• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 23:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thank fuck, de operatie is goedgekeurd door mijn zorgverzekeraar. Eigenlijk had ik nog een 'leuke' verrassing verwacht. :')


    Caution first, always.

    You are so focking immature :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    In ± een half uur anderhalf level omhoog gekomen met een character. Ja, op deze manier ben ik in no time bij de demolimiet. (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik vind het zo jammer dat het allemaal zo moet, heb helemaal geen zin om voor je uit de weg te gaan. Maar goed moet maar :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    Oh wow al twee jaar geleden sinds ik Pentatonix live heb gezien whaaaat


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Grey's Anatomy spoilers, ye have been warned.

    Als mah baby April doodgaat. Ik zweer het. I will die with her.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    KingRichard schreef:
    Oh wow al twee jaar geleden sinds ik Pentatonix live heb gezien whaaaat

    Ze zijn jammer genoeg niet meer wie ze waren. Maar ja..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet waarom, maar ik vind pony's zulke arrogante beesten. Bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Ik weet niet waarom, maar ik vind pony's zulke arrogante beesten. Bah.


    Waarom dat nou weer? Zijn gewoon dieren.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    A2 schreef:
    (...)

    Waarom dat nou weer? Zijn gewoon dieren.


    Hoe ze lopen en hoe ze eruit zien. Mag ik toch zeggen? Ik val niemand ermee aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Hoe ze lopen en hoe ze eruit zien. Mag ik toch zeggen? Ik val niemand ermee aan.


    Wow niet meteen zo aanvallend? Ik vraag alleen waarom. Jeez. Naar mijn idee lopen ze gewoon zoals ieder ander beest though. Maar goed. Sure, je kunt hier alles zo maar zeggen, I guess. Vooral als je meteen zo reageert op vragen want ja internet hè.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Hoe ze lopen en hoe ze eruit zien. Mag ik toch zeggen? Ik val niemand ermee aan.


    Ja kan ik me eigenlijk wel in vinden. 😂


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    A2 schreef:
    (...)

    Wow niet meteen zo aanvallend? Ik vraag alleen waarom. Jeez. Naar mijn idee lopen ze gewoon zoals ieder ander beest though. Maar goed. Sure, je kunt hier alles zo maar zeggen, I guess. Vooral als je meteen zo reageert op vragen want ja internet hè.


    Ik val helemaal niemand aan. De persoon die aanviel was jij. Ik geef een gewoon antwoord terug. Maar is goed meid, voel jezelf maar aangevallen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk kan ik nu geen lijm halen, omdat meneer de freaking bankpas bij zich heeft. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.