• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 23:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Also, stop met reclame maken voor hun optreden
    er gaan vast al genoeg mensen kaartjes kopen
    en ik wil graag goede zitplekken. dus. (cat)

    Het koelt af. Nu voel ik me geen ijsje meer die in het volle zonlicht word gehouden. Hopelijk vannacht dan ook niet zwemmen in mijn eigen zweet, zou wel fijn zijn.


    Physics is awesome

    Ergens hoop ik op een diagnose, dan kunnen we er hopelijk wat aan doen, maar ergens hoop ik het niet, want ugh :/ Symptomen googlen is nooit een goed idee.


    Never look back, unless it is to see how far you've come.

    I wanted to watch a series so I would feel better and relaxed after that and I'm even more angry and annoyed. That was not the point.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ruining everything since 1997


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zo kapot chill om buiten te zitten onder de overkapping terwijl de regen zo hard klettert dat je elkaar niet meer kan verstaan.


    The truth is out there.

    Whyyyy do I keep talking and not thinkinggg? I should just have conversations with myself first before I actually say something and bore/annoy/whatever the shit out of everyone.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Dit is te lief. Ze viel in slaap in mijn hand c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben onbedoeld een beetje gemeen geweest ;'D

    Ik bel mijn vriend, die op zijn werk zit, en zeg hem dood serieus "Ik moet naar het ziekenhuis." Ik bedoelde het als hint zodat hij naar huis kon en niet tot 00 uur moest blijven zitten, maar hij vatte het net iets te echt op en viel bijna flauw. Oh man, hahaha

    [ bericht aangepast op 29 mei 2018 - 22:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Movienights are awesome.


    •

    Sha stop maar je bent niemand. Je bent niet belangrijk.

    //

    Misschien moet ik de dokter maar eens gaan bellen morgen voor die doorverwijzing.. Ik denk niet dat ik het nog zo volhoud. Ik voel me zo leeg. Zo waardeloos. Zou iemand het überhaupt door hebben als ik die groep verlaat en vrijdag niet op kom dagen? I don't think so...

    [ bericht aangepast op 29 mei 2018 - 23:33 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    By now you don't care at all and i believe it
    I breathe the same air as you and it's apparent
    Even though it's so much better
    By now you don't care at all and i believe it


    This ain't no place for no better man.

    Unconditionally


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik; lees iets over het uitstellen van bingesnoepen en moet lachen. Lees verder... oh wauw that got dark really soon.
    Ik wil gewoon minder snoepen in een keer om daadwerelijk snoep voor een week te hebben.

    Ik hoef niet gelijk op een dodelijk dieet. DAFUQ. Ik ben gewoon tevreden met mijn lichaam hoor. Nu kan ik die post niet liken want ik sta enkel achter de eerste zin. De rest is heavy shit man. En het begon nog wel zo grappig wtf


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    xMyLittleStar schreef:
    Ergens hoop ik op een diagnose, dan kunnen we er hopelijk wat aan doen, maar ergens hoop ik het niet, want ugh :/ Symptomen googlen is nooit een goed idee.

    Geneeskunde examens elke keer xD
    Google; u heeft kanker. Dankjewel Google, het is Rhinitis en er komt bloed uit je neus omdat hij kapotgesnoten is. Gelukkig zijn dokters minder melodramatisch.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder