• Beste Quizletters,
    Hier komt het grote roast spel.
    De bedoeling is: roast diegene boven je.

    Pas op, niet bedoeld voor te gevoelige personen.


    Let the game begin.



    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Psychoviolinist schreef:
    Volgens mij ben je de vrouw van Trump...je was de prostituee toch?


    Ehh what.
    Ik weet niet hoe een psychische violist jij bent want wat is dit voor wartaal


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    (Ik was even aan et scrollen naar deze roasts en vind het soms te ver gaan. Vooral wanneer er sprake is van een verdediging. Ik wil op zich niet zoveel met mijn mening en ben hier alleen eventjes om het te uiten)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Wat een plagiaat elke woord neem je over. Stop met die plagiaat van jou

    ik voel me zo letterlijk een schuldig persoon


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Een kind van 11 durft te reageren , stoer maar ik durf geen hart te kwetsen . Je kan beter met je lieve prins spelen :P

    ( Sorry kleine princes)


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Een pyschoviolinist moet maar een viool spelen, want bij een violist past roasten niet.

    (Niet slecht bedoeld, want je bent heel lief)


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Zeg kleine prinses, moet jij niet eens nodig gaan buiten spelen?


    We were the forever that didn't last

    Zegt de 1D fan... slechte muzieksmaak zeg


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Apfelstrudel schreef:
    (Ik was even aan et scrollen naar deze roasts en vind het soms te ver gaan. Vooral wanneer er sprake is van een verdediging. Ik wil op zich niet zoveel met mijn mening en ben hier alleen eventjes om het te uiten)


    Idk of dit op mij slaat aangezien je het onder mij bericht zet maar ik vind mijn roast persoonlijk niet te ver.
    Het was gwn een verwijzing naar een username dus niks persoonlijks


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Psychoviolinist schreef:
    Zegt de 1D fan... slechte muzieksmaak zeg


    Van alles wat ik fout heb gedaan in mijn leven, ben ik blij dat ik tenminste geen crush had op personages zoals Chucky en Jeff The Killer.

    Wolfram schreef:
    (...)

    Van alles wat ik fout heb gedaan in mijn leven, ben ik blij dat ik tenminste geen crush had op personages zoals Chucky en Jeff The Killer.


    Met Lars Fintelman daten heeft wel zin dan en doen alsof je een wolf wilt zijn...........?
    Ohh en over je angsten zal ik maar niks zeggen, grote voorwerpen....

    Niet serieus nemen!!!


    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 13:15 ]


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Psychoviolinist schreef:
    (...)

    Met Lars Fintelman daten heeft wel zin dan en doen alsof je een wolf wilt zijn...........?

    Niet serieus nemen


    Hey, ik heb tenminste met echte mensen gedated. Ik maak geen account aan met de naam Jeff the killer en doe alsof ik mijzelf date.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 13:15 ]

    Wolfram schreef:
    (...)

    Hey, ik heb tenminste met echte mensen gedated. Ik maak geen account aan met de naam Jeff the killer en doe alsof ik mijzelf date.


    Ik zoek tenminste geen mafkezen op omdat ik geen ander kan krijgen zoals jij.


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Psychoviolinist schreef:
    (...)

    Ik zoek tenminste geen mafkezen op omdat ik geen ander kan krijgen zoals jij.

    Omdat zulke mafkezen way out of your league zijn dus je word maar verliefd op een fictionele serie moordenaar en een pop.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 13:23 ]

    Zegt diegene die in plaats van verhalen schrijven ze Engelse creepypasta vertaald naar het Nederlands, geilt op Christian Grey en daarom een vriendje heeft gevonden die op hem leek maar eigenlijk haar vriend helemaal niet zo leuk vind.


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Psychoviolinist schreef:
    Zegt diegene die in plaats van verhalen schrijven ze Engelse creepypasta vertaald naar het Nederlands, geilt op Christian Grey en daarom een vriendje heeft gevonden die op hem leek maar eigenlijk haar vriend helemaal niet zo leuk vind.


    Als je goed op mijn profiel kijkt, dan zie je dat mijn verhalen geen translations zijn van Creepypasta. Maar misschien heb je die brein capaciteiten niet aangezien je eigen verhalen en gedichten shit zijn.

    Is het trouwens geen positief ding dat mijn vriend op Christian Grey lijkt? Ik heb tenminste een vaste relatie van 5 jaar en jij houd het nog geen 5 seconde vol met je ex waar je ''zo veel van hield''

    Misschien moet je iemand zoals Jeffrey Dahmer daten, hij is wel een kannibaal en seriemoordenaar, maar misschien kan jij hem wel overhalen vegan te worden zodat de wereld ietsje beter wordt. (-: