• Beste Quizletters,
    Hier komt het grote roast spel.
    De bedoeling is: roast diegene boven je.

    Pas op, niet bedoeld voor te gevoelige personen.


    Let the game begin.



    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Wolfram schreef:
    (...)

    Als je goed op mijn profiel kijkt, dan zie je dat mijn verhalen geen translations zijn van Creepypasta. Maar misschien heb je die brein capaciteiten niet aangezien je eigen verhalen en gedichten shit zijn.

    Is het trouwens geen positief ding dat mijn vriend op Christian Grey lijkt? Ik heb tenminste een vaste relatie van 5 jaar en jij houd het nog geen 5 seconde vol met je ex waar je ''zo veel van hield''

    Misschien moet je iemand zoals Jeffrey Dahmer daten, hij is wel een kannibaal en seriemoordenaar, maar misschien kan jij hem wel overhalen vegan te worden zodat de wereld ietsje beter wordt. (-:


    Zo de psycho met veel angsten gaat tekeer, totdat je eens een paniekaanval krijgt omdat je ¨Christian¨ een ander heeft gevonden omdat je zoveel gezeik en depressie veroorzaakt.


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Ik ga hier toch even inspringen, maar Psychoviolinist en Wolfram zouden jullie hiermee willen stoppen, want het is niet de bedoeling dat jullie zo op elkaar reageren. Dit noem ik ook geen roasten meer, straks komt er ruzie en dat is niet de bedoeling. Daarmee verpesten jullie ook deze topic een beetje.

    Als iemand hierover iets kwijt wil, dan kunnen jullie mijn collega's of mij berichten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Die laatste comment was ook wel een beetje onnodig.:W

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 15:11 ]

    Plagiaat schreef:
    (...)

    Idk of dit op mij slaat aangezien je het onder mij bericht zet maar ik vind mijn roast persoonlijk niet te ver.
    Het was gwn een verwijzing naar een username dus niks persoonlijks


    Het was niet persé naar jouw bedoelt, meer in het geheel eigenlijk. Sommige vond ik te ver gaan, maar ik wil geen namen noemen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Wolfram, lijd je aan keuzestress? Of is het een een of andere vage zelfbedachte creepypasta? Scares me out tho.

    I’m curious about your name tho. Wat betekend het eigenlijk?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    Wolfram, lijd je aan keuzestress? Of is het een een of andere vage zelfbedachte creepypasta? Scares me out tho.

    I’m curious about your name tho. Wat betekend het eigenlijk?


    Ik gebruik tenminste een normale naam dan een Duitse delicatesse.

    Om meerdere redenen koos ik deze naam:
    1. Ik wilde anoniem blijven op het internet maar deze naam werd meer mijn identiteit.
    2. Ik zag ooit iemand met een hele lange coole naam en één daarvan was Wolfram
    3. Wolfram is een bijna niet gebruikte naam maar wel heel erg snel herkenbaar
    4. Ik voel mij agender (Geen van beide geslachten) en Wolfram klinkt heel neutraal
    5. Ik houd van dieren zoals wolven alleen Wolfie of Wolfje klinkt weer zo...egh.
    6. Wolfram is (volgens Google) een soort chemisch metaal.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 19:26 ]

    Wolfram schreef:
    (...)

    Ik gebruik tenminste een normale naam dan een Duitse delicatesse.

    Om meerdere redenen koos ik deze naam:
    1. Ik wilde anoniem blijven op het internet maar deze naam werd meer mijn identiteit.
    2. Ik zag ooit iemand met een hele lange coole naam en één daarvan was Wolfram
    3. Wolfram is een bijna niet gebruikte naam maar wel heel erg snel herkenbaar
    4. Ik voel mij agender (Geen van beide geslachten) en Wolfram klinkt heel neutraal
    5. Ik houd van dieren zoals wolven alleen Wolfie of Wolfje klinkt weer zo...egh.
    6. Wolfram is (volgens Google) een soort chemisch metaal.


    Ik vind je naam idd herkenbaar en leuk! Het is ook leuker dan gewoon ‘Wolf’. Bedoel je met het metaal Wolfraam trouwens?


    Ik ben ten minste om op te eten.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Jij bent om op te eten? Kijk eens naar mijn profielfoto... ik weet wel wat ik zou kiezen hoor! (En het is niet de apfelstrudel)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Wil je soms zeggen dat je kannibaal bent?


    obsessive rage

    Zeker dat je het hier aan kan? Want wel toevallig dat je je username veranderde dezelfde dag of 1 dag erna nadat iemand in dit topic wat over je vorige username zei.

    Grapje hé. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Robijnen zijn rood
    Rozen ook

    Ik vraag me zo
    Af is dat de enige link tussen jouw
    En de profielfoto?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Dichten is duidelijk niet aan jou besteed. Amateur.

    Ik vond dat gedichtje best wel orgineel eigenlijk (blush)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    jij hebt niet eens gedichten dus houd jij je mond maar (N)

    ik voel me zo gemeen


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Pfff we lay under the same stars? Not true at all xD We look at the same moon but that's it :P

    (Nee maar leuke quote wel)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Er was eens een hippie online
    die deed een ander veel pijn
    Oké, eigenlijk niet, je roast was teniet
    En je pf is qua ratio te klein


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.