• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


                      SCHOOL                        

    Stad • Briarwood (fictief)
    Staat • Arizona
    Schoolkeuren: Blauw, zwart en wit
    Schoolteams
          Voorheen • Onprofessioneel voetbalteam (jongens) en cheerleading (meisjes)
          Nu • Competitief voetbalteam (jongens en meisjes), cheerleading (meisjes), basketbal (jongens en meisjes), volleybal (jongens en meisjes)
    Schoolclubs
          Voorheen • Geen
          Nu • Toneelclub (de school hoopt er snel meer te starten)
    Schoolhoofd
          1999 - 2017 • Harold Lowe
          2018 - ? • Winston Harris


                      ROLES                        

    Jongens 1 jongen vrij
    Ezra Rose • The Golden Boy • Pedro Bertolini • Ziegler • 1.2
    Roman DeSantos • The King • Zayn Malik • Fonollosa • 1.4
    Aziz Nane • The Loverboy • Faceclaim • Illyrians • 1.3
    Theodore Everton • The unexpected sweetheart • Ross Butler • Solmeron • 1.6
    Boyd van Helsing • The Inker • Ash Stymest • Sombre • 1.5
    Lux Young • The Dealer • Cole Mohr • Lionaire • 1.5
    Vincent Loeuff • The Fighter • Tom Webb • Ascianl • 1.6

    Meisjes Vol
    Valerie Thomson • The Rebel • Faceclaim • Elentiya • Pagina
    Sydney Cox • The Ex-slut • Paulina Singer • KingRichard • 1.4
    Reese Miller • The Queen • Jenna McDougall • Ashryver • 1.5
    Amani Ikande • Status • Faceclaim • Shadowsinger • 1.4
    Meriall Oglesby • The Good Girl • Faceclaim • Amren • 1.6
    Arden Schultz • The Fuck-up • Alexa Mareka • Ziegler • 1.4
    Joëlle Manderson • The Virgin • Scarlett Leithold • XJess • 1.6
    Jules Northfall • The Wild Card • Faceclaim • Ascian • 1.5

    Phoenix Shaffer • The Innocent Puppy • Ruby Rose • Necessity • 1.3

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd: We spelen alleen seniors
    Status: Leg ook uit hoe degene aan deze status is gekomen
    Innerlijk: *
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: **
    Relaties: ***
    Extra:

    * As you all probably know: ik haat (semi)perfecte personages. Daarom verwacht ik van je dat het personage minimaal vijf écht negatieve eigenschappen heeft.
    ** Deze leerlingen zit niet voor niets op Briarwood High. Dit betekent dat ze niet al te rijk zijn of dat de status van hun ouders niet goed genoeg was. Toch wil ik ook niet tien keer een geschiedenis zien met alcohol, drugs en mishandeling. Wil je een wat meer dramatische geschiedenis? Geef het dan even aan in het topic aub.
    *** Ja, het is toegestaan om exen etc. te maken. Máár ik vind het niet oké als iemand drie liefdesachtige relaties heeft (bijvoorbeeld een ex, crush en fwb). Houd ook ruimte over voor ontwikkeling in de RPG.


    ✖ ✖ ✖



                      RULES                        

    • De huisregels van Quizlet gelden hier
    • Je probeert een post van minimaal 350 woorden te schrijven
    • Je probeert minimaal één keer per week te posten
    • Deze RPG is 16+, maar zet er wel een waarschuwing bij
    • Maximaal twee personages per persoon: een man en een vrouw
    • Bespreek relaties en andere zaken in het praattopic
    • Perfecte personages, evenals te dramatische personages zijn niet welkom (I love drama, but enough is enough)

    In deze RPG zullen er verschillende activiteiten gaan plaatsvinden, waardoor het tempo vrij hoog komt te liggen qua skippen. Natuurlijk komt er niet iedere dag een nieuwe situatie, maar ik wil ook geen weken op hetzelfde punt blijven hangen. Het doel van deze RPG is namelijk de verandering op school: van nul activiteiten naar allemaal leuke dingen zoals prom, een kerstactiviteit en wedstrijden van de sportteams

    Als iemand graag wil helpen met deze RPG te onhouden, let me know!


    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 10:16 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik faceclaim Ash Stymest als die nog niet bezet is?

    Ik voelde me niet helemaal 100% enthousiast bij Cole Mohr hahahaha.


    - thank you for existing -

    Ziegler schreef:
    (...)

    Oh excuses! Ik ga je er meteen bijzetten


    Nee, dat is okay, ik dacht ik zet even een herinnering neer! Awesome! Mag ik als status 'The Wild Card'?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wil iemand me trouwens helpen met een leuke status? Daar faal ik echt in :') en dan baseer ik mijn personage daar op

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 11:51 ]

    Ascian schreef:
    (...)

    Nee, dat is okay, ik dacht ik zet even een herinnering neer! Awesome! Mag ik als status 'The Wild Card'?


    Ja hoor!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sombre schreef:
    Mag ik faceclaim Ash Stymest als die nog niet bezet is?

    Ik voelde me niet helemaal 100% enthousiast bij Cole Mohr hahahaha.


    Ohhh yes, I love Ash!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sombre schreef:
    Mag ik faceclaim Ash Stymest als die nog niet bezet is?

    Ik voelde me niet helemaal 100% enthousiast bij Cole Mohr hahahaha.


    Oeh, Demi — zou ik Cole Morh over mogen nemen voor mijn rol? Mocht je dat liever niet hebben, is dat natuurlijk ook prima.

    Overigens wordt de status van mijn boi The Dealer.


    •

    Oh wacht, mag ik de status "The virgin" claimen? :Y)

    Lionaire schreef:
    (...)

    Oeh, Demi — zou ik Cole Morh over mogen nemen voor mijn rol? Mocht je dat liever niet hebben, is dat natuurlijk ook prima.

    Overigens wordt de status van mijn boi The Dealer.


    Ofcoursee, (:


    - thank you for existing -

    status: the inker


    - thank you for existing -

    Alles is bijgewerkt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xJess schreef:
    Oh wacht, mag ik de status "The virgin" claimen? :Y)


    Ik slide eigenlijk ff alleen hier binnen om te zeggen dat je d'r Mary moet noemen — ajuu


    I just caught the wave in your eyes

    Johan Boyd Van Helsing
    I'm getting real tired of being too broke for new tattoos

          NAME
    Johan ◦ It is a shortened form of the Hebrew name יְהוֹחָנָן (Yəhôḥānān), meaning 'God is gracious'.
    Boyd ◦ A male given name: from a Gaelic word meaning 'light'.
    Van Helsing ◦ Swedish surname/soldier's name referring to the Swedish province (landskap) Hälsingland.

          AGE
    ◦ Boyd is achttien jaar oud en geboren op 17 augustus.
    ◦ Leo by the stars
    STATUS     
    The inker ◦
    Zo staat Boyd bekend in zijn dorp en op school. Hij heeft zijn hele leven lang al getekend en vanaf zijn vijftiende is hij begonnen met tattoo's. Zijn oom heeft een eigen tattooshop, waar hij Boyd wat dingetjes heeft geleerd. Boys heeft heel veel geoefend op zichzelf, voornamelijk op zijn armen. Om bij te verdienen zet hij tattoo's bij mensen thuis. Hij heeft een koffertje met een tattoomachine waar hij heel lang voor heeft moeten sparen.

    Personality     
    sarcastisch ◦ sociaal ◦ perfectionistisch ◦ kort lontje ◦ creatief ◦ verslavingsgevoelig ◦ bindingsangst ◦ verlatingsangst ◦ slimmer dan hij lijkt ◦ filmfanaat ◦ lomp ◦ hardhandig ◦ flirt ◦ psycho in bed ◦ roker ◦ soms agressief

    Boyd is een jongen met een gebruiksaanwijzing. Hij is op het eerste oog helemaal niet zo ingewikkeld. Hij is best rustig, sociaal en creatief, maar als je hem beter leert kennen zie je hoe hij eigenlijk is. Boyd heeft zowel verlatingsangst als bindingsangst, wat een hele vervelende combinatie is. Hij heeft een heel kort lontje en hij kan erg agressief worden. Hij is in bed ook nogal agressief, hij houdt namelijk van harde seks en daar is hij heel open over.

          HISTORY
    ◦ Boyd is geboren op een bloedhete dag in de zomer. Boyd's vader was bij de geboorte, maar twee weken later verliet hij zijn moeder. De moeder van Boyd is een sterke vrouw en ze heeft alles gedaan om hem zo goed mogelijk op te voeden in haar eentje. Toen Boyd twee was is zijn vader hem weer op komen zoeken. Zijn moeder, de lieve vrouw die ze is, heeft zijn vader weer in zijn leven gelaten... alleen om hem vervolgens weer te verlaten. Op Boyd's achtste verjaardag was zijn vader weer weg, zonder iets te zeggen. Boyd heeft ook een hekel aan zijn verjaardag daardoor.
          Hij is opgegroeid in een klein huisje dat altijd prachtig schoon was omdat zijn moeder smetvrees heeft, maar er stond erg weinig in huis. Dat kwam voornamelijk omdat er gewoon geen geld voor was. Het enige waar Boyd altijd geld aan uitgaf was tekenspullen en sinds zijn veertiende aan sigaretten.
          Op de middelbare school is Boyd eigenlijk nooit echt een probleemjoch geweest, maar hij deed gewoon wat heel veel tieners deden. Hij probeerde alcohol, drugs, seks, van alles en nogwat. Drugs is hij echt al heel snel mee gestopt, want zijn gebit kon er slecht tegen en hij viel er door af. Hij is snel verslaafd geraakt aan roken, maar ook aan seks. Hij heeft heel wat meiden pijn gedaan en daarom heeft hij nu bindingsangst. Hij zou best seks willen met een dame, maar zonder gevoelens, want dat durft hij niet aan.
          Boyd is op zijn vijftiende begonnen met tattoo's. Hij mocht oefenen bij zijn oom en dat heeft hij heel veel gedaan. Hij kan nu redelijk goede tattoo's zetten en hij doet dit om geld bij te verdienen.
    APPEARANCE     
    1,82 ◦ 72 kg ◦ lichte huid ◦ licht gespierd ◦ lichaam
    strakke kaaklijn ◦ zichtbare jukbeenderen ◦ gezicht
    lichtblauw ◦ donkere wimpers & wenkbrauwen ◦ ogen
    een keer gebroken geweest ◦ brede neusbrug ◦ neus
    redelijk volle lippen ◦ bijna compleet rechte tanden ◦ mond
    heel veel tattoo's ◦ neuspiercing ◦ stretcher rechts ◦ accessoires


    RELATIONSHIPS     
    Joanne Maxim Van Helsing ◦ 41 ◦ schoonmaakster ◦ mother
    Johannes David Van Helsing ◦ 46 ◦ onbekend ◦ father
    Rowan Nolan Boyd Van Helsing ◦ 37 ◦ tattoo artist ◦ uncle


    EXTRAS     
          Boyd heeft een zwak voor horror films, hij kan hier nooit nee tegen zeggen ◦
    Boyd heeft alle Final Destinations gezien ◦ Boyd is allergisch voor stof en pollen ◦
    Boyd houdt van ruige seks en is lang seksverslaafd geweest ◦
    Boyd eet heel veel, maar hij komt niet aan ◦
    Boyd houdt van alle soorten muziek, behalve country ◦
    Boyd heeft een hekel aan de kleur oranje en oranje bruin ◦


    - thank you for existing -

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    “I’m not responsible for what my face does when you talk.”


    II Naam II
          Valerie “Val” Elaine Thomson
    II Leeftijd II
          Achttien. Ze is jarig op negen Oktober.
    II Grade II
          Senior.

    II Reputatie II
          The Rebel.

    Valerie verkreeg deze reputatie doordat de zichtbare trekken van haar rebelse kant zich soepel naar de oppervlakte weten te drijven. Deze uit zich vooral als het aankomt op autoritair gedrag, hier zet ze zich geregeld tegen af en weigert op vele fronten zich er naar te gedragen. Dat wil overigens niet zeggen dat ze standaard tegen elke regel in gaat, maar het gebeurd voornamelijk wanneer er voor haar een dwang gevoel bij komt kijken en dingen haar verplicht gaan worden. De brunette houd er tenslotte niet van als mensen haar dingen trachtte te verplichten.
          Daarnaast is ze iemand die op sommige vlakken graag zoekt naar grenzen en graag uitspeelt tot hoever ze kan gaan, waar ze een uitdaging in kan leggen.

    II Innerlijke II
          — Flirt.
          — Vrolijk.
          — Rebels.
          — Loyaal.
          — Sociaal.
          — Familiair.
          — Eigenwijs.
          — Impulsief.
          — Vindingrijk.
          — Uitdagend.
          — Sarcastisch.
          — Standvastig.
          — Jaloerse trekken.

    Toelichting: Valerie is over het algemeen een vrolijke jonge vrouw die kan genieten van de vele dingen om haar heen. Ze wordt graag omringd door vrienden, waar ze tot op het diepste van haar wezen volledig zichzelf bij durft te zijn, en staat voor hen dan ook klaar wanneer ze haar nodig hebben — hetgeen waarvan ze verwacht dat dit andersom net zo is. Als het aankomt op familie dan is de brunette erg familiair aangelegd en is ze ook graag in hun aanwezigheid te vinden.
          Valerie lijkt met enkele karaktertrekken ontzettend veel op haar vader, een man waar ze enorm veel van houdt en die wellicht nog meer voor haar betekent dan haar moeder. Zo is ze net als hem erg eigenwijs ingesteld en wordt dit eveneens wat aangesterkt door de rebelse vormen die de jonge vrouw door haar aderen heen heeft vloeien. Het zal echter niet voor het eerst zijn als haar eigenwijze trekken een nadelig effect weten te hebben en ze haar neus een stoot.
          Hoewel de brunette het in haar jonge leven niet altijd makkelijk heeft gehad — en waar haar ouders hun best hebben gedaan om ondanks hun lage inkomen azo gemakkelijk mogelijk te maken — probeert ze dit niet al te sterk naar voren te laten in haar karakter. Toch kan ze het niet altijd laten een verwende sneer of opmerking te maken en is dit een voorkomen wat vaak bij een onderlinge meningsverschil of ruzie te buiten komt. Haar sarcasme is een gegeven waar ze graag op een plagende manier speelt, maar welke ook in een nijdige vorm over haar lippen heen weten te rollen.
          Jaloezie is iets wat Valerie voornamelijk ervaart op het gebied van liefde en waar ze zelf op sommige momenten dan ook in een constante strijd mee is. Ze is niet het bezitterige type, of iemand die niet ingesteld is op het vertrouwen van, maar heeft weinig ervaring op het hebben van een vaste relatie. Qua flirts is Valerie absoluut geen heilige en ze schroomt zich dan ook niet hiervoor, waarbij ze een gezellige nacht ook zeker niet zal mijden.


    “He smiled and all I could think was
    'Oh shit'.”

    II Uiterlijke II
         

    “Keep rolling your eyes.
    Maybe you'll find a brain back there.”

    II Geschiedenis II
    • Familie •
    • Vader • - 54 jaar.
    • Moeder • - 48 jaar.


    Valerie werd achttien jaar geleden als eerst en tevens enige dochter geboren binnen het gezin. Doordat het feit dat haar ouders al veel moeite hebben moeten doen om de eindjes bij elkaar te knopen toen ze nog met zijn tweeën waren, is Val altijd enig kind gebleven. De brunette zelf heeft dit nooit echt als reuze erg bestempeld, al mist ze op sommige vlakken wel een broer of zus om haar heen.
          Valerie heeft mede door het feit dat ze geen rijkelijk leven heeft geleefd al op een jonge leeftijd geleerd dat er voor meer geld hard gewerkt moet worden. Dit heeft haar tot op een zeker hoogte niet gestoord, totdat de jonge vrouw de puberteit in raakte en geen genoegen meer nam met het kleine beetje wat ze van haar ouders kreeg zonder dat zij zichzelf iets toe stopte. Hierdoor raakte Val al gauw verwikkeld in het zo onschuldig mogelijk dieven om er zelfs iets beter van te worden. De vingervlugheid van het zakkenrollen werd haar aangeleerd door de vrienden waar ze me omging, waaruit al gauw bleek dat het voor haar een aangeboren talent is, en waar ze zich tot op heden nog altijd niet voor geschaamd heeft.
          .

    "She's a combination of sensitive and savage."

    II Extra II
          • Likes • Dansen — Alcohol — Mannen — Uitgaan — Seks — Sarcasme — Tatoeages — Honden — Roken — Regen
          • Dislikes • Betweters — Leugenaars — Regels — Regen — Thee — Vieze insecten — Thee — Onweer

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 13:51 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Naam: Jules Maria Northfall.


    "And you told me I am art; art isn't supposed to be beautiful, it's supposed to make you feel something."
    ||


    "And we all fall down the rabbit hole."
    • Bijnaam
          J

    • Shortcut

    • Leeftijd:19
    • Geslacht: Vrouwelijk
    • Geboortedatum: 6 December
    • Nationaliteit: Amerikaans
    • Geloof: J is niet gelovig
          — Geloof vanuit thuis: J is katholiek opgevoed
    • Seksualiteit: Unsure
    • Moedertaal:Engels
          — Gesproken talen: Engels, Frans



    • status
          The Wild card
    Als je niet wil weten wat er die dag gaat gebeuren, of wat je aan het einde van de dag allemaal gedaan hebt, dan is Jules de persoon om de dag mee door te brengen. Haar status heeft ze onder andere gekregen door haar onvoorspelbare gedrag en haar vermogen om elke situatie te veranderen in het soort situatie waardoor je geschorst wordt. Jules ziet het allemaal echter niet zo tragisch in, zonder geschorst te worden is de kans toch al niet heel groot om op een goede opleiding terecht te komen, dus dan kan het geen kwaad, toch?

    • Innerlijk:
    Doen om het doen, om te bewijzen dat ik het kan, dat niets me tegen houdt, dat ik het gewoon even doe. Dat is wie ik ben. Ik wil niet perse hoofden laten draaien, ik hoef geen aandacht van duizenden mensen, ik wil gewoon vrij zijn, ongebonden, onbelast. Waarom rationaliseren als je kan radicaliseren. Waarom uren lang een actie overdenken om het volgens toch niet te doen, als je voor het einde van de dag zo ver gekomen kan zijn. Als ik denk dat ik mijn limiet bereikt hebt, wil ik graag nog even verder duwen, kijken wat ik er nog meer uit kan halen. Als iemand anders denkt zijn of haar limiet bereikt te hebben eveneens. Extreme sporten en achterlijke acties zijn dan ook wel een beetje mijn ding.
    Ik voel ook in extremen, al weet ik niet precies waarom. Ik kan niet gewoon blij zijn of gewoon verdrietig zijn. Ik ben dolgelukkig of diepbedroefd. Plaatjes en situaties kennen voor mij ook weinig nuance. Het is zwart of wit en grijs bestaat in mijn hoofd niet. Dit zorgt er voor dat als je met mij bent, je vaak het uiterste van een situatie meemaakt. Of het nou naakt op een pingpong tafel dansen aan het einde van een feestje is, of vechten in de schoolgangen, het is mijn ding zolang het maar niet ‘conventional’ is. Ik ben geen doemdenker. Hoe erg je het ook verpest er komt een dag dat je er weer om kan lachen. Lichtzinnig noemen mensen me ook wel, maar ik heb liever optimistisch. Als ik eenmaal een idee heb kan ik het niet snel laten gaan, soms kan ik er zelfs dagen niet van slapen, tot ik het uitgevoerd heb. Ik kan heel lief zijn, een goede luisteraar, soms zelfs zachtaardig. Mijn moeder zij altijd dat ze niet geloofde dat ik ook maar een slecht bot in mijn lichaam had. Iedereen verdient respect tot het tegendeel is bewezen en iedereen verdient vriendschap tot het tegendeel is bewezen. Als je het verpest, verpest je het ook goed; zoals ik zei, zwart-wit. Ik vergeef niet snel als je mij kwaad doet en kan vrij agressief reageren op slechte of benarde situaties, en als ik vergeef, vergeten we zeker niet.
    Verder ben ik een nymphomaniac. Moeilijk woord hea? Het betekend dat ik vaker zin heb in seks dan de meeste mensen, dat ik er om het maar even zo te zeggen ‘verslaafd’ aan ben. Ik flirt ook met alles wat los en vast zit, zonder bijbedoelingen, waardoor ik soms wat mensen kwets. Ze zeggen dat ze me kunnen genezen, maar mijn enige vraag is, waarvan? Verder heb ik nog nooit romantische gevoelens voor iemand gehad. Ik dacht wel eens verliefd te zijn, maar dat bleek anders te zitten. Ik ben verliefd op het spel. Being chased like a deer in headlights, daar kick ik op, op één of andere manier. Spanning is mijn favoriete gevoel. Dat moment dat je op het puntje van je stoel een horror film zit te kijken, wetende dat er iets gaat gebeuren maar niet wanneer. Door een sneeuwstorm rijden. Zwemmen en dan ineens onweer. Het gevoel van mijn hart in mijn keel verslaat alles.
    Verder kan ik nogal chaotisch zijn, vergeetachtig, ondoordacht. Goede bedoelingen staan voorop, maar ik weet deze vaak op een nogal verkeerde manier te uiten. Ik help graag, soms werkelijk uit de problemen en soms van de wal in de sloot. Het is dan ook niet het beste idee om mij veel verantwoordelijkheid te geven, ik wil het ook niet. Ik verplicht me liever niet tegenover mensen. Fun and games, that’s me. Ja, ik ben een ‘all-in kind of person’ en ga voor wat ik wil, maar ik houd niet van beloftes, in welke vorm ze ook komen, dus ook niet in de vorm van verantwoordelijkheid. Stille beloftes worden het makkelijkst gebroken. Niet zozeer omdat ik achterdochtig ben, nee, ik vertrouw mensen wel op hun woord en hun bedoelingen, maar mijn vertrouwen in het leven is niet zo groot, verwacht te veel en je wordt vanzelf teleurgesteld. Het leven zorgt er vaak genoeg voor dat je je beloftes moet verbreken.
    En misschien, heel misschien was dit allemaal een leugen. Leugens ben ik namelijk goed in, de waarheid is vaak moeilijker en doet vaak ook pijn. Zijn mensen niet pijn ontwijkende mensen van nature? Ik vertel de waarheid ook vaak genoeg, het ligt er maar net aan wat me beter uitkomt, waarmee ik jou kan beschermen, of mezelf. En soms gaat het puur om de spanning, niet weten wanneer je gepakt wordt, wanneer het uitkomt, wanneer je wereld naar beneden komt storten. Soms gaat het om de mogelijkheid van zelfdestructie, niet omdat je jezelf haar, maar omdat je iets wil voelen.


    • Then and Now
    F A M I E L I E X
    [Father] ||
          Age;
          Connection;
    [Mother] ||
          Age;
          Connection;

    G E S C H I E D E N I S X
    Jules is niet opgegroeid in Briarwood, maar aan de andere kant van het land, in een hele andere staat, namelijk in Maine. Jules woonde hier met haar vader en moeder, die niet rijk, maar ook niet straatarm waren. Er stond altijd eten op tafel en Jules had genoeg kleren om de week door te komen, zelfs een fiets te hebben. Jules woonde in een competitief dorpje om het zo maar even te noemen, waardoor ze ondanks haar makkelijke leventje, het steeds moeilijker kreeg op school. Ze had geen slechte cijfers, maar nooit de beste cijfers, nooit het beste project, nooit de meest opvallende presentatie, waardoor ze op andere manieren aandacht begon te trekken. Na een tijdje werd het zo erg dat haar ouders ruzie om haar begonnen te krijgen. Terwijl haar vader vond dat ze hulp nodig had, dat haar ouders er meer voor haar moesten zijn, vond haar moeder dat het ‘waarschijnlijk gewoon een fase’ was en ‘dat het wel over zou waaien’. Op haar veertiende zijn de ouders van Jules gescheiden en heeft haar vader voogdij gekregen, omdat haar moeder niet over de middelen beschikte om voor Jules te zorgen. Haar vader nam haar mee naar Briarwood, waar zijn ouders woonde, hopende dat ze daar een nieuw leven konden opbouwen en dat Jules het beter zou doen daar. Het bleek echter moeilijker dan gedacht om een goede baan te vinden voor de vader van Jules en het spaargeld raakte in een aardig tempo op, waardoor er geen geld meer was om Jules naar een betere school te sturen, maar ook geen geld om nog een keer te verhuizen, waardoor Jules op Briarwood terecht kwam. Jules heeft een jaar moeten overdoen op Briarwood, omdat ze te veel uren gemist had. Jules heeft niet veel meer van haar moeder vernomen, en haar vader kreeg een nieuwe vrienden, die ook alleen maar bad news betekende. De vrouw is een junkie, en Jules haar vader is ervan overtuigd dat hij de vrouw beter kan maken. Het was dan ook geen verassing toen mama junkie en haar zoon van Jules' leeftijf bij hen kwamen wonen.

    P L A C E X O F X B I R T H X
    Maine, Lewiston

    ""


    • Uiterlijk
    — Grootte • 1.67
    — Lichaamstype •
    — Figuur •
    — Huidskleur •
    — Gezichtsvorm •
    — Expressief gezicht •
    — Wenkbrauwen. •
    — Oogkleur •
    — Bril of lenzen •
    — Neus •
    — Lippen •
    — Kenmerken •
    — Haarkleur •
    — Haartype •
    — Haarstijl •
    — Stem •
    — Accent •
    — Kledingstijl •
    — Favoriet kledingstuk •
    — Accessoires •
    — Tatoeages • klik and klik
    — Littekens •
    — Piercings •

    • Extra:
    L I K E S X snowboarding, bungee jumping, bonfires, thunder, Imagine Dragons, the 1975, Artic Monkeys, LP's, riots, history, fights, sex, motorcycles, doing the exact opposite of what she is told to do, travel, alcohol, parties, tree houses, nature, late night walks
    D I S L I K E S X being told what to do, conventional things, suppression, zoo's, predictable stuff,
    T A L E N T S X Fucking shit up, watching four season of a series straight, freerunning
    A L L E R G I E Ë N X Jules is allergisch voor vis, ze heeft dan ook een grafhekel aan sushi.
    A N G S T E N X Alleen zijn
    G E H E I M E N X Jules schreeuwt niet bepaald rond dat ze een nymphomaniac is, als ze heel eerlijk mag zijn.
    V E R S L A V I N G E N X Sex, Extreme sporten, chocomelk
    S P O R T S X Jules is dol op extreme sporten, ook doet zij aan kickboxing
    T I C S X Jules bijt vaak op haar lip als ze niet direct een antwoord weet. Jules is ook geneigd om haar tong uit te steken als ze zich probeert te concentreren.
    A R T S X Jules houdt van impressionistische uitingen, zowel in literatuur als dans als schilderwerken.
    X Jules heeft een baantje als serveerster in een restaurant.


    "Of course my therapist knows everything about you."

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 17:18 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    RILEY REESE MILLER
    ━ QUOTE ━

    name     
    Riley ━ her given name
    Reese ━ the name she prefers
    Miller ━ last name


    age     
    18 jaar ━ 1 oktober
    sign ━ Libra


    status     
    The Wild thing. Nadat Reese de vorige Queen in een gevecht van haar plek had gestoten, heeft zij de status afgewezen omdat ze het hele idee van die statussen 200 procent onzin vindt. Daarnaast is Reese veel te druk bezig met feestjes en above all - overleven.


          tattoos     
    Hand Linkerarm Rechterpols Rechter bovenarm Rechterbeen


          family     
    Marjorie Erica Miller – née Adams ━ Moeder × 46
    Brian John Miller ━ Vader ×
    Brianna Erin Miller ━ Zus × 24
    Marcus Jonathan Miller ━ Broer × 22

          history
    ━Reese is de jongste van drie kinderen, en was eigenlijk een ongelukje. Haar ouders maken haar dit dan ook vaak genoeg duidelijk, en hebben haar, ondanks dat ze geen gebrek aan geld hebben naar briarwood high gestuurd.  Toen Reese er thuis genoeg van had is zij vertrokken, en nu woont ze overal en nergens. Soms bij een vriend of vriendin op de bank en soms op straat, en als ze genoeg geld bij elkaar heeft gespaard, in een shitty hostel. Werken doet ze af en aan, soms legaal, en soms ook niet.


          personality
    Irresponsible
    Charming
    Mood swings every now and againLoyal
    Dishonest × to authoritiesIntelligent
    JealousWitty
    Insensitive × if she doesn't care about you
    No-nonsense attitude
    FanaticalEnergetic
    Disobedient
    Protective over the people she cares about
    Confident Party-animal


          appearance

          extra's     
    ━ favourite food
    ━ favourite color
    ━ favourite show
    ━ favourite season
    ━ allergies



          sexuality     



    relationships     



    Credits naar Demi voor de wonderful layout <3 ik verander mijn fc naar maggie lindemann!


    Spinning around, I'm weightless.