• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler schreef:
    Ik wil denk ik van mijn meisje de über ik-geef-niks-om-school-en-toekomstgirl maken, dus altijd spijbelen etc .


    Damn. I love it. Ik zie wel een (ex)vriendschap tussen haar en Sydney. :Y)

    Ik heb haar status alvast uitgeschreven. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik moet nog even bedenken wat de background story van Az gaat worden, want ik wil hem niet echt dramatisch maken. Just a douchebag.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Weet iemand een FC die een beetje Zayn Malik-vibes heeft maar niet Zayn Malik, want die heb ik stiekem al te vaak gebruikt? :'D


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    Weet iemand een FC die een beetje Zayn Malik-vibes heeft maar niet Zayn Malik, want die heb ik stiekem al te vaak gebruikt? :'D


    (stiekem toch zayn malik)

    Uhhh in die HS rpg van Melrose high had je voor Chris zo'n fc maar ik weet z'n naam niet meer toni mahfud oh toch wel maar hij is wel oud


    Spinning around, I'm weightless.

    Stiekem wil ik wel Zayn gebruiken maar shhh imma try
    Hahaha, in Melrose was het ook al Zayn D: Toni looks a little too old


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    Stiekem wil ik wel Zayn gebruiken maar shhh imma try
    Hahaha, in Melrose was het ook al Zayn D: Toni looks a little too old

    OH ik dacht dat je toen ook Toni had, was dat dan in die college rpg? Anyways ik ben pinterest aan het afspeuren voor je


    Spinning around, I'm weightless.

    College volgens mij wel, maar not sure
    Thank you <'3


    El Diablo.

    Younes Bendjima heeft opzich ook nog wel wat, but he barely smiles and 95% of his pics are with Kourtney K lmao


    El Diablo.

    Fonollosa schreef:
    Younes Bendjima heeft opzich ook nog wel wat, but he barely smiles and 95% of his pics are with Kourtney K lmao



    Hmmm ja maar 't is geen zayn sad

    I feel a bit misplaced trying to make this white fart into the queen


    Spinning around, I'm weightless.

    Ugh, ik doe voorlopig wel gewoon Zayn. He my ultimate baddie fc :'D


    El Diablo.

    Ik wilde eerst schrijven dat ze weg was gerend van huis en vervolgens even op straat heeft geleefd en er nu rumors gaan dat ze in een bende heeft gezeten/drugs dealde/de prostitutie in is gegaan but that would make her such a drama llama


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik denk dat de status van mijn personage iets van de 'unexpexted sweetheart' word maar ik moet nog even kijken hoe ik dat echt ga formuleren. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sorry Britt, maar ik krijg echt een beetje hoofdpijn van de verschillende groten tekst in je layout 😂


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Sorry Britt, maar ik krijg echt een beetje hoofdpijn van de verschillende groten tekst in je layout 😂

    SORRY er zit ergens een code die niet afgesloten is maar ik kan 'm niet vinden


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)
    SORRY er zit ergens een code die niet afgesloten is maar ik kan 'm niet vinden


    Ff een nieuwe layout proberen (:

    Ik heb dr zat, dus mocht je er 1 willen!


    - thank you for existing -