• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 23:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blegh.. dat viel zwaar tegen...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mensen die ik ken hebben airco op hun werk en ik moet maar naar de andere kant van het terrein gaan, genoeg water drinken en zweten als een malle doordat het management op kantoor, die zelf in airco zitten, een airco voor ons niet nodig vinden. Het is fucking 30 graden binnen. Een airco is wél nodig verdomme.


    26 - 02 - '16

    Done met over me heen laten lopen tbh.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zoo ik cringe m te hard om deze fout. Weet dat ik slecht ben in Nederlands maar dit is wel echt heel jammerlijk.


    The truth is out there.

    Sorry

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 9:12 ]


    obsessive rage

    Hahaha ik ga stuk. Ik ben even niet op discord en mensen hebben gelijk een discussie of ik een jongen of meisje ben 😂👏🏻
    P.s. Het zijn niet de echte discord namen. Mijn naam daar is The Ark en mijn discord naam zelf is LittleOwlet, vandaar dat ze die naam zeggen xd








    Mijn reactie ;’)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2018 - 15:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In de winkel toch wel op een pijnlijke manier erachter komen dat er een reden is dat ik geen shorts heb ):


    26 - 02 - '16

    Kijk eerst naar jezelf voordat je naar een ander wijst. Hypocriet.


    Life is a beautiful struggle

    Waarom zo? I mean aan alles een einde, maar dit verpest wel echt alles.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vanmorgen gedoucht en eigenlijk kan ik vanavond wel weer douchen. Ik kijk uit naar regen en onweer.


    Physics is awesome

    Freeeeeedom


    Life is a beautiful struggle

    Duurt niet lang meer nu.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Haa ik ben zo ready voor dit verhaal schrijven haha omg


    The truth is out there.

    There's an emptiness that only few ever feel and I somehow missed the meaning of love that is real, and it compliments my scars that will never heal..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    [ bericht aangepast op 29 mei 2018 - 18:36 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.