealand × 16
    Sister - Sela Zealand × 16

    Op de ochtend van 27 januari 3038, toen vader Fisher wilde vertrekken naar zijn werk, ontdekte hij een kindje op de stoep van het huis van hem en zijn familie. Een jongentje van amper een paar dagen oud, bleek te vondeling gelegd.
    De pogingen om zijn ouders te vinden, bleken niets uit te halen.
    Het werd al gauw duidelijk waarom het onbekende jongetje te vondeling was gelegd: met elke huilbui schoten de bliksemschichten uit de lucht, gevolgd door hagel, regen en enorm veel wind: ze hadden een bovennatuurlijk kind in huis.
    Ze adopteren hem in een poging om hem te beschermen. Fisher en Celeste geven hem de naam Jett, een zwarte halfedele steen, vernoemd naar zijn zwarte, ondoordringbare ogen.
    Zo lang als Jett zich kan herinneren, wordt er niet gesproken over zijn 'zesde zintuig.' Hij oefent stiekem in zijn kamer, wanneer zijn ouders en jongere tweelingzusjes niet in de buurt zijn.
    Hij groeit op in een liefdevol gezin dat niet rijk is, maar alles heeft wat het gezin nodig is.
    Jett had alle aspiraties om een dokter te worden en zieke kinderen beter te maken, maar dat plan kon nog wel eens in duigen vallen, mocht hij bestempeld worden als gevaarlijk.


    ik post hem ondanks dat je niet hebt gereageerd want enthousiast haha


    We were the forever that didn't last

    Ik laat mijn reservatie toch vallen, sorry! Wel een geweldig idee! (:


    I have seen my own sun darkened

    Ik laat deze RPG vallen,
    door het gebrek aan animo. ;c


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    ->Slotje op aanvraag.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.