• Beste Quizletters,
    Hier komt het grote roast spel.
    De bedoeling is: roast diegene boven je.

    Pas op, niet bedoeld voor te gevoelige personen.


    Let the game begin.



    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    (sarcasm) Je kan zo goed dichten :p


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kost het nou zoveel tijd om ‘geen’ achter sarcasm te zetten? Of vergat je dit te typen door een van je Hippie Trippies?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ben je nu echt zo achterlijk dat je denkt dat "sarcasm geen" Algemeen Beschaafd Nederlands is?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Vast weer zo’n taal-nazi die weigert om de inhoud te zien wanneer er ook maar één taalfout in staat.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Oh, ad hominem. Natuurlijk!!!! Alsof je op niet anders kan komen!


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Taalnazi. Er hoort geen koppelteken tussen die twee woorden. En ja ik ben er een en ik ben daar trots op.
    Wat heb jij een vage sig 🤔🤔

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 18:45 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Volgens mij spel je lyrically genius verkeerd!
    Dan is er toch wat mis met je taal, denk ik, hmmmmm...


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Weeral een fan van die Shawn Mendes. Ik zou zeggen When it feels like the world has gone mad. En dat is gelukkig niet van Shawn.

    Ik word gek van al die smileys op je profiel!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 18:50 ]


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    AriChibi schreef:
    Volgens mij spel je lyrically genius verkeerd!
    Dan is er toch wat mis met je taal, denk ik, hmmmmm...

    Waar zie jij dat staan dan?

    Pff, ik kan die tekst bovenaan je profiel nieteens lezen in dat belachelijke lettertype.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 19:17 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Je kan niet lezen wat op haar profiel staat...
    Deed je er geen moeite voor of ben je gewoon blind?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Zeg jij wat over blind zijn met je spelfout in je username


    Spinning around, I'm weightless.

    DeEilandGodin schreef:
    [face=times]
    (...)
    Waar zie jij dat staan dan?

    Haha, ik grapte dat je je roast "verkeerd had gespeld"


    Wat een leeg profiel zeg, heb je niks anders te vertellen???


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Weet er iemand hoe je AriChibi moet uitspreken? Ik dacht het niet.


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Alleen omdat jij zo dom bent dat je dat niet kan, zegt niet dat anderen niet zien hoe je het moet uitspreken.


    obsessive rage

    Jouw username is echt vaag


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)