• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lionaire schreef:
    (...)

    Drinkingbuddies turned best friends?

    Yess aw


    Spinning around, I'm weightless.

    Lionaire schreef:
    (...)

    Bro's, I like that.
    Wil je Aziz ook klant maken?

    Yes, prima, dat kan zijnhoe ze elkaar hebben leren kennen?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    ^ Beiden: awesome. :Y)


    •

    Reese's status toch maar Queen gemaakt if that's okay


    Spinning around, I'm weightless.

    Bij deze maakt Amani ook fake ID cards, dus ik zoek ook mensen die hun fakes bij haar geregeld hebben :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joëlle staat, ik zoek in elk geval een jongen die haar in bed probeert te krijgen of die ze gefriendzonet heeft maar hij wil dat niet accepteren ofzo :')
    En verder sta ik voor van alles open ^^ - behalve voor fwb's ofcourse.

    - Oh en eventueel de enige jongen waar ze ooit mee heeft gezoend - en dan wel een relatie mee heeft gehad

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 15:36 ]

    Shadowsinger schreef:
    Bij deze maakt Amani ook fake ID cards, dus ik zoek ook mensen die hun fakes bij haar geregeld hebben :Y)


    Reese, without a doubt! Ik heb dr personage nog even niet gelezen dus verder weet ik t ff niet


    Spinning around, I'm weightless.

    Lionaire schreef:
    ——— Relatielijstje, Lux Young
    • BF (female or male)
    • Ex (uitgegaan vanwege zijn drugspraktijken)
    • Enemies
    • Frenemies
    • Klanten (alcohol, drugs en sigaretten)
    • Mentor (iemand die hem bijles geeft op theoretische vakken)
    • Persoon die een bijbaantje heeft bij de winkel van zijn ouders
    • Persoon die tattoos voor hem ontwerpt
    • . . .


    Cliënt turned drinking buddy turned best friend en misschien kan zij af en toe helpen in de winkel van zijn ouders? :Y)


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Cliënt turned drinking buddy turned best friend en misschien kan zij af en toe helpen in de winkel van zijn ouders? :Y)


    Perfect!


    •

    Lionaire schreef:
    ——— Relatielijstje, Lux Young
    • BF (female or male)
    • Ex (uitgegaan vanwege zijn drugspraktijken)
    • Enemies
    • Frenemies
    • Klanten (alcohol, drugs en sigaretten)
    • Mentor (iemand die hem bijles geeft op theoretische vakken)
    • Persoon die een bijbaantje heeft bij de winkel van zijn ouders
    • Persoon die tattoos voor hem ontwerpt
    • . . .


    Joëlle?

    Relatielijstje Jules Maria Northfall.

    "And you told me I am art; art isn't supposed to be beautiful, it's supposed to make you feel something."


    • Someone she lives next/close to and they often sneak though each other window when they feel lonely or whatever -cause who the fuck actually admits they're lonely -
    • People she had sex with -
    • Someone she likes to go kickboxing with
    • Someone who got her tattooed at a discount, cause tattoos are expensive normally and she ain't rich - I thought maybe Boyd, dat ze hem haar heeft laten gebruiken om op te oefenen ook
    • Iemand waarmee ze vaak op avontuur gaat als ze eigenlijk op school horen te zitten -
    • Andere ideeën?


    Amani Ikande • And please drag me down, before I'm up so high, the fall would kill me
    - Amani en Jules zijn goede vriendinnen. Jules is haar vooral dankbaar om Amani ervoor zorgt dat Jules niet te ver gaat, zich niet te erg in de nesten werkt, wat ze vaak wel nodig heb. ook gaan ze wel eens samen kickboxen en heeft Jules haar fake id bij dit meisje verkregen.
    Aziz Nane • "my hobby is moaning and yours is making money" - the Wombats, Our Perfect Disease
    - Aangezien Jules op het randje leven mischien net iets te leuk vindt, heeft ze ook een fascinatie voor Aziz, waardoor het ook niet geheel een verrassing was toen zij in bed eindigde met hem.
    Lucian Lux Young • I'll keep my window chink, if you ever need a friend get bored.
    - Lux en Jules wonen dichtbij elkaar, en ze zal het nooit hard op zeggen, maar ze ziet Lux als een onwijs goede vriend. Het is een gewoonte van de twee om door elkaars raam naar binnen te komen als ze zich alleen voelen. Jules zal nooit toegeven dat ze vaak door Lux zijn raam klimt omdat ze zich alleen voelt, maar ze denkt soms dat de jongen haar stiekem wel door heeft.
    Riley Reese Miller • Drive, just fucking drive!
    - Reese en Jules zijn apart al genoeg problemen, maar als ze samen komen is er niks dat de twee in de weg staat om het leven even goed op zijn kop te zetten. School skippen is niks aan in je eentje, en als Jules school skipt met Reese is het ook niet ongewoon voor de twee om op echt avontuur te gaan in plaats van in een parkje te smoken. Hun acties zijn dan ook wel vaker R16.
    Arden Schultz • It's not really a party unless we are invited
    - Arden en Jules zijn altijd van de partij als er een feestje is, en weten ook goed hoe ze van een saaie avond, een onvergetelijk feest moeten maken.
    Roman DeSantos • i know i have a steph-brother, but you're like the actual brother I never had
    - Roman en Jules doen vaak samen domme dingen, vooral op momentel dat ze eigenlijk iets anders aan het doen moeten zijn, zoals op school zitten. Jules is echter één van de weinige meiden waar Roman niet probeert mee het bed in te duiken, of waarmee hij dit al gedaan heb. Jules is best blij met haar grote broer figuur, omdat ze weet dat je soms mensen nodig heb waarmee je een relatie heb die dieper gaat dan sexuele gevoelens.
    •
    -

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 17:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ascian schreef:
    Relatielijstje Jules Maria Northfall.

    [center]
    "And you told me I am art; art isn't supposed to be beautiful, it's supposed to make you feel something."

    • Someone she lives next/close to and they often sneak though each other window when they feel lonely or whatever -cause who the fuck actually admits they're lonely -
    • People she had sex with - Aziz, ....
    • Someone she likes to go kickboxing with
    • Someone who got her tattooed at a discount, cause tattoos are expensive normally and she ain't rich - I thought maybe Boyd, dat ze hem haar heeft laten gebruiken om op te oefenen ook
    • Iemand waarmee ze vaak op avontuur gaat als ze eigenlijk op school horen te zitten -
    • Andere ideeën?



    Lux?


    •

    Ascian schreef:
    Relatielijstje Jules Maria Northfall.

    [center]
    "And you told me I am art; art isn't supposed to be beautiful, it's supposed to make you feel something."

    • Someone she lives next/close to and they often sneak though each other window when they feel lonely or whatever -cause who the fuck actually admits they're lonely -
    • People she had sex with - Aziz, ....
    • Someone she likes to go kickboxing with
    • Someone who got her tattooed at a discount, cause tattoos are expensive normally and she ain't rich - I thought maybe Boyd, dat ze hem haar heeft laten gebruiken om op te oefenen ook
    • Iemand waarmee ze vaak op avontuur gaat als ze eigenlijk op school horen te zitten -
    • Andere ideeën?



    Reese? (flower)


    Spinning around, I'm weightless.

    Voor Galerie zoek ik nog:

    -- Een beste vriend(in).
    -- Iemand waar ze vrijwel altijd wel mee opstap gaat.
    -- Frenemies.
    -- Iemand waar het absoluut niet mee klikt, op geen enkel vlak.
    -- Een flirt/fwb.
    -- Andere ideeën?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Voor Galerie zoek ik nog:

    -- Een beste vriend(in).
    -- Iemand waar ze vrijwel altijd wel mee opstap gaat.
    -- Frenemies.
    -- Iemand waar het absoluut niet mee klikt, op geen enkel vlak.
    -- Een flirt/fwb.
    -- Andere ideeën?


    Ik heb Joëlle? Ik denk dat beste vriendin wel zou kunnen tho? :') alleen is Joëlle wat minder rebels en vooral als het om jongens gaat