• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Shit jongens dit gaat snel


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Het wordt inderdaad in de herfst!


    Dan zou je iets van een autumns dance kunnen doen, met veel herfst kleuren (Oranje, rood, geel) en van die nep bomen ofzo. (Ik heb het gevoel dat ik dat ergens heb gezien ooit)

    @ Shadowsinger, Misschien zou Theo een crush op haar kunnen hebben:?

    @ Ascain, Ik zie Theo haar opzich nog wel naar school slepen etc, maar niet perse helpen met huiswerk, haar er wel aanzetten, maar ik denk dat hij weinig hulp kan zijn in de term van dingen uitleggen.;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, ik denk wel dat ze elkaar zouden aanvullen, maar ik weet niet zeker of ze elkaar al zouden kunnen kennen tijdens hun jeugd, doordat Theo naar St James ging in de eerste instantie en echt rondhing met de elite etc.


    Ohhh dan niet inderdaad.
    Misschien dat Lux een paar keer voor Theo is opgekomen en ze zo dicht bij elkaar gegroeid zijn tot BF's?


    •

    @Solmeron,
    Het gaat ook meer denk ik om het hele 'je moet het om zijn minst maken' idee gaat, I would find it really cute anyway als hij zou proberen om haar naar school te slepen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil mensen met een crush btw wel vriendelijk verzoeken om niet te veel daaraan vast te houden. Uit ervaring met andere RPg's weet ik dat dit weleens ervoor kan zorgen dat er (onbewust) een ORPG ontstaat. Hiermee wil ik niet zeggen dat mensen hier zich daaraan schuldig hebben gemaakt, maar ik wil liever voorkomen dan genezen c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Solmeron schreef:
    (...)

    Dan zou je iets van een autumns dance kunnen doen, met veel herfst kleuren (Oranje, rood, geel) en van die nep bomen ofzo. (Ik heb het gevoel dat ik dat ergens heb gezien ooit)

    @ Shadowsinger, Misschien zou Theo een crush op haar kunnen hebben:?

    @ Ascain, Ik zie Theo haar opzich nog wel naar school slepen etc, maar niet perse helpen met huiswerk, haar er wel aanzetten, maar ik denk dat hij weinig hulp kan zijn in de term van dingen uitleggen.;3


    Hij zou dan wel een crush hebben op de ex van z'n beste vriend, HAHA.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 17:51 ]


    •

    Joww wat gaan jullie snel! :o is er nog iets vrij voor Phoenix?
    via pb/GB mag ook want dan mis ik het niet, gezien ik de komende uren nog steeds niet online ben haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @ Lionaire, Ja, ja op die manier kan het inderdaad wel zijn gegaan!! En over de crush, ja.. Ik denk dat Theo sowieso niet de persoon is er echt iets mee te doen vooral als het e ex van zijn beste vriend is. Hij gaat echt wel stoer doen wanneer het over meisjes gaat, maar wanneer hij voor een dame staat gaat hij echt stil vallen hihi.

    @Ascian , Hahah hij gaat gewoon elke ochtend voor haar huis staan en net zolang op de bel drukken totdat ze er wel uit moet komen (Of haar ouders hem zo vervelend vinden dat ze haar dwingen)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @ Solmeron, naaawh, that's kinda cute. She could use a friend like that!


    We've lived in the shadows for far too long.

    KingRichard schreef:
    Shit jongens dit gaat snel


    Dit. :")

    Ik heb iig Valerie ook nog voor wie wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik werk vanavond mijn lijstje bij, als iemand nog iets heeft, GB me alsjeblieft want anders weet ik t niet meer hahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    Guys even een vraagje, is de fc die ik nu heb zeg maaf een beetje “leuk”? Ik weet niet of ik er 100% achter sta namelijk hahaha :/


    That is a perfect copy of reality.

    Elentiya schreef:
    (...)

    Dit. :")

    Ik heb iig Valerie ook nog voor wie wil?

    I have Phoenix?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Amren schreef:
    Guys even een vraagje, is de fc die ik nu heb zeg maaf een beetje “leuk”? Ik weet niet of ik er 100% achter sta namelijk hahaha :/


    Jaaaa I love her, why?


    Spinning around, I'm weightless.

    Elentiya schreef:
    (...)

    Dit. :")

    Ik heb iig Valerie ook nog voor wie wil?


    Ik heb Jules, al is mijn ideeën poel een beetje opgedroogd momenteel...


    We've lived in the shadows for far too long.