• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 23:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Running circles around my brain, I promise I'm not insane, well... Just a little bit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit is echt niet meer oke nog heel even volhouden.
    Ik wil zoveel zeggen ik wil dat je weet dat je me pijn hebt gedaan, maar goed dat wist je zelf natuurlijk ook wel, j misschien tot snel misschien tot nooit.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 1:20 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Worst night in fucking ages please. Torture


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kan weer niet slapen :')


    And then we'll see it.

    Het voelt echt alsof ik al mijn tijd aan het verspillen ben. Maar de realiteit is gewoon dat ik heel veel vrije tijd heb. Maar ergens in mijn hoofd gaat dat niet goed... alsof ik niet rustig aan mag doen in dit tussenjaar en maar continu bezig moet zijn.
    Zal ook wel de reden zijn waarom ik mijn dagen vaak met een ontevreden gevoel afsluit. (no_chears)

    Jeetje ik houd van vrienden die speciaal voor jou eerder uit bed willen komen om je naar het werk te brengen.
    That's love.


    Life is a beautiful struggle

    Eindelijk. Wel jammer dat ik halverwege concentratie verloor. Het is moeilijk je te focussen als je weet dat je voldoende hebt. Ach, een 11 is mooi en als t vandaag lukt te studeren kan het nog een 13 worden :) Geen slecht begin gezien ik constant was afgeleid afgelopen week.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mega gezellig als één van je leukste collega's de hele dag bij je komt zitten alleen wel behoorlijk irritant als ze weg is en nu al 10 minuten lang non-stop haar telefoon gaat :')


    Life is a beautiful struggle

    Ik begin dit echt zat te worden. Ik ben je persoonlijke wekker niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    11 dagen gestopt met roken. Oké, ik vape nog wel maar het ging me vooral om de sigaret. Dus ik ben een beetje trots en dan komen ze weer met ‘lidl eerste siupermarkt waar sigaretten niet meer verkocht zullen worden.’
    Ik word er zo opstandig van, dat ik bijna een sigaret zou opsteken. (Also, NIEMAND LUST DIE SIGARETTEN VAN DE LIDL, DAT IS DE REDEN VAN HUN TERUGLOPENDE WINST, OMDAT HET NIET TE ROKEN IS)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bes, je bent echt lui. Begin met die papers, nu.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hoe moet ik in godsnaam leren in deze hitte


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik krijg echt jeuk van die anti-rokers op Facebook. Laat een ieder zich met z'n eigen zaken bemoeien. Man man man.


    26 - 02 - '16

    Wanneer je mensen moet bellen en de helft je weg drukt :')
    Damn people het is voor je toekomst


    Life is a beautiful struggle

    Irritatiefactor: Willen uitstappen, terwijl ik nog aan het parkeren ben...
    (N)


    Do I look like Mother Teresa?