• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sombre schreef:
    (...)

    Ff een nieuwe layout proberen (:

    Ik heb dr zat, dus mocht je er 1 willen!


    Oh als ik er een mag lenen heel graag! Ik zit op m'n telefoon dus een nieuwe layout in elkaar zetten ga ik niet proberen


    Spinning around, I'm weightless.

    nvm

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 11:40 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind Arden of Tinley mooi c:

    Ik weet niet zo goed of ik de geschikte persoon ben voor de Queen bc I don't do bitchy characters well fuck it ik probeer het gewoon en als ze afgezet wordt so be it

    [ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 11:25 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    Ik vind Arden of Tinley mooi c:

    Ik weet niet zo goed of ik de geschikte persoon ben voor de Queen bc I don't do bitchy characters well fuck it ik probeer het gewoon en als ze afgezet wordt so be it


    Ik wil je altijd wel helpen? Maar je mag ook een andere status kiezen hoor, als je dat liever hebt c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik wil je altijd wel helpen? Maar je mag ook een andere status kiezen hoor, als je dat liever hebt c:


    Heel lief, thank you, ik heb nu een opzetje van d'r innerlijk gemaakt maar ik weet niet of ik er helemaal blij mee ben. Misschien maak ik er toch een soort losbandige Wild Child van die constant van school getrapt wordt en in de problemen raakt ofzo, of is dat er al? Sorry als ik iets mis maar het is soms zo lastig te volgen vanaf m'n mobiel hahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    ^ Sav heeft wel niet Wild Card als status genomen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    ^ Sav heeft wel niet Wild Card als status genomen.


    Wild card? Wat moet ik me daarbij voorstellen?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Wild card? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

    Waarschijnlijk iets in de richting van Wild Child hahah.


    That is a perfect copy of reality.

    Oh ik dacht dat een wild card meer een soort onvoorspelbaar persoon is, niet per se hetzelfde, maar dan zoek ik verder haha.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik twijfel of ik in de RPG een baby daddy wil of niet...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Ik twijfel of ik in de RPG een baby daddy wil of niet...


    That'd be so much fun to play omg if you want one please tell me


    Spinning around, I'm weightless.

    MT.

    Mijn personage zou eventueel ook wel de vader kunnen zijn — maar hij wordt geen vaderlijk type (dealing drugs and shit).


    Boyd staat en is open voor relatie's!

    Ik vind nu al dat hij en Cole mohr beste vriendjes moeten worden, want dat is gewoon goals.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Boyd staat en is open voor relatie's!

    Ik vind nu al dat hij en Cole mohr beste vriendjes moeten worden, want dat is gewoon goals.


    Ik stem sowieso voor, want hoe ik mijn personage in gedachten heb is hij perfect passsend bij Boyd. :Y)


    Ashryver schreef:
    (...)

    Oh als ik er een mag lenen heel graag! Ik zit op m'n telefoon dus een nieuwe layout in elkaar zetten ga ik niet proberen


    Jaa sure, ik vind het ook vervelend steeds die gekke letters hahahaha.

    Snuffel maar wat door rollentopics waar je rollen van mij hebt zien staan en pluk er maar één uit.


    - thank you for existing -