• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


                      SCHOOL                        

    Stad • Briarwood (fictief)
    Staat • Arizona
    Schoolkeuren: Blauw, zwart en wit
    Schoolteams
          Voorheen • Onprofessioneel voetbalteam (jongens) en cheerleading (meisjes)
          Nu • Competitief voetbalteam (jongens en meisjes), cheerleading (meisjes), basketbal (jongens en meisjes), volleybal (jongens en meisjes)
    Schoolclubs
          Voorheen • Geen
          Nu • Toneelclub (de school hoopt er snel meer te starten)
    Schoolhoofd
          1999 - 2017 • Harold Lowe
          2018 - ? • Winston Harris


                      ROLES                        

    Jongens 1 jongen vrij
    Ezra Rose • The Golden Boy • Pedro Bertolini • Ziegler • 1.2
    Roman DeSantos • The King • Zayn Malik • Fonollosa • 1.4
    Aziz Nane • The Loverboy • Faceclaim • Illyrians • 1.3
    Theodore Everton • The unexpected sweetheart • Ross Butler • Solmeron • 1.6
    Boyd van Helsing • The Inker • Ash Stymest • Sombre • 1.5
    Lux Young • The Dealer • Cole Mohr • Lionaire • 1.5
    Vincent Loeuff • The Fighter • Tom Webb • Ascianl • 1.6

    Meisjes Vol
    Valerie Thomson • The Rebel • Faceclaim • Elentiya • Pagina
    Sydney Cox • The Ex-slut • Paulina Singer • KingRichard • 1.4
    Reese Miller • The Queen • Jenna McDougall • Ashryver • 1.5
    Amani Ikande • Status • Faceclaim • Shadowsinger • 1.4
    Meriall Oglesby • The Good Girl • Faceclaim • Amren • 1.6
    Arden Schultz • The Fuck-up • Alexa Mareka • Ziegler • 1.4
    Joëlle Manderson • The Virgin • Scarlett Leithold • XJess • 1.6
    Jules Northfall • The Wild Card • Faceclaim • Ascian • 1.5

    Phoenix Shaffer • The Innocent Puppy • Ruby Rose • Necessity • 1.3

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd: We spelen alleen seniors
    Status: Leg ook uit hoe degene aan deze status is gekomen
    Innerlijk: *
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: **
    Relaties: ***
    Extra:

    * As you all probably know: ik haat (semi)perfecte personages. Daarom verwacht ik van je dat het personage minimaal vijf écht negatieve eigenschappen heeft.
    ** Deze leerlingen zit niet voor niets op Briarwood High. Dit betekent dat ze niet al te rijk zijn of dat de status van hun ouders niet goed genoeg was. Toch wil ik ook niet tien keer een geschiedenis zien met alcohol, drugs en mishandeling. Wil je een wat meer dramatische geschiedenis? Geef het dan even aan in het topic aub.
    *** Ja, het is toegestaan om exen etc. te maken. Máár ik vind het niet oké als iemand drie liefdesachtige relaties heeft (bijvoorbeeld een ex, crush en fwb). Houd ook ruimte over voor ontwikkeling in de RPG.


    ✖ ✖ ✖



                      RULES                        

    • De huisregels van Quizlet gelden hier
    • Je probeert een post van minimaal 350 woorden te schrijven
    • Je probeert minimaal één keer per week te posten
    • Deze RPG is 16+, maar zet er wel een waarschuwing bij
    • Maximaal twee personages per persoon: een man en een vrouw
    • Bespreek relaties en andere zaken in het praattopic
    • Perfecte personages, evenals te dramatische personages zijn niet welkom (I love drama, but enough is enough)

    In deze RPG zullen er verschillende activiteiten gaan plaatsvinden, waardoor het tempo vrij hoog komt te liggen qua skippen. Natuurlijk komt er niet iedere dag een nieuwe situatie, maar ik wil ook geen weken op hetzelfde punt blijven hangen. Het doel van deze RPG is namelijk de verandering op school: van nul activiteiten naar allemaal leuke dingen zoals prom, een kerstactiviteit en wedstrijden van de sportteams

    Als iemand graag wil helpen met deze RPG te onhouden, let me know!


    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 10:16 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik schrijf even m'n post met Noah voor loser club en dan doe ik vanavond of morgen een opzetje maken ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Wie is er goed met statussen bedenken? :'D mijn rol heb ik letterlijk al af, afgezien de status haha. Help?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    PHOENIX SHAFFER

    I don’t know how to be anything other than intense,

    Naam
    Phoenix – From the name of a beautiful immortal bird which appears in Egyptian and Greek mythology. After living for several centuries in the Arabian Desert, it would be consumed by fire and rise from its own ashes, with this cycle repeating every 500 years. The name of the bird was derived from Greek φοινιξ (phoinix) meaning "dark red".

    Shaffer is Phoenix’ moeders achternaam. Hoewel ze geboren is met de achternaam van haar vader, Kamèl, heeft ze toen ze 18 was besloten haar naam te laten veranderen in die van haar moeder.


    Leeftijd
    Phoenix is 18 jaar oud.


    Status
    The innocent puppy.

    Waar Phoenix haar status vandaan heeft, is niet erg moeilijk te bedenken. Het somt precies op wie ze is. Onschuldig, ietwat naïef soms en enthousiast - vaak iets te - net zoals een jonge hond. En net zo clingy als enthousiaste puppy's vaak zijn.

    I don’t know how to experience without feeling too much and thinking too much,

    I don’t know how to sit still and quiet my mind and just be,

    Innerlijk
    Phoenix is een enthousiast persoon. Als hij ergens voor gaat, gaat hij er ook voor de volle tweehonderd procent voor. Hij is een erg affectief persoon die erg veel behoefte heeft aan liefde van anderen, gewoon platonisch. Hij heeft regelmatig een knuffel nodig, een vriendelijk woord, een herinnering dat hij er bij hoort. Hij kan niet zonder anderen om hem heen. Hij doet alles voor zijn vrienden en wil altijd helpen.
    Dit kan er tegelijkertijd voor zorgen dat hij soms ‘too much’ wordt, te clingy. Hij wil zo graag helpen dat hij soms wat doordraaft. Hij blijft maar hulp bieden bij problemen van zijn vrienden, zelfs terwijl ze eigenlijk gewoon even hun ruimte en tijd nodig hebben.
    Hij is zich hier ook van bewust, en is bang dat zijn vrienden op een gegeven moment hem echt ‘too much’ gaan vinden, en hem in de steek laten. Daarom heeft hij regelmatig de geruststelling nodig dat mensen nog om hem geven, dat ze nergens heen gaan.
    Wanneer hij in een negatieve bui zit, bijvoorbeeld door zijn angst om verlaten te worden of door andere gebeurtenissen, is hij lastig te bereiken. Hij sluit zich dan op op zijn kamer, wil niet met mensen praten of zoekt bewust gevaarlijke situaties op. Hij kan dan nog wel eens verbaal hard uithalen naar zijn vrienden – iets waar hij achteraf spijt van heeft – terwijl hij diep vanbinnen eigenlijk gewoon iemand nodig heeft die hem vasthoudt, maar op dat moment zoekt hij dat niet op.
    Hij heeft nooit echt gegeven om wat de rest van de wereld van hem denkt, en tegelijk wil hij er graag bij horen. Hij wil geliefd zijn, ook buiten zijn vriendengroep, en is absoluut een mensenmens, maar weigert om zich te laten veranderen in iemand die hij niet is. Hij is heel openminded.
    Volgens anderen flirt hij best veel, maar hij is zich er niet van bewust. Hij heeft het ook absoluut niet door als anderen met hem flirten. Hij denkt vaak dat anderen gewoon vriendelijk zijn, waarna mensen hem achteraf vertellen dat diegene meer wilde dan een vriendelijk praatje. Sowieso gaat hij erg uit van het goede in een mens.
    Hij heeft een positieve instelling en ziet bijna altijd wel iets goeds in de situatie. Hij zit ook niet snel bij de pakken neer. Hij houdt wel van een uitdaging en gaat ze niet vaak uit de weg. Hij is jong, dus hij wil ook een beetje leven.


    I am always searching, always questioning, struggling to find the meaning in everything,

    Uiterlijk
    Het meest opvallende aan Phoenix zijn de vele tatoeages die over haar lichaam verspreid zijn. Haar armen en handen staan vol, op haar rug zitten een aantal, op haar sleutelbeen, zij, buik en bovenbenen. Ze heeft ze allemaal zelf ontworpen. Ze heeft beide oren op meerdere plekken gepierced en twijfelt er nog over om een lippiercing te nemen.
    Ze draagt altijd veel sieraden, vooral ringen. Daarnaast draagt ze een flinke verzameling van soorten kleding en materiaal, van leer naar spijkerstof naar bloemetjespatroon.
    Ze is 1.72m lang.


    Geschiedenis
    Phoenix is geboren als derde kind van Maxime Shaffer en Leonard Kamèl. Haar zus en broer, Cassandra en Dilon, zijn een tweeling en vijf jaar ouder dan ze is. Een jaar na haar is haar jongere broertje Richard geboren.
    Van jongs af aan stal ze al de kleding van Cassandra en Dilon. De ene keer de jurk van haar zus, de andere keer het overhemd van haar broer. Het werd altijd gezien als verkleedpartijtje door haar ouders.
    Toen Phoenix dertien was, zijn haar ouders gescheiden. Door de weeks woonde Phoenix met Richard bij haar moeder, in het weekend bij haar vader, al botste dat al regelmatig. Cassandra en Dilon gingen allebei op zichzelf wonen, al hield dat Phoenix niet tegen om de keren dat ze op visite kwam stiekem alsnog wat kleding mee te smokkelen. Ze leende ze slechts, want de keer erna kwam ze ze wel weer omruilen.
    Toen ze zestien was, kwam ze uit de kast als genderfluid. Haar moeder, Cassandra en Dilon pakten het goed op. Haar vader wat minder en na een flinke ruzie tussen Phoenix, haar moeder en haar vader, heeft Phoenix de keuze gemaakt om het contact te verbreken met haar vader. Richard heeft ervoor gekozen om bij haar vader te blijven, iets wat haar nog steeds pijn doet.
    Daarom heeft Phoenix toen ze achttien werd de keuze gemaakt haar achternaam te laten veranderen in die van haar moeder, met wie ze een goede band heeft. Zij is haar familie, niet haar vader met wie ze al twee jaar geen contact heeft.
    Ze werkt een paar avonden in de week bij een garage.

    I am passionate and I am deep, end even if I am misunderstood, I am finally okay with that.

    Likes: The smell of motor oil, motors, engineering, painting, flowers, green tea with too much sugar, chocolate.
    Dislikes: Getting sweaty, getting dirty, smoothies, getting up early.
    Fears: Panic attacks, being forgotten, being abandoned.
    Allergies: Hay fever.
    Sexuality: Pansexual.
    Tics: Using his hands and arms too much while talking, biting his lip.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 21:59 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Wie is er goed met statussen bedenken? :'D mijn rol heb ik letterlijk al af, afgezien de status haha. Help?


    Geen idee of ik goed ben, maar ik kan altijd proberen te helpen. ;D


    That is a perfect copy of reality.

    Necessity schreef:
    Wie is er goed met statussen bedenken? :'D mijn rol heb ik letterlijk al af, afgezien de status haha. Help?


    Innocent cinnamon roll


    Spinning around, I'm weightless.

    Amren schreef:
    (...)

    Geen idee of ik goed ben, maar ik kan altijd proberen te helpen. ;D

    Dat zou heel fijn zijn ^^ ik heb mijn rol net geplaatst c:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zou ik op de wachtlijst voor een meisje mogen?


    We've lived in the shadows for far too long.


    Aziz "Az" Sati Nane
    a-ziez saa-tí neen
    NAAM Aziz is een Arabische naam en betekent "esteemed, estimable". De naam Sati betekent "a mystical snake", erg toepasselijk bij zijn manipulatieve karakter. Deze naam is Egyptisch, net zoals Nane, zijn achternaam.

    LEEFTIJD 18 jaar, Aziz is geboren op 26 november in arizona. Dit maakt hem een boogschutter.

    STATUS The Loverboy. Het is niet algemeen bekend dat Aziz een loverboy is, maar dit is wel waar hij al een tijdje mee bezig is; het ronselen en verleiden van meiden om ze in de seksindustrie te krijgen en geld aan hen te verdienen.



    "I put the ass in class."




    INNERLIJK Manipulatief, arrogant, brutaal, luidruchtig, sluw, charmant, nieuwsgierig, durfal, uitbundig, energiek, sarcastisch, apatisch, trots, onvoorspelbaar, agressief, koud, gesloten, onbetrouwbaar, dominant, narcistisch, egoïstisch, ijdel, impulsief.

    Aziz is een eikel. Niet een eikel waar je gewoon uit de buurt wil blijven, maar een eikel die net iets te lief is tot je erachter komt hoe hij echt in elkaar zit. Hij is een charmante jongen, mede mogelijk gemaakt door zijn uiterlijk en hij weet goed hoe hij iemand om zijn vinger kan winden om te krijgen wat hij wil. Dit heb je echter meestal pas door als hij klaar met je is. Op het eerste gezicht lijkt hij een enthousiaste jongen, misschien met iets te veel energie, behoorlijk uitbundig en totaal onvoorspelbaar. Hij heeft behoorlijk wat trots en kan soms net een tikkeltje te arrogant zijn, maar dat neemt niet weg dat hij weet hoe hij een sfeer moet creëren en de boel op stelten kan zetten. Met Aziz kan je altijd wel lol trappen, hoewel het vaak ook wel redelijk ver gaat, tegen het asociale aan, maar met de drank die hij naar binnen werkt, heeft hij daar niet zoveel last van.
          Als je Aziz wat langer leert kennen, komt zijn donkere kant naar voren. Aziz is vanwege zijn ADD vrij onvoorspelbaar en kan heel impuslief reageren op bepaalde handelingen. Soms zorgt dit voor avontuur, maar soms zorgt dit voor een agressieve jongen die je niet tegenover je wilt hebben. Vooral alcohol brengt hem snel naar dat randje, omdat hij dan nog minder controle heeft over de woede die bij hem opgekropt zit tot een bom die op elk moment kan ontploffen. In een klap is die leuke, spontane jongen weg en staat er iemand voor je die je bijna niet meer herkent. Aziz gaat echter wel ver om ervoor te zorgen dat deze kant van hem in de schaduw blijft. Natuurlijk zullen de meeste wel weten dat hij makkelijk boos te maken is en dan net iets te ver over het randje gaat, maar die echte apatische kant die hij heeft, weet hij goed te verstoppen. Hij is een meester in acteren en liegen op dat gebied en weet zo iedereen om het tuintje te leiden.

    UITERLIJK Door de familiebanden van Aziz, heeft hij zowel iets afro-amerikaans als iets egyptisch in zijn uiterlijk. Zijn donkere huid is zowel afkomstisch van zijn vader als moeder, maar de lichtbruine ogen heeft hij van zijn vader, evenals de bos krullen op zijn hoofd. Zijn haar is dik en haast zwart en is meestal gestyled in een casual, long on top, just-got-out-of-bed look, of iets in die trant. Aziz heeft een kaaklijn waarmee hij zijn eten zou kunnen snijden en zijn lippen zijn erg vol en aanwezig, deze heeft hij van zijn moeder. Aziz is haast dagelijks te vinden in de sportschool, omdat hij zijn sixpack graag in shape wil houden. Dit is iets waar hij dan ook graag over praat, hij praat sowieso graag over zichzelf. Aziz is niet heel erg lang, hij heeft een gemiddelde lengte van 1.78 en is daarbij niet altijd de grootste, maar dat maakt zijn spiermassa wel goed. Zijn kleding is niet veel speciaals, vaak draagt hij spijkerbroeken, simpele shirts en spijkerjassen of leren jacks. Sinds hij is gaan werken in de seksindustrie heeft hij wat meer geld voor duurdere kleding, dus in plaats van de tweedehands spullen van zijn broer, begint hij langzaam al zijn kleding te veranderen in merkkleding.

    FAMILIE
          • Vader: Amas Nane
          • Moeder: Roda Nane
          • Broer (22): Elias Nane
          • Halfzus (24): Nadria Smith
          • Halfzus (26): Emila Smith
          • Broertje (12): Nardon Nane
          • Broertje (15): Amas Nane

    GESCHIEDENIS Aziz zijn grootouders van zijn vaders kant zijn Egyptisch, maar zijn geëmigreerd naar Amerika nadat ze trouwden. Zijn moeder is afro-amerikaans, zij heeft altijd in Arizona gewoond, net zoals zijn vader. Aziz komt uit een relatief groot gezin. Hij heeft een oudere zus, twee jongere broertjes en nog twee halfzussen die van het eerste huwelijk van zijn moeder zijn. Aziz heeft al zijn hele leven in hetzelfde huis in Arizona gewoond, niet persé het mooitste huis in de mooiste buurt. De relatie tussen zijn ouders is al jarenlang een enorme knipperlichtrelatie en daar ligt het voornamelijk aan hoe de financiën van het gezin ervoor staan. Aziz heeft nooit zelf te maken gehad met traumatische dingen als drugs, alcohol en mishandelijk. Ondanks de vele ruzies thuis, kwam het daar nooit toe. Wel komt hij uit een buurt waar dat soort dingen veel gebeuren, dus echt ver staat het niet van hem af.
          Aziz is altijd al een jongen geweest die veel op zichzelf was, omdat er thuis toch niet echt veel ruimte voor hem was. Hij was altijd buiten en deed ook best vaak klusjes voor mensen uit het rijkere deel van de stad zodat hij als twaalfjarige zijn eigen sigaretten kon kopen. Aziz is niet dom, maar hij heeft last van een combinatie van ADD en Dyslexie, waardoor leren hem nooit makkelijk afgegaan is. Het is vrij zeker dat hij niet terecht zal komen op een universiteit. Toen hij twee jaar terug via een vriend in aanraking kwam met de seksindustrie zag hij zijn gouden kans. Sindsdien is dit waar hij geld mee verdient en het bevalt hem goed.




    "In alcohol's defense, I've made some pretty shitty decisions while sober."




    EXTRA
          • Guilty pleasures: volledig lam gaan door alcohol.
          • Mistalenten: fatsoen opbrengen en subtiel zijn.
          • Geheimen: zijn ADD en dyslexie zijn niet algemeen bekend.
          • Verslavingen: manipulatie, roken, seks.
          • Likes: seks, vrouwen, geld, luxe.
          • Tics: checken of zijn haar nog goed zit.
          • Angsten: zich binden aan mensen/mensen toelaten.
          • Dislikes: drama, klefheid, sober zijn.
          • Talenten: sporten, luidruchtig zijn, drinken, seks.
          • Moedertaal: Amerikaans.
          • Gesproken talen: Amerikaans.
          • Geaardheid: hetero.
          • Geloof: geen.
          • Themesong: Break Your Heart • Taio Cruz.
          • Muzieksmaak: pop top-40 en R&B.
          • Allergieën: klefheid.
          • Voorkeurhand: rechts.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 14:37 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ascian schreef:
    Zou ik op de wachtlijst voor een meisje mogen?


    Zeker!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wie is er goed met fc's :c ik niet help mij


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik wil eerst Ross Butler fc'en maar weet het nog niet helemaal zeker.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Zou ik ook op de wachtlijst mogen? Maakt me niet uit welke rol :')

    Solmeron schreef:
    Ik wil eerst Ross Butler fc'en maar weet het nog niet helemaal zeker.


    Girl yes, love him


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xJess schreef:
    Zou ik ook op de wachtlijst mogen? Maakt me niet uit welke rol :')


    Voor een man hoef je niet op de wachtlijst, dus als je wil c:


    Big girls cry when their hearts are breaking