• • Riverdale •

    Our story is about a town, a small town, and the people who live in the town.
    From a distance, it presents itself like so many other small towns all over the world Safe.
    Decent.
    Innocent.
    Get closer, though, and you start seeing the shadows underneath.
    The name of our town is Riverdale.

    Na de ontmaskering van de Black Hood en het einde van de rellen lijkt de rust eindelijk terug gekeerd in Riverdale. De ouders gaan naar werk, de kinderen gaan naar school en in de vrije tijd valt er nog altijd te genieten van een milkshake bij Pop's. Maar is de rust wel terug gekeerd naar het kleine stadje of is het simpelweg weer een van de vele façades waar Riverdale ook bekend om staat. Van buiten mag alles dan weer vredig en onschuldig lijken, maar vergis je niet. De spanningen tussen de Northside en de Southside lijken soms hoger dan ooit. Natuurlijk wil iedereen voorkomen dat de gebeurtenissen elkaar herhalen, maar tegelijk zit iedereen te wachten tot een laatste druppel weer de emmer laat overlopen...
    • • • • • • • • • • •
    Maar zover zijn we gelukkig nog niet. Dus neem je vrienden mee naar Pop's voor een heerlijke burger en laten we de milkshakes niet vergeten.
    Voor nu kunnen we ons nog wel gedragen alsof er niks aan de hand is, toch?

    Deze RPG speelt zich dus af na de rellen aan het einde van seizoen twee, waar iedereen zijn eigen leven weer probeert op te pakken. Feel free to see it as an alternative ending, in case our hearts get broken once again. Het leek me dan ook leuk om naast onze eigen personages, ook de bestaande personages van de show te betrekken. Wil je een personage die nog niet in de lijst staat of heb je een geweldig idee voor je eigen personage? Feel free to ask, I don't bite that hard
    So... Everyone ready? If so, grab your french fries and let's play....

    Bestaande personages:
    Archie Andrews: Sombre 1.6
    Jughead Jones: Jug 1.6
    Veronica Lodge: Locomotief 1.7
    Betty Cooper: McTier 1.2
    Cheryl Blossom: Ashryver 1.2
    Josie McCoy:
    Kevin Keller: IrisWestAllen 1.3
    Reggie Mantle:
    Toni Topaz: Phorthos 1.3
    Sweet Pea: Solmeron 1.4
    Fangs Fogarty: Forgarty 1.2
    Joaquin DeSantos:
    FP Jones: Forgarty 1.6
    Alice Cooper: Locomotief
    Fred Andrews: IrisWestAllen 1.6
    Hermione Lodge:
    Hiram Lodge:
    And many more.... If you ask


    Verzonnen personages:
    ~ Forsythia "Jellybean" Jones - Fonollosa 1.1
    ~ Daffodil 'Dee' Doherty - Wildfowls 1.2
    ~ Ivy Danvers - Ashryver 1.6
    ~ Cleo "Puma" Perez - Sombre 1.3
    ~ Sunmi Bae - Trishanakru 1.4
    ~ Axel Bodhi Gardner - Solmeron 1.3
    ~ Blake Jetty - EiIonwy 1.2
    ~ Domhnall " The Dom" Doherty - Wildfowls 1.4
    ~ Ashryver
    ~ Zayn Elijah el Amrani - Fonollosa 1.7
    ~ Hideyoshi
    ~ Jug


    • INVULLEN •

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd (minimaal 16, geen maximum dus voel je vrij om een ouder op je te nemen)
    • Student/Baan
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Geschiedenis
    • Extra
    • Relaties

    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te doen
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • Je mag meerdere personages hebben. Let echter wel op wat je zelf aan kan en dat er een balans is tussen je personages (bijvoorbeeld niet 3 vrouwen)
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand is perfect!
    • Verzonnen rollen mogen natuurlijk familie zijn van, maar liever niet iedereen.
    • Bestaande personages hoeven niet persé meer dezelfde relaties te hebben als in de show, dit mag natuurlijk wel. Be creative c:
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 23:39 ]


    El Diablo.

    This is probably the only place where he'll get away from all the shit he didn't deserve


    Bowties were never Cooler

    YAS FRED :'D ik twijfel of ik nog een personage wil ( maybe betty) maar tijd D;

    Edit ; ik met mijn moe hoofd ook hahah ik wist wel dat er al een betty was :') whut

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 11:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    IrisWestAllen schreef:
    Than here he comes, the true heart of Riverdale: Freddie Andrews (:


    Woop woop :Y)


    El Diablo.

    Forgarty schreef:
    YAS FRED :'D ik twijfel of ik nog een personage wil ( maybe betty) maar tijd D;


    Pssst, pick FP :Y) Hahaha, nou ja. Het is je eigen keus natuurlijk, maar ik denk dat het wel te doen is als dit geen enorme sneltrein RPG wordt (:


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Pssst, pick FP :Y) Hahaha, nou ja. Het is je eigen keus natuurlijk, maar ik denk dat het wel te doen is als dit geen enorme sneltrein RPG wordt (:

    *fluistert* exactly, FP.


    How far is far

    Ik heb bij Domhnall en Daffodil al de relatie tussen beide broers en zussen geplaatst, en beide met buurman FP :')
    Mocht iemand FP kiezen, wil ik het van harte aanpassen so don't worry (:


    We were the forever that didn't last

    Haha wbw maybe i Will


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    Haha wbw maybe i Will

    (wbw)


    How far is far

    Als jullie alvast een praattopic willen, moeten jullie het zeggen trouwens. Dan regel ik dat even ^^


    El Diablo.

    Misschien handig voor relaties bespreken (:


    Bowties were never Cooler

    Forgarty schreef:
    Haha wbw maybe i Will


    Ooh wbw :Y)


    El Diablo.

    ^I'd like to! Anders spammen we het hier zo vol haha


    We were the forever that didn't last

    Wildfowls schreef:
    ^I'd like to! Anders spammen we het hier zo vol haha

    This :'D


    How far is far

    Dan komt dat er zo aan (:


    El Diablo.

    Voila ^^


    El Diablo.