• • Riverdale •

    Our story is about a town, a small town, and the people who live in the town.
    From a distance, it presents itself like so many other small towns all over the world Safe.
    Decent.
    Innocent.
    Get closer, though, and you start seeing the shadows underneath.
    The name of our town is Riverdale.

    Na de ontmaskering van de Black Hood en het einde van de rellen lijkt de rust eindelijk terug gekeerd in Riverdale. De ouders gaan naar werk, de kinderen gaan naar school en in de vrije tijd valt er nog altijd te genieten van een milkshake bij Pop's. Maar is de rust wel terug gekeerd naar het kleine stadje of is het simpelweg weer een van de vele façades waar Riverdale ook bekend om staat. Van buiten mag alles dan weer vredig en onschuldig lijken, maar vergis je niet. De spanningen tussen de Northside en de Southside lijken soms hoger dan ooit. Natuurlijk wil iedereen voorkomen dat de gebeurtenissen elkaar herhalen, maar tegelijk zit iedereen te wachten tot een laatste druppel weer de emmer laat overlopen...
    • • • • • • • • • • •
    Maar zover zijn we gelukkig nog niet. Dus neem je vrienden mee naar Pop's voor een heerlijke burger en laten we de milkshakes niet vergeten.
    Voor nu kunnen we ons nog wel gedragen alsof er niks aan de hand is, toch?

    Deze RPG speelt zich dus af na de rellen aan het einde van seizoen twee, waar iedereen zijn eigen leven weer probeert op te pakken. Feel free to see it as an alternative ending, in case our hearts get broken once again. Het leek me dan ook leuk om naast onze eigen personages, ook de bestaande personages van de show te betrekken. Wil je een personage die nog niet in de lijst staat of heb je een geweldig idee voor je eigen personage? Feel free to ask, I don't bite that hard
    So... Everyone ready? If so, grab your french fries and let's play....

    Bestaande personages:
    Archie Andrews: Sombre 1.6
    Jughead Jones: Jug 1.6
    Veronica Lodge: Locomotief 1.7
    Betty Cooper: McTier 1.2
    Cheryl Blossom: Ashryver 1.2
    Josie McCoy:
    Kevin Keller: IrisWestAllen 1.3
    Reggie Mantle:
    Toni Topaz: Phorthos 1.3
    Sweet Pea: Solmeron 1.4
    Fangs Fogarty: Forgarty 1.2
    Joaquin DeSantos:
    FP Jones: Forgarty 1.6
    Alice Cooper: Locomotief
    Fred Andrews: IrisWestAllen 1.6
    Hermione Lodge:
    Hiram Lodge:
    And many more.... If you ask


    Verzonnen personages:
    ~ Forsythia "Jellybean" Jones - Fonollosa 1.1
    ~ Daffodil 'Dee' Doherty - Wildfowls 1.2
    ~ Ivy Danvers - Ashryver 1.6
    ~ Cleo "Puma" Perez - Sombre 1.3
    ~ Sunmi Bae - Trishanakru 1.4
    ~ Axel Bodhi Gardner - Solmeron 1.3
    ~ Blake Jetty - EiIonwy 1.2
    ~ Domhnall " The Dom" Doherty - Wildfowls 1.4
    ~ Ashryver
    ~ Zayn Elijah el Amrani - Fonollosa 1.7
    ~ Hideyoshi
    ~ Jug


    • INVULLEN •

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd (minimaal 16, geen maximum dus voel je vrij om een ouder op je te nemen)
    • Student/Baan
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Geschiedenis
    • Extra
    • Relaties

    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te doen
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • Je mag meerdere personages hebben. Let echter wel op wat je zelf aan kan en dat er een balans is tussen je personages (bijvoorbeeld niet 3 vrouwen)
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand is perfect!
    • Verzonnen rollen mogen natuurlijk familie zijn van, maar liever niet iedereen.
    • Bestaande personages hoeven niet persé meer dezelfde relaties te hebben als in de show, dit mag natuurlijk wel. Be creative c:
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 23:39 ]


    El Diablo.

    Ofcourse!


    El Diablo.

    Cheryl Marjorie Blossom
    I like that we say "Oh, man" to express disappointment. Because men, in fact, are disappointing.

    Wait. Hold up. Als iemand mij gaat beschrijven, ben ik het. Niemand anders, en zeker niet in een dom lijstje. Alsof een lijstje mij kan omvatten. Laten we beginnen.
    Hi. I'm Cheryl Blossom. AKA Cherry Bombshell, which means I need no reasons. I simply am. Feel free to tremble.

    Mijn naam is dus Cheryl Blossom. Ik ben de dochter van van Clifford en Penelope Blossom, en de zus... Nee. Ik was de zus van Jason Blossom. Mijn geliefde broertje Jason, is namelijk vermoord op 11 juli. Maar dat heb je vast wel gehoord. Je hebt vast ook gehoord dat na de dood van mijn vader, ik mijn oude huis in de fik heb gestoken, dat ik VERRADEN ben door mijn eigen moeder die mij - toen ik de hoofdrol had in de musical Carrie (!!!!) had. Waarom je dat weet? I mean, ik ben Cheryl Blossom. Anyways, mijn verleden is dus ontzettend dramatisch. Maar goed dat ik zo ontzettend sterk ben. Anders had ik ook nóóit mijn lieve nichtje Betty kunnen helpen met het ontmaskeren van haar vader.
    Maar goed, genoeg over mijn verleden. Ik ben nog steeds captain van de Vixens, en koningin van de school. Ik ben de tante van Polly's tweeling, en hoewel onze families nogal fucked up zijn, weet ik zeker dat de kleintjes goed opgroeien. En zoniet? Dan zorg ik daar wel voor.
    Veel mensen vinden mij misschien overdreven, of een dramaqueen. Ook heb ik vaak gehoord dat ik een enorme bitch ben, of zelfs manipulatief. I mean, Kill 'em with kindness, of zoiets. Die mensen weten niet waar ze over praten. Ik ben ontzettend gepassioneerd, ik vecht voor wat ik wil, en ik ben van nature echt een goed persoon! Misschien zien mensen dit niet, maar misschien komt dat door mijn status als Captain of the cheerleaders en Queen Bee, of door mijn flawless uiterlijk, al zeg ik het zelf. Ik heb vuurrood haar, zoals de rest van mijn familie. Ik heb mooie rondingen en ik ga de deur niet uit zonder dat mijn makeup absoluut perfect zit. Ik hoop dat mensen inzien dat ik niet echt zo ben, vooral één specifiek persoon: Toni Topaz. Heb je haar wel eens gezien? W A U W. Ik hoop dat zij mij zo ziet als ik haar..
         
         



    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 23:41 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    ELIZABETH "BETTY" COOPER


    Naam •
    • Elizabeth - Oath of God - Greek.
    • Cooper - Barrel Maker - English.

    Leeftijd •
    [komt]

    Student / Baan •
    Student.

    Uiterlijk •
    Lili Reinhart.
    Betty heeft blond haar dat tot net over haar schouders komt. Meestal heeft ze haar haren vastzitten in een hoge, strakke staart. Ze heeft grote, groene ogen, omringd door lange, volle wimpers, die door het laagje mascara dat ze er elke dag opdoet nog beter te zien zijn. De groene kleur van haar ogen laten haar bleke huid op een goede manier uitkomen. Betty is 1.68 meter lang en heeft dus een gemiddelde lengte. Verder is haar lichaam slank.
    Qua kledingstijl heeft Betty een voorkeur voor casual, maar toch vrouwelijke kleding. Ze draagt vooral lichte kleuren, vooral pasteltinten en dan met name roze, blauw en wit.

    Innerlijk •
    Betty is erg intelligent en haalt dan ook goede cijfers op school. Dit laatste komt ook omdat ze naast slim, erg perfectionistisch is. Ze doet er alles aan om goede resultaten te behalen in eigenlijk alles wat ze doet en ook in haar sociale leven probeert ze altijd te voldoen aan de wensen van anderen.
    Op het eerste gezicht lijkt Betty de perfecte leerling, dochter en vriendin, eigenlijk dus het perfecte meisje. Maar zelf weet Betty dat niets minder waar is. Betty heeft ook een duistere kant, die ze zelf niet altijd onder controle heeft. Ondanks dat iedereen weet van het incident met Chuck Clayton een tijd geleden, weten maar weinig mensen hoe diep de duistere kant van haar zit. De enige personen met wie ze hierover wel eens praat zijn de mensen die het dichtst bij haar staan: haar vriendje Jughead, haar beste vrienden Veronica en Archie, en heel soms haar familie.
    Betty is erg behulpzaam als het gaat om de mensen van wie ze houdt. Als zij in de problemen zijn, is Betty de eerste die aan komt rennen om te helpen. Of het nu gaat om slechte cijfers op school of problemen in iemand's sociale leven, Betty is er altijd. Echter, wanneer Betty zelf ergens mee zit, is ze geneigd om het voor zichzelf te houden en het zelf op te lossen. Ze wil anderen vaak niet lastig vallen met haar problemen, maar hierdoor duwt ze de mensen die om haar geven soms juist van zich af.
    Ook is Betty een geweldige detective. Een mysterie blijft nooit onopgelost als Betty Cooper er bij betrokken is. Zo is ze erachter gekomen wie Jason Blossom vermoord heeft, ontdekte ze wie de Sugarman is en onthulde ze de identiteiten van de twee van de Black Hoods. Betty is erg dapper en als ze zich eenmaal ergens in vastgebeten heeft, is ze niet zomaar te stoppen.

    Geschiedenis •
    [komt]

    Extra •
    [komt]

    Relaties •
    [komt]



    Ik ga de rol morgen verder invullen. c:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 20:01 ]


    "Family don’t end in blood”

    FABRICIO "FANGS" ELIAS FOGARTY

    SOUTHSIDE SERPENT




    Fabricio || Portugees || "craftsman".
    Fangs || English || "sharp teeth of an animal"
    Elias || Portugees || "my God is YAHWEH"
    Forgarty|| Irish || "proclaimed", "banished", "outlawed"



    ' In unity there is strenght .'

    17 || 19/ 1O || Biseksual || American/ Brazillian


    INSIDE

         

    Fangs initially appeared to be a very cool and calm Serpent unlike the rest of them. However, upon confrontation, he was easily frightened, as he did not hesitate to run for his life when Archie pulled out a gun on Sweet Pea.

    Fangs is een vriendelijke en rustige jongeman die als velen soms intimiderend kan overkomen gezien hij lid is van de Southside Serpents. Echter is dit nu ook weer niet het geval. De jongen is één van de rustigste serpents en is redelijk chill met alles, hij hoeft geen woorden vuil te maken en laat zijn vrienden vaak het woord doen gezien hij het vaak met hen eens is, maar mocht hij er iets willen inbrengen doet hij toch even zijn mond open om dan vervolgens weer op zijn gemak alles in de gaten te houden. Fangs is wel een jongen met het hart op de juiste plaats, als hij iets oneerlijk vind dan zal hij ook voor justice vechten. Het liefst op een vredige manier, maar als het moet dan haalt hij zijn handen uit de mouwen en is niet bang om zijn vuisten te gebruiken.
    Zoals de meeste Serpents kan Fangs ook vaak grove woorden gebruiken en zal eerder een mind opentrekken dan het daadwerkelijk te doen, hij denkt vaak wel na hoewel hij soms ook zo zijn impulsieve momenten heeft. Fangs is enorm loyaal en zijn familie is dan ook alles voor hem. Zonder de Serpents is de jongen niets en het is hem dan ook zo met de paplepel ingegeven. You have to be willing to die for your familie. Hij heeft zijn strepen nog niet verdient, maar is bereid alles te doen om ook als volledig Southside Serpent aanzien te worden. Echter Fangs is toch wel angstig als hij oog in oog staat met een mogelijke dood en zal soms liever de optie vluchten kiezen dan in de strijd te vliegen voor een nutteloos doel.
    Fangs toont enorm veel respect naar zijn mede serpents en is altijd paraat om liefdadigheid te doen bij de oudste en de jongste van hen. Hij is dan ook verassend goed met kids en is een enorme dierenvriend. Fangs is een goede vriend, maar op liefdesvlak is hij soms toch wel een snoeperd, en dit heeft hem onlangs in diepe problemen gebracht. Fangs is oprecht geïntereseerd in wat mensen te vertellen hebben en weet dit dan wel met zijn charmes te gebruiken om hierover dan wat te flirten. Dit resulteerd dan in flikflooi en voor je het weet zit Fangs verwikkeld in een relatiedriehoek. Nu helaas was het wel een hele drama met Midge en Fangs heeft ook oprecht spijt, hij mist haar ook wel gezien ze echt een toffe meid was. But life goes on en de jongen is dankbaar dat hij er wel nog is.

    ’ I didn't do it! ‘


    OUTSIDE


    Fangs appears to have short jet black hair, faded on the sides with the top of his hair longer, styled neatly and combed well. He also has dark brown eyes and wears a number of pieces of jewelry, rings both hands and a dog tag around his neck. He also has a tattoo with the gang's symbol of a double-headed serpent tattooed on the right-hand side of his arm above his shoulder.

    Fangs is een prettyboy en weet dit ergens ook wel, van de meeste serpents is hij toch wel degene die het meest zijn best doet om er toch wat deftig uit te zien. Zijn haren zijn inktzwart en aan de zijkantjes mooi opgeschoren. Zijn pony stijl hij dan ook met gel tot een mooie kuif. Fangs heeft een getinte huidskleur met hier en daar wat littekentjes. Hij heeft naast zijn befaamde serpent tattoo ook nog een gaatje in zijn oren. Fangs is niet de grootste met zijn1m70 maar dat boeit hem vrij weinig. Zijn bruine puppyogen zijn omringt met lange gitzwarte wimpers die zijn blik ergens nog onschuldiger en ondeugender doet lijken dan dat ze al zijn.
    Fangs is bijna nooit de deur uit zonder zijn juwelen, hij heeft twee dogtags om zijn nek hangen en om zijn vingers zijn enkele ringen te vinden. Fangs draagt bijna altijd zijn serpent jacket en daaronder vaak een shirt met versleten jeans en combatboots.

    Spoiler warning, voor wie de laatste episode niet gezien heeft.
    Fangs heeft erg veel geluk gehad, nadat hij neergeschoten is geweest door Misses Klump. De shotwonde in zijn maag is nu enkel nog een lelijk litteken die soms nog lijkt te ontsteken. Fangs werd door de Sherrif Minetta dood verklaard al was dit enkel op aanvraag van Mr.Lodge die chaos wilde uitlokken tussen North en South. Fangs heeft het namelijk wel gehaald en is nu aan het genezen van zijn wonde, hij mag niet te veel zware activiteiten doen en loopt soms nog met krukken al gaat het al een stuk beter met hem. Zijn middel is dan ook opwonden met verschillende verbanden.


    ’ I don't wanna die. ‘



    HISTORY

    Father : Silias Fogarty || 42 || Afvalophaaler
    Mother: Belle Ferreira || 42 || verpleegster in bejaardehuis (Southside)
    Brother: Diego 'Hound' Fogarty || 21 || loodgieter (woont niet meer in Riverdale)
    Cousin : Cruz "Cruzer" Ferreira || 26 || Legerdienst

    (Fangs heeft welgeteld 3 tantes en 2 ooms met elk hun kids etc, echter zijn de meeste niet opgegroeid in Riverdale en is het te veel om op te sommen)

    Fangs is geboren en getogen in Riverdale net als zijn oudere broer Hound al was Fangs dit maal wel geplant. Het jonge koppel Silias en Belle waren al op hun eenentwintigste ouders van hun eerste zoontje na een iets te wilde nacht. Echter heeft hen dit nooit tegengehouden en trouwden ze een jaartje later. Werk zoeken met een kleine spruit was toch een stuk moeilijker, zeker gezien ze beiden niet gestudeerd hadden en Silias na z'n 15 al gestopt was met highschool. (in southside High). Hij vond werk in een houtbedrijf waar hij de eerste 5 jaar als arbeider werkte. Belle heeft de eerste paar jaren thuis klusjes gedaan, van kuisen tot koken maar het was erg moeilijk om dit met hun baby te combineren. Toch lukte het hun gezinnetje wel en eens Diego 3 was, wilden ze niet dat hun zoon alleen zou opgroeien dus probeerden ze voor nog een kindje en daar kwam 9 maanden later de kleine Fabricio . Fangs was een erg fijn kind om mee om te gaan, hij was vriendelijk, rustig, werd niet snel kwaad en liet zich vaak doen door zijn oudere broer. Hij was soms wel een kleine deugeniet en stal graag koekjes uit de kast en ravotte op jonge leeftijd al gauw buiten met de andere serpents, van voetballen tot rondjes rennen, Fangs was er altijd bij. De naam Fangs heeft hij ook niet voor niets gekregen, als hij wat wilt kan hij zich vastbijten in dat idee en laat het niet zo gauw los. Wilt hij gerechtigheid? Dan zou hij zich vastketenen aan de muur en uren van slaap en eten laten liggen, puur om zijn standpunt te maken. Ook is hij vreselijk loyaal naar zijn familie toe en blaft hij soms wel dreigementen toe, maar meer dan zijn tanden tonen zal hij niet doen als de andere ook niets terugdoen.
    Fangs maakte algauw een sterkte vriendengroep in de South welke dus bestaan uit Sweet Pae en Toni Topaz. Hij vertrouwt hen dan ook met z'n leven en is er altijd voor zijn buddies. Hij ging met hun naar Southside High waar hij dagdagelijks geconfronteerd was met Ghoulie scum. Hij heeft al veel gevechten met hen achter de rug en haat deze dan ook met een passie, hij vind het dan ook grotendeels hun schuld dat Southside High gesloten werd, al weet hij ook dat Hiram Lodge hier achterzit.
    In Southside High leerde hij Jughead ook beter kennen, de zoon van FP en heeft het samen met de andere jonge Serpents de jongen niet gemakkelijk gemaakt, maar de jongen heeft bewezen een goede leider te zijn en daar is Fangs ook zeer tevreden mee.
    Fangs had bijna het witte licht gezien, na het hele gedoe met dat Southside high gesloten werd heeft de jongen het best moeilijk gehad. Hij mocht zichzelf niet meer zijn en moest zijn eer en trots wegbergen. Fangs werd de eerste week dan ook geschorst gezien hij weigerde zijn Jacket af te doen. De jongen heeft ook initiatief getoond paraat te staan voor de Serpents en kwam met het plan een bom te plaatsen in Riverdale high, iets dat hij geleerd had van zijn neef, maar gelukkig werd dat idee afgeblazen (heheh) Na heel wat overtuiging van Jug besloot Fangs dan toch terug te keren en heeft enkele weken zijn vast moeten laten liggen, tot alle drama op school goed en wel voorbij was en ze weer hun jasjes mochten aanhouden.

    De rest kan spoilers bevatten voor wie het einde nog niet heeft gezien van riverdale seizoen 2

    Lang duurde de rust niet of Carrie the musical kwam eraan, Fangs had ondertussen am twee weken een fwb met Midge, een meisje dat hij oprecht mocht en had net voor de show nog wat met haar zitten flikflooien. Niet veel later werd ze dood teruggevonden en raasde er paniek door de jongen heen, zijn geheim werd blootgelegd en uit bescherming nam Fangs zijn pocketknife mee wat ook niet zo slim was. Hij werd opgepakt voor wapenbezit en werd als verdachte gezien van Midge Murder. Echter konden ze hem niet langer dan 24 uur houden en werd hij dan vrijgelaten. Die avond waren er veel mensen voor het politiekantoor verzameld, de meeste uit voor zijn hoofd, andere voor zijn vrijlating. Met veel steun van zijn vrienden wist hij door het grotendeel van menigte te kunnen ontsnappen tot een shot klonk die hem midden in zijn maag had geschoten. Fangs verloor hierbij het bewust zijn en moest dringend naar de operatietafel waar hij het wel gehaald heeft. Echter als plan van Mr.Lodge werd er verteld dat hij overleden was, wat een gevecht tussen South en North uitlokte en daarbovenop nog eens de Ghoulies ravage kwamen aanrichten.

    Fangs kwam enkele dagen later bij en moet nog wat rivalideren al gaat het nu stukken beter met hem. Fangs had wel graag naar het leger gegaan, maar nu lukt dat hem niet meer dus probeert hij toch wel uit te kijken naar iets anders.

    [/center]



    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Likes His family, the Serpents, the Southside, movies, hanging with his friends, flirting, beer, climbing things, juwelery, his tattoo, boys & girls, knives, motors, laughing, fooling around, charity, LGTBQ + community, honesty, banana's, swimming, milkshakes , dogs, houd van rode drop
    Dislikes Hiram Lodge, the Ghoulies, drugs, Penny, guns, Death, dark chocolate, rainy days, bitter foods,
    Fears Death, gezien worden als een coward.
    Allergies Fangs heeft een lichte hooikoorts allergie en is allergies aan katten.
    Tics Als hij nerveus is, speelt hij met de ringen aan zijn vingers
    Talents Fangs is best wel inventief en handig, Hij leunt vaak met zijn ellebogen op tafel en houd zijn handen bedenkelijk bij elkaar als hij luistert. Ooh is hij opmerkelijk goed in grafitti
    Other Hij heeft zijn eigen motorbike waar hij erg veel zorg voor draagt, hij helpt vaak bij Charity works en staat iedere zaterdag ochtend vroeg op om zijn moeder te helpen bij de oudere.

    Beginnetje!
    Deze rol kan spoilers bevatten en is niet echt accuraat met de serie (deels omdat ik de helft zelf verzonnen heb aan gebrek van info ;')

    JUSTICE FOR FANGS *cries*



    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 14:19 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Can I claimm ma queen and babeh Alice Cooper ^^ #firstparentclaimingzz


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ofcourse :Y)


    El Diablo.

    Daffodil 'Dee' Doherty
    S O U T H S I D E S E R P E N T






    N A M E •

    Daffodil "Dee" Doherty
    • Daffodil [dæfədɪl]: first name, a springtime yellow flower with a trumpet-shaped central crown
    • Doherty [Daw-her-tee]: surname, derived from the Irish word "dochartach" meaning obstructive or hurtful

    • Nicknames: Dee, Daffy, flower, Dilly, Doherty, Queen Doherty



    A G E •

    • 17 y/o
    • Born on March 28th, Stone Ridge, NY, USA
    • Aries



    S T U D E N T / J O B •

    • Student
    • Member of Southside Serpents
    • Sometimes bartends at the Whyte Wyrm



    A P P E A R A N C E •

    • FC: Anna Selezneva
    • Haar: blond • tot over haar schouders
    • Ogen: almond shaped • wide set
    • Huid: licht van kleur • verbrand niet snel
    • Mond: smal • smallere onderlip, volle bovenlip
    • Hoofd: diamond shape • deukje in kin • sterke kaaklijn
    • Neus: button nose
    • Lengte: 177 cm



    P E R S O N A L I T Y •

    Gesloten • niet bang • zegt waar het op staat • lak aan regels • grappig • stelt (serpents) familie boven alles • ruig • direct • gedreven • sarcastisch • impulsief • volhardend • trouw


    F A M I L Y & H I S T O R Y •


    Father:Mack Woods • † 37
    Mother:Wendy Woods • † 37
    Brother: Domhnall " The Dom" Doherty, formerly known as Daniel Domhnall Woods • 31

    Daffodil werd geboren als Daisy Daffodil Woods in Stone Ridge, als tweede kind van Mack en Wendy Woods Op vierjarige-leeftijd vind ze haar beide ouders, vermoord met een simpele kogel, in hun woning. Een afrekening van mensen uit het drugs circuit. Haar broer Daniel Domhnall Woods besluit om met zijn zusje te vluchten, en eindigen in Riverdale, waar hij hun namen veranderd in Domhnall Doherty en Daffodil Doherty. Met het kleine beetje geld dat hij had weten te sparen en te vinden op geheime verstopplekken rondom het ouderlijk huis, koopt hij een trailer op Sunnyside Trailer Park.
    Omdat het moeilijk is om de eindjes aan elkaar te knopen met het schamele loon dat hij bij de Twilight Drive-In verdient, komt hij bij de Southside Serpents terecht, waar hij, ondanks alle afzweringen tegen drugs, begint als courier om zijn zusje fatsoenlijk te eten te geven. Hier werkt hij zich langzaam naar boven.

    Daffodil kan zich de moord op haar ouders nog goed herinneren, en alle moeite die haar broer heeft gedaan om voor haar te zorgen. Het duurt dan ook niet lang tot Daffodil zichzelf bij de Serpents voegt, als ze amper 14 jaar oud is en haar een van de jongste recruiten ooit maakt. Dit tot pure waanzin van Domhnall, die zijn zusje voor deze wereld had willen beschermen.



    E X T R A •

    • Likes: eten • motor rijden • playing guitar • Serpents • Southside • unity • Domhnall • equality • humanity • random acts of kindness • listening to rain • bonfires • flowers • guns • music • tattoos • hang out at Domhnall's work

    • Dislikes: Northsiders • shit talking people • waiting • autumn •automatic flushing toilets • blisters • burnt popcorn • dramaqueens • milk • morning breath • waking up early • sluts

    • Tattoos:
    serpent tattoo
    •Woods w/ Domhnall • more snakes • flowers I, II
    Birthflower: Daffodil



    R E L A T I O N S H I P S •

    Domhnall Doherty
    I don't think life is worth much without you.
    De relatie tussen Daffodil en Dom, broer en zus, is ontzettend sterk, sterker dan met wie ze ook een band heeft.
    Iedereen weet dat Dom erg beschermend is naar Dee, en als je haar kwetst, zal Domhnall dit niet licht opvatten.

    FP Jones
    I think you'd be somewhat like a father to me, if I knew what father entailed.
    Daffodil voelt zich veilig bij FP, iets wat ze niet bij iedereen voelt. Ze kent FP al sinds ze buren zijn in het trailer park.
    FP is het soort iemand waarvan ze denkt dat hij een vaderfiguur zou kunnen zijn, ook al is hij niet de allerbeste rolmodel.
    Ook kijkt ze erg tegen hem op, als (voormalig) Serpent King.

    Jughead Jones
    Your cleverness drives me insane, but I still love you brother.
    Met Jughead als buurjongen, was het leven op Sunnyside nooit saai. In de jaren die ze met elkaar opgroeien, ontstaat er een hechte maar simpele vriendschap.
    Dee plaagde hem vaak om zijn slimheid, waar ze stiekem wel een beetje jaloers op was, en om het feit dat hij naar Riverdale High ging, in plaats van het ruige Southside High.
    Ze raakte hem een beetje uit het oog nadat hij de trailer verliet waar Jug met zijn vader woonde. Toen hij naar Southside High werd verplaatst, was ze door het dolle heen, blij dat ze een van haar beste vrienden weer terug had.
    Enorm trots is ze, dat Jughead nu Serpent King is.

    Fabricio "fangs" Fogarty
    Of course you didn't do it, you're too kind for this town.
    Daffodil heeft Fangs altijd al een ander type gevonden. Niet in een verkeerd opzicht, alles behalve. Het contrast met zijn enorme ijdelheid in met zijn vriendelijke karakter spreekt haar enorm aan. Ze kan goed met hem opschieten, en halen vaak ongein uit.

    Mason 'Sweet Pea' Nelson


    Toni Topaz

    Archie Andrew

    Veronica Lodge

    Betty Cooper

    Cheryl Blossom
    Welcome, Serpent sister

    Kevin Keller

    Alice Cooper

    Fred Andrews

    Forsythia "Jellybean" Jones

    Cleo "Puma" Perez

    Sumni Bae

    Axel Bohdi Gardner

    Blake Jetty

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 19:28 ]


    We were the forever that didn't last

    Zou ik nog een south side meisje mogen?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ofcourse!


    El Diablo.

    Yay ^^ ik ga even een fc zoeken yes


    Spinning around, I'm weightless.

    Blake Jetty


    • Leeftijd: 23 (21, geboren op 21 mei 1991)
    • Status in de stad: De mysterieuze vreemdeling - Southside Serpent
    • Innerlijk:
    Blake is, om het netjes te zeggen, niet het slimste vogeltje uit het nest. Hij doet heel erg zijn best maar helaas duurt het behoorlijk lang voor Blake bepaalde dingen snapt. Sarcasme neemt hij doorgaans heel serieus en moeilijke woorden brengen hem alleen maar in de war. Ingewikkelde grapjes zijn ook helemaal niet aan hem besteed. Wil je dat hij iets uit z'n hoofd uitrekent dan heb je best even geduld.
    Jammerlijk genoeg is de jongeman daarbij ook behoorlijk naïef, wat hem een perfecte prooi maakt voor mensen die het minder goed voor hebben met hem. Hij kan het niet helpen, het ligt in zijn natuur enkel het goede van anderen te willen zien, ookal speelt dat in zijn eigen nadeel. Het is iets waar hij niet stil bij staat.
    Het feit dat hij dan ook nog eens zijn gevoelens heel lastig onder woorden kan brengen maakt het er voor Blake spijtig genoeg ook niet makkelijker op oprechte vrienden te vinden. Als hij ergens niet mee om weet te gaan dan uit dat zich op twee manieren; hij klapt dicht of hij barst uit. Beide gebeurtenissen worden pertinent gevolgd door afzondering.
    Door de jaren heen is Blake dan wel weer een hele goed leugenaar geworden, ondanks zijn lagere IQ. Het is dan ook niet zozeer een kwestie van bewust (be)denken geweest maar een pure overlevingstactiek. Net daarom is hij er ook zo goed in. Hij kan je recht in de ogen staren en een leugen aaneen rijgen zonder te verpinken.
    Op die gegevens na is Blake echter niet in staat een vlieg kwaad te doen. Hij heeft alleen maar de beste intenties met iedereen en wil alles goed doen voor een ander. Als je door zijn afstandelijke bolster heen kan prikken zul je merken dat hij een hart van goud heeft. Iemand die geduld met hem toont kan al snel zijn vertrouwen winnen.
    Blake is pas één keer echt verliefd geweest, maar hij is verliefd op het idee van verliefd worden. Als hij interesse heeft in een meisje dan zal hij ook echt zijn best doen voor haar. Bloemen, romantische dates, geschenkjes, hij doet het met plezier. Tot nu toe werd daar alleen misbruik van gemaakt, maar daardoor heeft Blake zich niet uit het lood laten slaan. Hij staat nog steeds met open armen klaar voor de liefde als deze zich aandient.



    • Uiterlijk: fc Sean O'pry.
    Blake is groot. Echt groot. Met zijn 1.92m steekt hij met kop en schouder zo goed als boven ieder uit. Daarbij is hij slank van bouw, met stevige armspieren.
    Hij heeft donkere haren die weinig onderhoud vergen en dagelijks gewoon naar achter of opzij gekamd worden. Wat gezichtshaar betreft laat hij enkel een stoppelbaardje staan of scheert hij zich volledig.
    Wat opvalt aan Blake zijn zijn felblauwe ogen. Hoewel ze qua kleur vaak stralen, zijn ze qua expressie eerder dof. Pas als hij aan het praten is met iemand waarmee hij het echt naar zijn zin heeft is er een beetje een fonkeling in te ontdekken.
    Hij heeft een uitgesproken neus en een sterke kaaklijn. Zijn lippen zijn welgevormd maar niet bijzonder vol.
    Blake's kledingstijl kan omschreven worden als “typische bikerstyle”. Hij draagt voornamelijk jeansbroeken met combats en steevast zijn lederen jack. Meestal draagt hij een wit of grijs shirt, zonder opschrift en rolt hij zijn pakje sigaretten op in zijn linkermouw.

    • Geheim: Blake Jetty's echte naam is Billy Harmon. Hij is geen 23 maar slechts 21 jaar. Hij liep op zijn achttiende weg van huis omdat hij bij een drugdeal van formaat, van één van zijn “vrienden”, op de uitkijk stond en afgeleid raakte door een straathoertje. Daardoor kon de politie het merendeel van de bende inrekenen. Degenen die wisten te ontsnappen waren uit op wraak. Billy wist dat zijn leven ervan afhing en besloot te vluchten.


    • Geschiedenis:
    Blake's leven is een serie van ups en -vooral- downs. Reeds bij zijn geboorte ging het mis. Zijn biologische moeder, die hij nooit gekend heeft, was verslaafd aan alcohol en heeft gedurende de hele zwangerschap gedronken. Toen het jongentje geboren werd, in een steegje achter een kroeg, besloot de vrouw spontaan dat ze het kind niet wilde. Ze legde in het holst van de nacht de kleine Blake te vondeling op het midden van het marktplein. Pas drie uren later werd hij gevonden door een man die daar zou worden opgehaald door een collega om te carpoolen naar het werk. De man was goed van ziel maar had geen middelen om voor een kindje te zorgen. Blake werd naar het hospitaal gebracht, waar de autoriteiten het overnamen. Zo kwam hij reeds als baby in het systeem terecht. Maar liefst vier pleeggezinnen kregen het kereltje onder hun hoede voor er eentje was die Blake definitief wilden houden. Hij kwam kort na zijn vijfde verjaardag terecht bij Bart en Maryann Harmon. Gedurende een hele poos verliep alles goed, ondanks Blake's moeilijkheden om op school bij te blijven. Maryann had ellenlang geduld met hem en probeerde hem zo goed als ze kon te helpen. Bart ontdekte dan weer dat Blake talent had voor sport. Daar waar de regels anders zo langzaam tot hem doordrongen ging dat bij baseball en voetbal bijna automatisch. De twee schepten er uren plezier in een balletje naar elkaar te gooien.
    Tot Maryann ziek werd. De dokters konden maar niet vinden wat er met haar was. De dagen werden een waas van ziekenhuizen en autoritten, van bleke gezichten en bezorgde dokters die Blake angst aan jaagden. School raakte in de vergetelheid en op de weinige dagen dat Bart er aan dacht om het jongentje naar school te sturen muisde Blake er zelf weer vanonder om toch maar bij Maryann te kunnen zijn. Het duurde echter niet lang voor de sociale diensten hier achter kwamen en ze dreigden Blake bij een ander gezin onder te brengen indien hij niet regelmatig naar school zou gaan. De jongen ging, maar kon zijn aandacht niet bij de lessen houden. Hij leerde amper wat bij, omdat hij zich constant zorgen maakte over de vrouw die hij inmiddels als zijn moeder gaan beschouwen was.
    Toen Maryann na twee jaar vechten tegen haar ziekte de strijd verloor ging het alleen maar verder bergaf. Bart sukkelde in een depressie en raakte aan de drank, waardoor de jonge Blake zowat volledig op zichzelf aangewezen was. Op school ging het nog slechter dan voorheen en de jaren gingen voorbij in een waas van agenten, boze schoolhoofden en foute vrienden. Het enige wat hem een beetje soelaas bracht was het weekendjobje dat hij weten te krijgen had in een garage omdat de eigenaar, Bob Jetty medelijden had met de jongen. Hij leerde hem de kneepjes van het vak en stopte de jongen af en toe een centje of een warme maaltijd toe. Het sleutelen aan motoren bracht hem rust en hij kon er uren mee verslijten.
    Op zijn achttiende raakte Blake echter in de problemen met enkele van zijn “vrienden”. Hij kreeg behoorlijk gemeende bedreigingen en besloot de stad te verlaten. Met enkel wat kleren, het weinige geld dat hij had, een vals paspoort en een motor van de goedhartige Bob trok hij naar een klein stadje waar niemand hem zou vinden. Op die manier kwam hij terecht in Riverdale. Omdat er maar weinig kansen zijn op een goede job zonder diploma of aanbevelingen belandde Blake al snel bij de Serpents, voornamelijk om hun motoren te herstellen en onderhouden “aan een vriendenprijsje”.




    • Relaties: Wie wil?
    • Extra:
    Geaardheid: heterosexueel
    ~ Aantal verleden relaties: 2, 1x 5 maanden en 1x 16 maanden. Verder nog wat kortstondige flirts.
    ~ Likes: motoren, chocolade met aardbeien, Oldschool rockmuziek zoals Van Halen en ACDC, sigaretten, meisjes met krullend haar.
    ~ Dislikes: geroep, onaardigheid, onweer, ziekenhuizen, autoriteitsfiguren, het kleur blauw, het geluid van popcorn.
    ~ Vanwege zijn zwakke schoolcarrière heeft Blake tot op vandaag nog heel veel moeilijkheden met lezen en schrijven. Hij is inmiddels heel goed in het verbergen ervan maar als hij moet lezen dan gaat dat heel langzaam of helemaal niet.
    ~ Blake's meest gegeerde bezit is de motor die hij van Bob Jetty kreeg. Het is een Royal Enfield Bullet, die hij dan ook zeer toepasselijk Bullet gedoopt heeft.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mag ik our little ray of sunshine Kevin?


    Bowties were never Cooler

    Natuurlijk!


    El Diablo.

    Is het trouwens goed als Kevin een 2e naam krijgt? Zo ja, dan twijfel ik tussen Patrick en Dennis


    Bowties were never Cooler

    Is goed hoor (:


    El Diablo.