• Even omdat niemand anders het deed en ik wil praten :')


    Ook dit jaar ben ik er weer vroeg bij, want de gekte begint weer op gang te komen.
    Ja mensen, het ESC komt er weer aan! De eerste Nationale rondes zijn al geweest en de eerste vier nummers zijn dan dus ook al bekend.
    De rest van de nummers worden in de loop van de komende weken bekend gemaakt. De indeling van de twee semi-finals zijn ook net geweest en het was weer zo awkward als wat. Daarnaast ben ik ook weer bezig met mijn lijstje met het overzicht van de al bekende nummers. Alleen mag ik die nog niet activeren want het minimaal is vijf items. (':

    De slogan van dit jaar is trouwens : All Aboard.

    De Eurovision Song Contest van dit jaar word gehouden in Lissabon, Portugal. Na de overwinning van vorig jaar door Salvador Sobral met het nummer 'Amar pelos dois".


    De finalisten
    01. Ukraine
    02. Spain
    03. Slovenia
    04. Lithuania
    05. Austria
    06. Estonia
    07. Norway
    08. Portugal
    09. United Kingdom
    10. Serbia
    11. Germany
    12. Albania
    13. France
    14. Czech Republic
    15. Denmark
    16. Australia
    17. Finland
    18. Bulgaria
    19. Moldova
    20. Sweden
    21. Hungary
    22. Israel
    23. The Netherlands
    24. Ireland
    25. Cyprus
    26. Italy


    WINNER EUROVISION 2018: ISRAËL - NETTA W/ TOY!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 0:44 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Waarom heeft iedereen hier zo'n hekel aan het nummer van Israël? :p


    That is a perfect copy of reality.

    Bon, een voordeel heb ik, mijn rapport gaat een beter resultaat hebben dan deze wedstrijd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Amren schreef:
    Waarom heeft iedereen hier zo'n hekel aan het nummer van Israël? :p


    Er waren zoveel betere optredens (lol Austria) — dit was gewoon crazy shit :’)


    I just caught the wave in your eyes

    Amren schreef:
    Waarom heeft iedereen hier zo'n hekel aan het nummer van Israël? :p


    Omdat het een verschrikkelijk lied en performance is. Van Oostenrijk kan ik nog genieten op mn' radio, bij dit lied zou ik hem uit het raam flikkeren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aaaaaah, Netta well done!! <3 <3
    Goed statememt tegen pesten.

    I'm not your toy~


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Amren schreef:
    Waarom heeft iedereen hier zo'n hekel aan het nummer van Israël? :p


    Echt he :') het is mijn absolute favoriet van like de laatste 2 jaar samen :')


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik stond eigenlijk ook wel verbaasd over het feit dat Hongarije niet eens laatste stond?


    This ain't no place for no better man.

    Amren schreef:
    Waarom heeft iedereen hier zo'n hekel aan het nummer van Israël? :p



    Ik ga mezelf even herhalen. Het nummer op zich vind ik niet eens zo heel slecht. Maar door het zo belachelijk aan te kleden, gewoon voor de winst, hebben ze mijn respect verloren. Alles is gewoon zo fake.


    Queer zijn is gewoon alles

    Je mag toch ook covers gebruiken voor ESF Hé?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    J0Y schreef:
    (...)

    Omdat het een verschrikkelijk lied en performance is. Van Oostenrijk kan ik nog genieten op mn' radio, bij dit lied zou ik hem uit het raam flikkeren.


    Het is ook zeker geen nummer dat ik ze op de radio zie draaien hahah, maar het blijft echt een nummer waar ik even vrolijk op kan dansen, dat had ik bij anderen niet echt.


    That is a perfect copy of reality.

    Mantis schreef:
    (...)

    Gewoon Geer er weer heen.


    met dat kapsel, absoluut, alsjeblieft, ALSJEBLIEFT, nog een keer gerard joling

    of beter:

    gordon in een Heel Strak Pakje


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben zo blij met deze winnende kip yessss <3

    Het is gewoon zo prachtig onzinnig en eurovisie ik word er helemaal gelukkig van


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Queer schreef:
    Ik stond eigenlijk ook wel verbaasd over het feit dat Hongarije niet eens laatste stond?

    Omdat sommige wel van rock houden.. (of rock/metal fans kwamen naar boven en gingen stemmen). En ze hebben talent en kunnen goed optreden.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Queer schreef:
    Ik stond eigenlijk ook wel verbaasd over het feit dat Hongarije niet eens laatste stond?


    Hongarije was op zich een vermakelijke en goede performance en dat scoort ook hoog

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 0:59 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ben eigenlijk wel blij met Israël. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.