• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 23:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh.
    Editen is hel.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 18:21 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hmmpf


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Don't you forget about dying
    Don't you forget about your friend death
    Don't you forget that you will die


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    geschiedenis 3 is 6 studiepunten, samenvatting 40 paginas, slides 400
    geschiedenis 4 is 3 studiepunten, samenvatting 80 paginas, slides 2052
    ... waarvan de vragen zeker uit de slides komen en zeker de notities erbij (dat ook halve a4tjes tekst zijn)

    something doesnt add up here . . .



    A to the Z

    Maar wat als ik straks heimwee krijg of het gewoon toch niet bevalt? Het is beter qua ruimte, want er is veel meer ruimte, maar ik heb hier zowat mijn hele leven gewoond. Dus ik denk dat ik heel erg moet gaan wennen nu. En ik denk dat ik niet de enige ga zijn die het er moeilijk mee gaat hebben.


    Physics is awesome

    [leeg]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 15:32 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oke lol ineens ben ik supervisor omdat er een nieuwe oo de vloer staat en de rest weg is? Haha.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oké oké ik heb echt een huge probleem help


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gisteren Ex on the beach gezien (Nederlandse/Vlaamse mensen) en waar mensen allemaal geen drama om maken. Stereotypen vliegen soms ook voorbij. Die mannen zijn knap, maar soms doen ze hun mond open en dan zou het voor mij echt klaar zijn. En toch heeft het wel wat om naar te blijven kijken. Drama om niks negen van de tien keer, mensen die eten wat ze willen en nog steeds er goed uit zien. Hoe doen ze dat?


    Physics is awesome

    Petty.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Great. Het enige wat ik je vraag is een goede nachtrust omdat een normale dag al hartstikke vermoeiend is voor me en zaterdag het super druk is.. maar zelfs dat gun je me niet.

    Why does my skin suck so bad? I do everything according to the rulebook. I try so hard, but nothing works. Ik wil echt echt niet werken vandaag als ik er zo uit zie, want dan moet ik weer een kilo make-up op en ben ik de hele dag nog 10x meer onzeker. Ugh. And I thought it was getting better.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Stressss

    Jeez nu pas thuis :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zaterdagochtend: sporten. I rock.


    •