• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Elentiya schreef:
    Voor Galerie zoek ik nog:

    -- Een beste vriend(in).
    -- Iemand waar ze vrijwel altijd wel mee opstap gaat.
    -- Frenemies.
    -- Iemand waar het absoluut niet mee klikt, op geen enkel vlak.
    -- Een flirt/fwb.
    -- Andere ideeën?


    Ik heb Reese! Idk waarvoor though (flower)


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Reese?


    Is goed! Ik gok dat ze het best kunnen vinden samen haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    (...)

    Is goed! Ik gok dat ze het best kunnen vinden samen haha.


    Yess top ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Ziegler schreef:
    Ik wil in het speeltopic beginnen met een soort gala (niet zo groot als prom ofzo) waarin iedereen een date moet hebben en het nieuwe schoolhoofs verplicht de jongens een meisje te vragen, omdat hij iedereen wil laten inzien dat een beetje traditie geen kwaad kan. Begin aub niet nu al daarmee met zoeken naar een date, want eigenlijk wil ik hiermee alleen maar vragen wat jullie een leuk thema voor het gala lijkt? (Denk aan dingen als een snowflakeball of royal themed)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xJess schreef:
    (...)



    Oeh misschien Joëlle als crush ook?


    Ik denk dat we het eerst beter bij Best Friends kunnen houden, want anders zou hun vriendschap echt suuuper awkward worden hihi.

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Roman? c:


    Misschiend at Theo hem een beetje achterna loopt, ik bedoel sinds zijn status zou Roman wel de perfecte persoon zijn om gezien mee te worden etc.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Arden nog voor iets anders voor hem? c:


    Ehmm, ze zouden we samen hard kunnen lopen, als Arden daar voor open staat haha. Of ze ze is één van de weinige personen die hij bij hem thuis laat komen. Ik denk dat Theo zich stiekem toch een beetje schaamt voor zijn grote huis of dat hij niet wil zijn zo van kijk dan. Idk haha

    Lionaire schreef:
    (...)

    Lux?


    Misschien zouden ze wel beste vrienden kunnen zijn, het zou denk ik een redelijk onverwachte match zijn, maar ik denk tegelijkertijd dat ze het wel met elkaar zouden kunnen vinden. ;3

    Ashryver schreef:
    (...)

    Reese?


    We zouden inderdaad kunnen doen dat ze het bed met elkaar hebben gedeeld, maar Theo zou zich er nu wel vet awkward over voelen. hihi.

    Ascian schreef:
    @Solmeron; Ik heb Jules of course, lemme know wat jij vanuit Theodore als mogelijkheden ziet!


    Omdat ik nu al een aantal voorstellen heb gedaan weet ik het zo snel even niet. Is er nog iets wat je voor de rest zoekt voor Jules?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ziegler schreef:
    (...)


    Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wanneer je het doet, want je zou iets kunnen doen met de jaargetijden, inderdaad net zoals snowflake, maar dan herfst ofzo. Je zou misschien ook meer iets mystieks kunnen doen, dat het een beetje aangekleed word als een soort sprookjes wereld idk.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ohhhh zo'n heel overdreven snowflake Ball! Of oude films, of Grease, of of


    Spinning around, I'm weightless.

    Solmeron schreef:
    (...)

    We zouden inderdaad kunnen doen dat ze het bed met elkaar hebben gedeeld, maar Theo zou zich er nu wel vet awkward over voelen. hihi


    En dat Reese zo is van Jesus just let me be your friend already omg


    Spinning around, I'm weightless.

    @ Solmeron

    Arden would be honoured c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Solmeron schreef:
    (...)

    Omdat ik nu al een aantal voorstellen heb gedaan weet ik het zo snel even niet. Is er nog iets wat je voor de rest zoekt voor Jules?


    Misschien zijn ze beste vrienden juist omdat ze zo verschillend zijn? Like, ze vullen elkaar aan? Of ze kennen elkaar al vanaf hun jeugd?


    Solmeron schreef:
    (...)

    Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wanneer je het doet, want je zou iets kunnen doen met de jaargetijden, inderdaad net zoals snowflake, maar dan herfst ofzo. Je zou misschien ook meer iets mystieks kunnen doen, dat het een beetje aangekleed word als een soort sprookjes wereld idk.


    Het wordt inderdaad in de herfst!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Solmeron Yes! Klinkt goed ^^


    El Diablo.

    Solmeron schreef:
    Theodore's relatielijstje


    ✰ Crush
    ✰ Iemand met wie hij eens het bed heeft gedeeld (First and only time)
    ✰ Iemand met wie hij wel eens te hardlopen gaat.
    ✰ Iemand met wie hij het niet goed kan vinden
    ✰ Iemand die op een bepaalde manier weet wat er met Theo zijn vader aan de hand is
    ✰ Iemand die hij al kent van voordat hij naar Briarwood ging


    Theodore zit ongeveer een jaar op Briarwood dus hij zal de meeste mensen nog niet super lang kennen. Het is wel bekend dat hij wel geld heeft, maar over het algemeen niet bekend wat er met zijn vader aan de hand is.


    Amani?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ashryver schreef:
    (...)

    En dat Reese zo is van Jesus just let me be your friend already omg


    Jaa, maar Theo schaamt zich waarschijnlijk gewoon, ik denk niet dat zijn eerste keer erg charmant zal zijn geweest hihi.


    Ziegler schreef:
    @ Solmeron

    Arden would be honoured c:


    Ennn hij heeft probs een Jacuzzi dus dan is ze zeker ontdooid. His ice queen. ;p

    Lionaire schreef:
    (...)

    Misschien zijn ze beste vrienden juist omdat ze zo verschillend zijn? Like, ze vullen elkaar aan? Of ze kennen elkaar al vanaf hun jeugd?


    Ja inderdaad, ik denk wel dat ze elkaar zouden aanvullen, maar ik weet niet zeker of ze elkaar al zouden kunnen kennen tijdens hun jeugd, doordat Theo naar St James ging in de eerste instantie en echt rondhing met de elite etc.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ascian schreef:
    Relatielijstje Jules Maria Northfall.

    "And you told me I am art; art isn't supposed to be beautiful, it's supposed to make you feel something."


    • Iemand die ze zover probeert te krijgen om uit zijn of haar comfort zone te stappen
    • Iemand die probeert haar vaker naar school te laten gaan en probeert te helpen met haar huiswerk (AKA dat het daadwerkelijk gemaakt wordt)
    • Iemand waar ze zo erg mee botst dat ze eigenlijk niet veel anders doen dan nare opmerkingen maken en soms zelfs vechten
    • Andere ideeën?


    Amani IkandeAnd please drag me down, before I'm up so high, the fall would kill me
    - Amani en Jules zijn goede vriendinnen. Jules is haar vooral dankbaar omdat Amani ervoor zorgt dat Jules niet te ver gaat, zich niet te erg in de nesten werkt, wat ze vaak wel nodig heb. ook gaan ze wel eens samen kickboxen en heeft Jules haar fake id bij dit meisje verkregen.
    Aziz Nane"my hobby is moaning and yours is making money" - the Wombats, Our Perfect Disease
    - Aangezien Jules op het randje leven mischien net iets te leuk vindt, heeft ze ook een fascinatie voor Aziz, waardoor het ook niet geheel een verrassing was toen zij in bed eindigde met hem.
    Lucian Lux YoungI'll keep my window chink, if you ever need a friend get bored.
    - Lux en Jules wonen dichtbij elkaar, en ze zal het nooit hard op zeggen, maar ze ziet Lux als een onwijs goede vriend. Het is een gewoonte van de twee om door elkaars raam naar binnen te komen als ze zich alleen voelen. Jules zal nooit toegeven dat ze vaak door Lux zijn raam klimt omdat ze zich alleen voelt, maar ze denkt soms dat de jongen haar stiekem wel door heeft.
    Riley Reese MillerDrive, just fucking drive!
    - Reese en Jules zijn apart al genoeg problemen, maar als ze samen komen is er niks dat de twee in de weg staat om het leven even goed op zijn kop te zetten. School skippen is niks aan in je eentje, en als Jules school skipt met Reese is het ook niet ongewoon voor de twee om op echt avontuur te gaan in plaats van in een parkje te smoken. Hun acties zijn dan ook wel vaker R16.
    Arden SchultzIt's not really a party unless we are invited
    - Arden en Jules zijn altijd van de partij als er een feestje is, en weten ook goed hoe ze van een saaie avond, een onvergetelijk feest moeten maken.
    Roman DeSantosi know i have a steph-brother, but you're like the actual brother I never had
    - Roman en Jules doen vaak samen domme dingen, vooral op momentel dat ze eigenlijk iets anders aan het doen moeten zijn, zoals op school zitten. Jules is echter één van de weinige meiden waar Roman niet probeert mee het bed in te duiken, of waarmee hij dit al gedaan heb. Jules is best blij met haar grote broer figuur, omdat ze weet dat je soms mensen nodig heb waarmee je een relatie heb die dieper gaat dan sexuele gevoelens.

    -



    Dit is een beetje wat ik tot nu toe voor Jules heb, maar ze staat altijd open voor meer relaties


    We've lived in the shadows for far too long.