• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sombre schreef:
    Boyd staat en is open voor relatie's!

    Ik vind nu al dat hij en Cole mohr beste vriendjes moeten worden, want dat is gewoon goals.


    Ik heb Ezra alvast, Arden komt later!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja ik twijfel dus een beetje over een baby daddy, want 1) ze moet wel weten wie de vader is en 2) what will baby daddy do about/with baby idk ppl


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Ja ik twijfel dus een beetje over een baby daddy, want 1) ze moet wel weten wie de vader is en 2) what will baby daddy do about/with baby idk ppl


    Mijn rol heeft dus als status The Dealer (voornamelijk drugs, maar af en toe eveneens alcohol) — dus als hij de vader is, zou dat voornamelijk komen vanwege een one night stand (of vaste FWB) en hij zou wel geld geven vanuit zijn dealer zaakjes, maar hij zou niet goed weten wat hij verder met het kind aan moet.


    •

    Phoenix staat ook open voor relaties!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    ARDEN ✖ SCHULTZ


    • A best friend (female)
    • A best friend (male)
    • An enemy (female/male)
    • An ex (op een zeer nare manier uitgegaan, waardoor ze nu niet meer met elkaar om kunnen gaan)
    • Someone she parties with
    • Someone who's concerned for her at times
    • Someone she's has a soft spot for

    Andere ideeën zijn uiteraard ook welkom. Dit zijn wat suggesties die bij haar passen. Ik denk dat ik Ezra wat ga omgooien, dus voor hem zoek ik nog even niets.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 16:49 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb een begin gepost, maar ik raakte iets carried away en schreef het hele innerlijk in first person...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aziz heeft basically al een innerlijk, maar dat ga ik nu iets verder uitbreiden. Ik heb hem in ieder geval al wel vast voor relatie dingen.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ascian schreef:
    Ik heb een begin gepost, maar ik raakte iets carried away en schreef het hele innerlijk in first person...


    I love that aw


    Spinning around, I'm weightless.

    MT.

    Ik claim even "The Flirt" (kan nog veranderd worden) and ma boy is color blind ^^


    RELATIELIJST
    AZIZ "AZ" SATI NANE


    Ik zoek nog:
    • mensen waarmee hij seks gehad heef/gezoend heeft etc.
    • een partner in crime of iets in die richting, waar hij veel mee drinkt
    • misschien iemand die een poging moet doen om hem bijles te geven
    • en verder weet ik nog even niks

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 14:40 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Opzetje voor Reese staat er, ik ga haar nog een beetje uitbreiden maar dit is de richting die ik op wil, dus als mensen al ideeën hebben voor relaties, come at me (flower)


    Spinning around, I'm weightless.

    Illyrians schreef:

    RELATIELIJST
    AZIZ "AZ" SATI NANE


    Ik zoek nog:
    • mensen waarmee hij seks gehad heef/gezoend heeft etc.
    • een partner in crime of iets in die richting, waar hij veel mee drinkt
    • misschien iemand die een poging moet doen om hem bijles te geven
    • en verder weet ik nog even niks



    Ik denk zomaar, dat dit wel bij Jules past. Idk why

    Ziegler schreef:

    ARDEN ✖ SCHULTZ


    • A best friend (female)
    • A best friend (male)
    • An enemy (female/male)
    • An ex (op een zeer nare manier uitgegaan, waardoor ze nu niet meer met elkaar om kunnen gaan)
    • Someone she parties with
    • Someone who's concerned for her at times

    Andere ideeën zijn uiteraard ook welkom. Dit zijn wat suggesties die bij haar passen. Ik denk dat ik Ezra wat ga omgooien, dus voor hem zoek ik nog even niets.



    Dit kan Jules wel zijn? Best friend zou ook wel kunnen, maar dan zouden ze soms best wel heftige ruzies hebben denk ik


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Ascian, I'd like that. Ik vind Jules echt een heel tof karakter btw!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik heb Val eventueel ook al openstaan voor wie wil?

    Ik moet nog wel wat dingetjes aanpassen/bijwerken, maar grotendeels klopt ze zo.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Illyrians schreef:
    @Ascian, I'd like that. Ik vind Jules echt een heel tof karakter btw!


    Dankje! Ik ben echt super trots op haar!


    We've lived in the shadows for far too long.