• Even omdat niemand anders het deed en ik wil praten :')


    Ook dit jaar ben ik er weer vroeg bij, want de gekte begint weer op gang te komen.
    Ja mensen, het ESC komt er weer aan! De eerste Nationale rondes zijn al geweest en de eerste vier nummers zijn dan dus ook al bekend.
    De rest van de nummers worden in de loop van de komende weken bekend gemaakt. De indeling van de twee semi-finals zijn ook net geweest en het was weer zo awkward als wat. Daarnaast ben ik ook weer bezig met mijn lijstje met het overzicht van de al bekende nummers. Alleen mag ik die nog niet activeren want het minimaal is vijf items. (':

    De slogan van dit jaar is trouwens : All Aboard.

    De Eurovision Song Contest van dit jaar word gehouden in Lissabon, Portugal. Na de overwinning van vorig jaar door Salvador Sobral met het nummer 'Amar pelos dois".


    De finalisten
    01. Ukraine
    02. Spain
    03. Slovenia
    04. Lithuania
    05. Austria
    06. Estonia
    07. Norway
    08. Portugal
    09. United Kingdom
    10. Serbia
    11. Germany
    12. Albania
    13. France
    14. Czech Republic
    15. Denmark
    16. Australia
    17. Finland
    18. Bulgaria
    19. Moldova
    20. Sweden
    21. Hungary
    22. Israel
    23. The Netherlands
    24. Ireland
    25. Cyprus
    26. Italy


    WINNER EUROVISION 2018: ISRAËL - NETTA W/ TOY!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 0:44 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Israël hoort niet eens bij de EU 🤦


    26 - 02 - '16

    Ledecky schreef:
    Ik ben eigenlijk wel blij met Israël. ^^


    Ik ook wel. Het beter dan Cyprus.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Sankofa schreef:
    Israël hoort niet eens bij de EU 🤦


    De EU? Daar horen Rusland, Azerbaijan, Zwitserland, binnenkort Engeland, Montenegro enz ook niet bij, hahaha


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Semiramis schreef:
    (...)

    De EU? Daar horen Rusland, Azerbaijan, Zwitserland, binnenkort Engeland, Montenegro enz ook niet bij, hahaha


    Daarvan vraag ik me eerlijk gezegd ook af waarom ze meedoen.


    26 - 02 - '16

    Ben ik trouwens de enige die blij is dat Waylon een beetje op z’n plek is gezet? Dat arrogante gedoe van hem de afgelopen weken hing me echt de keel uit.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ^Nou ja Eurovisie was volgens mij ooit gestart voor het samenbrengen van Europa en een eenheid te creëren dmv een muzikaal evenement. Dat die landen hierboven dan nog wel erbij zitten snap ik — maar Israël? Australië deed ook mee en was ook gek maar die hebben niet gewonnen :’)


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    ^Nou ja Eurovisie was volgens mij ooit gestart voor het samenbrengen van Europa en een eenheid te creëren dmv een muzikaal evenement. Dat die landen hierboven dan nog wel erbij zitten snap ik — maar Israël? Australië deed ook mee en was ook gek maar die hebben niet gewonnen :’)


    Ja maar wat is dat nu voor redenering? Ze mogen dus wel meedoen, maar eens ze winnen is het plots niet meer oké? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sankofa schreef:
    (...)

    Daarvan vraag ik me eerlijk gezegd ook af waarom ze meedoen.


    Omdat ze wel bij Europa horen, niet bij de Europese Unie, maar wel Europa.


    That is a perfect copy of reality.

    FireKeeper schreef:
    Ben ik trouwens de enige die blij is dat Waylon een beetje op z’n plek is gezet? Dat arrogante gedoe van hem de afgelopen weken hing me echt de keel uit.


    Eerlijk gezegd ben ik het met je eens.


    26 - 02 - '16

    FireKeeper schreef:
    Ben ik trouwens de enige die blij is dat Waylon een beetje op z’n plek is gezet? Dat arrogante gedoe van hem de afgelopen weken hing me echt de keel uit.


    Okay what did I miss, update me on this please, lol. ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Okay what did I miss, update me on this please, lol. ;p


    Hij wou blijkbaar jullie pers niet meer te woord staan na kritiek van hen op de 'rare' dans. :') Zo las ik het alleszins in de krant in België.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sankofa schreef:
    (...)

    Daarvan vraag ik me eerlijk gezegd ook af waarom ze meedoen.


    Ja echt belachelijk dat Engeland nog mee mag doen!!! Wat een absolute schande, ze moeten zich net zo hard schamen als Israel potverdorie.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Amren schreef:
    (...)

    Okay what did I miss, update me on this please, lol. ;p


    Boycot op het ad en de telegraaf, de voorronde was niet meer dan een formaliteitje (zijn woorden), en de top 5 moest makkelijk te halen zijn, al beweerde hij eerder nog dat hij makkelijk kon winnen

    (En vergeet niet dat de mensen die het krumpen niet begrepen ‘hatende white ass people zijn’)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 1:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ga echt blèten. Van misère.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Israël doet trouwens mee sinds 1973, dus ik vind niet dat we die deelname plots in twijfel moeten trekken. Bovendien is de enige eis blijkbaar 'een actief lid van de EBU zijn'. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.