• Omdat ik gewoon wel benieuwd ben wat lezers hier nou eigenlijk prettig vinden. :Y)

    Ik ga even uit van een hoofdstuk tussen de 600 en 1500 woorden. (:

    Hoe regelmatig zie jij een hoofdstuk het liefst geüpdatet worden?

    0.0% (0 stemmen)
     
    Meerdere hoofdstukken per dag

    5.1% (2 stemmen)
     
    Elke dag

    17.9% (7 stemmen)
     
    Om de dag

    74.4% (29 stemmen)
     
    Eén/twee keer per week

    2.6% (1 stem)
     
    Eén/twee keer per maand


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind meerdere keren per dag persoonlijk niets, omdat het dan vaak kortere hoofdstukken zijn. Een in de 2/3 dagen vind ik wek prettig omdat je dan goed in het verhaal blijft zitten, vaker mag ook, maar ik erger me gewoon aan hoofdstukken van 500 woordjes en dan duizend meldingen per dag (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik persoonlijk, eens in de 2/3 weken omdat ik niet altijd de tijd heb om iets te lezen ^^


    And then we'll see it.

    Ik vind het prettig om een beetje in spanning gehouden te worden (dus niet elke dag of meerdere keren per dag), maar ik wil ook niet té lang moeten wachten, aangezien je dan weer een beetje alles bent vergeten en er niet heel erg in meer zit tegen de tijd dat er eindelijk weer een nieuw hoofdstuk is


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Eén/twee keer per week. Voor mij is dat niet te veel en ook niet te weinig - anders vind ik het vaak lastig bijhouden.

    Eén/twee keer in de week vind ik perfect. Vooral omdat ik periodes heb waarin ik meer en minder lees en als ik dan elke dag meldingen krijg van vijf verschillende verhalen kan ik het gewoon niet bijhouden.
    Zelf upload ik standaard één keer per week. Enkel met uitzonderingen (SOTY deadline die wel héél dichtbij komt lmao) upload ik meerdere keren of net minder (examens, ...).


    The soul needs autumn.

    Een of 2 keer per week,..het liefste op vaste dagen :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Een of 2 keer per week,..het liefste op vaste dagen :)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis