• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 23:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Ik val helemaal niemand aan. De persoon die aanviel was jij. Ik geef een gewoon antwoord terug. Maar is goed meid, voel jezelf maar aangevallen (:


    "Mag ik toch zeggen?"
    Okay, sure. Misschien geen meningen op internet zetten als je geen reacties terug kunt hebben. Anyway, ik heb wel iets beters te doen dan hier verdee op door gaan. Ik hoop dat je geen ponies meer tegen hoeft te komen in je leven. Heb je iets minder last van arrogantie in je leven, I guess. Have a nice day. (H)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het voelt alsof mijn hoofd uit elkaar knalt, ik ben helemaal over de zeik en waarschijnlijk krijg ik nog meer gezeik. Ik wil alleen maar huilen en mijn hart luchten maar het voelt alsof ik dat niet kan en niemand het zal begrijpen ;/

    A2 schreef:
    (...)

    "Mag ik toch zeggen?"
    Okay, sure. Misschien geen meningen op internet zetten als je geen reacties terug kunt hebben. Anyway, ik heb wel iets beters te doen dan hier verdee op door gaan. Ik hoop dat je geen ponies meer tegen hoeft te komen in je leven. Heb je iets minder last van arrogantie in je leven, I guess. Have a nice day. (H)


    Dan zou jij moeten vertrekken denk ik, dan is er minder arrogantie in mijn leven.

    Kijk, dat was een aanval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sommige mensen zijn zo DOM.


    Super lol


    The truth is out there.

    Mijn zus en haar vriend zijn nu al echt meer dan anderhalf uur met het eten bezig, man ik heb zo'n honger en het is niet alsof ze iets moeilijk maken ofzo ... ze hebben gewoon 0 kookervaring maar damn ik wil eten

    also ik heb 3 keer gevraagd om te helpen, maar ik mocht niet like please ik wil gewoon eten


    The soul needs autumn.

    Ik ben er zo klaar mee


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ugh, lul


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Guns N' Roses aka 'The most dangerous band in the world'. Die ga ik live zien, ja laten we hopen dat Axl geen drie uur te laat komt zoals in die docu :') Maar jeez, de jaren 90 waren WILD.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik geloof dat m’n hersenen gefrituurd zijn na het lezen van dit boek, but I did it.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hope I did well

    Love trains


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoe moet ik dit oplossen. D: Meh meh meh meh meh meh meh.....


    One Who Travels A Higher Path.

    KEBAB YES


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh yeah, super nice!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO