• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 23:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer je je studiekeuzecheck gaat missen omdat er iemand voor de trein is gesprongen en de treinen niet meer rijden


    There are poems inside of you that paper can't handle

    NS, waarom zetten jullie om 12.48, de IC naar Den Haag vanuit Groningen, slechts vier delen treinstel in? Het is druk, alle studenten reizen gratis. Wat??????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    TODAY IS A GOOD DAY

    voor vandaag is het even geen werk en leren - dat kan morgen wel weer

    4 dollar. 4 dollar voor een zwart gezin waarvan de vader zonder enige aanleiding is neergeschoten. Hij was in zijn garage. Op zijn eigen terrein. Kreeg drie kogels. Het was zijn 'eigen schuld'.

    America, what the shit are you doing


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Amari schreef:
    This movie I swear to God.



    Se7en <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh leuk, intocht van Sinterklaas en zwarte pieten is bij de Zaanse schans. Lekker dichtbij (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KingRichard schreef:
    4 dollar. 4 dollar voor een zwart gezin waarvan de vader zonder enige aanleiding is neergeschoten. Hij was in zijn garage. Op zijn eigen terrein. Kreeg drie kogels. Het was zijn 'eigen schuld'.

    America, what the shit are you doing


    Wat maakt het uit dat hij zwart is??
    Hij is neergeschoten en dat is erg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Wat maakt het uit dat hij zwart is??
    Hij is neergeschoten en dat is erg.


    Omdat het wéér zo gebeurt. Met een blanke man zou dit niet zo gebeuren.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb echt het idee dat elk fucking gesprek doodloopt wanneer ik mijn situatie heb uitgelegd lmao


    Caution first, always.

    Ik ben het hier thuis zó verschrikkelijk zat!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ryuji schreef:
    Ik heb echt het idee dat elk fucking gesprek doodloopt wanneer ik mijn situatie heb uitgelegd lmao

    Dan daag ik je uit om je situatie te vertellen (:


    And then we'll see it.

    Dat moment wanneer je een nieuwe insta-theme voor je zusje verzint en je nu jaloers bent omdat die van haar er nu beter uitziet, ugh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    KingRichard schreef:
    4 dollar. 4 dollar voor een zwart gezin waarvan de vader zonder enige aanleiding is neergeschoten. Hij was in zijn garage. Op zijn eigen terrein. Kreeg drie kogels. Het was zijn 'eigen schuld'.

    America, what the shit are you doing


    Wtf D:
    Jeetje.. Wat triest dat zulke dingen nog steeds gebeuren.


    26 - 02 - '16

    Nonde, ik dacht echt even dat ik alles kwijt ging zijn. Fuck you InDesign


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I just ordered my first Fairy Loot bookbox and I'm so excited. I deserve this.


    •