• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


                      SCHOOL                        

    Stad • Briarwood (fictief)
    Staat • Arizona
    Schoolkeuren: Blauw, zwart en wit
    Schoolteams
          Voorheen • Onprofessioneel voetbalteam (jongens) en cheerleading (meisjes)
          Nu • Competitief voetbalteam (jongens en meisjes), cheerleading (meisjes), basketbal (jongens en meisjes), volleybal (jongens en meisjes)
    Schoolclubs
          Voorheen • Geen
          Nu • Toneelclub (de school hoopt er snel meer te starten)
    Schoolhoofd
          1999 - 2017 • Harold Lowe
          2018 - ? • Winston Harris


                      ROLES                        

    Jongens 1 jongen vrij
    Ezra Rose • The Golden Boy • Pedro Bertolini • Ziegler • 1.2
    Roman DeSantos • The King • Zayn Malik • Fonollosa • 1.4
    Aziz Nane • The Loverboy • Faceclaim • Illyrians • 1.3
    Theodore Everton • The unexpected sweetheart • Ross Butler • Solmeron • 1.6
    Boyd van Helsing • The Inker • Ash Stymest • Sombre • 1.5
    Lux Young • The Dealer • Cole Mohr • Lionaire • 1.5
    Vincent Loeuff • The Fighter • Tom Webb • Ascianl • 1.6

    Meisjes Vol
    Valerie Thomson • The Rebel • Faceclaim • Elentiya • Pagina
    Sydney Cox • The Ex-slut • Paulina Singer • KingRichard • 1.4
    Reese Miller • The Queen • Jenna McDougall • Ashryver • 1.5
    Amani Ikande • Status • Faceclaim • Shadowsinger • 1.4
    Meriall Oglesby • The Good Girl • Faceclaim • Amren • 1.6
    Arden Schultz • The Fuck-up • Alexa Mareka • Ziegler • 1.4
    Joëlle Manderson • The Virgin • Scarlett Leithold • XJess • 1.6
    Jules Northfall • The Wild Card • Faceclaim • Ascian • 1.5

    Phoenix Shaffer • The Innocent Puppy • Ruby Rose • Necessity • 1.3

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd: We spelen alleen seniors
    Status: Leg ook uit hoe degene aan deze status is gekomen
    Innerlijk: *
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: **
    Relaties: ***
    Extra:

    * As you all probably know: ik haat (semi)perfecte personages. Daarom verwacht ik van je dat het personage minimaal vijf écht negatieve eigenschappen heeft.
    ** Deze leerlingen zit niet voor niets op Briarwood High. Dit betekent dat ze niet al te rijk zijn of dat de status van hun ouders niet goed genoeg was. Toch wil ik ook niet tien keer een geschiedenis zien met alcohol, drugs en mishandeling. Wil je een wat meer dramatische geschiedenis? Geef het dan even aan in het topic aub.
    *** Ja, het is toegestaan om exen etc. te maken. Máár ik vind het niet oké als iemand drie liefdesachtige relaties heeft (bijvoorbeeld een ex, crush en fwb). Houd ook ruimte over voor ontwikkeling in de RPG.


    ✖ ✖ ✖



                      RULES                        

    • De huisregels van Quizlet gelden hier
    • Je probeert een post van minimaal 350 woorden te schrijven
    • Je probeert minimaal één keer per week te posten
    • Deze RPG is 16+, maar zet er wel een waarschuwing bij
    • Maximaal twee personages per persoon: een man en een vrouw
    • Bespreek relaties en andere zaken in het praattopic
    • Perfecte personages, evenals te dramatische personages zijn niet welkom (I love drama, but enough is enough)

    In deze RPG zullen er verschillende activiteiten gaan plaatsvinden, waardoor het tempo vrij hoog komt te liggen qua skippen. Natuurlijk komt er niet iedere dag een nieuwe situatie, maar ik wil ook geen weken op hetzelfde punt blijven hangen. Het doel van deze RPG is namelijk de verandering op school: van nul activiteiten naar allemaal leuke dingen zoals prom, een kerstactiviteit en wedstrijden van de sportteams

    Als iemand graag wil helpen met deze RPG te onhouden, let me know!


    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 10:16 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Illyrians schreef:
    (...)
    Ja snap ik, dan graag een jongen met iets in the trant van The Loverboy of zo als status.


    Zoekt ie ook een slachtoffer waarom haat ik mijn personages


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Zoekt ie ook een slachtoffer waarom haat ik mijn personages

    Ik ga nog even kijken wat ik precies met hem ga doen.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Zou ik misschien een personage mogen die genderfluid is?

    Oh, en welke leeftijd moet ik me bij seniors voorstellen? 🙈


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Okay mag mijn meisje als status the Queen hebben? Ik ga het gewoon eens doen hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Necessity schreef:
    Zou ik misschien een personage mogen die genderfluid is?

    Oh, en welke leeftijd moet ik me bij seniors voorstellen? 🙈


    Ja hoor, dat is goed! c:
    17-18 als ik het goed heb (don't shoot me if I'm wrong please hehe)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ja hoor, dat is goed! c:
    17-18 als ik het goed heb (don't shoot me if I'm wrong please hehe)

    Okayy, dat dacht ik al maar ik twijfel altijd (stom systeem met al die ingewikkelde namen 😂) dus vroeg ik het toch maar.

    Oh, en ik FC Ruby Rose vast ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    EZRA • NICOLAS • ROSE


    • NAAM

    Ezra • Means "help" in Hebrew.
    Nicolas • French form of NICHOLAS.
    Rose • Means "rose" from the Middle English, Old French and Middle High German rose.


    Er valt weinig te maken van Ezra's voornaam, dus daarom kiezen veel vrienden ervoor om hem Rose te noemen zoals zijn achternaam. Vroeger vond hij dit onprettig, omdat het een meisjesnaam was, maar nu is hij er zo aan gewend dat hij eraan is gewend en er zelfs naar luistert.

    STRIVE FOR PERFECTION IN EVERYTHING YOU DO



    • LEEFTIJD

    Ezra is zeventien jaar oud. Hij is geboren op een koude, regenachtige herfstdag: 17 november om precies te zijn. Dit geeft hem het sterrenbeeld schorpioen.


    • STATUS

    Er is één ding dat bij voorbaat belangrijk is om te weten: Ezra haat zijn status op school. Hij is vanaf dag één bestempeld als The Golden Boy om meer redenen dan alleen zijn blonde lokken. Hij heeft deze status gekregen, omdat hij halverwege zijn tweede jaar op de middelbare school overgeplaatst is van St. James High naar Briarwood High. Ezra is dus begonnen op de eliteschool van Briarwood en tot aan de helft van zijn tweede jaar hoorde hij hier ook goed thuis. Echter, alles veranderde toen Ezra's vader het gezin verliet voor een andere vrouw. Zijn vader was altijd de kostwinner in huis, waardoor Eliza achterbleef als alleenstaande, werkeloze vrouw. Toen dit nieuws de leerlingen op school bereikte, was Ezra plots niet meer goed genoeg om bij de populaire kinderen van de prestigieuze school te horen. Vanaf dat moment werd Ezra ernstig gepest. Hij heeft dit zo'n drie maanden volgehouden voordat zijn moeder besloot te verhuizen naar het goedkopere deel van de stad. Ergens was dit een geluk bij een ongeluk want Ezra kon op die manier loskomen van alle pesterijen op school. Toen Ezra zijn eerste stap bij Briarwood High binnen zette, stond hij al bekend als The Golden Boy - de jongen die alles heeft.


    MANY HAVE AN IMAGE OF ME. FEW GET THE PICTURE.


    • INNERLIJK

    Van nature is Ezra een rustige, teruggetrokken jongen. Hij is absoluut niet opvallend en hij zou zichzelf ook beschrijven als een introvert. Hij is niet zo praatgraag en houdt meer van luisteren. Hij is slim, leert makkelijk en daar bovenop is hij ook nog eens leergierig. Hij klinkt werkelijk als de perfecte leerling, maar niet is minder waar. Ezra kampt met extreem perfectionisme. Als hij iets doet, dan moet het perfect. Ook als hij ergens niet goed in is, dan moet het nog beter dan de rest. Lang heeft hij dit voor zich kunnen houden, maar steeds meer mensen krijgen door hoe erg Ezra streeft naar overal de beste in zijn. Hij ziet overal competitie en hij kan absoluut niet tegen zijn verlies. Hierdoor kan Ezra nog weleens gemeen en vals zijn, omdat hij er niet tegen kan als iemand ergens beter in is dan hij.
          Ezra is alles behalve eerlijk te noemen. Hij liegt veel en heeft er ook geen moeite mee om de waarheid wat te verbuigen zodat het hem beter uitkomt. Hierdoor kun je makkelijk stellen dat de jongen amper te vertrouwen is, op welk vlak dan ook. Tevens is hij er goed in sociaal wenselijk antwoord te geven. Velen zouden Ezra bestempelen als arrogant, maar daar gaat men vaak te mist mee in. Ezra is niet arrogant. Hij ziet zichzelf zeker niet als beter dan anderen, het tegenovergestelde juist. Hij wil overval de beste in zijn, maar hij zal zichzelf zo nooit of te nimmer zien. Hij komt vrij zelfverzekerd over, maar dat valt reuze mee. Hij is onzeker over veel dingen, maar weet dat vaak goed te verbergen.
          Ezra is een zeer afstandelijk persoon. Hij hecht zich niet graag en zelfs zijn vrienden houdt hij op een voor hem fijne afstand. Hij houdt er namelijk niet van om zichzelf open te stellen, omdat hij eigenlijk constant bang is gekwetst te worden. Hierdoor kan hij vaak wat koud en bot overkomen, terwijl dat vaak zijn bedoeling niet is. Hij doet hard zijn best om vriendelijk te zijn, maar door zijn gesloten karakter komt hij vaak zo niet over.
          Ezra is voor een jongen van zeventien bijzonder weinig bezig met het andere geslacht. Het is niet zo dat hij vrouwen niet aantrekkelijk vindt, maar op het moment heeft hij er weinig behoefte aan om op hen af te stappen. Hij is dan ook niet het type dat zou beginnen aan een betekenisloze seksrelatie, hij is namelijk ervan overtuigd dat de ware ergens voor hem rondloopt - wat een opvallende instelling is, wetende wat zijn vader het gezin heeft aangedaan.

    I THINK A LOT, I JUST DON'T SAY MUCH


    • GESCHIEDENIS

    Father • Nicolas Louis Rose | 46
    Mother • Eliza Veronica Young | 45
    Sister • Nikkie Louisa Rose | 14


    Ezra is de oudste en enige zoon van Nicolas en Eliza Rose. De twee leken gelukkig getrouwd samen en het gezin stelde het altijd goed. Ze woonden dan ook in een mooie buurt in een ruim, maar normaal huis. Alles ging goed totdat Nicolas op een dag verkondigde dat hij al maanden een affaire had en verder wilde met die vrouw. Voor iedereen het wist, had hij zijn spullen gepakt en vertrok hij. Eliza werkte niet en bleef op dat moment achter met twee kinderen. Al snel vond ze een baan als schoonmaakster om het gezin te onderhouden, maar ze verdiende zeker niet genoeg om het huis te blijven wonen waar ze woonden. Voor Ezra kwam de dag van hun verhuizing dan ook als een geschenk uit de hemel, hij kon eindelijk weg va St. James High - de plek waar hij al maanden ernstig gepest werd. Het drietal verhuisde toen naar een compleet andere buurt en vanaf zijn vijftiende ging Ezra dus naar Briarwood High. Zijn moeder werkt nu full-time als schoonmaakster en werkt hard om haar kinderen van alles te voorzien. Ezra is zijn moeder hier ontzettend dankbaar voor. Hij is zijn vader nog één keer tegengekomen. Op dat moment is hij volledig geflipt tegen de man en heeft hij hem duidelijk gemaakt dat hij zijn vader nooit meer wil zien.


    • RELATIES


    DON'T TRUST EVERYTHING YOU SEE. EVEN SALT LOOKS LIKE SUGAR


    • EXTRA

    Allergieën • Aardbeien, hooikoorts
    Angsten • Hoogtevrees
    Talenten • Scheikunde, voetballen (keeper)
    Doelen • Een studie in de richting van scheikunde volgen
    Tics • Geen
    Voorkeurshand • Links
    Talen • Engels, Frans
    Favoriete kleur • Blauw
    Favoriete muziek • Rock
    Favoriete band • Volbeat
    Favoriete eten • Pizza, hamburgers
    Favoriete seizoen • Winter
    Motto • Kill them with success and bury them with a smile
    Geaardheid • Heteroseksueel
    Verslavingen • De beste zijn
    Beste schoolvakken • Scheikunde, wiskunde, gym
    Slechtste schoolvakken • Engels, geschiedenis
    Schoolteams • Voetbal (keeper)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 19:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oeh, ik twijfel, want het lijkt me super leuk, maar ik heb al zoveel mannelijke personages momenteel


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een jongen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    Mag ik een jongen?


    Yes, zeker!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    And so the face claim struggle begins. Ik ben nu toch al bezig met het uitstellen van school, dus ik ga zo gelijk proberen een opzetje te maken.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Als er nog meisjes vrij zijn, mag ik dan een dame met de faceclaim Kehlani?

    ik zie al dat de dames vol zijn, had ik even overheen gekeken, hmm... wil ik een jongen?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 20:00 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Als er nog meisjes vrij zijn, mag ik dan een dame met de faceclaim Kehlani?



    Ik zal je op de wachtlijst zetten. Zodra er een man bijkomt, mag je deze rol maken!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik zal je op de wachtlijst zetten. Zodra er een man bijkomt, mag je deze rol maken!


    hmmm, nou! doe me maar een man (: cole mohr als faceclaim.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    hmmm, nou! doe me maar een man (: cole mohr als faceclaim.


    Oké! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking