• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 23:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo, weer even wat muzieksmaken toegevoegd aan mijn profiel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke ik ben nu écht verdomd chagrijnig.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heel leuk dat het onweert enzo, maar Malibu is doodsbang en ik vind het zielig.


    26 - 02 - '16

    Lowkey tempted to get back into old habits.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Some people ....


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    I'm so fucking done with all this shit. Wou dat ik een retourtje had maar since all I got is a one way ticket moet ik nog maar even goed nadenken of ik je kom opzoeken. Ik mis je zo enorm J.. Echt alles is kut hier beneden. Bijna 5 jaar, en het doet nog net zoveel pijn als dag 1, denk dat ik nooit meer iemand vind als jij.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Huilie


    lees mijn gedichten en geef reacties

    Zeikzeik het gezeik begint weer hoor. Niets veranderd hier, bah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    When you start learning your examen four days in advance and then complain about being tired. #me


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    'Wat voor telefoon is dat?'
    "Een iPhone, oma."
    'Oh, dus het is geen telefoon?'
    "Jawel, oma. . ."


    Hoe zijn mensen mij nog niet beu met al mijn geschreeuw en gefangirl over (oude) metal en rockbands? I mean...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh we live in the dark days, like some kind of black haze. I want to come down, but I'm never ever coming down.

    //

    also deze onweer is heer-lijk!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2018 - 20:00 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Moooooood
    en ik crave die pizza dus misschien moet ik die zelf binnenkort maar eens gaan maken aangezien ik hem nog nergens in de winkel ben tegen gekomen?

    Ohja, ik had night shift ingesteld. Mijn beeldscherm ziet er opeens even wat raarder uit (';


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Godver, nu loopt die planning helemaal fout..


    — Inner peace, it's hard to find. —