• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT.


    - thank you for existing -

    Mine


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hi ~ hello ~ Help me
    (Alle foto's zijn van dezelfde persoon maar even om jullie een beeld te geven) would this be a good Queen type person? Sinds het natuurlijk niet je average high class high school is wilde ik ook geen america's sweetheart barbiepop fc hahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    Hi ~ hello ~ Help me
    (Alle foto's zijn van dezelfde persoon maar even om jullie een beeld te geven) would this be a good Queen type person? Sinds het natuurlijk niet je average high class high school is wilde ik ook geen america's sweetheart barbiepop fc hahaha


    I like her!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is er iemand die nog een leuk type weet voor een meisje? I'm so empty rn


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT


    El Diablo.

    Ziegler schreef:
    Is er iemand die nog een leuk type weet voor een meisje? I'm so empty rn


    Pff uhmmm... ik ben zo slecht in statussen HAHA. The nerd/geek/outsider?? idk man

    Ik probeer die van mij te bedenken, ik weet niet of 'teen mom' oké is, ik kan haar ook the ex slut maken misschien maar idk rip


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    (...)

    Pff uhmmm... ik ben zo slecht in statussen HAHA. The nerd/geek/outsider?? idk man

    Ik probeer die van mij te bedenken, ik weet niet of 'teen mom' oké is, ik kan haar ook the ex slut maken misschien maar idk rip


    I'm living for the ex slut bc I need drama in my life 24/7. Do that hehe


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    I'm living for the ex slut bc I need drama in my life 24/7. Do that hehe


    A dried-up slut bc she is now a mom and she loves her babygirl. I'm digging it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    (...)

    A dried-up slut bc she is now a mom and she loves her babygirl. I'm digging it.


    Yesss go for that pls


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik dump hier even mijn idee voor mijn meid want mijn notities zijn een hel arm:

    niet kijken
    Ik meen het
    Pfff oke
    NAAM is de jongste van drie kinderen, en was eigenlijk een ongelukje. Haar ouders maken haar dit dan ook vaak genoeg duidelijk, en hebben haar, ondanks dat ze geen gebrek aan geld hebben naar briarwood high gestuurd. Door jaren te moeten hebben vechten (Jezus wat een zin) voor haar plek binnen de familie heeft ze ook geleerd om voor zichzelf op te komen en heeft zo de status van Queen bemachtigd. NAAM is heel erg no nonsense: als je aardig tegen haar doet, doet zij aardig terug. But if you try to do her dirty.. door deze jaren van neglect thuis heeft NAAM ook een aantal nare eigenschappen ontwikkeld. Zo heeft ze gigantische driftbuien en kan ze je het leven ontzettend zuur maken als je aan haar verkeerde kant komt te staan *insert andere dingen met slechte eigenschappen*



    E: Q. dacht dat ik al klaar was met typen

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 23:06 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    ^ done :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil denk ik van mijn meisje de über ik-geef-niks-om-school-en-toekomstgirl maken, dus altijd spijbelen etc .


    Big girls cry when their hearts are breaking

    KingRichard schreef:
    (...)

    A dried-up slut bc she is now a mom and she loves her babygirl. I'm digging it.


    YAS


    Spinning around, I'm weightless.